Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8121/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jossain vaiheessa mietin että Aku ja Janita ois hyvä pari, hauska kun nyt miettivät sitä itsekin!

Vierailija
8122/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan olla (ainakin melkein) yksin tän mielipiteeni kanssa, mutta mä oon alusta asti tykännyt sekä Vanessasta, että Oliverista. Täällä näitä ainakin välillä kritisoidaan aika kovastikin.

Vanessa on musta jollain tapaa tosi aito. Ei jennimäisellä tavalla aito vaan ehkä vähän epävarma ja antaa sen näkyä. Mun silmään vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä.

Oliverin suhteen vähän sama homma. Vaikuttaa ohjelman perusteella mukavalta ja sellaselta tyypiltä joka tulee kaikkien kanssa toimeen. On ehkä vähän naiivi, mutta hyvällä tavalla. Esim kun jutteli jonkun kanssa Juhosta niin tuli puheeksi se että pelaako Juho ja Oliver vastasi siihen vähän hämmentyneenä, että ei usko Juhon pelaavan ja kysyi vielä että minkä takia Juho pelaisi. Ei ilmeisesti muistunut mieleen että ton "pelin" voittamisesta saa ihan mukavan summan rahaa. Oliver ei taida myöskään itse pelata, muuten olisi myös feikannut kiinnostuksen Jenniin ja mahdollisesti päässyt käsiksi voittopottiin. Nyt en usko että tulee olemaan edes finaalissa, oli pari kuka tahansa.

Toki toi Nea-säätö oli hemmetin raskasta katseltavaa ja siinä kohtaa se naiivius oli lähinnä ärsyttävää. Mutta Neastakin hän puhui että haluaisi vielä pyytää anteeksi sanomisiaan heidän viimeisen keskustelun aikana. Eikä mun muistaakseni edes sanonut mitään erityisen pahaa, jotain vähän lapsellista ehkä mutta ei ilkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8123/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä tänään tapahtuu? Janitaa varmaan kaduttaa että meni takaisin. 

Vierailija
8124/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo niin vanha juttu, että jos ei tykkää jostain tyypistä niin on tietty hänelle kateellinen 🙄 Hohhoijaa.

Itse en viihtyis Vanessan kaltaisen ihmisen kanssa, koska oon touhukas. En ymmärrä sellasia jotka on jossain tollasessa paikassa, mutta eivät osallistu mihinkään puuhasteluun. Luulis että jaksais ees feikata vaikka villan ulkopuolella olisikin laiska.

Mä en ole edes erityisen touhukas, mutta tuollainen 24/7 tympääntynyt perusnegatiivinen ihminen kuten vanessa on todella raskasta seuraa.

Just tuollainen tympeä flegmaattisuus viestii suunnattomasta ylimielisyydestä. Siitä että tyyppi pitää itseään niin paljon parempana kuin muut, ettei jaksa edes kuunnella niiden juttuja vaan haukottelee päin naamaa..

Vierailija
8125/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho ei vaikuttanut kovin innokkaalta sviittiin pääsystä :DDD

Mua harmitti kun ei näytetty ollenkaan Juhan ilmettä sillä hetkellä kun Jenni luki viestin heidän pääsystään sviittiin. Niistä mikroilmeistä ois voinut päätellä paljon.

Varmaan just siksi, kun naamasta olisi näkynyt paniikki ja pakokauhu ihan ilman mikroilmeiden tarkkailuakin.

Vierailija
8126/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tylsempää kuin suomalainen reality. Aina sitä toivoo mielenkiintoista ja parempaa mutta pettymykseksihän se kehkeytyy.

Vierailija
8127/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että Reetusta on alkanu tuntua että Vanessakin vois tehdä joskus jotain. Reetu ihastu Vanessan ”fakit”-asenteeseen, mutta pidemmän päälle tollanen tosi unelias kumppani on hemmetin raskas. Kokemusta on.

