Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9181/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntu, että luovutan tässä lopussa ja meinaan katsoa vaan pudotukset. Tai jos on joku mielenkintoinen kisa. Tästä keskustelusta saa aika hyvän informaation, mitä jaksoissa tapahtuu. Spoilasin itseni viimeisestä parinvalinnasta, jossa ei kyllä lopuksi ollut edes mtn spoilattavaa..

Vierailija
9182/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahlannu tässä sivussa tuon Love Island Suomen ekan kauden läpi(en siis seurannut viime vuonna, kun kausi tuli).

Ja pakko kyl sanoa, että en nää kenessäkään tän kauden parissa samanlaista yhtä voimakasta molemminpuolista kemiaa ja ihastumista mitä Ankulla ja Patrickilla oli jo saarella. Vaikka heitäkin ilmeisesti epäiltiin paljon kauden aikana, niin nyt kyllä ainakin aistii jaksoissa näiden ilmeistä ja eleistä todella voimakkaita tunteita. Ihana pari kyllä ovat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiksi kirjoitti:

Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?

No näinpä juuri! Sofiahan on täysin ajautunut tuohon tilanteeseen niin eipä niitä tunteita väkisin voikkaan sieltä puskea. Jos kukaan muistaa miten tää niiden pariutuminen alkoi niin Sofia tukeutui täysin Eetuun jotta pysyi turvassa ja pääsi odottamaan rauhassa "sen oikean" löytymistä. Nyt kun valinnanvaraa ei oo ollut niin tässä ollaan ja Sofia on koko ajan hirveen kiusaantunut koska tietää että tää ei tuu jatkumaan talon ulkopuolella.

Näinpä! Ihan alkujaksoissa oli tilanne ennen parivalintaa, jossa Sofia tuskastuneena tilitti muille naisille että 'Pitääkö mun sanoa sille että ÄLÄ valitse mua'.

Kaamea tilanne sinänsä..

Vastailetko sä itelles näihin viesteihin, kun kirjoitustyyli ja sanavalinnat toistaa koko ajan itseään..? Uskottiin jo, että et pidä sofiasta. Ei tarvia jankuttaa.😁

Näinpä! 😂

Vierailija
9184/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhöm. Ei Vanessan tarvitse "treenata että olisi vahva", siis vahva kestääkseen toisen ääliömäisiä juttuja. Kyllä se on enemmänkin niin, että Reetun pitää vähän miehistyä.

On kyllä väärin, ettei katsojille näytetä, mistä riita sai alkunsa. Kyllä ylipäätään häiritsee se, että Reetua pidetään saarella yleisesti möläyttelijänä, mutta minulle on ainakin katsojana jäänyt epäselväksi, että mitä Reetu sitten on oikein möläytellyt? Eli sietääkö Vanessa vaan liikaa huonoa käytöstä Reetulta? Onko Reetu oikeasti tosi ajattelematon? Vai onko Vanessa vaan herkkis ja kiukuttelija, draamakuningatar? Nythän kävi niin klassisesti, että ensin Reetu ilmeisesti sanoi väärin, josta Vanessa suuttui, ja Reetu suuttui sitten siitä, että Vanessa suuttui....

Eihän tuosta saa tolkkua, kun jätetään riidan syy näyttämättä. Ovatko möläyttelyt koskeneet muka aina jotain Vanessan sukulaisia tai liian henkilökohtaisia saaren ulkopuolisia asioita, ettei voi näyttää.

Vierailija
9185/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Reetu itse draamailee selittelemällä kuinka ”ttu mä en jaksa” ja ”sä oot liian herkkä” ja ”sun elämä tulee olemaan rankkaa jos pahoitat mieles kaikesta” (ei suorat lainaukset). Vanessa sentään yrittää hieroa sopua ja tulla vastaan ja opetella keinoja olla yhdessä. Pitäisköhän Reetunki vähän ottaa itseään niskasta kiinni ja opetella olemaan ihmisiksi niin ettei jatkuvasti loukkaisi muita ja sen jälkeen vielä pilkkaisi lisää siihen perään ja yrittäisi oikeuttaa omaa käytöstään sillä että MUIDEN pitäisi muuttua. Ei terveeseen parisuhteeseen kuulu toisen jatkuva dissaaminen.

Vierailija
9186/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiksi kirjoitti:

Kyllä pistää epäilyttää toi Sofia ja paljon, hänellä ei jotenkin oo mitään sanottavaa vaikka Eetu avautuu täysillä. Vaan tyhjää ”Ei vitsiii.. hehheh..eikä, oot söpö... tykkään kyl sust” koska on pakko vastata jotain. Toivon niin että Eetun sydäntä ei särjetä, mutta Sofia ei oo täysillä messissä. Ainiin, ei edes tunnistanut Eetun pusuakaan eilen?

No näinpä juuri! Sofiahan on täysin ajautunut tuohon tilanteeseen niin eipä niitä tunteita väkisin voikkaan sieltä puskea. Jos kukaan muistaa miten tää niiden pariutuminen alkoi niin Sofia tukeutui täysin Eetuun jotta pysyi turvassa ja pääsi odottamaan rauhassa "sen oikean" löytymistä. Nyt kun valinnanvaraa ei oo ollut niin tässä ollaan ja Sofia on koko ajan hirveen kiusaantunut koska tietää että tää ei tuu jatkumaan talon ulkopuolella.

Näinpä! Ihan alkujaksoissa oli tilanne ennen parivalintaa, jossa Sofia tuskastuneena tilitti muille naisille että 'Pitääkö mun sanoa sille että ÄLÄ valitse mua'.

Kaamea tilanne sinänsä..

Vastailetko sä itelles näihin viesteihin, kun kirjoitustyyli ja sanavalinnat toistaa koko ajan itseään..? Uskottiin jo, että et pidä sofiasta. Ei tarvia jankuttaa.😁

Mä ainakin olin aluksi hyvin epävarma suhteessani, varsinkin kun toinen osapuoli oli vielä todella varma tunteistaan. Vaikka se kuulosti bitch-liikkeeltä, että Sofia toivoi, että villalle tulisi uusi hänestä kiinnostunut mies, niin voisi oikeasti tajuta, että onko Eetu hänelle "se oikea". Minulla oli samankaltaiset tuntemukset suhten alussa. Oikeastaan heräsin viimein, kun olin baarissa ja joku mies tuli juttelemaan. Siinä jutellessa tajusin, että kaikista eniten haluaisin tällä hetkellä vaan olla tapailemani miehen kainalossa . Kaikki suhteet eivät ala samalla tavalla ja kaikille ei tule mitään salamarakkautta heti. Ymmärrän Sofiaa ja hänen epävarmuttaan. Eetuhan ei ollut ihan sellainen kuin hän ehkä päässään oli luonut kuvan unelmamiehestä.

Vierailija
9187/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sannilla ollu lävistykset leuassa kun näkyy olevan 3 jälkee leuassa. Näky selvästi olevan kun ei ollu sentin meikkikerrosta naamalla..

On kyllä.

Vierailija
9188/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sanni oo niin rasittava ku mitä se oli alussa. Ei ärsytä, aika tapettia.

Vierailija
9189/11060 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Vanessaa; ei toinen voi päästää suustaan mitä vaan ja sit sanoo et sori, en tarkottanu. Ei sitä sanottua sillä saa kuitattua!!

Vierailija
9190/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Reetu itse draamailee selittelemällä kuinka ”ttu mä en jaksa” ja ”sä oot liian herkkä” ja ”sun elämä tulee olemaan rankkaa jos pahoitat mieles kaikesta” (ei suorat lainaukset). Vanessa sentään yrittää hieroa sopua ja tulla vastaan ja opetella keinoja olla yhdessä. Pitäisköhän Reetunki vähän ottaa itseään niskasta kiinni ja opetella olemaan ihmisiksi niin ettei jatkuvasti loukkaisi muita ja sen jälkeen vielä pilkkaisi lisää siihen perään ja yrittäisi oikeuttaa omaa käytöstään sillä että MUIDEN pitäisi muuttua. Ei terveeseen parisuhteeseen kuulu toisen jatkuva dissaaminen.

Tämähän on edelleen keskeltä riitatilannetta. Se kun Reetu kiroaa siis. Riidan jälkeen makoilivat sängyllä ja Reetu sanoi ettei Vanessan todellakaan tarvitse pyydellä anteeksi kiukuttelujaan!

Toki suhteessa täytyy molempien tulla vastaan, molempien ymmärtää, molempien kuunnella, molempien pyytää ja antaa anteeksi.

Minusta he ovat ihana nuori pari riitoineen kaikkineen!

