Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8081/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle ällöttävä. Tulee Michael Jackson mieleen. Outo lapsiaikuinen.

Vierailija
8082/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki naiset haluavat Oliverin? Nyt myös Michelle ja Liisa. Toivottavasti Janita ei ala haikailla sen perään.

Se on kiltti ja kivannäköinen, siksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo niin vanha juttu, että jos ei tykkää jostain tyypistä niin on tietty hänelle kateellinen 🙄 Hohhoijaa.

Itse en viihtyis Vanessan kaltaisen ihmisen kanssa, koska oon touhukas. En ymmärrä sellasia jotka on jossain tollasessa paikassa, mutta eivät osallistu mihinkään puuhasteluun. Luulis että jaksais ees feikata vaikka villan ulkopuolella olisikin laiska.

Mä en ole edes erityisen touhukas, mutta tuollainen 24/7 tympääntynyt perusnegatiivinen ihminen kuten vanessa on todella raskasta seuraa.

Vierailija
8084/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michelle ällöttävä. Tulee Michael Jackson mieleen. Outo lapsiaikuinen.

Hiireltä se näyttää

Vierailija
8085/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo niin vanha juttu, että jos ei tykkää jostain tyypistä niin on tietty hänelle kateellinen 🙄 Hohhoijaa.

Itse en viihtyis Vanessan kaltaisen ihmisen kanssa, koska oon touhukas. En ymmärrä sellasia jotka on jossain tollasessa paikassa, mutta eivät osallistu mihinkään puuhasteluun. Luulis että jaksais ees feikata vaikka villan ulkopuolella olisikin laiska.

Vanessahan on koko ajan kipeenä.. Kuka silloin mitään jaksaa tehdä.

Vierailija
8086/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että Reetusta on alkanu tuntua että Vanessakin vois tehdä joskus jotain. Reetu ihastu Vanessan ”fakit”-asenteeseen, mutta pidemmän päälle tollanen tosi unelias kumppani on hemmetin raskas. Kokemusta on.

Tämä. Villalla toisen laiskuus ei ehkä tule vielä ihan niin pahasti ilmi, mutta jos sama meno jatkuu tosielämässä niin eiköhän Reetu ala kaivata energisempää tyttöystävää. Toinen vaihtoehto tietysti on, että Vanessa ei ole tahallaan laiska vaan kärsii jonkinlaista uupumuksesta tai jopa lievästä masennuksesta (ilman että sitä edes välttämättä itse tajuaa).

Olen koko ajan ajatellut, etten itse jaksais Vanessaa. Vaikuttaa muutenkin kaipaavan jatkuvaa huomiota ja vahvistusta Reetun tunteista. Joku kirjoittikin, että Vanessalla oli ensin suojamuuri ja nyt on takertunut Reetuun. Ehkä Reetu rakastaa Vanessan ehjäksi, en tiedä.

Huomaan kommenteja lukiessani, etten todellakaan ole ohjelman kohdeyleisöä, kun kaikki muut tuntuu fanittavan Vanessaa ja Jenniä. 

Vähän blaah-olo tästä loppukaudesta. Ei oikeastaan kiinnosta nuo uudet ja niiden parinvalinnat. Oliver ei selvästikään innostu Liisasta, joten eiköhän se ole taputeltu. Janitankin Oliver on ilmeisesti laittanut friendzonelle, Janita oli ainakin kiinnostunut Oliverista aikaisemmin mutta ei näköjään enää. 

Tuskin Aleksi on kiinnostunut kenestäkään, Jennihän puhui että se tekee jotain videoita, niin varmaan tuli ohjelmaan saadakseen nimeään esille. 

Vierailija
8087/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho ei vaikuttanut kovin innokkaalta sviittiin pääsystä :DDD

Vierailija
8088/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna kaikki halukkaat voi katsoa Love Island -jaksot jo ennakkoon klo 20, koska CMore on ilmainen pe-su. Eli koskee perjantain ja lauantain jaksoja.

Vierailija
8089/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti kun ei näytetty ollenkaan Juhan ilmettä sillä hetkellä kun Jenni luki viestin heidän pääsystään sviittiin. Niistä mikroilmeistä ois voinut päätellä paljon.

Vierailija
8090/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen toivotte voittavan? Itse näen että nikita ja tommy tai eetu ja sofia ovat rehellisimpiä toisiaan sekä katsojia kohtaan. Toivottavasti jompi kumpi näistä! Olen todella pettynyt jos Jenni saa suosiollaan Juhonkin vietyä voittoon ja rahoihin kiinni.. hyi

Vierailija
8091/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti kun ei näytetty ollenkaan Juhan ilmettä sillä hetkellä kun Jenni luki viestin heidän pääsystään sviittiin. Niistä mikroilmeistä ois voinut päätellä paljon.

Korjaan itseäni: Juhon siis

Vierailija
8092/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuvissa vähän vilahti. Ja ilmeiden perusteella nimenomaan sanoisin, että ei näyttänyt aidosti ilahtuneelta. Pikemminkin siltä, että alkoi hioa seuraavaa peliliikettä. Ja kyllä, mies pystyy (ja nainenkin) heiluttamaan peittoa myös ilman sen suurempia tunteita.

