Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10141/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Eetulla ja Sofiallakin ollut yksi pahempi tilanne, jota ainakin itse katsojana ja Eetu-fanina vähän säikähdin. Se kun Sofia avautui alkaneensa epäillä heidän suhteensa toimivuutta, koska eivät keskustele tarpeeksi paljon oikeista asioista. Eetu meni tästä tiedosta aivan hämmentyneeksi. Sitten he keskustelivat aiheesta rauhallisesti ja saivat sovittua. Aikoivat molemmat parantaa käytöstään ja keskustella jatkossa enemmän keskenään (muistakin asioista kuin tunteista) eikä vain omien villakavereidensa kanssa.

Itse olen luonteeltani vähän samanlainen kuin Eetu eli aika lauhkea lammas. Vain isommat, painavammat asiat saa minut suuttumaan, en niinkään välitä pikkujutuista. Ja uskon, että kaikesta voi selvitä keskustelemalla, toista kuuntelemalla ja kompromisseilla.

Vierailija
10142/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekeekö se sitten suhteesta jotenkin huonon, jos sellaista tilannetta ei vain ole parin kuukauden sisällä tullut vastaan? Vai pitäisikö se jotenkin tahallaan järjestää, että ei vain mene liian kauan ennen kuin tämä selviää?[/quote]

Ei tietenkään 😂!! Riita tai erimielisyys tulee, kun tulee! Ei ” järjestetty riitä” mitään todellista kerro. Eikä suhde myöskään ole parempi/ huonompi, jos erimielisyyttä vielä ei ole ollut! Suhteiden osapuolet on myös aika erilaisia, eri tempperamenteilla varustettuja, eli osalla ei erimielisyyttä välttämättä tule vielä Villalla lainkaan ja se odottaa ulkopuolella. sekin täysin ok!

Tässä nyt on ohjelma, jossa tarkkaillaan eri pariskuntien suhteiden syntyä ja herää pointteja, joita miettii ja katsoo. Toisilla riita on tullut ja se herättää pohdinna miten muut vastaavasta tilanteesta selviävät. itselleni erimielisyyksien ratkaisutaito on aika tärkeä selvittää, mutta kuten todettu, asiaa ei mitenkään voi nopeuttaa, vaan se selviää, elämällä aikanaan.

Eli rennosti vaan tässä asiassa. Itsestään ratkeaa aikanaan. Katsojalle toki mukava nähdä miten selviävät , mutta jos jonkun parin kohdalla ei villan aikaan riitaa tule, ei pari ole sen huonompi tai parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10143/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vaan, että useampikin misu olis eetulle kelvannut hiusväristä riippumatta, mutta sanoi, että tummistakin sit olis kiinnostunut. Sitähän täällä on vaan epäilty, että Sofia olis ottanut sitä tummaa miestä, mut tumma olis siis eetullekin kelvannut.

Ehkäpä Eetu tarkoitti vain sitä, ettei hänelle ole kumppaninsa hiustenväri tärkeää.

Vierailija
10144/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on nyt jotenkin kauhistuneita, että Tommy polttaa? Ei ollut eka kerta saarella. Alkujaksoissakin näytetty kun käynyt tupakalla...

Vierailija
10145/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian ja Eetun minäkin haluan finaalissa nähdä! Mua ärsytti kun muut spekuloi sitä kun eivät muka riitele. Eivät kaikki parit riitele. Mun mummo ja vaari on ollut naimisissa useita kymmeniä vuosia eikä ikinä riitele. Niillä on sellasta lepposta, aina, ja molemmat rauhallisia. Elämä on lystikästä ja erimielisyydet puidaan puhumalla, ei riitelemällä tai huutamalla.

Mitä ainakin itse tarkotan sillä, kun haluan nähdä miten pari selviää riidasta on juuri tämä. Riita itselleni ei tarkoita huutamista ja riehumista, vaan erimielisyyttä jostakin asiasta. Sen haluisin nähdä eri parien välillä, miten siihen erimielisyytensä reagoi.

