LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Aika moni noista villan kilpailuista on joko fyysisiä kisoja tai sitten tietovisoja kanssakilpailijoista. Voisiko joskus saada myös jotain älyllisempiä kilpailuja, jotka vaatii päättelykykyä, matemaattisia taitoja tai hyvää yleissivistystä?
Tai hetkonen, olihan siellä ainakin se yksi kielellisiä kykyjä ja hyvää muistia vaatinut tehtävä, jossa piti sukeltaa sanoja altaasta.
Myös se elokuvatehtävä oli kivan erilainen, vaati eläytymistä ja luovuutta.
Ja nyt kun miettii tarkemmin, niin onhan siellä sittenkin olut monenlaisia tehtäviä. Tanssitehtävässä vaadittiin rytmitajua ja heittäytymiskykyä. Voileipätehtävässä luovuutta ja yhteispeliä parin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Eetun ammatti on? Kaikista muista löytyy tieto Bettsonin esittelyistä. Tai no, Vanessan kohdalla ammattina lukee "Paluumuuttaja", mutta tekstissä mainitaan merkonomi.
Haluaa perustaa kahvilan, en tiedä mitä on opiskellut.
Juu, se kahvilahaave luki esittelyssä, mutta minkä alan töitä teki ennen ohjelmaan lähtöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun huomion Juhon jutuissa on kiinnittänyt se että aina kun joku sanoo uskovansa että se feikkaa Juho selventää kameralle tuolla huoneessa että näin ei missään nimisessä ole, tunteet vaan roihuaa mutta what ever. Kyökkipsykologietsivä sisälläni on siitä päätellyt elämän kokemuksen tuomalla viisaudella että siitä puhe mistä puute, niin monta kertaa ennenkin nähnyt ihmisiä jotka puhuu eniten asioista ja arvoista joita eivät itse edusta mutta tietävät että sitä odotetaan.
Minä uskon, että asukkaille esitetään kysymyksiä kameran edessä. Niitä ei vain näytetä ohjelmassa.
Feikkaatko? Mikä sinua ärsyttää parissasi? Ja niin edelleen...
Se on selkeä juttu kun on tosiaan käyny monessa pätkässä ilmi että tyypit vastailee jollekin ihmiselle mutta Juhoa ne kysymykset ei koskaan mietitytä, hämmennä, yllätä tms vaan vastaus on aina valmiina ja sama. Vs. tyyliin Eetun totaalihämmennys kun Sofia ei pitänyt heidän kommunikaatiota hyvänä.
Mulla ainakin on yleensä vastaus pohdittuna juuri niihin kysymyksiin joihin en haluaisi vastata / joihin oikea vastaus olisi toivottuun lopputulokseen nähden väärä.
Hauska ku alussa kaikki Tommyn parisuhdevinkit kuulosti lähinnä vitseiltä ja pelleilyltä, mut nyt huomaa et sillä on usein tosi hyviä pointteja nuissa sen vinkeissä ja puheissa.
Huomasi noiden uusienkin naisten kanssa, että on oikeasti sosiaalinen ja osaa keskustella ja lukea tilanteita. Enkä tarkota pelkästään naisasioissa, vaan yleensäkin ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muista pareista huomaa, että he ovat ihastuneita ja ovat oikea pari. Jos heiltä kysytään ihastumisesta niin antavat vaatimattomia vastauksia, myöntävät kyllä, mutta eivät ala naama peruslukemilla hehkuttamaan kuinka toinen on täydellinen ja just sellainen mitä tuli hakemaan jne. Jos Jenni ja Juho ei puhuis koko ajan suhteestaan, niin ei huomaisi heidän olevan ihastuneita. Paremminkin friends with benefits tyyppinen juttu jos jotain.