Vierailija
9191/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on edelleen keskeltä riitatilannetta. Se kun Reetu kiroaa siis. Riidan jälkeen makoilivat sängyllä ja Reetu sanoi ettei Vanessan todellakaan tarvitse pyydellä anteeksi kiukuttelujaan!

Toki suhteessa täytyy molempien tulla vastaan, molempien ymmärtää, molempien kuunnella, molempien pyytää ja antaa anteeksi.

Minusta he ovat ihana nuori pari riitoineen kaikkineen!

Niinpä ja olen varma, että tämä toistuu vielä monta kertaa. Tuottajat toivottavasti keksivät jotain muutakin täytettä ohjelmaan, ei joka päivä jaksaisi katsoa tuota draamailua. 

Onpa mukava nähdä miten Juho aikoo todistaa, että katsojat ovat väärässä.

Minusta Aku on tuonut saarelle huumoria ja tapahtumia, tylsää kun lähtee.

Vierailija
9192/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi Michelle lähtee tuohon Oliverin peliin mukaan. Kun Michelleä verrattiin pikkukoiraan joka yrittää isoa koiraa leikkimään, niin Oliver siihen, että "saa yrittää enemmänkin". Michelle on tehnyt kaiken työn, että tuosta tulisi yhtään mitään ja Oliver haluaa, että Michelle yrittää vieläkin enemmän. Sanoisin Michellenä, että antaa olla. Tietysti Michelle haluaa pysyä saarella, mutta minusta tuo on jo nöyryyttävää.

Vierailija
9193/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver joutaisi jo kotiin. Samoin Aku ja Joel sekä Michelle ja Jenni.

Juholta vois löytyä paukkuja hurmata Janita.

Vierailija
9194/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver joutaisi jo kotiin. Samoin Aku ja Joel sekä Michelle ja Jenni.

Juholta vois löytyä paukkuja hurmata Janita.

No taitaa olla niin, että Joel ja Janita lähtee tänään kotiin. En kyllä voisi kuvitella Janitan ja Juhon välille mitään romanttista yhteyttä. Tuntuu kyllä oudolta, että täällä koko ajan joku mollaa Jenniä. Ilman Tommia ja Jenniä tuolla elo ois aika aneemista.

Vierailija
9195/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on herkkä ja se tekee hänestä juuri hänet. Ei toista voi tai pidä muuttaa!

Vanessa ottaa vastuuta käytöksestään ja pohtii omaa osuuttaan, onko jotain mitä hän voi muuttaa- kypsyyttä siis! Jos mieli jostakin pahoittui, on siitä voitava suhteessa keskustella. Varsinkin suhteen alussa se on tärkeää. Siinähän vasta opetellaan tuntemaan toista juurikin, mistä toinen pitää/ ei pidä.

Eikö se ole rakkautta, että toinen osapuoli haluaa keskustella asian selväksi, koska toinen pahoitti mielensä? Sen toisen takia? Muutenhan sitä voi olla suhteessa ainoastaan itsensä kanssa, jos on oletus ettei toinen saa pahoitttaa mieltään mistään mistä itse ei pahoittaisi. Erilaisia kun ollaan, se mieli pahoittuu eri ihmisillä eri asioista.

Reetu lataa kylmää vettä Vanessan niskaan, kun ei kykene asettumaan toisen asemaan lainkaan. Vanessasta näki monessa kohtaa, että nyt sattuu. Riita ratkeaa melko pitkälle jo sillä , jos kykenee ottamaan toisen tunteet vakavasti eikä vähättele tai syyllistä toista tämän reaktioista. Reetun puolelta tarvitaan ymmärrystä ja empatiaa kehiin.

Vierailija
9196/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Michelle lähtee tuohon Oliverin peliin mukaan. Kun Michelleä verrattiin pikkukoiraan joka yrittää isoa koiraa leikkimään, niin Oliver siihen, että "saa yrittää enemmänkin". Michelle on tehnyt kaiken työn, että tuosta tulisi yhtään mitään ja Oliver haluaa, että Michelle yrittää vieläkin enemmän. Sanoisin Michellenä, että antaa olla. Tietysti Michelle haluaa pysyä saarella, mutta minusta tuo on jo nöyryyttävää.