Toiset parit alkavat huutaa ja tapella, toiset keskustella asiallisesti. Tätä ainakin itse tarkoitin, että jossain vaiheessa se iso eri mieltä oleminen jostakin asiasta tulee, että on Väistämätöntä ja hyvä se nähdä. Silloin tietää miten tämä pari ”riitelee”- eli lähtee selvittämään asiaa. Huutamalla, lyttäämällä, syyllistämällä, keskustelemalla ??? jne jne

Nyt en ole vielä nähnyt suurta erimieltä oloa mistään asiasta Eetun ja Sofian Tai Juhon ja Jennin välillä, paitsi se, kun Sofia ei tykännyt Pirkko nimestä ja Eetu ei riemuinnut juntti vertauksesta. Tämä nyt ei omasta mielestä vielä ole kovin iso erimielisyys :)

Kyse itselle on siitä, että on hyvä selvittää Mieluummin ennemmin, kuin myöhemmin aluillaan olevassa parisuhteessa ,miten tämän kumppanin kanssa selviää eimielisyyksistä, ollaanko rakentavia vai aivan rikki riitojen jälkeen. Huudetaanko ja sovitaanko, mennäänkö mykkäkouluun ja lopulta sovitaan vai tapahtuuko edellämainitut kykenemättä sopimaan. Erimielisyyksissä selviää myös alkaako mies tai nainen hakata ja onko agressiivinen, kyetäänkö pysymään rauhallisina ja keskustelemaan.

Se on se pointti ainakin itsellä. Ei pointti ole se, että riita tarkoittaa automaattisesti huutoa. Riita yleensä tulee erimieltä olosta, joka on sallittua ja toivottavaakin, ei aina tarvitse olla sama mieltä kaikesta. Kyse on ratkaisu tavasta. Miten tilanne ratkaistaan.

No tekeekö se sitten suhteesta jotenkin huonon, jos sellaista tilannetta ei vain ole parin kuukauden sisällä tullut vastaan? Vai pitäisikö se jotenkin tahallaan järjestää, että ei vain mene liian kauan ennen kuin tämä selviää?

😂 Ei kai se järjestetty riitä mitään aitoa kerro, eli ei missään nimessä kannata järjestää riitaa! Eiköhän sellainen aikanaan jokaiselle tule itsestään erikseen järjestämättä vastaan!

En ymmärrä myöskään miksi suhde olisi parempi tai huonompi, jos riitaa ei vielä ole? Eihän tässä ole siitä kyse!

Parit ovat tempperamentiltaa erilaisia, osalle kunnon erimielisyys tulee vasta Villan ulkopuolella ja se on täysin ok! Eli kaikki tavata ok, ja ” samanarvoisia”, parit ovat Vain erilaisia ja etenevät kukin omaan tahtiin eri asioissa.

Kyseessä on parisuhde ohjelma, jossa suhteiden kehitystä seurataan, ja pareja verrataan toisiinsa, mikä on tyhmää, mutta koska voittavat rahaa niinkin paljon kuin 25 000 e, niin juuri parien vertailullehan koko formaatti perustuu. Kuka ” ansaitsee” potin. Mikä on lähtökohtaisesti ihan tyhmää, mutta näin vaan tätä itsekin katson 😂😂😂

Eli riita tulee, kun on tullakseen ja kertoo lähinnä pareille itselleen, miten siitä selvitään. Katsojana tätä tykkään seurata, koska itselleni juurikin tuo taito kertoo parisuhteesta paljon onko sillä tulevaisuutta vai ei. Osataanko erimielisyydet hoitaa. Sekin on kehittyvä taito, jota voi opetella, eli vaikka joku pareista ei osaisi nyt rakentavasti riidellä, sen voi oppia. Eli vielä parempi onkin tarkkailla ihmisen asennetta, onko halukas oppimaan- silloin toivoa on! Ainahan kaikki taidot eivät meillä ihmisillä ihan heti ole hallussa 😀 kaiken voi oppia.

