Olenko unelmiesi mies?
Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.
Kuinka kiinnostunut olisit?
Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti
Kommentit (196)
En ole unelmoinut sinusta, mutta kuvauksessasi ei ole mitään, mikä estäisi minua kiinnostumasta, jos tuntuisimme tulevan hyvin juttuun keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Et luetellut mikään, mikä ratkaisisi asian. Mikä on suurin unelmasi? Jos saisit rajattomasti rahaa, mitä tekisit? Ketä tunnettua historian henkilöä ihailet ja miksi? Mikä saa sinut nauramaan? Entä itkemään?
Ylipäänsä sellaiset pikkuasiat kuin arvot merkitsee. Mikään mainitsemasi asia ei ole suoranainen turn-off. Saattaisin kiinnostua, jos huumorintajut ja arvot kohtaisivat. En saa nyt tuosta aloituksestasi irti sitä, millainen ihminen aidosti olet.
Niiden kertomiseen kuluisi liikaa aikaa ja jokainen kuitenkin muodostaa oman käsityksensä. Huumorintaju on melko sarkastinen. Uskonnollinen vakaumus ateistinen agnostikko (eli en usko jumaliin, mutten sulje niiden mahdollisuutta pois, vaikka todistaminen on mahdotonta). En juurikaan ihaile ihmisiä. Minulla ei koskaan ollut varsinaista idoliaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset hiukset ja silmät? Minkälainen kampaus?
Silmät... varmaan sinertävän harmaat lähimpänä, vaikka vihreän sävyjäkin on. Hiukset löytyy vielä ainakin sellaiset maantienruskeat (tosin auringossa punapigmentti hieman paistaa läpi) lyhyehköt, kuparinoranssi parta (ainakin auringossa).
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet vapaalla jalalla? Väittäisin että tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää. Joku(ko) klikkaa? Oletko "iilimato"?
Ei tuollaiset miehet sinkkuna ole normaalisti.
Lol eiköhän jokainen ole sinkkuna joskus. Vai meinaatko että suhteesta toiseen hyppiminen on se ainoa oikea vaihtoehto?
Ei tekstissäsi ole mitään mikä olisi turn off. Mutta eihän sitä eihän sitä tiedä tuollaisen perusteella ollaanko samalla aaltopituudella huumorin, seksin, lapsiluvun/lapsettomuuden ym. kohdalla
En osaisi tuolla kuvauksella sanoa juuta enkä jaata. Loppujen lopuksi toinen pitää tavata livenä ja vasta silloin näkee että syttyykö jokin kipinä. Mies voi olla vaikka miten komea jne, mutta silti ei vain jaksa kiinnostaa. Tuo kuitenkin miten kuvailit itseäsi, kertoi myös ihan positiivista sinusta. Täällä joku juuri kertoi itsestään suurin piirtein ensin sen että hänellä on Audi A6. Tuosta voi jo etukäteen sanoa että ei kannata edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet vapaalla jalalla? Väittäisin että tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää. Joku(ko) klikkaa? Oletko "iilimato"?
Joskus sanottu omituiseksi, välillä tylsäksi. Taatusti oman tieni kulkija. En istu stereotypioihin kovin hyvin. Alkukohtaamista varmasti hankaloittaa se, että jännitän tilannetta, jossa pitää ensikerran puhua minun mielestäni viehättävälle naiselle ja ehkä olen liian "herrasmies" ja pitäisi tuoda viehätys selkeämmin julki.
Vierailija kirjoitti:
Pistä snap @alinaellamaaria_ nii katotaan ;)
n18
Hieman vaikutat nuorelta (tai trollilta) ja ei ole snäppiä. Hyvä jos joskus Facebookia jaksan avata.
Aloitusviestissä jäin kaipaamaa juuri luonteeseen ja arvoihin liittyviä tietoja, mutta lisävastausten perusteella olisin hyvinkin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sanottu omituiseksi, välillä tylsäksi. Taatusti oman tieni kulkija. En istu stereotypioihin kovin hyvin. Alkukohtaamista varmasti hankaloittaa se, että jännitän tilannetta, jossa pitää ensikerran puhua minun mielestäni viehättävälle naiselle ja ehkä olen liian "herrasmies" ja pitäisi tuoda viehätys selkeämmin julki.
