Hahaa yks ihminen töissä pelkää mua!
Se on viereiseltä osastolta ja käy meidän kahvihuoneessa tauoilla. Se väistää mua aina kiireesti ja ei uskalla olla mun tiellä. HAH mikä nössö, luulee että olen suurikin johtaja
Kommentit (21)
Se tietää millanen ihminen olet ja ei halua olla missään tekemissä kanssasi.
Se vaan on fiksuin tapa välttää i.d.ootteja.
Tuo asia ei imartele sinua. Se, että voittaa aremman ihmisen luottamuksen, on jo jotain arvokasta.
Räväkkä, rempseä, käheä-ääninen tupakkakorsteeni siellä korisee, yäk! Oletko ylpeä itsestäsi?
Täällä taas ulkonäöstä päätellään että joku on paha.
Teidänlaiset kiusaajat on pahoja. Ei mitään tajua.
Psykopaattiahan pelkää kaikki. Mutta ihmisten arvostus sinuun on pyöreä nolla, vaikka kaikki kuinka hekottelisivat typerille sutkautuksillesi. Eivät uskalla olla "pitämättä" noloista jutuistasi. Olet tyhmä ja ihmeellistä kyllä, eniten olet säälittävä.
Täällä uskotaan varmaan noitiinkin.
Kokeilkaa tutustua ihmisiin ennen kuin heittäydytte koulukiusaajiksi.
Se joka vastaa itsetulkitsemaansa pahaan pahalla on paha.
Hyvät ihmiset ei edes tällaisia mieti, heillä hyvällä vastaaminen on oletus.
En mä sua pelkää. Haiset vain niin pahalta.
Samassa työpaikassa kirjoitti:
Psykopaattiahan pelkää kaikki. Mutta ihmisten arvostus sinuun on pyöreä nolla, vaikka kaikki kuinka hekottelisivat typerille sutkautuksillesi. Eivät uskalla olla "pitämättä" noloista jutuistasi. Olet tyhmä ja ihmeellistä kyllä, eniten olet säälittävä.
Trolli
Kaikki netissä kirjoittelevat on juuri sinun tuttuja? 😂
Todennäköisesti vaan kuvotat häntä.
Hän on myös fiksu, kun välttelee sunlaista mitättömyyttä.
Jos nyt joku siirtyy kun tulet, ei todellakaan tarkoita että pelkäis sua.
Mulla on nopeet liikkeet, töissäkin oppineet alta siirtymään. Osun ihmisiin, tavaroihin, varmaakin joku hahmotusvirhe.
En tulkitse että pelkäävät, itsesuojeluvaisto pelaa.
Ennenvanhaan täällä oli edes joskus jotakuinkin hyviä juttuja. Nyt enää väsyneitä, mauttomia, hajuttomia ja tylsiä heittoja.
1 ihminen töistäsi kirjoitti:
Ajattelet ja puhut muille ihmisille näin ja ihan aidosti luulet että vika on heissä?
Oletko koskaan kokeillut olla mukava?
Vierailija kirjoitti:
1 ihminen töistäsi kirjoitti:
Ajattelet ja puhut muille ihmisille näin ja ihan aidosti luulet että vika on heissä?
Oletko koskaan kokeillut olla mukava?
Sinä se niin väität en minä. Ja vttuakos me edes varmaan tunnetaan.
Itekin HSP empaatikkona käytännössä automaattisesti menen solmuun AP:n kaltaisten ihmisten energiasta.
Tosin omaa henkistä balanssia olen tietoisesti harjoituttanut ja pystyn kyllä toimimaan ja nousemaan noita tyyppejä vastaan, niin ne tajuavat jättää rauhaan.
Muut sitten saa kikatella ja peesata heitä. :)
Voi lol. Tönäse sitä.