LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Käy jo sääliksi Aku kun tähän asti kaikki on tainnut sanoa ettei ole ulkonäöllisesti omaa tyyppiä vaikka onkin mukava :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kökkö käänne, jos ei tuu uusia miehiä ollenkaa..
Ei oo varmaan hakenu sen vertaa miehiä tonne, että olis saatu kakkoshuvilaan täytettä😳
Aika pussinpohjat ne on kyllä ravistellut noiden uusien naistenkin suhteen. Ehkä Juholle/Reetulle voi löytyä jotain mieleistä, mutta muuten kyllä turha käänne. Toki Sofia/Jenni/Vanessa järjestää viihdettä kun vetää jotkut supermustikset draamailut.
Mistä sä tähän just Reetun ja Juhon vedit? Reetu on todella ihastunut Vanessaan ja luulen, että Juho ei halua loukata Jenniä, vaikka ei mitään vuosisadan romanssia suunnittelisikaan.
Siinä olen kyllä samaa mieltä, etteivät noi uudet naiset sytytä. Itse toivon jatkoon vain Michellen, joka on kivasti erilainen ja luonnollinen. Mutta miksi herran jestas se haluaa Oliverin!
Mtv haastiksesessa roosa sanoo että tuntee tommyn entuudestaan, miks jaksossa esittävät sit muuta?
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti nuo jätkät pystyy top 3 sanomaan. Ulkonäkö ratkaisee.
Kysymys olikin, että top 3 tällä hetkellä. Varmasti pohjautui ulkonäköön, kun olivat tavanneet vasta hetki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Roosa on ollut suurin piirtein kahden vuoden ajan sinkkuna ja on erittäin valmis löytämään elämänsä rakkauden.
– Seurustelin kahden vuoden ajan minua viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Asuimme silloin yhdessä, ja ehkä kun on asunut kaksi vuotta toisen kanssa, niin nyt kaipaa sitä yhteistä arkea jonkun kanssa.”
- 18-vuotias
- ollut noin kaksi vuotta sinkkuna eli noin 16-vuotiaasta
- asunut kaksi vuotta miehen kanssa eli 14/15-vuotiaana muuttanut asumaan 19/20-vuotiaan kanssa😳😳😳🤔
Voiko 18-vuotias edes sanoa olleensa kaksi vuotta sinkku...? Yläkoululainen sinkku?
T. Kukkahattutäti
Samaa mietin. Mä olin vielä neitsyt 18 v täyttäessäni...
Mä olin ollut 21 vuotta sinkkuna tavatessani ekan poikaystäväni 21-vuotiaana! :D
En tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa kun miettii sitä että nuorin saarelainen on syntynyt 2000-luvulla.
No ei varmasti lähetetä vanhoja naisia kotiin. Miehiä ei pyydetä valitsemaan vanhan ja uuden parin väliltä, vaan kaikki saavat pitää parinsa ja uusista naisista pitää tyyliin valita kaksi jotka saavat jäädä ja loput uusista lähetetään sitten kotiin.
Onkohan parinvalinta perjantai-iltana (eli meillä näkyy lauantaina). Eli valintavuorossa miehet.. Seisooko siellä 12 naista vierekkäin vai miten on muiden maiden ohjelmissa ollut? Mä niin odotan esim. Eetun ja Reetun "puhetta" valintatilanteessa. Koska he ovat varmasti ekoina valintavuorossa ja viimesenä esim. Oliver.
Tuskin uudet ehtivät kahdessa päivässä rentoutua ja olemaan kameroiden ja vieraiden miesten seurassa omia itseään. Eli aika mahdoton tehtävä uusilla, jos eivät halua heti kotimatkalle. Kestihän Vanessalla ja Reetullakin rakkaus puhjeta kukkaan kuin myös Sofialla ja Eetulla.
Eihän nää uudet ihan kakaroita ollut, ainoostaa se imatralainen Roosa oli 18-v (joka kyl nuori). Se Mollykin oli 19.
Sit oli yks 26-v,25-v, 24 ja 21. Eli keski-ikä vähä vanhempaa ku vanha porukka. Ainoostaa Sofia on 25, sit Nikita ja Jenni, Vanessa 23. Janitasta en tiedä. Enkä Neasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michelle on kiltin näköinen, mutta oho vai että seksiä työpaikalla!
Samoin se Jonna lentokoneessa. Ei ihan ulkoinen olemus eleineen ja puheet osu näillä tytöillä yksiin.
Voihan se olla että puhuvat vaan. Joka tapauksessa todella kiusallisen kuuloisia tuollaiset seksiin yms. liittyvät paljastukset tv:ssä, eikö niitä olisi voinut jättää pois. Muka haetaan jännitystä ja raflaavia juttuja, mutta blaaah... kauhea myötähäpeä vain tuli ainakin näin tv:n katsojalla.
Aika tylsä oli tuokin totuustehtävä, vaikka kovasti yrittivät tehdä vaikutusta kavereihin.
Ei ollut samanlaista naurunremakkaa kuin vakiporukalla ollessa.
Näytti, että pojat siitä erkautuivat omikseen ja jättivät naikkoset keskenään.
Hauskinta oli se, kun tytöt tutkivat laukkujensa sisältöä 😆😆😂 .
Mälsää että naiset lähetettiin vain keskenään toiseen villaan pois tieltä, siksi aikaa kun miehet tutustuvat uusiin sinkkunaisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä oli tuokin totuustehtävä, vaikka kovasti yrittivät tehdä vaikutusta kavereihin.
Ei ollut samanlaista naurunremakkaa kuin vakiporukalla ollessa.
Näytti, että pojat siitä erkautuivat omikseen ja jättivät naikkoset keskenään.Hauskinta oli se, kun tytöt tutkivat laukkujensa sisältöä 😆😆😂 .
Se Sofian repeeminen sille seksihepeneelle, ihan huippu!
Vierailija kirjoitti:
Mtv haastiksesessa roosa sanoo että tuntee tommyn entuudestaan, miks jaksossa esittävät sit muuta?
Ei ne mun mielestä mitään esittänyt, mutta ei niitä näytetty juttelemassa keskenään.
Uudet pimut voittaa rinnanmitalla. Oliver innostui ja meni rinkipelissä m614ielitettynsä viereen jonka pyysi viereensä nukkumaan.
Muakin nauratti ku ne pojat pakkas niitten laukkuja 😁 tommy ku ”Eiks tää nainen käytä pikkareita ollenkaa!!!” Sit nikita avas laukkuaa ja tuumas et hänel ei oo pikkareita 😂 sit Sofian niit seksihepeneitä ja nealla ei ees uikkareita 😂 ja nikitalla tyylii yks paita ja sit huppareita. Ja kunnon meikkilaukut miehet yrittäny pakata naisille 😁
Juhon huippuhetki oli, kun hän kuntoutti itsensä melkein halvaantuneesta takaisin kävelemään.
Muut lätisee jotain noloja seksisessioita.
Oliver ja Aku on ainoot jotka tulee valitseen uuden naisen.... nuo muut ovat sitoutuneita. Tulispa myös uusia miehiä niin parinvalinnas ois jotain jännitystä, muutenhan Nea tai Janita tippuu next. Kun siis sehän on miesten vuoro valita.
Tuleekohan Nealle hätä, että jää ilman paria ja lähtee Oliverin perään?