Toisaalta Vanessa on ilmeisesti vieläkin kipeänä, eli annetaan nyt vähän armoa. Jospa reipastuu sitten kun paranee!

Kokoajanko se on kipeänä, kun on ihan aina yhtä veltto ja vttuuntuneen oloinen?

Vierailija
8128/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Oliver ja Jenni (First Look). Harmi, ettei niistä tullut mitään.

Mua ahdistaa katsoa Jenniä Juhon kanssa. Jenniä vedätetään... en tiedä, miksi. Tuskin pelkkien rahojen takia.

Vierailija
8129/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseekohan Oliver Michellen illan jaksossa?

Näytettiin et ois muka jotain draamaa Vanessan ja Reetun välillä, mutta ei takuulla vaikuta millään tavoin heidän parinvalintaansa tuo.

Vierailija
8130/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Vanessalle selvisi, että hänen teinilöysyyslaiskuutensa on jokseenkin ongelma, niin näppärästi käänsi sen Reetun syyksi; "(löysällä, laiskalla äänellä v-e-n-y-t-t-ä-e-n) Sun täytyy ANTAA munkin tehdä välillä jotain.."

JookyllämämuutentekisinmuttakunReetueianna! (snif!) 😭

Vierailija
8131/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Michelle oli eilisessä jaksossa tosi ärsyttävä! Kotiin vaan!

Yleensä oon ollut sitä mieltä että uusillekin pitää antaa mahdollisuus olla tuolla, mutta Michelleä on nähty ihan tarpeeksi.

Vierailija
8132/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessan tekoripset on kauheet! Eilisessä aamiaiskohtauksessa, kun Tommy ”ripitti” sitä niin ei tiennyt onko silmät auki vai kiinni kun näkyi vain mustat tupsut.

Vierailija
8133/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aluksi ymmärtänyt mitä naiset näkee Oliverissa, mutta sillon kun se on hyvällä tuulella - kuten sillon antaessaan sen pehmokissan Liisalle - niin onhan se ihan sympaattinen!

Harmi, että pitkä pätkä meni synkistellessä Nean kaa.

Vierailija
8134/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Michelle oli eilisessä jaksossa tosi ärsyttävä! Kotiin vaan!

Yleensä oon ollut sitä mieltä että uusillekin pitää antaa mahdollisuus olla tuolla, mutta Michelleä on nähty ihan tarpeeksi.

Ja varsinkin kuultu. Jotenkin ihan superraskasta kuunnella sitä sen supattavaa kälätystä esim Liisalle.

Vierailija
8135/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettiin et ois muka jotain draamaa Vanessan ja Reetun välillä, mutta ei takuulla vaikuta millään tavoin heidän parinvalintaansa tuo.

Vanessa varmaan vetäny herneen nenään, kun Reetu ei anna sen tiskata..

Vierailija
8136/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä Oliverin Michellen - kortin!

Vierailija
8137/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat Oliver ja Jenni (First Look). Harmi, ettei niistä tullut mitään.

Mua ahdistaa katsoa Jenniä Juhon kanssa. Jenniä vedätetään... en tiedä, miksi. Tuskin pelkkien rahojen takia.

Aivan. Ois kannattanut varmaan yrittää. Nyt se on ehkä liian myöhäistä. Näyttää kyllä vahvasti siltä, ettei Oliver löydä ohjelmasta itselle naista. En myöskään usko, et Nea olisi kiinnostunut tutustumaan Oliveriin ulkomaailmassa. Ehkä vähän häntä kiinnostaa vähän kovemmat jätkät.

Vierailija
8138/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroilijat: Juho & Michelle

Oikeastaan kaikki muut ovat symppiksiä tyyppejä.

Vierailija
8139/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä Oliverin Michellen - kortin!

No tuskin siitä mitään tulee.

Vierailija
8140/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa varmaan vetäny herneen nenään, kun Reetu ei anna sen tiskata..

🤣🤣🤣

Ketju on lukittu.