Jatkuva Meghanin arvostelu paljastaa brittien rasisimin
Kritiikin aiheet ovat niin tekemällä tehtyjä ja pilkun nusailua, että kyse on selvästi sairaasta patrioottisuudesta, loukkaantumisesta että ulkomaalainen ja etenkin afrikkalaisamerikkalainen on päässyt pyhimpään eli kuninkaalliseen sisäpiiriin ja halusta työntää ulkopuolinen ulos kuninkaallisten joukosta.
Kommentit (30)
Moukka se on vaikka olisi albiino.
No joo, mennään kyllä liian pitkälle jos afroamerikkalainen muija saa perseillä miten huvittaa seurapiireissä ja jos arvostellaan, nyyh, rasismia! Moukka mikä moukka, ihan sama minkä värinen.
Mietin ihan samaa, kun luin tämän uusimman daily mailin "uutisen", miten Meghania enää kutsuta minnekään juhliin koska hän on "osoittanut rakkautta" Harrylle.
Ilmeisesti on parempi asia "osoittaa rakkautta" alaikäisille niin kuin prinssi Andrew.
Minä en ymmärrä Ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka näkevät rasismia ihan kaikessa. Ap ei nähtävästi huomaa minkälaista kohtelua muiden maiden kuninkaalliset saavat. Meghan on uusin tulokas, joten siksi hänen tekemisiinsä kiinnitetään erityistä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, kun luin tämän uusimman daily mailin "uutisen", miten Meghania enää kutsuta minnekään juhliin koska hän on "osoittanut rakkautta" Harrylle.
Ilmeisesti on parempi asia "osoittaa rakkautta" alaikäisille niin kuin prinssi Andrew.
Kyseiset piirit ovat oikeasti noin jäykät ja niissä noudatetaan tarkkoja tapoja. Moni julkkis on kertonut, miten heitä on jouduttu opastamaan pöytätavoissa, esim. silläkin on suuri merkitys kummalle vierustoverille juttelet ensin ruokapöydässä.
Olen miettinyt aivan samaa. Eihän näissä "uutisissa" ole enää mitään järkeä, suurin osa keksimällä keksittyjä ja ne, joisssa on joku totuuden jyvä, on liioiteltu suhteettomasti. Ajatelkaa nyt, sitäkin arvosteltiin kun ihminen piti kättään raskausvatsan päällä, että mikä hän luulee olevansa kun kättä pitää vatsan päällä (!!!??? wtf??!!) Ja jokaisen ilmeen häivähdyksenkin ja pikkusormen asennon analysointi, voi jeesus. Hankkikaa ihmiset oikeasti oma elämä.
Toi rasismi kortti on jotain huvittavaa.. Suomen vaaleissa erä hmm hmm vihreän slogan oli. Äänestämättä jättäminen on ääni rasismille... Olin hä? Kuulin että eräs palefacen instassa on tämän tyypi vaalikuva ja itse paleface oli samaa mieltä... Olin ok voi vttu.
Aluksi monet britit ja minä myös pidimme Meghanista. Iloitsimme Harryn puolesta. Mutta sitten alkoi paljastua Meghanin valheita menneisyydestään, kylmyys isäparkaa kohtaan ja röyhkeä käytös.
Enää toivon vain, että Harryn pää kestää tämän kaiken.
Hänellähän on ollut mt-ongelmia. Itse on kertonut terapiassa käynneistä.
Aloittaja on oikeassa, rasismia. Kovasti ihmettelen sitä, että Suomen iltapäivälehdet ovat lähteneet levittämään näitä ihmeellisiä tarinoita tuosta naisesta. Kukaan ei tiedä totuutta kuninkaallisten elämästä, ja siksipä sitä ollaan hanakoita keksimään juttuja halventamaan tätä naista. On kuninkaallistenkin aika karistaa pölyt vanhoista pinttyneitä ei-niin-tämänpäivän asenteista, ja siirtyä vuoteen 2019.
No on varmaan ruvennut ottamaan päähän kun joutuu natsipukuisen miehen kanssa leikkimään öisin ja kun kuningatar suojelee lapsenlapsiensa ihme toimintaa ympäri maailman
Vierailija kirjoitti:
Aluksi monet britit ja minä myös pidimme Meghanista. Iloitsimme Harryn puolesta. Mutta sitten alkoi paljastua Meghanin valheita menneisyydestään, kylmyys isäparkaa kohtaan ja röyhkeä käytös.
Enää toivon vain, että Harryn pää kestää tämän kaiken.
Hänellähän on ollut mt-ongelmia. Itse on kertonut terapiassa käynneistä.
Lapset eivät ole vanhemmilleen velkaa yhtään mitään.
Rasismia ei ole olettaa hyvää käytöstä ja tapojen noudattamista kaikilta. Miksi Meghan saisi olla poikkeus? Yhdenlaista rasismia on myös nostaa hänet kaiken arvostelun yläpuolelle, teki mitä teki.
Meghan saa siis tehdä mitä haluaa ja häntä ei saa arvostella koska hän on tumma? Kerro jokin parempi syy hänen koskemattomuutensa. Rasismia tuokin.
Koko rasismi käsitteen voisi jo lailla kieltää. Siihen syyllistyvät kaikki ikään, ihonväriin ja sukupuoleen katsomatta. Jokainen on nykyään heti rasisti jos arvostelee jotain tapaa, luonteenpiirrettä, käytöstä tai mitä hyvänsä varsinkin, jos kohde on väriltään tummempi, samat arvostelut jos heittää omasta ryhmästä johon kuuluu, se on ok. Eikö rasismia ole kuin yhteen suuntaan? Ihme juttu.
ap ei ole osannut kirjoittaa käsitettä oikein mistä vaahtoaa.
Meghaniahan ei nimenomaan pidetä erilaisena, vaan samanlaisena kuin muitakin ihmisiä, kun pyydetään, että käyttäytyisi samalla tavalla kuin muutkin. Tasa-arvoon kuuluu tasapäistäminen, vaikkei se aina ole kivaa.
Eihän Sarah Fergusonkaan ollut musta. Käytös sen suosion vei.
Ei millään pahalla, mutta väkisinkin tulee mieleen, että jäikö Meghanilta saavuttamatta tärkeät Hollywood-roolit moukkamaisen käytöksen vuoksi? Hänhän on nätti ja osaa kuitenkin näytellä - tarvittaessa.
Ei se kyllä siitä johdu. Aluksi (silloin kun Meghan vielä käyttäytyi) hän oli hyvin suosittu. Nyt kun viittaa kintaalla perinteisiin ja kuvittelee olevansa kaiken yläpuolella, on hän saanut ansaitusti kritiikkiä osakseen. Harrya käy sääliksi, lankesi näyttelijän rooliin ja nyt alkaa totuus paljastumaan