Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10121/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis tommykin tupakoi!!!   nyt kyllä pisteet romahtivat!

Näin sitä meitä jymäytetään ja tehdään mielikuvia ohjelman tuotannon puolelta.  Aika monihan tuolla tupakoi, ei ainoastaan Vanessa. Niitä ei vaan näytetä. Vanessa myös osallistui vauvajumppaan, mutta kappas vaan sekin oli leikattu pois TV:n lähetyksestä   ;)

Vierailija
10122/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas tuo Nikita on lapsellinen. "Ei oikeet vauvat oo tälläsiä, ei ne huuda koko aikaa." Ei edes hoitanut vauvaa ja silti kitisi eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10123/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos teamin menee finaaliin, niin varmasti on tuotannon junallensa. Alusta asti näyttänyt siltä, et voitto olis tulossa Jennille, löyty rakkautta tai ei. Vanessa, Reetu, Sofia ja Eetu kärjessä, heistä en pysty päättämään. Nikita ja Tommy kolmansia.

Vierailija
10124/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet saarelaiset tupakoivat vain välillä/kerran. Niinkuin viime kaudella ollut Veerahan tupakoi muutamaan kertaan, mutta sanoi kauden jälkeen ig-storyssaan, että tupakoi vain siellä villassa, kun muutkin teki sitä.

Tällä kaudella röökiä on vetänyt ainakin Vanessa, Nikita, Tommy, Arttu, Kassu, Nea ja muistaakseni myös Sofia. Kuitenkin muut paitsi Vanessa ja Nikita ovat tehneet sitä vain kerran, siis mitä tv:ssa on näytetty.

Vierailija
10125/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet saarelaiset tupakoivat vain välillä/kerran. Niinkuin viime kaudella ollut Veerahan tupakoi muutamaan kertaan, mutta sanoi kauden jälkeen ig-storyssaan, että tupakoi vain siellä villassa, kun muutkin teki sitä.

Tällä kaudella röökiä on vetänyt ainakin Vanessa, Nikita, Tommy, Arttu, Kassu, Nea ja muistaakseni myös Sofia. Kuitenkin muut paitsi Vanessa ja Nikita ovat tehneet sitä vain kerran, siis mitä tv:ssa on näytetty.

Minäkin voisin kuvitella, että kun pää on hajoamispisteessä tuollaisen vauvatehtävän jälkeen, saattaisin itsekin polttaa, vaikken ole 15 vuoteen polttanut.

Vierailija
10126/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pareista Tommy ja Nikita sekä Vanessa+Reetu ovat ottaneet yhteen villalla. Se mikä parien riitelyssä on ollut erilaista on,että V ja R ovat pystyneet rauhallisesti tilanteen jälkeen keskustelemaan asiasta,ei ole paiskottu tavaroita/ huudettu jne. Tommy ja Nikita riitelevät usein,asioita ei sovita. Tuntuu,että sama riita toistuu,toistuu ja toistuu. Joidenkin mielestä parisuhteeseen ei kuulu riitely,minä en tätä usko. Useinhan riidat lähtee väärinymmärryksistä,ollaan väsyneitä tms. Ja ainakin vauvajakson perusteella,ei se Jennin ja Juhonkaan eka riita tainnut olla kaukana. Itse olisin halunnut nähdä miten esim. Sofia ja Eetu setvivät ristiriitatilanteen. Jossain vaiheessa se on kuitenkin tulossa.

Vierailija
10127/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaksi Vanessa-hullua:

Toinen joka haukkuu häntä koko ajan ja toinen joka kehuu Vanessaa ihan naurettavan ylimalkaisesti ja suuttuu silmittömästi jos joku ei Vanessasta tykkää.

En soisi voittoa yhdellekkään noista pareista. Tai no, Eetulle yksinään. Olisipa Eetu sittenkin kunnon peluri ja ottaisi rahat.

Vierailija
10128/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko vituttamaan ihan saatanasti kun näki, että Jenni ja Juho alkoivat pelaamaan. Voi saatana.. ei mene ääni ainakaan niille

Minä en nyt osaa tässä vaiheessa enää pitää tuota pelaamista kovin pahana asiana. Jos todetaan, että ei ole oikein muita perusteita, miksi joku muu pari olisi parempi kuin toinen, voi ihan hyvin ottaa jonkin muun lähestymistavan.

Vierailija
10129/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä meitä jymäytetään ja tehdään mielikuvia ohjelman tuotannon puolelta.  Aika monihan tuolla tupakoi, ei ainoastaan Vanessa. Niitä ei vaan näytetä. Vanessa myös osallistui vauvajumppaan, mutta kappas vaan sekin oli leikattu pois TV:n lähetyksestä   ;)

Niinpä. Mä en ole edes nähnyt Vanessaa polttamassa. Ihmettelen miksi kaikki syyttää laiskaksi ja vaikka miksi. Aina vaan aurinkoisena hymyilee ja on rakastuneen oloisena. Ei Reetu olisi oikean tupakoitsijan kanssa, koska sanoi että se on suuri turn-off. Vanessa voittoon!!!

Vierailija
10130/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian ja Eetun minäkin haluan finaalissa nähdä! Mua ärsytti kun muut spekuloi sitä kun eivät muka riitele. Eivät kaikki parit riitele. Mun mummo ja vaari on ollut naimisissa useita kymmeniä vuosia eikä ikinä riitele. Niillä on sellasta lepposta, aina, ja molemmat rauhallisia. Elämä on lystikästä ja erimielisyydet puidaan puhumalla, ei riitelemällä tai huutamalla.

Mitä ainakin itse tarkotan sillä, kun haluan nähdä miten pari selviää riidasta on juuri tämä. Riita itselleni ei tarkoita huutamista ja riehumista, vaan erimielisyyttä jostakin asiasta. Sen haluisin nähdä eri parien välillä, miten siihen erimielisyytensä reagoi.

Toiset parit alkavat huutaa ja tapella, toiset keskustella asiallisesti. Tätä ainakin itse tarkoitin, että jossain vaiheessa se iso eri mieltä oleminen jostakin asiasta tulee, että on Väistämätöntä ja hyvä se nähdä. Silloin tietää miten tämä pari ”riitelee”- eli lähtee selvittämään asiaa. Huutamalla, lyttäämällä, syyllistämällä, keskustelemalla ??? jne jne

Nyt en ole vielä nähnyt suurta erimieltä oloa mistään asiasta Eetun ja Sofian Tai Juhon ja Jennin välillä, paitsi se, kun Sofia ei tykännyt Pirkko nimestä ja Eetu ei riemuinnut juntti vertauksesta. Tämä nyt ei omasta mielestä vielä ole kovin iso erimielisyys :)

Kyse itselle on siitä, että on hyvä selvittää Mieluummin ennemmin, kuin myöhemmin aluillaan olevassa parisuhteessa ,miten tämän kumppanin kanssa selviää eimielisyyksistä, ollaanko rakentavia vai aivan rikki riitojen jälkeen. Huudetaanko ja sovitaanko, mennäänkö mykkäkouluun ja lopulta sovitaan vai tapahtuuko edellämainitut kykenemättä sopimaan. Erimielisyyksissä selviää myös alkaako mies tai nainen hakata ja onko agressiivinen, kyetäänkö pysymään rauhallisina ja keskustelemaan.

Se on se pointti ainakin itsellä. Ei pointti ole se, että riita tarkoittaa automaattisesti huutoa. Riita yleensä tulee erimieltä olosta, joka on sallittua ja toivottavaakin, ei aina tarvitse olla sama mieltä kaikesta. Kyse on ratkaisu tavasta. Miten tilanne ratkaistaan.

Vierailija
10131/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu siellä on pelannut alusta lähtien, useampikin nainen olis alussa kelvannut (tyyliin "en ole ronkeli") esim. Vanessa, ja olin kuulevinani, kun tommi sanoi hakevansa tummaa naista, niin olin kuulevinani, että Eetu myötäili taustalla? Että olisko kelvannut joku muukin tyttöystäväks tässä vaiheessa?

Vierailija
10132/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä ajatellut kaikkia pareja joita tiedän/tunnen ja kaikkia koteja joissa olen käynyt. Ne parisuhteet joissa puhutaan kivasti ja kunnioittavasti siellä on hyvä ilmapiiri ja suhteet ovat kestäneet. Kun taas ne ihmissuhteet joissa käytetään kirosanoja ym. niissä voidaan ajan kanssa huonommin ja huonommin.

Sanoissa on voimaa. Sanoilla on suuri merkitys tulevaisuuteen. Siten vetää päällensä koko hyvää tai sitten pahaa.

Juurikin tämä! Luulen, että kunnioitus on se juttu! Jos kunnioittaa toista erimielisyydessäkin, suhde on vahva ja kestävä.

Sanoilla voi lyödä niin lyttyyn, ettei niitä ikinä unohda, Sanoilla on myös voima lohduttaa ja nostaa.

Vierailija
10133/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mä en ole edes nähnyt Vanessaa polttamassa. Ihmettelen miksi kaikki syyttää laiskaksi ja vaikka miksi. Aina vaan aurinkoisena hymyilee ja on rakastuneen oloisena. Ei Reetu olisi oikean tupakoitsijan kanssa, koska sanoi että se on suuri turn-off. Vanessa voittoon!!!

Ai hymyilee aina aurinkoisena?:DD Voi jestas oot sairas.

Vierailija
10134/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa "koe olosuhteissa" ei vielä oikeasti näe miten ihmiset käyttäytyvät saaren ulkopuolella,

Yhden riidankaan perusteella ei voi ennustaa tulevaa.

Kukaan noista pareista ei ole kohdannut vielä todellisia parisuhdetta koettelevia asioita,

Heillä on siellä aika helpot oltavat kuitenkin; on ruokaa ja lämmintä ja kainalo johon käpertyä.

Ajan kanssa tuollainen lekottelukin voi tietenkin käydä hermoon.

