LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun huomion Juhon jutuissa on kiinnittänyt se että aina kun joku sanoo uskovansa että se feikkaa Juho selventää kameralle tuolla huoneessa että näin ei missään nimisessä ole, tunteet vaan roihuaa mutta what ever. Kyökkipsykologietsivä sisälläni on siitä päätellyt elämän kokemuksen tuomalla viisaudella että siitä puhe mistä puute, niin monta kertaa ennenkin nähnyt ihmisiä jotka puhuu eniten asioista ja arvoista joita eivät itse edusta mutta tietävät että sitä odotetaan.
Minä uskon, että asukkaille esitetään kysymyksiä kameran edessä. Niitä ei vain näytetä ohjelmassa.
Feikkaatko? Mikä sinua ärsyttää parissasi? Ja niin edelleen...
Se on selkeä juttu kun on tosiaan käyny monessa pätkässä ilmi että tyypit vastailee jollekin ihmiselle mutta Juhoa ne kysymykset ei koskaan mietitytä, hämmennä, yllätä tms vaan vastaus on aina valmiina ja sama. Vs. tyyliin Eetun totaalihämmennys kun Sofia ei pitänyt heidän kommunikaatiota hyvänä.
Mulla ainakin on yleensä vastaus pohdittuna juuri niihin kysymyksiin joihin en haluaisi vastata / joihin oikea vastaus olisi toivottuun lopputulokseen nähden väärä.
Ihmiset on erilaisia. Miksi oletat, että Juhon-kaltaisia ei voisi aidosti olla? Tuttavapiirisi tai elämänkokemuksesi on jotenkin kapea tai rajoittunut?
Ei kaikki ole niinkuin sinä, se vaan on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Tommy taitaa olla ihastunut lähinnä Nikitan ulkonäköön. Luonteessa kun ei näytä olevan kauheasti kehumista: on hiljainen (onko käynyt yhtäkään pidempää keskustelua naisten kanssa?), vaikea ja välillä tulee tunne, että hieman yksinkertainenkin. Luultavasti Tommy on jo huomannut tämän, mutta ajattelee vielä toistaiseksi enemmän silmillään ja munallaan kuin aivoillaan ja sydämellään. Ennustan heille muutaman kuukauden mittaisen seksiin perustuvan suhteen.
Niin jos sitäkään suhdetta on tulossa😁
Luulen kyllä että Tommy ei halua edes miettiä Nikitaa sarjan jälkeen kun varmasti löytää kypsemmän naisen jostain 😁
Mäkään en usko että Tommy jaksaa ulkomaailmassa kovin pitkään katsella Nikitasta. Nehän on ihan epäsuhta pari: Tommy on sosiaalinen ja kiinnostunut asioista, Nikita on hiljainen eikä vaikuta siltä että ois kauheesti mielipiteitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi Akun käytös tulipaikalla Neaa kohtaan oli aivan karvoja nostattavaa. Tollanen katkeroitunut kiristävä k*pää joka lällättelee että nytpä valta onkin mulla. Ei mitään tietoakaan mistään kiltteydestä ja naiset on aistinut sen että on niin epävarma että on epävakaa, se jokin kulma mitä on toivottu ei ole mikään pahapoikajuttu vaan itsevarmuus. Aku on juuri sellanen mies että sille pitäisi antaa mahdollisuus kun on kuitenkin niin kiltti” ja sitten jos annat niin osoittautuu että on ollut se syy miksi ei ole napannut. Mutta pisteet villan pojille, ovat koittaneen kannustaa Akua fiksumpaa toimintaan, ymmärtäneet ettei tuo toimi eikä naisia ole kehotettu antamaan mahdollisuutta.
Minusta Aku puhui ihan neutraalisti siinä. Vissiin peilaat joihinkin omiin kokemuksiisi ja tulkitset häntä noin kärkkäästi.
Todellakin peilaan omiin kokemuksiin jotka on useamman kerran näyttänyt omassa elämässä kuinka kilttinä pidetystä miehestä on triggeröitynyt esiin jotain muuta. Miten sitä elämässä muuten oppisikaan kun kokemuksen kautta.
Saat jatkossakin pitää häntä neutraalina hyvänä tyyppinä mutta saattaisit pidemmällä tuntemisella yllättyä haastavissa tilanteissa joissa kaikki ei saa mitä haluaa.