Vierailija
10146/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni on muuttunut alettua olemaan Juhon kanssa. Ennen oli paljon iloisempi, reippaampi ja puheliaampi. Nykyään Jenni tuntuu olevan usein pahalla päällä, jokin tässä suhteessa mättää.

Vierailija
10147/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekeekö se sitten suhteesta jotenkin huonon, jos sellaista tilannetta ei vain ole parin kuukauden sisällä tullut vastaan? Vai pitäisikö se jotenkin tahallaan järjestää, että ei vain mene liian kauan ennen kuin tämä selviää?

Ei tietenkään 😂!! Riita tai erimielisyys tulee, kun tulee! Ei ” järjestetty riitä” mitään todellista kerro. Eikä suhde myöskään ole parempi/ huonompi, jos erimielisyyttä vielä ei ole ollut! Suhteiden osapuolet on myös aika erilaisia, eri tempperamenteilla varustettuja, eli osalla ei erimielisyyttä välttämättä tule vielä Villalla lainkaan ja se odottaa ulkopuolella. sekin täysin ok!

Tässä nyt on ohjelma, jossa tarkkaillaan eri pariskuntien suhteiden syntyä ja herää pointteja, joita miettii ja katsoo. Toisilla riita on tullut ja se herättää pohdinna miten muut vastaavasta tilanteesta selviävät. itselleni erimielisyyksien ratkaisutaito on aika tärkeä selvittää, mutta kuten todettu, asiaa ei mitenkään voi nopeuttaa, vaan se selviää, elämällä aikanaan.

Eli rennosti vaan tässä asiassa. Itsestään ratkeaa aikanaan. Katsojalle toki mukava nähdä miten selviävät , mutta jos jonkun parin kohdalla ei villan aikaan riitaa tule, ei pari ole sen huonompi tai parempi!

Minä en ihan ymmärtänyt, mitä tarkoitit kun sanoit että parempi ottaa selvää ennemmin tai myöhemmin. Asiahan selviää sitten kun se tulee vastaan. Miten siitä voi päättää ottaa selvää?

Vierailija
10148/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua pitkään seuranneena mua vähän huvittaa miten shokeeraavaksi jotkut kokee joidenkin tupakoinnin. Hei haloo maailma on tupaten täynnä tupakoivia ihmisiä tai satunnaisesti tupakoivia ihmisiä niin mikä siinä on niin ihmeellistä. Nytki puhutaan siihen sävyyn ihan ku noi ois hyvä ettei kokkelia nenään vedelleet tuolla ihan valtoimenaan, sit mä kyl ehkä itekki olisin jo vähä järkyttyny että oho tommosta menoa tuolla ny sitten.

Tulee vaa jotenki mielikuva ihmisistä jotka syvästi haukkovat henkeään kun näkevät kadulla tupakoivan ihmisen, siis herran jesta TUPAKOIVA ihminen. Rauhoittukaa, jos Vanessa, Tommy, Nikita tai kuka vaan nyt joskus sillon tällön polttaa tupakan niin onko se teiltä pois.

Vierailija
10149/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua pitkään seuranneena mua vähän huvittaa miten shokeeraavaksi jotkut kokee joidenkin tupakoinnin. Hei haloo maailma on tupaten täynnä tupakoivia ihmisiä tai satunnaisesti tupakoivia ihmisiä niin mikä siinä on niin ihmeellistä. Nytki puhutaan siihen sävyyn ihan ku noi ois hyvä ettei kokkelia nenään vedelleet tuolla ihan valtoimenaan, sit mä kyl ehkä itekki olisin jo vähä järkyttyny että oho tommosta menoa tuolla ny sitten.

Tulee vaa jotenki mielikuva ihmisistä jotka syvästi haukkovat henkeään kun näkevät kadulla tupakoivan ihmisen, siis herran jesta TUPAKOIVA ihminen. Rauhoittukaa, jos Vanessa, Tommy, Nikita tai kuka vaan nyt joskus sillon tällön polttaa tupakan niin onko se teiltä pois.

