Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei sinulla ole robotti-imuria?

Vierailija
11.08.2019 |

Ellet nyt ole himosiivooja joka tykkää hinkata perinteisellä imurilla, niin miksi sinulla ei ole robotti-imuria? En voisi enää kuvitella eläväni ilman. Laitan imurin päälle kun poistun kotoa ja iltaisin kun olen laittanut lapset nukkumaan laitan imurin pörräämään samalla kun laitan keittiötä kuntoon.
Meillä on koira ja lisäksi kaksi kouluikäistä lasta, joten hiekkaa ja koirankarvoja tulee lattioille päivittäin. Kerran kahdessa viikossa käyn läpi listojen päälliset ja jotkut nurkat jonne robotti ei pääse, varsi-imurilla. Mökillä on kolme kerrosta ja jokaisessa on oma roboimuri. Siivooja imuroi sitten portaat yms kun käy.
Nyt kun robotti-imurit ovat jo jokaisen kukkaron ulottuvilla (199e) niin tuntuu hassulle ettei useammilla sellaisia ole. On tietysti koteja joissa sellainen ei mahtuisi liikkumaan joko huonekalupaljouden tai vaikka todella pitkien hapsumattojen takia, mutta ei näitäkään monessa kodissa ole.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muija sitä varten, että imuroi.

Vierailija
62/63 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on halpa robotti-imuri, joka on kyllä ihan kätevä mutta tosi hidas. Se suhaa sinne sun tänne, ja isojen huoneiden, saati koko asunnon, imurointi kestää ikuisuuden. Imuteho ei ole kovin kummoinen, joten jouduin kuitenkin imuroimaan paksut karvalankamatot. En vain pärjäisi pelkällä robotti-imurilla. Monesti laitan sen makkariin, koska en viitsi imuroida sängyn alta. Sillä aikaa imuroin muita huoneita.

Imuroin mieluummin tavallisella imurilla, sillä tiedän, että näin tulee ainakin puhdasta. Inhoan pölyjen pyyhkimistä, joten yleensä imuroin myös kaikki pinnat sopivalla suulakkeella. Samalla imuroin sohvan, koska se on aina täynnä leivänmuruja. Robottia käyttää siis lähinnä puolisoni, joka vihaa imurointia, itse käytän sitä harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vahna talo, kynnykset ja räsymatot osassa huoneista.

Jotenkin luulen ettei robotti toimisi meillä. Ainakin täytyis luopua räsymatoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi