LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
mua naurattaa,että jenniä pidetään aitona:D
saaren naisista epäaidoin
ja selän takana kuiskija
en kyllä avautuisi asioistani
Mikä ihmeen Jennin haukkumispäivä tänään on? Joku aloittaa mollaaminen ja kaikki perässä hiihtäjät yhtyvät riemuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhon reaktio nuihin pelaamis epäilyihin oli jotenki päälleliimattu. Muka rennosti suhtautui ja otti vitsillä, mut kyllä siitä mun mielestä paistoi reaktio läpi.
Täällä on selvästi otettu Jenni ja Juho dissauksen kohteeksi, mitä en ollenkaan ymmärrä, ja siksi kaikkea, mitä he sanovat, epäillään heti feikiksi ja vaikka Juho vannoisi valan oikeuden edessä, niin sitäkään ei uskottaisi.
Pelkästään kun katsoo Jenniä ja Juhoa, näkee etteivät ole pari. Kyllä fyysiset ominaisuudet jotain merkkaa kuitenkin.
Minusta tämä näkemys on äärimmäisen lapsellinen ja pinnallinen. On joku ihanneajatus, paljonko pituus- ja painoeroa pitäisi olla, ja jos ei niin eivät muka voi olla pari. Bullshittiä!
nim.merk. kaikenlaisia pareja nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko minkään noiden suhteiden kestävän, sillä ovat tuolla saarella täysin pois normaalielämästä. Itse en ole ainakaan kuullut keskustelua, että mitä tekevät työkseen, miten asuvat jne. Tosielämässä realiteetit, kuten tulot ja varallisuus määrittävät hyvin pitkälti miten suhde etenee. Edelleenkin on harvinaista, että eri tuloluokista olevien suhde kestäisi kauaa.
Tosiaan meille näytetään n. 35min/ pv, sen lisäksi puhuvat tuntitolkulla varmasti kaikesta mahdollisesta.
kaikista osallistujista täällä on mielipiteitä sanottu,ei oo haukkumista
joku tykkää joku ei
Ja miksei Jennin toimintaa sais arvostella jos on niin hölmö että luottaa sokeasti Juhoon?
Itelläni ei oo mitään Jenniä kohtaan, en vaan usko tohon ”suhteeseen” yhtään. Ehkä Jennilläkin oli vaan niin suuri tarve löytää joku että innostui heti kun Juho näytti vihreää valoa. Jenni tosin vaikuttaa aidosti ihastuneelta. Juho oli kuin peura ajovaloissa, kun Jenni luki sitä siskolleen kirjoittamaansa kirjettä.
Akun ja Sannin treffejä on vaivaannuttava katsoa.
Ulkoisesti ovat kuin äiti ja poika.
Mun mielestä Sofia on tosi söötti. En ymmärrä, miksi on saanut niin paljon lokaa niskaan. Tuntuu ihan aidosti tykkäävän Eetusta. Heille soisin voiton eniten noista pareista.
Tommysta tykkään myös, mutta Nikitaa en jaksa. Ikäeron näkee todella selvästi, enkä usko suhteen kestävän villan ulkopuolella.
Juho on feikki, voi Jenni-parkaa.
Tykkään Eetussa ja Sofiassa siitä miten aikuismaisesti he hoitaa keskusteluja, esimerkiksi silloin kun Sofiaa vaivas se, että he ei Eetun kanssa tarpeeksi puhu asioista, hän otti sen puheeksi ja asia keskusteltiin läpi asiallisesti. Ei oo ollu yhtään sellasta lapsellista kiukuttelua ja huutamista ja "en halua keskustella asiasta" -meininkiä. Toki molemmat on jo +25v. niin iällä voi olla tekemistä asian kanssa. Ja okei, he on erilaisia, mutta mun mielestä pariskuntien ei tuukkaan olla liian samanlaisia. Erilaisuus tekee asioista mielenkiintoisempaa. Pidän kyl peukkuja näille!
Tiksi kirjoitti:
Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?
Ei kaikkien tarvi puhua tunteistaan samalla tavalla. Ehkä Eetu on se "siirappisempi" osapuoli ja jos se hänelle itelleen on ok niin miks sen pitäs muille olla ongelma. Ja jos Eetu haluaa enemmän avoimuutta Sofialta, niin mun mielestä hänen pitäs puhua siitä. Vähän niinku Tommy puhu Nikitalle.
