LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Mä haluan nähdä tommyn hoitamassa vauvanukkea! Hän vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka tulee toimeen lasten kanssa. Samoin Eetu.
Oliver ja Reetu sen sijaan heitä en jotenkin näe hoitamassa vauvoja.
Tällä palstalla pilkataan "kilttimiehiä" jotka jankkaa laatikkoleuoista ja metsästäjän silmistä mutta samaa asiaa te jankkaatte kun ette ymmärrä mitä miehet näkee Nean tai Michellen ulkonäössä kun eivät osu juuri SINUN kaunesihanteeseen :D
Tuo Juhon rannekorun antaminen Jennille oli niin laskelmoitua ja imelää, että minulta meni maku, vaikka olen heistä tykännyt tähän asti.
Nauratti se klippi, jossa Vanessa kertoi olleensa jo valmiiksi vihainen Reetulle, kun ajatteli tämän vehdanneen uusien naisten kanssa.
Olen itse just tuollainen "pitäkää tunkkinne prkl"-tyyppi, jos mielikuvitus lähtee laukalle...
Onkohan Michelle ihan kokonaan suomalainen? Ei kovin suomalainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla pilkataan "kilttimiehiä" jotka jankkaa laatikkoleuoista ja metsästäjän silmistä mutta samaa asiaa te jankkaatte kun ette ymmärrä mitä miehet näkee Nean tai Michellen ulkonäössä kun eivät osu juuri SINUN kaunesihanteeseen :D
Naiset ei ymmärrä, että miehet eivät ole nirsoja ulkonäön suhteen. Naiset arvostelee toisiaan paljon pahemmin.
Hämmästyin kun Reetu sanoi Vanessalle sviitissä, että "villa on täynnä toinen toistaan upeamman näköisiä naisia ja minä näen vaan sinut". Olin ihan, että kenestä se oikein puhuu, kun omaan silmiin noi villan naiset eivät nyt mitenkään erityisen kauniita ole. Mutta siis miesten mielestä useimmat ovat. Kai meidän naisten pitäisi olla armollisempia itsellemme, että ei tarvitse olla mikään alusvaatemalli, ja silti mies voi pitää maailman kauneimpana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä, että miehet eivät ole nirsoja ulkonäön suhteen. Naiset arvostelee toisiaan paljon pahemmin.
Hämmästyin kun Reetu sanoi Vanessalle sviitissä, että "villa on täynnä toinen toistaan upeamman näköisiä naisia ja minä näen vaan sinut". Olin ihan, että kenestä se oikein puhuu, kun omaan silmiin noi villan naiset eivät nyt mitenkään erityisen kauniita ole. Mutta siis miesten mielestä useimmat ovat. Kai meidän naisten pitäisi olla armollisempia itsellemme, että ei tarvitse olla mikään alusvaatemalli, ja silti mies voi pitää maailman kauneimpana.
Miten eri tavoin voikaan asiat nähdä, mun mielestä tuolla miehet ovat nimenomaan kiinnostuneet naisista lähinnä ulkonäkö edellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo Juhon rannekorun antaminen Jennille oli niin laskelmoitua ja imelää, että minulta meni maku, vaikka olen heistä tykännyt tähän asti.
Nauratti se klippi, jossa Vanessa kertoi olleensa jo valmiiksi vihainen Reetulle, kun ajatteli tämän vehdanneen uusien naisten kanssa.
Olen itse just tuollainen "pitäkää tunkkinne prkl"-tyyppi, jos mielikuvitus lähtee laukalle...
No ei tuota rannekorun antamista kannata niin vakavasti ottaa, ja heti mieltää sitä feikkaamiseksi. Kyllä tuolla Vanessalla ja Reetulla on enemmän ollut esittämistä, ja lässyttämistä, jolla vedotaan katsojiin. Tän illan jaksossa ainakin ennakkoklipin mukaan virallistavat jo suhteensa.
Kenenkään muun mielestä hieman creepy tuo Vanessan kommentti että jos pari nyt lähtisi saarelta, seuraisi häntä ihan sama minne vain? Joidenkin mielestä ehkä söpösti sanottu, mutta itseäni moinen kommentti noin lyhyen ajan jälkeen vähän ahdistaisi. Reetu vaikutti vähän kiusaantuneelta, tai sitten kuvittelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eri tavoin voikaan asiat nähdä, mun mielestä tuolla miehet ovat nimenomaan kiinnostuneet naisista lähinnä ulkonäkö edellä. :D
Mutta kun makuja on niin monia!! Eivät kaikki pidä stereotypioista. Ja sitten on vielä se jokin...kemia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Michelle ihan kokonaan suomalainen? Ei kovin suomalainen nimi.
Toivottavasti ei, sillä jos on täysin suomalainen, nimivalinta on vanhemmilta naurettava. Tuollainen nimi kun ei vain taivu suomalaisittain luontevasti ja "Miselle" kuulostaa typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään muun mielestä hieman creepy tuo Vanessan kommentti että jos pari nyt lähtisi saarelta, seuraisi häntä ihan sama minne vain? Joidenkin mielestä ehkä söpösti sanottu, mutta itseäni moinen kommentti noin lyhyen ajan jälkeen vähän ahdistaisi. Reetu vaikutti vähän kiusaantuneelta, tai sitten kuvittelen vain.