Vierailija
10135/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian ja Eetun minäkin haluan finaalissa nähdä! Mua ärsytti kun muut spekuloi sitä kun eivät muka riitele. Eivät kaikki parit riitele. Mun mummo ja vaari on ollut naimisissa useita kymmeniä vuosia eikä ikinä riitele. Niillä on sellasta lepposta, aina, ja molemmat rauhallisia. Elämä on lystikästä ja erimielisyydet puidaan puhumalla, ei riitelemällä tai huutamalla.

Mitä ainakin itse tarkotan sillä, kun haluan nähdä miten pari selviää riidasta on juuri tämä. Riita itselleni ei tarkoita huutamista ja riehumista, vaan erimielisyyttä jostakin asiasta. Sen haluisin nähdä eri parien välillä, miten siihen erimielisyytensä reagoi.

Toiset parit alkavat huutaa ja tapella, toiset keskustella asiallisesti. Tätä ainakin itse tarkoitin, että jossain vaiheessa se iso eri mieltä oleminen jostakin asiasta tulee, että on Väistämätöntä ja hyvä se nähdä. Silloin tietää miten tämä pari ”riitelee”- eli lähtee selvittämään asiaa. Huutamalla, lyttäämällä, syyllistämällä, keskustelemalla ??? jne jne

Nyt en ole vielä nähnyt suurta erimieltä oloa mistään asiasta Eetun ja Sofian Tai Juhon ja Jennin välillä, paitsi se, kun Sofia ei tykännyt Pirkko nimestä ja Eetu ei riemuinnut juntti vertauksesta. Tämä nyt ei omasta mielestä vielä ole kovin iso erimielisyys :)

Kyse itselle on siitä, että on hyvä selvittää Mieluummin ennemmin, kuin myöhemmin aluillaan olevassa parisuhteessa ,miten tämän kumppanin kanssa selviää eimielisyyksistä, ollaanko rakentavia vai aivan rikki riitojen jälkeen. Huudetaanko ja sovitaanko, mennäänkö mykkäkouluun ja lopulta sovitaan vai tapahtuuko edellämainitut kykenemättä sopimaan. Erimielisyyksissä selviää myös alkaako mies tai nainen hakata ja onko agressiivinen, kyetäänkö pysymään rauhallisina ja keskustelemaan.

Se on se pointti ainakin itsellä. Ei pointti ole se, että riita tarkoittaa automaattisesti huutoa. Riita yleensä tulee erimieltä olosta, joka on sallittua ja toivottavaakin, ei aina tarvitse olla sama mieltä kaikesta. Kyse on ratkaisu tavasta. Miten tilanne ratkaistaan.

No tekeekö se sitten suhteesta jotenkin huonon, jos sellaista tilannetta ei vain ole parin kuukauden sisällä tullut vastaan? Vai pitäisikö se jotenkin tahallaan järjestää, että ei vain mene liian kauan ennen kuin tämä selviää?

Vierailija
10136/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, oletko sokea? Minä katsoin juuri eilisen jakson ja siinähän näkyi aivan selvästi kaikki parit, Reetu ja Vanessa mukaan lukien, Tommyn vetämässä vauvajumpassa. Vanessan nauravista kasvoistakin paljon hidastuskuvaa, joten miten voit missata?

Vierailija
10137/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu siellä on pelannut alusta lähtien, useampikin nainen olis alussa kelvannut (tyyliin "en ole ronkeli") esim. Vanessa, ja olin kuulevinani, kun tommi sanoi hakevansa tummaa naista, niin olin kuulevinani, että Eetu myötäili taustalla? Että olisko kelvannut joku muukin tyttöystäväks tässä vaiheessa?

Siis mitä ihmettä? Miten se, ettei ole ronkeli tai että tummat naiset viehättävät, todistavat, että suhde blondin kanssa olisi pelaamista?

Vierailija
10138/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, oletko sokea? Minä katsoin juuri eilisen jakson ja siinähän näkyi aivan selvästi kaikki parit, Reetu ja Vanessa mukaan lukien, Tommyn vetämässä vauvajumpassa. Vanessan nauravista kasvoistakin paljon hidastuskuvaa, joten miten voit missata?

Tarkoitti varmaankin sitä äitijumppaa, jonka Jenni veti. Ehkä tässä menee nyt vähän ristiin, kun puhutaan eri tilanteista. Oliko Vanessa siis mukana myös siinä mammajumpassa, aika hyvin oli kyllä siinä tapauksessa rajattu tai oli tosi kaukana muista.

Vierailija
10139/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä, etteivät Jenni ja Juho saaneet kuin yhden äänen. Laskevatko muut parit, että heitä vastaan pärjää paremmin finaalissa? Tietävät kuitenkin sen yhden pelin perusteella, että ulkomaailmassa ajatellaan, ettei Juho ole tosissaan...

Vierailija
10140/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vaan, että useampikin misu olis eetulle kelvannut hiusväristä riippumatta, mutta sanoi, että tummistakin sit olis kiinnostunut. Sitähän täällä on vaan epäilty, että Sofia olis ottanut sitä tummaa miestä, mut tumma olis siis eetullekin kelvannut.

Ketju on lukittu.