LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Jos mä oisin Juho ja oisin oikeasti ihastunut Jenniin, oisin kyllä ollut edes vähän harmissani tai huolissani, että sekä katsojat että muut villalaiset epäilevät mua peluriksi. Juho ei osannut olla harmissaan, koska muut ovat oikeassa.
Eetun puhe oli ihana! Toivottavasti Sofia ei kyllästy.
Oon sitä mieltä että vanessan ja reetun homma toimii jopa paremmin kotona, kun ei olla samassa kuplassa 24/7 ja Vanessa ärsyyntyy joka asiasta mitä Reetu sanoo. Kotona kun voivat olla sitten erillään ni homma voi toimiakin. Tai sitten ei, mistä näitä tietää.
Kiusallista katsottavaa tuo Jennin huono ryhti, jalka sivulla ja lysyssä seisominen, jottei olisi niin paljon Juhoa pidempi.
Mun mielestä Reetu on miehistä ehdottomasti kuumin. Pituus, kroppa, naama, tukka, kaikki erittäin jees. Katselin jo ekassa jaksossa, kun parit valittiin, että Reetu ois ehdottomasti ollut eniten mun makuun.
Kauden hauskin hetki on ollut Eetun ilme, kun Sofia sanoi, että heidän pitäisi puhua enemmän asioista. Näytti niiiiiin hukassa olevalta reppanalta. En kestä! Eetu on niin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö muille sellainen olo niin kuin Jenni olisi ymmärtänyt sen "pässiä narussa"-kommentin väärin tai yritti kääntää sen parhain päin? Kun myöhemmin Jenni puhui asiasta kameralle, niin jäi jotenkin kuva, että Jenni ajatteli tällä tarkoitettavan vähän niin kuin sitä, että kuka on suhteen pomo. Tai ainakin vastaukset oli leikattu tosi oudosti, jos kysymys on lähinnä siitä että pelaako suhteen toinen osapuoli vai ei.
Mulle jäi myös sellainen kuva ettei Jenni hokannut mitä yleisö tarkoitti. Itse käsitin pässivihjeen niin, että Jenni uskoo pässintyhmästi kaiken mitä Juho hänelle suustaan päästää. Uskoo sokeasti kaiken eikä nää feikki pelausta häntä kohtaan. Mutta Jenni uskoo että hän vie Juhoa.
Jos oikein kuulin, niin eikö Jenni nimenomaan sanonut niin, että hän ei ole kenenkään vietävissä eli minun käsityksen mukaan ymmärsi sanonnan juuri oikein. Sanoi vielä olevansa niin itsevarma ja ihmetteli, miten hänestä on voitu saada sellainen kuva, että häntä voisi joku viedä kuin pässiä narussa.
Mulla menisi ihan totaalisesti hermot Oliveriin. Miten voi olla tuollainen jahkaaja. Taitaa pelata Michellen avulla, en vaan näe heitä ulkomaailmassa yhdessä.
Aku on miespuolinen Jenni, itsetunto kunnossa. Janita koko ajan sanonut, ettei ole kipinää ja näkee pikkuveljenä. Niin Aku alkaa selittää, että "älä nyt ihastu minuun". Janita on varmasti huojentunut kun sai Joelin.
Minusta Sofia vaikuttaa aidosti ihastuneelta ainakin nyt. Eri juttu kuinka pitkälle se kantaa ulkomaailmassa, mutta samaa voi sanoa Vanessasta ja Reetusta sekä Nikitasta ja Tommysta.
Jenni ärsyttää minua enemmän kuin Juho. Vaikka aluksi tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö muille sellainen olo niin kuin Jenni olisi ymmärtänyt sen "pässiä narussa"-kommentin väärin tai yritti kääntää sen parhain päin? Kun myöhemmin Jenni puhui asiasta kameralle, niin jäi jotenkin kuva, että Jenni ajatteli tällä tarkoitettavan vähän niin kuin sitä, että kuka on suhteen pomo. Tai ainakin vastaukset oli leikattu tosi oudosti, jos kysymys on lähinnä siitä että pelaako suhteen toinen osapuoli vai ei.
Ei tosiaan tajunnut. Minusta Jenni on sellainen ihminen joka oikeasti näkee kaikissa ihmisissä vaan hyvää ja ajattelee kaiken positiivisesti. En tiedä vääntääkö joku rautalangasta hänelle joskus, että Juho halusi vaan rahat. Mutta tuskin silloinkaan hyväksyisi asiaa. Ja samapa tuo. Veikkaan, että Juho kohteliaasti ghostaa Jennin. Jos häviävät niin samantien ja jos voittavat niin pääsee sinne Peruun karkuun.
Ei nappaa enää lukea tätä samaa keskustelua Juhon feikkaamisesta. Ei kannata mennä asioiden edellä. Meillä ei ole mitään takuuta siitä kuka voittaa, ja miten voittopotti jaetaan. Eipä näytä first lookin mukaan Reetulla ja Vanesallakaan menevän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Juhon reaktio nuihin pelaamis epäilyihin oli jotenki päälleliimattu. Muka rennosti suhtautui ja otti vitsillä, mut kyllä siitä mun mielestä paistoi reaktio läpi.
Täällä on selvästi otettu Jenni ja Juho dissauksen kohteeksi, mitä en ollenkaan ymmärrä, ja siksi kaikkea, mitä he sanovat, epäillään heti feikiksi ja vaikka Juho vannoisi valan oikeuden edessä, niin sitäkään ei uskottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan tajunnut. Minusta Jenni on sellainen ihminen joka oikeasti näkee kaikissa ihmisissä vaan hyvää ja ajattelee kaiken positiivisesti. En tiedä vääntääkö joku rautalangasta hänelle joskus, että Juho halusi vaan rahat. Mutta tuskin silloinkaan hyväksyisi asiaa. Ja samapa tuo. Veikkaan, että Juho kohteliaasti ghostaa Jennin. Jos häviävät niin samantien ja jos voittavat niin pääsee sinne Peruun karkuun.