Reetu on kyllä niin epäkypsä töksäyttelijä ettei mitään rajaa. Vanessa on liian herkkä sille, ei tuosta voi tulla mitään. Eetu ja Sofia onnistuu Eetun johdosta, Sofia ei vakuuta. Jenni ja Juho, no kaikki on jo sanottu eli Juho ei vakuuta. Näistä nyt sit valitseen voittajapari.
Onko Sannilla ollu lävistykset leuassa kun näkyy olevan 3 jälkee leuassa.
Juho sanoi, että pelin jälkeen tuli sellanen olo, että haluaa näyttää katsojille, että ootte väärässä. Eli vähän niinku myönsi, että syy iltanuotion ihastuspuheelle oli vaan se pelissä tullut kommentti..
Ei oo todellista ettei muka kerrota mitä Reetu sitten sano Vanessalle. Katsoin jakson First lookin houkuttelemana kun kiinnosti, mistä toinen loukkaantuu noin paljon. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Eetussa ja Sofiassa siitä miten aikuismaisesti he hoitaa keskusteluja, esimerkiksi silloin kun Sofiaa vaivas se, että he ei Eetun kanssa tarpeeksi puhu asioista, hän otti sen puheeksi ja asia keskusteltiin läpi asiallisesti. Ei oo ollu yhtään sellasta lapsellista kiukuttelua ja huutamista ja "en halua keskustella asiasta" -meininkiä. Toki molemmat on jo +25v. niin iällä voi olla tekemistä asian kanssa. Ja okei, he on erilaisia, mutta mun mielestä pariskuntien ei tuukkaan olla liian samanlaisia. Erilaisuus tekee asioista mielenkiintoisempaa. Pidän kyl peukkuja näille!
Sofian ja Eetun suhde on kyllä kaikista tasaisimmalla pohjalla. Uskon heillä olevan tulevaisuutta villan ulkopuolellakin. Ovat vähän kuin viime kauden Patrick ja Anku.
Nikita enemmän äänessä kun aiemmin. Viimeiset hetket vaikuttaa katsojiin ennen finaalia?
Toivoisin, että Sofia ja Eetu voittaisivat, koska Eetu <3 On Sofiakin ihan symppis neiti!
Veikkaan kuitenkin, että Vanessa ja Reetu voittavat, koska heidän romanssinsa on varmasti kiehtovin teinien silmissä, ja luulen, että suurin osa äänestäjistä ovat teinejä. He ovat kyllä ihan ok voittajia. Myös Nikita ja Tommy olisivat kelpo voittajia. Eniten toivon vain sitä, ettei tuo feikki-Juho saa pennin pyörylää tuon näytelmänsä ansiosta.
Oli Juho feikki tai ei, aika helppo sen on joka tapauksessa lopettaa juttu Jennin kanssa. On sanonut olevansa vasta vähän ihastunut. Voi löytää (tai keksiä...) minkä tahansa pikku syyn miksei homma toimikaan saaren ulkopuolella. Ei ns. vahvojenkaan parien tulevaisuudesta vielä tiedä, mutta niistä ei voi kuitenkaan vain livahtaa pois ilman kunnon keskusteluja.
Aku ja Sanni....
Tippunevat melko nopeasti pois saarelta
oon seurustellut joskus tuollaisen Reetun kaltaisen ajattelemattoman sammakoita suusta päästävän pojan kanssa eikä siitä tullut mitään. Veikkaan että Reetu arvosteli jotenkin Vanessan luonnetta tai ulkonäköä rumasti mutten tiedä. Mun eksäni möläytteli mulle mm. että hänen pitäis olla sokea pystyäkseen olemaan mun kanssani... no ei kai Reetu sentään noin paha ole mutta jotkut pojat ovat tosi ajattelemattomia. (Ja mä tein sentään silloin mallin töitä, ohiksena mutten nyt ihan ruma ollut)
Niinpä niin, alkaa pelaamaan Michellen kanssa. No tippuvat ennen finaalia, niin joku voisi kertoa Oliverille että on täysin turhaa aktivoitua nyt.