Mun parisuhdevinkki on jo pidempään ollut että ennen syvempää sitoutumista pidä huoli että olet nähnyt miten se toinen käyttäytyy stressaavissa tilanteissa, useimmat kun osaa olla mukavia sillon kun kaikilla on kivaa. Ja tolla säännöllä itse jättäisin Akun deittailun väliin eilisen jakson perusteella; ihan kuin eri ihminen olisi puhunut Nealle ja uudelle naiselle.
Mun kokemuksilla kilteistä miehistä taas ei ole koskaan triggeröitynyt esiin yhtään mitään "muuta" ja jokainen on kuitenkin oma yksilönsä, joten turha yleistää. Ehkä niitä omia ikäviä kokemuksia ei kannata ihan noin suoraviivaisesti heijastaa muihin ihmisiin, että väittää jonkun ihan normaalisti ja asiallisesti käyttäytyvän miehen olevan "katkeroitunut kiristävä k*pää". Tai sitten kannattaa ehkä jo jutella jonkun ammattilaisen kanssa omista patoumista.
Kaikki miehet ilmaisi päätöksensä kierrellen ja kaarrellen jännitysmomentin luodakseen. Eiköhän se päätös oltu tuossa vaiheessa jo tehty ja tuotannolle ilmoitettu, niin miten Aku ois edes tossa vaiheessa voinut kiristää Neaa yhtään millään? Päätös oli miesten, ei siinä kysytty niiden naisten mielipiteitä. Jäitä hattuun.
Toivon, että Eetu voittais rahat mutta Sofialle en soisi penniäkään. Hän oli yks niistä ilkeilijöistä sillon, kun Meri tuli taloon.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että Jonna pääsis takas. Sillä oli räväkkä asenne. Muutenkin uudet naiset tuntuivat heti paljon mielenkiintoisemmilta ensivaikutelman suhteen kuin muut asukkaat.
Räväkkä asenne eli vähätteli koko ajan muita, talossa pidempään olleita, naisia ja myös miesten tekemiä valintoja tai tunteiden aitoutta? Mä en kaipaa naispuolista Kassua ilkeilemään villaan. Juhokin sanoi jotain sen suuntaista, että Jonna on tullut pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Eetun ammatti on? Kaikista muista löytyy tieto Bettsonin esittelyistä. Tai no, Vanessan kohdalla ammattina lukee "Paluumuuttaja", mutta tekstissä mainitaan merkonomi.
Haluaa perustaa kahvilan, en tiedä mitä on opiskellut.
Juu, se kahvilahaave luki esittelyssä, mutta minkä alan töitä teki ennen ohjelmaan lähtöä?
Jos oli vaa työtön
Täällä sanotaan opiskelija https://www.findance.com/uutiset/46399/love-island-suomi-alkaa-tanaan-s… ja täällä sanotaan automyyjä https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eetu-etsii-rakkautta-love-island-oh…. Tiedä sitten opiskeleeko hän töiden ohella vai onko hän vain töissä. Joka tapauksessa erään hämeenlinnalaisen autokaupan nettisivuilta hänet löytää.
Eetu näyttää liikkeen sivujen mukaan olevan lomalla 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että Jonna pääsis takas. Sillä oli räväkkä asenne. Muutenkin uudet naiset tuntuivat heti paljon mielenkiintoisemmilta ensivaikutelman suhteen kuin muut asukkaat.
Räväkkä asenne eli vähätteli koko ajan muita, talossa pidempään olleita, naisia ja myös miesten tekemiä valintoja tai tunteiden aitoutta? Mä en kaipaa naispuolista Kassua ilkeilemään villaan. Juhokin sanoi jotain sen suuntaista, että Jonna on tullut pelaamaan.
Varmaan tarkoitettiin sitä, että Jonna toi mielipiteillään ja näkemyksillään vähän eloa muuten niin harmaaseen villaan. T. Eri
Muuten, vaihtavatko nuo tyypit itse lakanat aina ennenkuin vaihtavat sänkyä? Vai onko joku siivoaja joka tekee sen? V ai nukkuvatko aina esim. viikon samoilla, vaikka petikaveri vaihtuisi, tyyliin Reetu ja Tommy vierekäin?
Miksei näytetä, kun tytöt käyvät ripsi- ja kynsihuolloissa? Sekin olisi paljon mielenkiintoisempaa, kuin tuo makaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se oli huono, kun Jonna sanoi Juhon tulleen pelaamaan, mutta se oli ok ja varteenotettavaa, kun Juho sanoi Jonnan tulleen pelaamaan?