Just tää, jos puheen ja toiminnan erottaisi toisistaan kokonaan niin ettei voisi tietää kenestä puhutaan niin en mäkään näkisi että puhutaan noista kahdesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi Akun käytös tulipaikalla Neaa kohtaan oli aivan karvoja nostattavaa. Tollanen katkeroitunut kiristävä k*pää joka lällättelee että nytpä valta onkin mulla. Ei mitään tietoakaan mistään kiltteydestä ja naiset on aistinut sen että on niin epävarma että on epävakaa, se jokin kulma mitä on toivottu ei ole mikään pahapoikajuttu vaan itsevarmuus. Aku on juuri sellanen mies että sille pitäisi antaa mahdollisuus kun on kuitenkin niin kiltti” ja sitten jos annat niin osoittautuu että on ollut se syy miksi ei ole napannut. Mutta pisteet villan pojille, ovat koittaneen kannustaa Akua fiksumpaa toimintaan, ymmärtäneet ettei tuo toimi eikä naisia ole kehotettu antamaan mahdollisuutta.
Itse en pidä Neasta mutta kieltämättä jäi samanlaiset fiilikset siitä. Vähän oli sellanen lällättely-asenne nimenomaan. Toki Neahan on tehnyt sitä että sanoo ettei kiinnosta mutta heti perään lisää jotain tyyliin "toistaiseksi", että olihan ne Akun puheet ihan järkeviä mutta se tyyli millä hän ne esitti oli jotenkin jäätävä. Olis sen voinut hienomminkin hoitaa, ilman että katkeruus paistaa läpi.
Joo tämä fiilis Akusta ei mulla liittynyt Neaan, oma toive on ollut jo pitkään hänen poistuminen. Mitkään sympatiat ei ollut Nean puolella missään vaiheessa vaikka kaikki oli vaikeaa ja itkua tihrustettiin ja treffeillä käytiin peräjälkeen ja Oliver oli ilkeä kun ei pitänyt siitä. Mutta siitä huolimatta en olisi missään tapauksessa odottanut Akulta tai keneltäkään tuollaista siinä sinä nyt seisot kotiin lähdössä koska minä niin päätän juttua. Luulen että Nean käytös triggeröi noissa parissa miehessä tuon käytöksen ja sehän se just paljastaa kuka on mikäkin miehiään sillon kun hermoja koetellaan.
Aku sanoi aikaisemmin, että hän itse päättää kenet hän valitsee eikä kukaan kerro sitä hänelle. Ettei vaan Oliver olisi pyytänyt pelastamaan Neaa. Taisi vähän ärsyyntyä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku alussa kaikki Tommyn parisuhdevinkit kuulosti lähinnä vitseiltä ja pelleilyltä, mut nyt huomaa et sillä on usein tosi hyviä pointteja nuissa sen vinkeissä ja puheissa.
Huomasi noiden uusienkin naisten kanssa, että on oikeasti sosiaalinen ja osaa keskustella ja lukea tilanteita. Enkä tarkota pelkästään naisasioissa, vaan yleensäkin ihmisten kanssa.
En pidä Tommysta, hän on silmissäni näyttäytynyt hyvin dominoivana kun näytetty että vähän vitsillä pitää kurkusta kiinni yms tilanteessa jossa kamerat kuitenkin kuvaa 24/7. Selkeä on tuo tarve ohjailla muita noilla neuvoillaan myös. Mutta ironista kyllä, tuolla jotkut tosiaan ovat niin hukassa että Tommyn ohjeille näyttää olevan paikkansa silloin kun joku ei osaa lukea rivien välejä eikä edes huutomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Eetun ammatti on? Kaikista muista löytyy tieto Bettsonin esittelyistä. Tai no, Vanessan kohdalla ammattina lukee "Paluumuuttaja", mutta tekstissä mainitaan merkonomi.
Juu, se kahvilahaave luki esittelyssä, mutta minkä alan töitä teki ennen ohjelmaan lähtöä?
Jos oli vaa työtön
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin ihmettelemään naisten vaatteita eilisessä parinvalinnassa...
Koska jos naiset kerran oli olleet pari päivää evakossa varavillalla, ja saivat mukaan vaan pariensa jälkikäteen pakkaamat tavarat, niin mistä nämä edustuskoltut kaivettiin niiden päälle parinvalintaan? Saivatko käydä sittenkin hakemassa vaatteitaan villan kaapeista ennen valintaa? Vai olivatko vaan sen varassa mitä pojat oli pakanneet, ja siksi se Jenninkin "pöytäliina"? Vai oliko poikia sittenkin ohjeistettu pakkaamaan mukaan myös joku juhlavampi vaate?
