Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9121/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiksi kirjoitti:

Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?

No näinpä juuri! Sofiahan on täysin ajautunut tuohon tilanteeseen niin eipä niitä tunteita väkisin voikkaan sieltä puskea. Jos kukaan muistaa miten tää niiden pariutuminen alkoi niin Sofia tukeutui täysin Eetuun jotta pysyi turvassa ja pääsi odottamaan rauhassa "sen oikean" löytymistä. Nyt kun valinnanvaraa ei oo ollut niin tässä ollaan ja Sofia on koko ajan hirveen kiusaantunut koska tietää että tää ei tuu jatkumaan talon ulkopuolella.

Näinpä! Ihan alkujaksoissa oli tilanne ennen parivalintaa, jossa Sofia tuskastuneena tilitti muille naisille että 'Pitääkö mun sanoa sille että ÄLÄ valitse mua'.

Kaamea tilanne sinänsä..

Nii koska tunteet ei voi koskaan muuttua ja ihastumista ei ole muunlaista kuin rakkautta ensisilmäyksellä? Itse en pistäisi paljon arvoa jollekin kommentille, joka on heitetty monta viikkoa sitten, ennen kuin ovat edes kunnolla tutustuneet.

Vierailija
9122/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin näistä saarelaisista, että miltä vaikuttaisivat jossain brittien Love island ohjelmissa? Vanessa ja Nikita laitettuina Tommy pitempänä ja Joel hieman aikuisempana.

Ei kävisi jumppajenni pipoineen, vaikka onkin iloinen ja avoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa sofiassa nyt jotakin niin kamalasti ärsyttää. Yksi kivoimman oloisista tytöistä tuolla villassa ja oikein sopivan oloinen pari ovat eetun kanssa. Tehtävissä pärjää hyvin ja heittäytyy tosissaan juttuihin. Eikä tee itsestään numeroa rasittavalla tavalla kuten esim jenni tai se vanhauusi turhake, sanni.

Toivon, että voittavat eetun kanssa.

Vierailija
9124/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofiahan on sanonut että tykkää afrikan ja lähi-idän tuonneista yleensä ulkomaailmassa. Kiertäisin kyllä kaukaa tuollaiset.

Tajuatko itse ollenkaan, miten nolo kommentti tämä on?

Eiköhän sinulla ole jo kiire lähteä lähipubiin hengailemaan muiden Peräkylän persujen kanssa 😂 Perjantai ja kaikki.

Vierailija
9125/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken asukkaiden esittelyvideot.

Sofia sanoi etsivänsä huomaavaista ja huumorintajuista miestä. Sellaisen hän myös sai.

Vierailija
9126/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho yritti karistaa pelaamisväitteet tuolla puheellaan parinvalinnassa. Oli vähän lisännyt kierroksia: "mä oon ihastunut, haluun olla sun kanssa nyt ja tulevaisuudessa". Tarkoittikohan se tulevaisuus loppuaikaa villassa. :D

Juho sanoi ”...haluan jatkaa tätä matkaa sun kanssa täällä tänään ja myös saaren ulkopuolella”.

Vierailija
9127/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tuossa sofiassa nyt jotakin niin kamalasti ärsyttää. Yksi kivoimman oloisista tytöistä tuolla villassa ja oikein sopivan oloinen pari ovat eetun kanssa. Tehtävissä pärjää hyvin ja heittäytyy tosissaan juttuihin. Eikä tee itsestään numeroa rasittavalla tavalla kuten esim jenni tai se vanhauusi turhake, sanni.

Mäkin olen tätä ihmetellyt. Sofia on tosi neutraali, vaikuttaa hyväntahtoiselta niinkuin Eetukin. Mua ottaa päähän Jenni, mutta olen alkanut miettiä, että se on ehkä vaan kateutta tuota sen asennetta kohtaan. Jos musta ei olisi ollut kukaan kiinnostunut ja sitten yhtäkkiä mies, joka selvästi on rahojen perään, kiinnostuu, niin olisin sanonut etten edes halua tutustua. Olisin ollut niin skeptinen. Mutta Jenni se vaan porskuttaa. Ja hyvä sille, ihan oikeasti. Masentaa olla näin realisti.

Vierailija
9128/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, mikä pari on tämän kauden "The chosen one"?

Viimeksi tuotanto pelasi Auran ja Jeffreyn eduksi, ja jodelissa hoidettiin loput. Viimeisten treffien tunnelma ratkaisi yllättävänkin paljon (ja Auran pesukone).

Itse olen sen verran romantikko, että haluaisin voittoon sellaiset asukkaat, joilla on aitoja tunteita toisiaan kohtaan.

Vierailija
9129/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Jenni ja Juho voittavat. Vetoavat lähinnä nuoriin, jotka eivät näe Juhon pelaamista. Vanessa ja Reetu ovat myös nuorten katsojien mieleen ja syövät ääniä Team JJ:ltä. Itse soisin voiton Eetulle ja Sofialla, koska no, Eetu. Ja on Sofiakin ihan mukavan oloinen muikkeli. 😄

Vierailija
9130/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, jos juho pelaa, niin valitseeko kuitenkin rakkauden, mikäli jollain ihmeen kummalla voittaisivat, ihan vaan ettei saisi ihmisten vihaa päällensä? Vai olisko vaan kylmä ja ottais rahat?

