Olenko unelmiesi mies?
Ikää 31v. Kunnollinen, vakituisessa työssä, omistusasuja Helsingistä, käytan alkoholia vähän ja harvoin.
Harrastan pörssisijoittamista, valokuvausta ja tietokoneita, sekä lukemista vaihtelevasti (lähinnä talvisin, fantasiaa enimmäkseen englanniksi).
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma lämmin ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 90kg. Melko harteikas ja kohtalaisen vahva, muttei bodari. Partainen ja karvainen (parran siistin, karvoja en ajele). Kasvot melko tavalliset, joku joskus komeaksikin sanonut, muttei usein.
Kuinka kiinnostunut olisit?
Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti
Kommentit (196)
Mistä sinut löytää sunnuntaiaamuna klo 10 ts. mitä teet vapaa-ajallasi?
Kuulostaa todella hyvältä!
Olisin erittäin kiinnostunut, jos olisin vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vielä kotoa, ellen ole työvuorossa. Hieman myöhemmin ehkä korkeasaaresta, jos on hyvä päivä kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vielä kotoa, ellen ole työvuorossa. Hieman myöhemmin ehkä korkeasaaresta, jos on hyvä päivä kuvailla.
Hyvä vastaus. Eli minun kaltainen kiinnostuisi kyllä sinusta. Jos en olisi 10 vuotta vanhempi :D
Miksi olet sinkkuna? Millaisia suhteita sinulle on ollut ennen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä valokuvaat?
Lähinnä eläimiä ja luontoa. Joskus läheisiä ihmisiäkin, mutta potrettivalokuvaus ei ole vahvuuteni. Eläimet eivät jännitä kameraa, joten mukavampia kohteita.
Jos huumorintaju kohtaisi niin voisit ollakin. Itse kyllä tykkään juoda alkoholia ruokajuomana ja käydä joskus parilla, näinköhän paheksuisit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkkuna? Millaisia suhteita sinulle on ollut ennen?
Olin 25v asti melko vähän kiinostunut naisista, muut mielenkiinnot veivät huomioni. Nyttemmin on pari parisuhteeksi kutsuttavaa ollut, muttei ole oikeaa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos huumorintaju kohtaisi niin voisit ollakin. Itse kyllä tykkään juoda alkoholia ruokajuomana ja käydä joskus parilla, näinköhän paheksuisit.
Tuskin, ellei parilla tarkoita kontaten kotiin, tai kannettuna.
Lämmin ihminen? Sijoitat pörssiin eli pelaat babylonissa peltsebubin rahasysteemissä?
Anna kaikki omaisuutesi köyhille 3 maailman maahan niin olet lämmin ihminen.
Ei tuon puolesta voi sanoa, noilla spekteillä voisin käydä driniillä ehkä, kovin pinnallinen kuvaus tosin, joten voi olla että en edes lähtisi edes niille drinkeille. Kaipaan enemmän persoonan esiintuomista ja sen perusteella määrittelen kuka kiinnostaa.
Kuulostaa paperilla ihan hyvältä, tavatessa sitten lopullisesti näkisi onko yhteistä puhuttavaa ja rento tunnelma yhdessä. Minulle on tärkeää myös nähdä miten mies kohtelee muita ihmisiä, kuten lapsia, vanhuksia. Ja eläimiä.
Eläimet jännittäisivät kameraa jolleivät olisi Korkeasaaren häkissä, varsinainen luontokuvaaja ;)
Vastauksena kysymykseen en pidä parrasta (paitsi siitä että se kasvaa) enkä karvaisuudesta. Lisäksi olen liian vanha.
N41
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ihminen? Sijoitat pörssiin eli pelaat babylonissa peltsebubin rahasysteemissä?
Anna kaikki omaisuutesi köyhille 3 maailman maahan niin olet lämmin ihminen.
Sanottakoon, että lähimmäisilleni lämmin ihminen. En ole niin sanottu bleeding heart. Perhe ja suku, sekä hyvät ystävät ovat ne joista välitän. Myös liian realisti uskomaan, ettei minunkin pennosiani keräilisi joku miljardööri, mikäli niistä otteeni irroitan.
Et luetellut mikään, mikä ratkaisisi asian. Mikä on suurin unelmasi? Jos saisit rajattomasti rahaa, mitä tekisit? Ketä tunnettua historian henkilöä ihailet ja miksi? Mikä saa sinut nauramaan? Entä itkemään?
Ylipäänsä sellaiset pikkuasiat kuin arvot merkitsee. Mikään mainitsemasi asia ei ole suoranainen turn-off. Saattaisin kiinnostua, jos huumorintajut ja arvot kohtaisivat. En saa nyt tuosta aloituksestasi irti sitä, millainen ihminen aidosti olet.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet jännittäisivät kameraa jolleivät olisi Korkeasaaren häkissä, varsinainen luontokuvaaja ;)
Vastauksena kysymykseen en pidä parrasta (paitsi siitä että se kasvaa) enkä karvaisuudesta. Lisäksi olen liian vanha.
N41
Luonnossakin välillä olen kuvaillut, mutta ei ole ihan sunnuntain pikainen reissu sellainen. Eivät ne eläimet koskaan kameraa jännitä, vaan ihmistä varovat.
Miksi ap olet vapaalla jalalla? Väittäisin että tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää. Joku(ko) klikkaa? Oletko "iilimato"?
Ei tuollaiset miehet sinkkuna ole normaalisti.
En pysty sanomaan pelkän tekstin perusteella oletko unelmieni mies.
Olen mies mutta uskoisin että olisit todellinen saalis suurimmalle osalle muijista, vaikka he tietty kovasti koittavat keksiä perusteluja miksi et olisi. Jääkäämme odottelemaan mitä tuleman pitää.