Kyllä oli tällätty viimesen päälle eikä pojat pakannu niitä ja kohtaaminenkin ei ollut yllätyksellistä. Ohjattu meikkaushuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos naiset kerran oli olleet pari päivää evakossa varavillalla, ja saivat mukaan vaan pariensa jälkikäteen pakkaamat tavarat, niin mistä nämä edustuskoltut kaivettiin niiden päälle parinvalintaan? Saivatko käydä sittenkin hakemassa vaatteitaan villan kaapeista ennen valintaa? Vai olivatko vaan sen varassa mitä pojat oli pakanneet, ja siksi se Jenninkin "pöytäliina"? Vai oliko poikia sittenkin ohjeistettu pakkaamaan mukaan myös joku juhlavampi vaate?
Eiköhän tuotannonn työntekijät niille hakenu nämä vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Hyi Akun käytös tulipaikalla Neaa kohtaan oli aivan karvoja nostattavaa. Tollanen katkeroitunut kiristävä k*pää joka lällättelee että nytpä valta onkin mulla. Ei mitään tietoakaan mistään kiltteydestä ja naiset on aistinut sen että on niin epävarma että on epävakaa, se jokin kulma mitä on toivottu ei ole mikään pahapoikajuttu vaan itsevarmuus. Aku on juuri sellanen mies että sille pitäisi antaa mahdollisuus kun on kuitenkin niin kiltti” ja sitten jos annat niin osoittautuu että on ollut se syy miksi ei ole napannut. Mutta pisteet villan pojille, ovat koittaneen kannustaa Akua fiksumpaa toimintaan, ymmärtäneet ettei tuo toimi eikä naisia ole kehotettu antamaan mahdollisuutta.
Minusta Aku puhui ihan neutraalisti siinä. Vissiin peilaat joihinkin omiin kokemuksiisi ja tulkitset häntä noin kärkkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitänpä tähän vaan, että minusta Juhoa ei olisi vähempää voinut kiinnostaa nuo uudet tyttöset. Lähinnä tuntui, että oli vaivautunut, kun niiden kanssa piti nyt jotenkin kuitenkin olla. Ja nää tyttöset oli lukenut jo ennalta, että kansa on sitä mieltä että Juho pelaa. No Jonna vai kuka se oli otti tämän esille useasti. Oli kyllä super tylsä koko naisten vierailu.
Juuri näin. Juho otti varmaan vähiten kontaktia noihin uusiin tyttöihin. Sit vielä tuo Jonna pohdiskeli, etteivät Jenni ja Juho sovi yhteen ulkoisesti yms. Aika outoa, kun ei ollut nähnyt heitä edes livenä yhdessä.
Olikos tämä Jonna se Juhon twitter mäts.
Sofian feikki jännitystärinöistä eilen sai mehevät naurut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä Neasta mutta kieltämättä jäi samanlaiset fiilikset siitä. Vähän oli sellanen lällättely-asenne nimenomaan. Toki Neahan on tehnyt sitä että sanoo ettei kiinnosta mutta heti perään lisää jotain tyyliin "toistaiseksi", että olihan ne Akun puheet ihan järkeviä mutta se tyyli millä hän ne esitti oli jotenkin jäätävä. Olis sen voinut hienomminkin hoitaa, ilman että katkeruus paistaa läpi.
Joo tämä fiilis Akusta ei mulla liittynyt Neaan, oma toive on ollut jo pitkään hänen poistuminen. Mitkään sympatiat ei ollut Nean puolella missään vaiheessa vaikka kaikki oli vaikeaa ja itkua tihrustettiin ja treffeillä käytiin peräjälkeen ja Oliver oli ilkeä kun ei pitänyt siitä. Mutta siitä huolimatta en olisi missään tapauksessa odottanut Akulta tai keneltäkään tuollaista siinä sinä nyt seisot kotiin lähdössä koska minä niin päätän juttua. Luulen että Nean käytös triggeröi noissa parissa miehessä tuon käytöksen ja sehän se just paljastaa kuka on mikäkin miehiään sillon kun hermoja koetellaan.