Osaatko kertoa tarkemmin, millä tavalla on pidetty omituisena? Tai miten et istu stereotypioihin? Minä yleensä kyllä pidän siitä, jos joku on oman tiensä kulkija, riippuu tietysti millä tavoin asia ilmenee jokapäiväisessä elämässä.
Sinussa on jotain vikaa. Pidätköhän nyt itseäsi liiankin hyvänä saaliina? Jumalan lahjana naisille. Ei sun tätä täällä tarvisi kysellä jos todella olisit naisien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkkuna? Millaisia suhteita sinulle on ollut ennen?
Olin 25v asti melko vähän kiinostunut naisista, muut mielenkiinnot veivät huomioni. Nyttemmin on pari parisuhteeksi kutsuttavaa ollut, muttei ole oikeaa löytynyt.
Nuoret miehet eivät muuta mieti kuin naisia. Miten sinulla päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa tarkemmin, millä tavalla on pidetty omituisena? Tai miten et istu stereotypioihin? Minä yleensä kyllä pidän siitä, jos joku on oman tiensä kulkija, riippuu tietysti millä tavoin asia ilmenee jokapäiväisessä elämässä.
Minulla ei ole aktiivista ystäväpiiriä jota tapailisin (se kai yleisin on) ja en ole musiikin suhteen fanaattinen (moni on ja ei voi ymmärtää, etteivät kaikki ole), Tulen hyvin toimeen vanhempieni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan viikoittain, sekä käyn joka viikko hoivakodissa muistisairaita isovanhempia katsomassa.
Ok muuten mutta paria asiaa voisi parantaa: aja parta pois ja lisää joku liikunnallinen harrastus, ihan joku kevyt liikunta riittäisi ettet vaikuta kotona istujalta. Ehkä valokuvaat luonnossa ja siten tulee liikuttua?
90kg kuulostaa pieneltä ylipainolta jos ei liikuntaharrastuksia mistä tulisi lihaksia. Muutama kilo pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkkuna? Millaisia suhteita sinulle on ollut ennen?
Olin 25v asti melko vähän kiinostunut naisista, muut mielenkiinnot veivät huomioni. Nyttemmin on pari parisuhteeksi kutsuttavaa ollut, muttei ole oikeaa löytynyt.
Nuoret miehet eivät muuta mieti kuin naisia. Miten sinulla päinvastoin?
En tiedä. Myöhään kypsynyt kai, vaikka pikkuvanhaksi jo pienestä sanottiin. Olen vieläkin huono huomaamaan vaikka joku nainen vilkuilisikin, mikäli olen keskittynyt johonkin muuhun (kuten juttelemaan, tai valokuvaamaan vaikka).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole aktiivista ystäväpiiriä jota tapailisin (se kai yleisin on) ja en ole musiikin suhteen fanaattinen (moni on ja ei voi ymmärtää, etteivät kaikki ole), Tulen hyvin toimeen vanhempieni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan viikoittain, sekä käyn joka viikko hoivakodissa muistisairaita isovanhempia katsomassa.
Ok. Minun kohdallani saattaisi kaatua ainakin tuohon, ettet välitä musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Ok muuten mutta paria asiaa voisi parantaa: aja parta pois ja lisää joku liikunnallinen harrastus, ihan joku kevyt liikunta riittäisi ettet vaikuta kotona istujalta. Ehkä valokuvaat luonnossa ja siten tulee liikuttua?
90kg kuulostaa pieneltä ylipainolta jos ei liikuntaharrastuksia mistä tulisi lihaksia. Muutama kilo pois?
Varmasti muutama kilo sietäisi lähteäkin, mutta ei liiemmin pullota ainakaan vaatteet päällä.
Et ole. Minä viehätyn parrattomista miehistä. Myös pituutta sinulla on liikaa. Samoin lapsettomuus on ehdoton turn off, koska todennäköisesti haluat vielä jossain vaiheessa lapsia.
Minkä väriset hiukset ja silmät? Minkälainen kampaus?