Jatkuva Meghanin arvostelu paljastaa brittien rasisimin
Kritiikin aiheet ovat niin tekemällä tehtyjä ja pilkun nusailua, että kyse on selvästi sairaasta patrioottisuudesta, loukkaantumisesta että ulkomaalainen ja etenkin afrikkalaisamerikkalainen on päässyt pyhimpään eli kuninkaalliseen sisäpiiriin ja halusta työntää ulkopuolinen ulos kuninkaallisten joukosta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt aivan samaa. Eihän näissä "uutisissa" ole enää mitään järkeä, suurin osa keksimällä keksittyjä ja ne, joisssa on joku totuuden jyvä, on liioiteltu suhteettomasti. Ajatelkaa nyt, sitäkin arvosteltiin kun ihminen piti kättään raskausvatsan päällä, että mikä hän luulee olevansa kun kättä pitää vatsan päällä (!!!??? wtf??!!) Ja jokaisen ilmeen häivähdyksenkin ja pikkusormen asennon analysointi, voi jeesus. Hankkikaa ihmiset oikeasti oma elämä.
Raskautta ei kukaan viisas korosta missään sillä se triggeröi muissa sisaruskilpa-asetelman ja juuri hienotunteisuus muitten tunteita kohtaan estää sitä pötsiä rölläilemästä ja puskemasta esiin. Tuo Meghanin ele kertoi mikä moukka on.
Kaikilla kuninkaalliseen etikettiin kuuluvalla on suuri viisaus takana ja tunteitten huomioiminen kun ollaan etuoikeutettuja niin se VELVOITTAA myös käyttäytymään ja ottamaan muut huomioon. Se on elämäntyö heille.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta väkisinkin tulee mieleen, että jäikö Meghanilta saavuttamatta tärkeät Hollywood-roolit moukkamaisen käytöksen vuoksi? Hänhän on nätti ja osaa kuitenkin näytellä - tarvittaessa.
Meghan on itse kertonut dokumentissa, että hänen oli vaikea saada töitä, koska oli joko liian tumma tai liian vaalea rooleihin joita yritti saada. Sarja Siitä sopi hänelle hyvin, koska siinä hän sai olla mixed-rotuinen. Rooli-isä oli musta.
Koska työtä oli vaikea saada, hän alkoi etsiä Englannista rikasta ja kuuluisaa miestä. Ja saikin ison kalan.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt aivan samaa. Eihän näissä "uutisissa" ole enää mitään järkeä, suurin osa keksimällä keksittyjä ja ne, joisssa on joku totuuden jyvä, on liioiteltu suhteettomasti. Ajatelkaa nyt, sitäkin arvosteltiin kun ihminen piti kättään raskausvatsan päällä, että mikä hän luulee olevansa kun kättä pitää vatsan päällä (!!!??? wtf??!!) Ja jokaisen ilmeen häivähdyksenkin ja pikkusormen asennon analysointi, voi jeesus. Hankkikaa ihmiset oikeasti oma elämä.
Samanlaista kohtelua ovat vuosien varrella saaneet muutkin kuninkaallisiin piireihin päässeet naiset mm. Sarah, Diana ja Camilla. Sitten taas Beatrice ja Eugenie saavat jatkuvaa arvostelua vaatteidensa ja painon takia. Oletko jo unohtanut myös mm. Sofian ja Mette-Maaritin arvostelut.
Ainahan mediassa kohistaan jostakin kuninkaallisesta. Ihmiset ovat nähtävästi jo unohtaneet Madeleinen ja Sofian kohtelun. Nyt riepotellaan Meghania, kunnes taas saadaan uusi tuore ja mielenkiintoinen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista kohtelua ovat vuosien varrella saaneet muutkin kuninkaallisiin piireihin päässeet naiset mm. Sarah, Diana ja Camilla. Sitten taas Beatrice ja Eugenie saavat jatkuvaa arvostelua vaatteidensa ja painon takia. Oletko jo unohtanut myös mm. Sofian ja Mette-Maaritin arvostelut.
Katesta puhumattakaan. Hänen syntinsä unohdettiin kertaheitolla kun Meghan tuli.
Minua on ihmetyttänyt sekin, että eikö Meghanin äidin puoleisesta suvusta löytynyt yhtään ihmistä, joka olisi voitu kutsua häihin.
Naurettava näky, kun Doria istui yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ihmetyttänyt sekin, että eikö Meghanin äidin puoleisesta suvusta löytynyt yhtään ihmistä, joka olisi voitu kutsua häihin.
Naurettava näky, kun Doria istui yksin.
Se vain kuvaa kuinka sydämettömän laskelmoiva ja julma ja ilkeä meghan on.
Ketään ei ole mollattu niin kuin Camillaa. Olisi tuokin perhe ollut paljon onnellisempi, jos Charles olisi saanut naida Camillan nuorena.
Alkaa tuntua että se on hyvää vauhtia korvaamassa vanhan kunnon kateuskortin.