En Jonnasta pitänyt, mutta hassu logiikka.
Jonna asteli taloon tosi itsevarmana ja itsestään liikaa kuvitellen.
Ihan kuin hän olisi ajatellut, että Tinderillä olisi enemmän painoarvoa kuin Juhon ja Jennin tutustumisella.
Saisi tänä vuonnakin tulla ne vauvanuket
Mitkä vauvanuket??
Jonna oli kyllä tosi ilkeän oloinen tyyppi. Eikä edes ulkoisestikaan kaunis.
Mä en ymmärrä miksi se Nea taas poras? Pudotessaan. Katkeran kiukun kyyneliä kai kun kiusaajakuningatar heitettiinkin ulos. Ennen tollaisista sanottiin " antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa".
Ulkopuolisen on vaikea tietää ihmisten mieltymyksiä parin valinnassa. Juho kyllä vaikuttaa feikkaavan tunteensa, mutta toisaalta viime kaudella olin ihan ihmeissäni kun Patrik ihastui Emmaan. Joten uskon, että Juho voi myöskin ihastua Jenniin, vaikkei ehkä fyysisesti ole yhtä viehättävä kuin esim. Nea.
Ja tiedän, että Patrik ja Emma ei jatkaneet yhdessä, mutta Patrik oli selvästi kiinnostunut Emmasta, vaikka olivat ulkoisesti täysin epäsopiva pari mielestäni.
Tietty kaava mitä tv lähetyksessä näytetään. Entisen kertaus, parinvaihdot, tehtävä pätkät. Muutamia lauseita kun parit keskustelee. Ei lähetysaika riitä näyttämään ruuan laittoa jos edes laittavat, pyykin pesua, suihkussa käyntiä, siivousta, lakanoiden vaihtoa. Tai jos heidän ei tarviakkaan tehdä noita. Meikkausta, kynsien huoltoa. Juurikasvua hiuksissa kaikilla, tuleekohan hiusten värjäys kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisen on vaikea tietää ihmisten mieltymyksiä parin valinnassa. Juho kyllä vaikuttaa feikkaavan tunteensa, mutta toisaalta viime kaudella olin ihan ihmeissäni kun Patrik ihastui Emmaan. Joten uskon, että Juho voi myöskin ihastua Jenniin, vaikkei ehkä fyysisesti ole yhtä viehättävä kuin esim. Nea.
Ja tiedän, että Patrik ja Emma ei jatkaneet yhdessä, mutta Patrik oli selvästi kiinnostunut Emmasta, vaikka olivat ulkoisesti täysin epäsopiva pari mielestäni.
En usko, että Juhoa epäillään siksi, ettei Jenniä pidettäisi viehättävänä. Kyse lienee enemmänkin tämän ihastuksen luonteesta, ajoituksesta ja ilmenemisestä. Joku täällä hyvin analysoi, ettei tuohon ihastukseen liittynyt mitään herkkyyttä, ei sellaista epävarmuuden hippusta toisen tunteista tmv. Joo joo joo, kaikki on mahdollista, sekin, että nuo tunteet ovat aitoja, mutta omaan silmään ei kyllä siltä näytä.
Täällä on kaipailtu Eetulle luonnossa viihtyvää naista. Sofian kuvaustekstissä kuitenkin lukee: "Vapaa-aikaansa hän viettää mieluiten tanssien, hiihtäen ja luonnossa liikkuen." Eli voi ihan hyvin toimiakin Eetun kanssa. Eetukin tykkää tanssia, hiihtää laskettelusuksilla (kilpaillutkin laskettelussa) ja vaikuttaa luonnossa viihtyvältä tyypiltä. Sofia sanoi etsivänsä kilttiä ja luotettavaa miestä, sellainen Eetu on. Sofia aiemmin tapaillut pahoja poikia, mikä ei ole toiminut. Eetu etsii iloista ja rempseää naista, Sofiaan sopii nuokin piirteet.
En ymmärrä mitä tarkoitit, siis kenellä olisi läheisriippuvutta, Jennillä, Juholla vai Akulla ja Oliverilla, vai näillä tärisijöillä?
Ihmiset reagoi eri tavoin. Itse olisin ollut Jennin tavoin valmiina ollut vastaanottamaan myös pakit ilman romahtamisia. Se ei tarkoita, että tämä reagointitapa olisi parempi, toisaalta ei huonompikaan kuin joku muu tapa.