No ei se nyt mikään järkyttävä uutinen ole, olen itsekin tupakoinut. Nykyään tupakointi tuntuu kuitenkin nuorten keskuudessa olevan harvinaisempaa tai ainakin huomaamattomampaa, joten siksi se tulee vähän yllätyksenä. Ja varsinkin kun puhutaan urheilullisista tyypeistä eikä mistään pubiruusuista.

Vierailija
10150/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tupakka-casessa on se pointti, että päätupakoija on Vanessa ja Reetu ei polta. Ainakin fb-ryhmässä käyty eilen keskustelua, kaataako tupakka Vanessan ja Reetun suhteen vai ei. Ongelma on se, että tupakoiva osapuoli on nainen.. 

Vierailija
10151/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että muut on tuolla ns. viihdekäyttäjiä. Siis tupakoinnissa. Mutta Vanessa polttaa ihan päivittäin ja monta savuketta päivässä. Ei siis minua haittaa, mutta jos jotkut ihmetteli miksi Vanessan polttaminen häiritsee enemmän.

Vierailija
10152/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo ihmisen älykkyysosamäärästä. Koska ei kukaan järkevä ihminen haluaisi tieten tahtoen pilata keuhkojaan ja altistaa itseään korkealle syöpäriskille. Miettikääpä miltä ketjussa polttavan Vanessan keuhkot näyttää. Puhumattakaan pahasta, pinttyneestä hajusta, joka ei niin vain pesemällä lähde. Haju on suussa, iholla, hiuksissa, vaatteissa. Kyllähän se antaa hieman wt-kuvan ihmisestä. Ja nuuska yhtä kamala tuote. Nuuskankäyttäjän ikenet ja hampaat...hrrr.

Vierailija
10153/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita sanoi, että häntä kiinnostaa vain se, mitä mummo ja tuffa ajattelevat.

Minusta se on aika suloista.

Vierailija
10154/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on muuttunut mielestäni hyvään suuntaan, sillä omien villien nuoruusvuosien aikaan tupanpoltto oli in ja sitä ihannoitiin. Eli ihan hyvä, että sitä nyt ihmetellään, parempi niin, kuin ihannoidaan.

Silti jokainen saa elämällään tehdä mitä haluaa, itsekin poltin nuorena. Eikö siinä sinänsä mitään kummallista. Parempaan suuntaan asenteet menee tässä asiassa! Typerä tuomitseminen silti aina out.

Vierailija
10155/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jenni on muuttunut alettua olemaan Juhon kanssa. Ennen oli paljon iloisempi, reippaampi ja puheliaampi. Nykyään Jenni tuntuu olevan usein pahalla päällä, jokin tässä suhteessa mättää.

Jotain vääntöä siellä oli ollut.

Jenni yritti ikään kuin tsempata tai hyvitellä kivikasvoista Juhoa, kun olivat sillä vauvatauolla:

"Meidän pitää vetää samaa köyttä, ei angstata, kaikki on ihan hyvin."

Mitään riitaa ei (tietenkään) näytetty, koska JJ, mutta minusta Juho unohti roolinsa... Viikkojen näytteleminen ottaa lujille.

Vierailija
10156/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tupakka-casessa on se pointti, että päätupakoija on Vanessa ja Reetu ei polta. Ainakin fb-ryhmässä käyty eilen keskustelua, kaataako tupakka Vanessan ja Reetun suhteen vai ei. Ongelma on se, että tupakoiva osapuoli on nainen.. 

Nyt multa meni vähän ohi. Miksi se ” Ongelma on se, että tupakoiva osapuoli on nainen”?? Eikö sen pitäis olla ihan samanlainen ongelma jos roolit olisi toisinpäin? Vai pitääkö naisen aina olla parisuhteessa joku puhtoisempi, kiltimpi ja viattomampi osapuoli? (En polta, mutta en ymmärrä mitä väliä sillä polttajan sukupuolella on tässä asiassa)

Vierailija
10157/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vääntöä siellä oli ollut.