Juu Oliver puhuu koko ajan et pitää lähentyä ja yrittää, mut onko heidän välillään mitään tapahtunut. Katsojille ei ole juurikaan näytetty heidän keskinäisiä keskusteluja ja romantiikkaa. Ehkä heidän olisi parempi jatkaa tutustumista Suomessa. Jos saarelaiset saa taas päättää kuka putoaa, niin Oliverilta löytyy taas selityksiä miksi heidän pitäisi saada jatkoaikaa saarella.

Vierailija
9197/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan perillä miksi nikita ja tommy nukku erillään. Nikita sängyssä ja tommy yksin sohvalla?🙁

Vierailija
9198/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Reetun ja Vanessan suhde (tai kumpikaan sen osapuoli) ei ole noin takapuolesta kun täällä monet ajattelee. Ovat kuitenkin aika nuoria vielä, tollasta se suhteen alkuaika on monella alle kolmekymppisellä pariskunnalla (ja miksei joillain vanhemmillakin, mutta yleensä iän myötä tulee se ettei jaksa enää kinastella kaikesta). Kun se pahin huuma alkaa hellittää niin toisen naama välillä ärsyttää yli kaiken ja siinä suhteessa haetaan rajoja, mikä on ok ja mikä ei. Vai onko täällä muka _kaikilla_ ollut kakskymppisenäkin kaikki suhteet aina sellasia että alusta alkaen asiat käsitellään rauhassa ilman riitaa? Itse ainakin tunnistan tosta oman kakskymppisen itseni. Puhumattakaan siitä että nuo on tuolla 24/7 yhdessä eikä pääse esim omien kavereiden luo hetkeksi "eroon" toisesta. Ja tuosta Reetun töksäyttelystä myös puhutaan aika paljon, mutta itse en ole (ainakaan vielä) nähnyt Reetun sanovan mitään tosi epäsoveliasta. Kyllä multakin lipsahtelee välillä juttuja joita en aina ajattele loppuun, ja niin lipsahtelee mieheltäkin. Niin kauan kun ne jutut ei ole mitään äärimmäisen loukkaavia, niin kyllä ne unohtuu. Toki en voi tietää oliko esim tuohon riitaan johtanut töksäytys joku henkilökohtainen ja aivan epäasiallinen mutta näillä mitä olen nähnyt niin mielipide on tämä. Asia on toki eri jos Reetulla on tapana roustata oikein kunnolla toisen henkilökohtasilla asioilla.

Eetu ja Sofia ovat munkin suosikkipari silti. Kuten sanottu heistä ehkä huomaa sen että ovat vähän vanhempia (tosin eivät taida olla kovin paljoa iäkkäämpiä kun muutkaan). Tommy ja Nikita ovat kivoja, Juho pelaa minunkin mielestä. Jos ovat vielä vuoden päästä Jennin kanssa yhdessä niin totean olleeni väärässä, mutta se että jatkavat tapailua esim 2kk Juhon ollessa reissussa ei kyllä vielä vakuuta. Mut eipä heidän mua tarvitsekaan vakuuttaa.

Oliverista vaihtui mielipide kerta alkoi nyt pelaamaan. Ihan turhaa tässä vaiheessa vetää kakkosvaihde silmään, he tippuvat todennäköisesti viimeistään viidenneksi viimeisenä parina. Eli aika lähiaikoina luultavasti.

Vierailija
9199/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä, että kuinkahan monen noiden suhde mahtaa kestää ulkomaailmassa. Aika eri asia lomailla ja hengailla tuolla auringon alla ilman työ- ja arkistressia ja muuta. Kutsuisin tuota enemmänkin lomaromanssiksi kuin vielä rakkaudeksi. Ihminen voi olla aika erilainen arjessa väsyneenä kuin lomalla rentoutuneena. Vanessa ja Reetu ottaa nyt jo yhteen tuolla. Mikäs tilanne on sitten arjen paineissa? Vanessa kun vaikuttaa aika stressiherkalta. Toki voin olla väärässäkin, mutta tällaisia kelailin.

Vierailija
9200/11060 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tätä Suomen love islandia ulkomailta ja mun suomenkieltä taitamaton puolisoni totesi heti juhosta ja jennistä, että toi jätkä vaan pelaa..

Tää kausi on kyllä lässähtänyt aika väsyneenksi loppua kohden.

Tietääkö kukaan muuten millä toi Sofia (ja Vanessa myös?) kihartaa tukkansa aina noihin tulipaikan valintoihin? 😍

Ketju on lukittu.