Ei nappaa enää lukea tätä samaa keskustelua Juhon feikkaamisesta. Ei kannata mennä asioiden edellä. Meillä ei ole mitään takuuta siitä kuka voittaa, ja miten voittopotti jaetaan. Eipä näytä first lookin mukaan Reetulla ja Vanesallakaan menevän hyvin.
Vanessalla ja Reetulla tuollaisia söpöjä riitoja joita on alussa. Juho on kuin robotti, koko ajan jotenkin jännittynyt. En usko Jenninkään olevan ihastunut, tuolla on varmasti helppoa kiintyä toisiin ja Juho on ensimmäinen mies joka osoitti huomiota villassa. Katsotaan kuinka pitkälle pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhon reaktio nuihin pelaamis epäilyihin oli jotenki päälleliimattu. Muka rennosti suhtautui ja otti vitsillä, mut kyllä siitä mun mielestä paistoi reaktio läpi.
Täällä on selvästi otettu Jenni ja Juho dissauksen kohteeksi, mitä en ollenkaan ymmärrä, ja siksi kaikkea, mitä he sanovat, epäillään heti feikiksi ja vaikka Juho vannoisi valan oikeuden edessä, niin sitäkään ei uskottaisi.
Pelkästään kun katsoo Jenniä ja Juhoa, näkee etteivät ole pari. Kyllä fyysiset ominaisuudet jotain merkkaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiksi kirjoitti:
Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?
No näinpä juuri! Sofiahan on täysin ajautunut tuohon tilanteeseen niin eipä niitä tunteita väkisin voikkaan sieltä puskea. Jos kukaan muistaa miten tää niiden pariutuminen alkoi niin Sofia tukeutui täysin Eetuun jotta pysyi turvassa ja pääsi odottamaan rauhassa "sen oikean" löytymistä. Nyt kun valinnanvaraa ei oo ollut niin tässä ollaan ja Sofia on koko ajan hirveen kiusaantunut koska tietää että tää ei tuu jatkumaan talon ulkopuolella.
Näinpä! Ihan alkujaksoissa oli tilanne ennen parivalintaa, jossa Sofia tuskastuneena tilitti muille naisille että 'Pitääkö mun sanoa sille että ÄLÄ valitse mua'.
Kaamea tilanne sinänsä..
Itse en usko minkään noiden suhteiden kestävän, sillä ovat tuolla saarella täysin pois normaalielämästä. Itse en ole ainakaan kuullut keskustelua, että mitä tekevät työkseen, miten asuvat jne. Tosielämässä realiteetit, kuten tulot ja varallisuus määrittävät hyvin pitkälti miten suhde etenee. Edelleenkin on harvinaista, että eri tuloluokista olevien suhde kestäisi kauaa.
Sofiahan on sanonut että tykkää afrikan ja lähi-idän tuonneista yleensä ulkomaailmassa. Kiertäisin kyllä kaukaa tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiksi kirjoitti:
Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?
No näinpä juuri! Sofiahan on täysin ajautunut tuohon tilanteeseen niin eipä niitä tunteita väkisin voikkaan sieltä puskea. Jos kukaan muistaa miten tää niiden pariutuminen alkoi niin Sofia tukeutui täysin Eetuun jotta pysyi turvassa ja pääsi odottamaan rauhassa "sen oikean" löytymistä. Nyt kun valinnanvaraa ei oo ollut niin tässä ollaan ja Sofia on koko ajan hirveen kiusaantunut koska tietää että tää ei tuu jatkumaan talon ulkopuolella.
Näinpä! Ihan alkujaksoissa oli tilanne ennen parivalintaa, jossa Sofia tuskastuneena tilitti muille naisille että 'Pitääkö mun sanoa sille että ÄLÄ valitse mua'.
Kaamea tilanne sinänsä..
Sanoiko oikeasti noin? En muista alkujaksoista muuta kuin Jennin vauhkoontumisen. Sofian puolustukseksi on kuitenkin sanottava, että tiedän monia pareja joissa ei ole ihastuttu heti ulkonäköön vaan sitten kun on tutustuttu, niin huomattu kuinka ihana toinen on. Eli tuo ei merkitse mitään kun puhutaan mitkä Sofian tunteet on nyt. Sitä paitsi tuskin piti Eetua fyysisesti aivan kamalana. Helppo tuon näköiseen mieheen on ihastua kun huomaa, että sydän on kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiksi kirjoitti:
Just näin! Huomaa Sofian eleistä, että on kiusaantunut kun näkee miten Eetu on rakastanut ja itse ei tunne samoin. Ja sit vielä ne puheet, että "voi ei mä alan itkee kun puhut noin kauniisti". Pelkkää sanahelinää kun ei ole muuta sanottavaa.
Eikö kuitenkin Eetu oo paras vaihtoehto Sofialle kun tuolla haluaa olla.
Musta on hassua sanoa ettei Juhon pelaamisesta sais jankuttaa. Tottakai asiaa voi spekuloida vaikka joka päivä, koska se on mun mielestä yks harvoista kiinnostavista asioista tuolla.
Itse oon 80% varma että Juholla on vain rahat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiksi kirjoitti:
Kaamea tilanne sinänsä..
Vastailetko sä itelles näihin viesteihin, kun kirjoitustyyli ja sanavalinnat toistaa koko ajan itseään..? Uskottiin jo, että et pidä sofiasta. Ei tarvia jankuttaa.😁