Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko homoa jos kuuntelee tätä?
11.08.2019 |
mies51v
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, jos laulat ja tanssit mukana.
Ei, jos kuuntelet vaan siksi, että tykkäät samalla fantasioida (nuoren) Britneyn panemisesta ja fappaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos osanotoista. kai mä sitte oon faggot. ja kyllä lerssi olisi tolle kovana. Nami, nami
ap
Alue: Aihe vapaa
Ei.