LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Meri että Arttu julkaisivat 10 tuntia sitten instastoryssa videon lentokentältä...
Eihän ne olleet edes samaan aikaan saarella?
Mitä sillä on väliä? Jos ovat menossa nyt uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut ällöttää Jenni todella paljon. Viime jaksossa tunsin kuvotusta, kun joutui sen takapuolta katsomaan. Ja ne vaeltavat kädet... Puhetta kun tulee, niin äänet pois. En enää kestä.
Ja minua ällöttää tällainen kommentointi.
Michellestä näkee kyllä tunteet hyvin, ja on niiiin kateellinen Nikitalle, ihastunut Tommiin
Vierailija kirjoitti:
Michellestä näkee kyllä tunteet hyvin, ja on niiiin kateellinen Nikitalle, ihastunut Tommiin
No vois vaikka mennä väliin. Kuka tahansa alkais olla tommylle parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelee arkea, jossa vilisee kumppaniehdokkaita riippuen ihan siitä missä aikaansa viettää, niin
esim. kumppanin voi kohdata harrastusten, työn, opiskelujen, vapaa-ajan kautta tai sitten sokkotreffeillä tai muiden tuttujen kautta missä vain tai netin kautta tai ihan vain muuten vain arjessa jne. jne.
Voi rauhassa katsella ympärille ja valita itselle sopivaa tutustumisen kohdetta isommasta joukosta.
Nyt nämä nuoret saarella olevat saavat tosi mini-minimaallisen pienen mahdollisuuden siihen, että löytyisi sitä "oikeaa kumppania" ja parisuhdetta tästä pikku-pikku-pikkuriikkisen pienestä joukosta pienellä saarella.
Oikeastaan on suuri ihme, että edes jollain tuolla ns. "natsaa" kemiat yhteen ja ihastuu ja rakastuu.
Outo näkemys. Eihän tota jengiä ole randomilla tuonne laitettu vaan katsottu tarkkaan mahdolliset matchit tuotannon puolesta. Viime kaudeltakin ainakin yksi pari yhä yhdessä, joten näkisin kyllä aika hyväksi onnistumisprosentiksi sitä. Että siinä se ”suuri ihmeesi”.
Nyt taidat puhu Ensitreffit alttarilla, siellä tsekataan matchit tarkkaan (ja pieleen menee silti usein). Eri ohjelma siis hei ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Meri että Arttu julkaisivat 10 tuntia sitten instastoryssa videon lentokentältä...
Mitä sillä on väliä? Jos ovat menossa nyt uudestaan.
Oliskin kiva, jos Meri ja Arttu nyt pelmahtais takaisin :)
C-moren spoiler:
-
-
-
-
-
-
-
Kaksi saarelaista tekee paluun villaan: Sanni, Nea, Joel ja Kasper. Yksi nainen ja yksi mies. Äänestys. Eikö tuonne ole todellakaan tulijoita? Nyt varmaan Nea tulee takaisin ja Oliver & Nea-sekoilu alkaa taas. Tuonne ei ole tainnut selvästikkään ollut hakijoita.
Vierailija kirjoitti:
C-moren spoiler:
-
-
-
-
-
-
-
Kaksi saarelaista tekee paluun villaan: Sanni, Nea, Joel ja Kasper. Yksi nainen ja yksi mies. Äänestys. Eikö tuonne ole todellakaan tulijoita? Nyt varmaan Nea tulee takaisin ja Oliver & Nea-sekoilu alkaa taas. Tuonne ei ole tainnut selvästikkään ollut hakijoita.
En haluaisi kenenkään noista palaavan. Meri ja Arttu olisi ollut hyvä palaaja kaksikko.
Miksei arttu ollut äänestyksessä mukana??!
Kuka tätä käsikirjoittaa? Tosi-tv:n pohjanoteeraus. Todella tylsää katsottavaa, mitään ei tapahdu. Mikä on tämä tylsien ihmisten casting?!? Lässytystä lässytystä lässytystä, tuntuu ettei parivalintoja tai mitään radikaalia uskalleta tehdä vaan laahaillaan toisiinsa tylsistyneiden parien kanssa. Ja vanhoja naamoja tuodaan takaisin. Lisää tylsyyttä!!!! Apua. Ei viime vuonna ollut näin susi.
nea ja kassu ja oliver on parasta tai oikeastaan ainoaa draamaa, joten nuo palatkoon. Muut blääh
En mä ois sua valinnu jos en ois halunnu. Hah, kova valehtelemaan Liisa. Eihän muita ollu jäljellä kuin Aleksi. Ja sitten taas tytöille ja Tommylle kertomaan miten ei natsaa Aleksin kanssa. Jos Aleksi saa valita ensin Akua, Akulle jää Liisa.
Nonni, nyt äänestäkää Nea takas, niin Michelle pääsee näyttään kyntensä Oliverin suhteen 🐯
Voi ei! Kyllä loppuu seuraaminen jos tossa on vaihtoehdot palaajista!!! Miksi pitää kierrättää samoja naamoja! Tai ois ollut edes paremmat palaajat!
Mustakin Arttu ja Meri ois ollut hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En mä ois sua valinnu jos en ois halunnu. Hah, kova valehtelemaan Liisa. Eihän muita ollu jäljellä kuin Aleksi. Ja sitten taas tytöille ja Tommylle kertomaan miten ei natsaa Aleksin kanssa. Jos Aleksi saa valita ensin Akua, Akulle jää Liisa.
Mä ihmettelin myös että mitä se oikein höpisee, "en mä ois sua valinnut jos en ois ajatellut niin". Sehän sai valita viimeisenä ja sillä oli tasan yks vaihtoehto.. Mitä se olis muka tehnyt, jättänyt valitsematta ja lähtenyt kotiin?
Joel on ainoa ok. Sanni, Kasper ja Nea ei kiinnosta tippaakaan! No saapahan iltoihin tunnin lisäaikaa kun ei tarvii enää katsoa tätä 😣
Vierailija kirjoitti:
C-moren spoiler:
-
-
-
-
-
-
-
Nea näköjään nyt sitten käsikirjoitettiin palaamaan Villaan, kuka nyt Sanniakaan äänestäisi kun se tippui niin aikasin ja siitä ei oikein jäänyt mitään mieleen. Oon ihan kahen vaiheilla että jättäisikö sarjan seuraamisen nyt tähän vai katsoisiko ihan mielenkiinnosta että tuleeko Michelle-Nea-Oliver tapauksesta mitään jännää draamaa. Luulen kyllä että ei, sitä perinteistä Nea - Oliver - kuvioa ei ainakaan jaksa enää.
Huoh, kyllä on mennyt tylsäksi. Olen yrittänyt seurata ohjelmaa, mutta tällä viikolla on jo lipsunut pahasti. Ei vaan koukuta. Onneksi voi vaihtaa BB:lle.
Nean näkeminen aiheuttaa vain ärtymystä ja se ei liene viihdeohjelman tarkoitus, joten mun seuraaminen loppuu ainakin tähän!