Vierailija
9131/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nyt on enemmän tasavahvoja pareja kuin vuosi sitten. Veeraa ja Jannea veikattiin aika paljon, mutta he putosivatkin  finaalista (pidettiin vissiin selviönä, että he siellä on ja kas miten kävikään). Nytkin varmasti viimeset treffit ratkasee paljon. Toivottavasti nyt ei oo mikään kodinkone tai sen puute, joka saa äänestämään jotain paria. Selväähän se oli, että mitään romanttisia virityksiä ei voittajaparilla ollut viime vuonna, joten toivottavasti nyt se  nousee pääosaan.

Katsojilla kuten varmasti sinkuilla on jo ns. turnausväsymys päällä. Tämän päivän first lookin mukaan Vanessa ja Reetu riidoissa, katsotaan leiskuuko lempi taas nukkumaan mennessä vai onko jo toinen sohvalla. Mutta eiköhän tälle kaudelle mahdu vielä ainakin Tommyn ja Nikitan riitaa, enkä ihmeenä pitäisi jos muillakin olisi "kränäpäiviä" tulossa. 

Vierailija
9132/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, jos juho pelaa, niin valitseeko kuitenkin rakkauden, mikäli jollain ihmeen kummalla voittaisivat, ihan vaan ettei saisi ihmisten vihaa päällensä? Vai olisko vaan kylmä ja ottais rahat?

Mä toivon, että ottais rahat, mutta en usko, että on niin kylmä. Lyhyt someraivo siitä vaan tulisi ja jos vaan lähtis heti sinne Machu Picchulle niin palattuaan kaikki olisi unohtaneet jo asian. En vaan usko tähän, harmi.

Vierailija
9133/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisi rakkauden, sillä ei hän mikään tyhmä saapas ole. Puolella summalla pääsisi kuitenkin sinne Machu Pichulle ja säilyttäisi kasvonsa sekä imagonsa, jos jatkossakin haluaa olla julkisuudessa esillä.

Vierailija
9134/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nyt on enemmän tasavahvoja pareja kuin vuosi sitten. Veeraa ja Jannea veikattiin aika paljon, mutta he putosivatkin  finaalista (pidettiin vissiin selviönä, että he siellä on ja kas miten kävikään). Nytkin varmasti viimeset treffit ratkasee paljon. Toivottavasti nyt ei oo mikään kodinkone tai sen puute, joka saa äänestämään jotain paria. Selväähän se oli, että mitään romanttisia virityksiä ei voittajaparilla ollut viime vuonna, joten toivottavasti nyt se  nousee pääosaan.

Katsojilla kuten varmasti sinkuilla on jo ns. turnausväsymys päällä. Tämän päivän first lookin mukaan Vanessa ja Reetu riidoissa, katsotaan leiskuuko lempi taas nukkumaan mennessä vai onko jo toinen sohvalla. Mutta eiköhän tälle kaudelle mahdu vielä ainakin Tommyn ja Nikitan riitaa, enkä ihmeenä pitäisi jos muillakin olisi "kränäpäiviä" tulossa. 

Vanessan ja Reetun riitoja ei enää jaksa, koska se on vaan osa niiden suhdetta, ei mikään todellinen erimielisyys. Tommylla ja Nikitalla en näe tulevaisuutta, vaikuttavat niin erilaisilta kuitenkin. Eetu ja Sofia on yhtä vakaalla pohjalla kuin Vanessa ja Reetu. Juho ja Jenni voisi tippua nyt, huomaa etteivät ole oikea pari, koska kanssakäyminen on tosi kliinistä. Oikeat parit ottavat yhteen ja etsivät rajojaan. Juho vaan komppaa Jenniä ja laskee, että enää reilu viikko, jaksaa, jaksaa...

Vierailija
9135/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljalleen alkanut uskoa siihen, että Nikita ja Tommy jatkavat myös kotimaassa, kun ei tarvitse olla koko ajan yhdessä ja voi tehdä niitä asioita, joista tykkää.

Paljon tietysti riippuu siitä, mitä Nikitan hevonen sanoo 😁

Vierailija
9136/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua naurattaa,että jenniä pidetään aitona:D

saaren naisista epäaidoin

ja selän takana kuiskija

en kyllä avautuisi asioistani

Vierailija
9137/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea vieraili Veeran uusimmalla videolla.

Hänelle läheisin nainen oli Janita. Itse en muista, että heitä olisi näytetty juttelemassa.

Sama juttu viime kaudella, kun Pauliina itki Samin lähtöä. Heidän väleistään ei katsojilla ollut mitään hajua.

Vierailija
9138/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Tommy ja Nikita voittavat!!

Vierailija
9139/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver sanoo Äpsin klipissä tajunneensa, että on tyhmää jarrutella liikaa.

Hei haloo! Tää ohjelma loppuu ihan justiinsa.

Vierailija
9140/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Meri tuli taloon niin kyllä Sofia aika ilkeästi mouhosi tupakkapaikalla. Tuli mieleen että oli silloin oma itsensä, on vaan esittänyt tuolla herttaista.

Äänestäisin silti häntä Eetun kanssa koska ovat harmittomin pari. Tommy on ok, mutta Vanessa ja Reetu ovat molemmat epämiellyttäviä.

Ketju on lukittu.