Jenni yritti ikään kuin tsempata tai hyvitellä kivikasvoista Juhoa, kun olivat sillä vauvatauolla:

"Meidän pitää vetää samaa köyttä, ei angstata, kaikki on ihan hyvin."

Mitään riitaa ei (tietenkään) näytetty, koska JJ, mutta minusta Juho unohti roolinsa... Viikkojen näytteleminen ottaa lujille.

Juuri tuossa samaa mieltä, että Juho näytti lapsenhoidossa oikean karvansa eikä Jennilläkään pokka oikeasti riitä parisuhteessa paikkaamaan toista, onneksi ei ollut oikea lapsi noilla eikä Nikitalla ja Tommyllä.

Äkkiä olisi lasu jo heilunut ja niinkuin minä heitä esikuvina olen pitänyt.

Kauniita ja rohkeita.

Mikäli uskoisin äänestyksiin niin lataisin apin ja äänestäisin Eetua ja Reetua 😘

Vierailija
10158/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotekin ajattelin Juhosta alusta, että on hyvä ja rento tyyppi. Pisteet laski nyt vauvanhoidossa, vaikka hoiti välillä toki hyvinkin, mutta sitten oli niin kylmä  ja lapsellinen "ei tule ikävä" -ja "älkää tehkö lapsia"- kommentteineen, et tuli kurja fiilis.

Ok jos ei itse halua lapsia, mut saa kai muut haluta?

Vierailija
10159/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu siellä on pelannut alusta lähtien, useampikin nainen olis alussa kelvannut (tyyliin "en ole ronkeli") esim. Vanessa, ja olin kuulevinani, kun tommi sanoi hakevansa tummaa naista, niin olin kuulevinani, että Eetu myötäili taustalla? Että olisko kelvannut joku muukin tyttöystäväks tässä vaiheessa?

Täh? Mitäs pelaamista siinä on, jos ei ole ronkeli ja tykkää monenlaisista naisista? Olisiko pitänyt valehdella, et nyt kun olen nähnyt 5min tätä Sofiaa, niin en näe enää koskaan ketään muuta?

Vierailija
10160/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeisin käänne (parit äänestivät toisistaan parin joka ei ansaitse pääsyä finaaliin) oli vihdoinkin hyvä, näki ketkä pelaavat. Tai sanotaan että keiden voisi kuvitella pelaavan. Tuolla oli joku kommentoinut ettei pelaaminen tuossa kohtaa enää ole välttämättä niin paha ja tavallaan olen samaa mieltä mutta hyvin vahvistui alkuperäinen ajatus siitä ketkä on eniten voiton perässä.

Jennistä ja Juhosta en yllättynyt ollenkaan, olen alusta asti ajatellut vähintään Juhon pelaavan. Ei varmaan tarvitse siitä enempää "jankata" kuten täällä palstapoliisi aina muistaa muistuttaa. Ja he sentään suoraan sanoivat että nyt on paikallaan kunnon peliliike. Sellaisen tekivät.

Tommy ja Nikita yllätti vähän. Ohjelman alussa ajattelin heidän pelaavan lähes 100% varmuudella mutta ajatus vähän muuttui/laimeni kun näytettiin niin paljon heidän riitojaan. Nyt tuo Sofian ja Eetun valitseminen oli selvä peliliike. Uskon että he on pelanneet alusta asti ainakin jonkun verran mutta on vaan raskasta esittää koko ajan että kaikki on täydellisesti ja siksi ovat myös riidelleet paljon. Onhan se huomattu ettei tuolla kovin moni jaksa/muista ihan 24/7 vetää valitsemaansa roolia. Juhonkin kertomukset muuttuneet matkan varrella.

Itse näkisin voittajaparina Sofian ja Eetun tai Vanessan ja Reetun. Kolmanneksi ehkä Tommy ja Nikita ja neljäntenä team jj. En silti ylläty vaikka todellisuudessa jako menisikin ihan päälaelleen.

Ketju on lukittu.