LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Foliohattu kirjoitti:
Välillä tuntuu, että saarelaiset ovat tarkkaan selvillä siitä mistä somessa keskustellaan.
Ehkäpä tuotanto seuraa, mitä sarjasta keskustellaan, ja ohjailee siksi saaren tapahtumia. Mietin vaan, kun Kassun käytös Meriä kohtaan muuttui yhdessä yössä - jos ei nyt ystävällisemmäksi, niin ainakin loppui selän takana pahan puhuminen. Vaikuttiko yleisön älähdys, vai halusiko tuotanto itse pitää saaren puhtaana kiusaamisesta, ja ajoitus oli sattumaa. Samoin Nea-Oliver -kuvio alkoi täällä jo monia totaalisesti haukotuttamaan, jolloin samaan aikaan myös Oliver ja Nea tekivät lopullisen päätöksen suhteensa tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Nean insta?
Tais olla neajasminn
Aika pitkään pidin vain Sofiaa ja Eetua voittajasuosikkina, mutta täytyy sanoa, että Nikita ja Tommy on parantaneet juoksuaan matkan aikana huimasti.. Mielenkiinnolla odotan, kuinka selviävät loppuajan haasteista.
Michelle on humanoidi... tsiigatkaa nyt oikeesti!! :oO
Veera ja Janne on yhdessä. Näin Veera kertoo stoorissaan 🥰
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään pidin vain Sofiaa ja Eetua voittajasuosikkina, mutta täytyy sanoa, että Nikita ja Tommy on parantaneet juoksuaan matkan aikana huimasti.. Mielenkiinnolla odotan, kuinka selviävät loppuajan haasteista.
Mulla on samat suosikkiparit, mutta itse pidän hieman enemmän Tommysta ja Nikitasta. Ovat jotenkin niin sopivat toisilleen eikä kumpikaan esitä että olisivat jotenkin enemmän kuin oikeasti ovat. Eetu ja Sofia ei minusta sovi niin hyvin toisilleen vaikka ihan söpiksiä yhdessä ovatkin.
Jenni-Juho ja Vanessa-Reetu sen sijaan aiheuttaa lähinnä puistauksia.
Nikitalle sopii todella hyvin toi, kun on söpösti vähän pulskistunut - - samoin Tommylle aavistus massua tullut ja sopii myös hyvin😊.
Tulee hauskasti vaikutelma pidempään yhdessä olleesta pariskunnasta, joka ottaa rennosti, syö yhdessä sinkkuaikaa paremmin ja säännöllisemmin (+ viinit ym.) ja on toisiinsa kotiutunut 🏡
Ei voi mitään, mitta en aisti mitään tunnetta Jennin ja Juhon välillä. Mutta ehkä oon väärässä.
Mä toivon, että Janita ja Aku ihastuis toisiinsa! Tykkään molemmista.
Mikä tuossa Akussa mättää, mikään ei ikinä onnistu, mahdollisuuksia on kyllä ollut?
Kassu ja Nea näyttää viihtyvän toistensa seurassa nyt Suomessa
Reetu ja Vanessa puhuu näköjään tupakoinnista. Mäkään en kyllä tykkäis jos kumppani tupakois. Tupakoijat eivät yleensä itse tajua miten kamala se haju on savuttoman nenään 🤢
Mielenkiinnolla odotan että pysyykö yksinään pari yhdessä ohjelman päättymisen jälkeen. Jenniin ja Juhoon en usko, Tommy ja Nikita ei varmaan tule kauaa olemaan yhdessä. Nikita vaikuttaa vähän lapselliselta ja Tommy taas on aika temperamenttinen, ei välttämättä jaksa pidemmän päälle jos toinen riitelee niinkuin Nikita ohjelman perusteella. Sofia ja Eetu on ihania mutta sopiiko Eetu Sofian piireihin. Vanessa ja Reetu saattaa myös olla pari joka ihastuu tulisesti Villassa mutta toteaa arkielämässä olevansa liian erilaisia tai muuta vastaavaa. Ja nämä siis vain ja ainoastaan minun näkemyksiä, turha kenenkään suuttua jos itse ajattelee juuri eri tavalla.
Mitä toi tenniksen pelaaminen tarkoittaa? Ei ainakaan seksiä, kun viime jaksossa Vane sano että Reetun kanssa olivat pelanneet tennistä heti ekana yönä. Jotain käsipeliä?
Vierailija kirjoitti:
Kassu ja Nea näyttää viihtyvän toistensa seurassa nyt Suomessa
No mitähän Oliver tästä tuumaa? Ehkä hänen pitäs häipyä itse villalta, jos ei kukaan nappaa ja Nea kiinnostaa. Oikeesti toivon kyllä Nealle erityyppistä miestä. Kassu ois sopiva.
Onkohan noilla mitään aamiaisen valmistus vuoroja, tuntuu et Tommy ja Reetu tekee joka aamu aamiaisen
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi tenniksen pelaaminen tarkoittaa? Ei ainakaan seksiä, kun viime jaksossa Vane sano että Reetun kanssa olivat pelanneet tennistä heti ekana yönä. Jotain käsipeliä?
Uusi versio taskubiljardista? :oO
Ja Nikitalta tuo hammaskoru.