Jotenkin olen muutenkin ollut havaitsevinani pientä muutosta Reetussa, on jotenkin hiljaisempi kuin ennen, hankala selittää. Myös viimeksi parinvalinnassa ei vaikuttanut yhtä silminnähden iloiselta valinnasta, kuin aikaisemmalla kerralla. On varmasti ihastunut, mutta voiko olla että kuitenkin myös pohtii suhteen tulevaisuutta?
En kestä katsoa enää yhtään Eetua ja Sofiaa. Eetu on sanonut tuhatviissataa kertaa, että ei oo koskaan tavannut ketään tuollaista. Millaista???? Mitä ihmeellistä saa Sofiasta irti. Se ei kyllä näy ruudun tälle puolelle.
Tämän illan jakson suurin jännitys on siinä saapuuko Nea vielä taloon. Ainakaan ennakkoklipeissä ei ole viitteitä siihen. Toivon sydämestäni et tulija on joku muu kuin Nea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen muutenkin ollut havaitsevinani pientä muutosta Reetussa, on jotenkin hiljaisempi kuin ennen, hankala selittää. Myös viimeksi parinvalinnassa ei vaikuttanut yhtä silminnähden iloiselta valinnasta, kuin aikaisemmalla kerralla. On varmasti ihastunut, mutta voiko olla että kuitenkin myös pohtii suhteen tulevaisuutta?
Keksi vielä kolmas kommentti samasta aiheesta.
Ja ei, Reetu ei ole vaikuttunut kiusaantuneelta. Hän odotti Vanessan paluuta ja puhui tälle kauniisti iltanuotiolla.
Mä haluan Nean takaisin!
Aku katuu jo valintaansa, koska Michelle onkin kiinnostunut Oliverista, joka haikailee Nean perään.
Vähän taas tarvittais hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Nean takaisin!
Aku katuu jo valintaansa, koska Michelle onkin kiinnostunut Oliverista, joka haikailee Nean perään.
Vähän taas tarvittais hämmentävää.
Just joo, eiköhän tuota sotkua ole jo tarpeeksi nähty. Nea ei ole kiinnostunut Akusta ja Oliverista, joten miksi hänet pitäisi ottaa takaisin? Muitakin miehiä on ollut Neallw tarjolla, mutta kukaan ei ole kelvannut. Ehkä hänen on parempi etsiä kumppania ulkomaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi vielä kolmas kommentti samasta aiheesta.
Ja ei, Reetu ei ole vaikuttunut kiusaantuneelta. Hän odotti Vanessan paluuta ja puhui tälle kauniisti iltanuotiolla.
Joo, en tiedä minkä lasien läpi oot katsonut. Reetu oli hiljainen vain uusien tyttöjen kanssa ja ainakin iltanuotiopuheessa sano selvästi, että Vanessa on se, jonka kanssa haluaa olla. Miksi hän siis olisi V:n seurassa kiusaantunut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse just tuollainen "pitäkää tunkkinne prkl"-tyyppi, jos mielikuvitus lähtee laukalle...No ei tuota rannekorun antamista kannata niin vakavasti ottaa, ja heti mieltää sitä feikkaamiseksi. Kyllä tuolla Vanessalla ja Reetulla on enemmän ollut esittämistä, ja lässyttämistä, jolla vedotaan katsojiin. Tän illan jaksossa ainakin ennakkoklipin mukaan virallistavat jo suhteensa.
Näin eri tavalla asiat nähdään.
Minusta Vanessa ja Reetu käyttäytyvät juuri niin kuin ensihuuman ihastuksessa yleensä tehdään: toisesta ei vaan saa tarpeekseen, vaan haluaa kosketella ja jutella.
Tuo rannekorukohtaus hipoi jo naurettavaa. Kas kun ei ollut sormusta mukana 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Nean takaisin!
Vähän taas tarvittais hämmentävää.Just joo, eiköhän tuota sotkua ole jo tarpeeksi nähty. Nea ei ole kiinnostunut Akusta ja Oliverista, joten miksi hänet pitäisi ottaa takaisin? Muitakin miehiä on ollut Neallw tarjolla, mutta kukaan ei ole kelvannut. Ehkä hänen on parempi etsiä kumppania ulkomaailmasta.
Samaa mieltä enkä edes tarkoita pahalla. Ei jokaikisen miehen tarvikkaan kelvata mutta saarelle ei varmasti ole tulossa miestä josta Nea olisi aidosti kiinnostunut. Aku ja Oliver vaan roikkuisivat perässä ja pyörittelisivät mielessään sitä miten Nea on sanonut juuri heistä jotain mikä voisi viitata siihen että kiinnostus vielä yhtäkkiä herää. Sitä ei jaksa enää katsella.
Ihan yhtä paljon tuo tommy-nikita vaikuttaa aidolta ja pysyvältä kuin mikä tahansa muukin pari noista neljästä "vakiparista". Pisteet kuitenkin heille etteivät esitä kameroille olevansa jo ihan lööv vaan ottavat rennosti päivä kerrallaan.