Vierailija
8093/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noista syistä äänestin heitä sviittiin, vaikka muuten en todellakaan toivonut heille sviittiyötä eivätkä he ole mikään suosikkiparini. Jenni kyllä onkin jollakin tapaa suosikkini mutta Juho ei... Halusin nähdä mitä siitä sviittihommasta tulee ja miten reagoivat ja ennen kaikkea miten Juho reagoi... Harmillisen vähän näytettiin. Kieliikö se sitten siitä ettei ollut niin paljon riittävän hempeää näytettävää? 🤔

Vierailija
8094/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen toivotte voittavan? Itse näen että nikita ja tommy tai eetu ja sofia ovat rehellisimpiä toisiaan sekä katsojia kohtaan. Toivottavasti jompi kumpi näistä! Olen todella pettynyt jos Jenni saa suosiollaan Juhonkin vietyä voittoon ja rahoihin kiinni.. hyi

Tykkään Eetusta ja Tommista, en osaa päättää heidän välillään. Vanessan ja Reetun suhde on pähkinänkuoressa, että Vanessa makaa sängyssä (teki näin myös terveenä ollessaan), ja Reetu palvelee häntä ja todistelee rakkauttaan. Jenni jauhaa kuinka onnellinen on ja Juho ontto ilme naamallaan komppaa. 

Vierailija
8095/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse, että jos olisin Love Islandilla niin en ikinä suostuisi noihin kiusallisiin sviitti-kohtauksiin joissa pitää pussailla ja peiton alla heilua. Tarkoitan, että pyytäisin ettei mitään näytettäisi, vaikka tekisinkin niin. Sentään joku raja on nyt vedetty, ettei ole samanlaisia panokohtauksia kuin Paradise Hotelsissa tai jossain vastaavassa. En katsojana kaipaa edes niitä. Ja tiedän, että teinit kaipaa ja heille tätä tehdään. Sanonpahan vaan.

Vierailija
8096/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä, että Reetusta on alkanu tuntua että Vanessakin vois tehdä joskus jotain. Reetu ihastu Vanessan ”fakit”-asenteeseen, mutta pidemmän päälle tollanen tosi unelias kumppani on hemmetin raskas. Kokemusta on.

Tämä. Villalla toisen laiskuus ei ehkä tule vielä ihan niin pahasti ilmi, mutta jos sama meno jatkuu tosielämässä niin eiköhän Reetu ala kaivata energisempää tyttöystävää. Toinen vaihtoehto tietysti on, että Vanessa ei ole tahallaan laiska vaan kärsii jonkinlaista uupumuksesta tai jopa lievästä masennuksesta (ilman että sitä edes välttämättä itse tajuaa).

Olen koko ajan ajatellut, etten itse jaksais Vanessaa. Vaikuttaa muutenkin kaipaavan jatkuvaa huomiota ja vahvistusta Reetun tunteista. Joku kirjoittikin, että Vanessalla oli ensin suojamuuri ja nyt on takertunut Reetuun. Ehkä Reetu rakastaa Vanessan ehjäksi, en tiedä.

Huomaan kommenteja lukiessani, etten todellakaan ole ohjelman kohdeyleisöä, kun kaikki muut tuntuu fanittavan Vanessaa ja Jenniä. 

Vähän blaah-olo tästä loppukaudesta. Ei oikeastaan kiinnosta nuo uudet ja niiden parinvalinnat. Oliver ei selvästikään innostu Liisasta, joten eiköhän se ole taputeltu. Janitankin Oliver on ilmeisesti laittanut friendzonelle, Janita oli ainakin kiinnostunut Oliverista aikaisemmin mutta ei näköjään enää. 

Tuskin Aleksi on kiinnostunut kenestäkään, Jennihän puhui että se tekee jotain videoita, niin varmaan tuli ohjelmaan saadakseen nimeään esille. 

Joo, uudet ei juurikaan kiinnosta ja tuo Aleksikin oli aivan turha lisä ohjelmaan.

Mulla henk.koht. kausi lässähti siinä kohtaa kun Oliver totesi ettei hänestä ja Jennistä voi tulla mitään. Heistä odotin ja toivoin paria ja sitä olisi ollut kiinnostavaa seurata.

Kyllä mä tän kauden loppuun seuraan, mutta todella paljon tylsemmäksi on kyllä muuttunut. Tuotanto on hukannut aivan liian monta mahdollisuutta hyvään draamaan eikä ohjelmaan ilmeisesti ole ollut tarpeeksi hyviä hakijoita. En halua mitenkään väheksyä ketään ohjelmassa mukana ollutta tai ohjelmaan hakenutta, mutta kun on tarkoitus tehdä viihdyttävää tv-ohjelmaa, se ei kaikilla persoonilla vain toimi.

Vierailija
8097/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita vaikutti eilisessä jaksossa paljon iloisemmalta ja rennommalta kuin aikoihin.

Tai varmaan tuon casa Amorin jälkeen muutenki ollut rennompi ja avoimempi :)

Vierailija
8098/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo Aleksi ei ole mikään komistus, vaikka kroppa onki täynnä (rumia) tatskoja ja treenattu.

Mutta hampaaat pienet, terävät ja solmussa. Pää kuin Frankensteinilla.

Sori, että arvostelen miestä vain ulkonäön perusteella. Naisille ei kukaan uskaltaisi tehdä samaa, eihän? ;)

Vierailija
8099/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo aikuiset ihmiset syö ja juo tuolla muoviastioista?

Vierailija
8100/11060 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo aikuiset ihmiset syö ja juo tuolla muoviastioista?

Samaa olen miettinyt, mutta voisiko syynä itse asiassa olla se, etteivät ne kilise ja kolise lähetyksessä niin paljon kuin posliiniastiat. Noillahan on kuitenkin jatkuvasti ne mikit kaulassa ja kauppojen ja kuppien äänet tallentuisivat niihin ikävästi.

Ketju on lukittu.