Aku sanoi aikaisemmin, että hän itse päättää kenet hän valitsee eikä kukaan kerro sitä hänelle. Ettei vaan Oliver olisi pyytänyt pelastamaan Neaa. Taisi vähän ärsyyntyä.
Olihan siellä isommallakin miesjoukolla spekutusta siitä että pelastavatko toisilleen vai pitääkö Aku Nean koska kokee että heillä voisi olla toivoa. Mutta sitten tuli faktat muilta miehiltä pöytään eli että punatukka ei ole Akusta kiinnostunut, Nea ei ole Akusta eikä Oliverista kiinnostunut ja Oliver harkitsi että olisi johtanut Akua harhaan olemalla kertomatta että ei punatukkaa tälle pelasta mutta lopultahan Oliver sanoi että ottaa uuden ja Aku tekee mitä lystää. Siinä vaiheessa kai sitten mennyt pata jumiin kun kukaan ei leiki samaa leikkiä ja päätti ottaa tuon uuden leidin ja ilkkua Nealle ja Oliverille. Vaikka hänen parasta ne muut vaan oli tarkoittanut kun yrittänyt estää ripustautumasta kiinnostumattomiin naisiin. Mutta niin Aku taas vaan löysi uuden joka hänestä ahdistuu.
Kuka naisista sanoi että hänellä on ollut vain lyhyitä seurustelusuhteita? Oliko se Nikita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Aku puhui ihan neutraalisti siinä. Vissiin peilaat joihinkin omiin kokemuksiisi ja tulkitset häntä noin kärkkäästi.
Todellakin peilaan omiin kokemuksiin jotka on useamman kerran näyttänyt omassa elämässä kuinka kilttinä pidetystä miehestä on triggeröitynyt esiin jotain muuta. Miten sitä elämässä muuten oppisikaan kun kokemuksen kautta.
Saat jatkossakin pitää häntä neutraalina hyvänä tyyppinä mutta saattaisit pidemmällä tuntemisella yllättyä haastavissa tilanteissa joissa kaikki ei saa mitä haluaa.
Mun parisuhdevinkki on jo pidempään ollut että ennen syvempää sitoutumista pidä huoli että olet nähnyt miten se toinen käyttäytyy stressaavissa tilanteissa, useimmat kun osaa olla mukavia sillon kun kaikilla on kivaa. Ja tolla säännöllä itse jättäisin Akun deittailun väliin eilisen jakson perusteella; ihan kuin eri ihminen olisi puhunut Nealle ja uudelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tällätty viimesen päälle eikä pojat pakannu niitä ja kohtaaminenkin ei ollut yllätyksellistä. Ohjattu meikkaushuoneeseen.
Ne asuthan oli lisäksi kaikilla pareilla väri-väriin synkattu, eli ihan etukäteen mietitty tilanne asuineen puheineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on varmaan yleisön suosikki yksinään, mutta Juhon kanssa voitto kyllä lipuu sivu suun, katsojat kun eivät pidä häntä aitona ja ajatus ihastuksen feikkaamisesta rahojen toivossa suututtaa äänestäjiä. Jennin pitäisi tajuta vaihtaa johonkin uuteen tyyppiin, jos haluaa voittaa!
Ai nytkö Jennin pitäisi alkaa pelaamaan, jotta voittaisi? Unohtaa ihastus, rahan takia? Se olisi sinusta parempi asia syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Juhosta ja toivoin, että olisi aidosti kiinnostunu Jennistä. Eilisen jakson jälkeen jäi kuitenkin shitty feeling siitä, että sittenkin vaan voittopotti mielessä 😒
Miä eilisessä jaksossa sai kellot kilkattamaan? Minä uskon edelleen siihen, että Juho tykkää Jennistä ihan oikeasti. Miksi ei tykkäisi, ihana tyttö <3