LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä, että lähes jokainen tytöistä on kiinnostunut vain Oliverista. Miksi?!
Sama juttu kun viime kaudella kun kaikki naiset halusi Patrickin. Toki oli parhaimman näköinenkin mutta enimmäkseen se valittiin pariksi/treffeille siksi, koska muutkin naiset tahtoi sen niin sitten about kaikki tahtoi kokeilla onneaan. Tuossa iässä ollaan just niin sopuleita.
Eetulle sopii musta lippis väärinpäin
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ilmeisesti normaalia, että nuorehkoilla aikuisilla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita.. Mä oon ihan että häh. Olen 38-v, kaksi pitkää suhdetta ja 8 seksikumppania, vain pari 1 illan juttua (joista tuli morkkis), muut tapailusuhteita.
Olen 26. 2 seksikumppania.
Tästä huolimatta vastustan sitä, että ihmistä haukutaan syyttä, ja mielestäni suuri seksikumppanien määrä ei ole mikään syy haukkua tai halveksia toista, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
Jokaisella saa tietenkin olla omat kriteerinsä kumppanille, eikä kenenkään tarvitse tuollaisten kanssa parisuhteeseen lähteä jos määrä häiritsee, mutta vierastan sellaista kuvittelua omasta paremmuudesta tuollaisen syyn vuoksi.
Eihän nuo paljon seksikumppaneita omaavatkaan yleensä hauku tai julista ällötystään heitä kohtaan, joilla kumppaneita ei ole paljoa. Ihmiset arvostavat eri asioita, ja kaikilla siveellisyys kumppanien määrän suhteen ei kuulu niihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spearsin kaksoisolento?????!!!! No en kyllä näe sitä.
Se sanoi Bridget Jonesin
Tää Bridget Jones -ihminen (oliko nimi Sanni?) voisi luopua noista tekoripsistä. Eivät sovi hänen silmien muodolle, saa luomet näyttämään raskailta ja roikkuvilta.
Vierailija kirjoitti:
Oliver näyttää ihan joltain ruotsin jääkiekkomaajoukkueen pelaajalta.
Siis tämä jäbä näyttää ihan siltä pohjalaiselta painijalta! Kuvitelkaa sille pidemmät hiukset ja sininen painijan asu, siis sellainen Borat-tyyppinen vaatekappale.
Huonosti äänitetty. Treffeiltä ei kuulunut muuta kuin meren kohinaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26. 2 seksikumppania.
Tästä huolimatta vastustan sitä, että ihmistä haukutaan syyttä, ja mielestäni suuri seksikumppanien määrä ei ole mikään syy haukkua tai halveksia toista, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
Jokaisella saa tietenkin olla omat kriteerinsä kumppanille, eikä kenenkään tarvitse tuollaisten kanssa parisuhteeseen lähteä jos määrä häiritsee, mutta vierastan sellaista kuvittelua omasta paremmuudesta tuollaisen syyn vuoksi.
Eihän nuo paljon seksikumppaneita omaavatkaan yleensä hauku tai julista ällötystään heitä kohtaan, joilla kumppaneita ei ole paljoa. Ihmiset arvostavat eri asioita, ja kaikilla siveellisyys kumppanien määrän suhteen ei kuulu niihin asioihin.
Kuka tässä ketjussa on haukkunut?
Onko tolla Vanessalla jotain fylliä naamassa vai miten sen suu ja hymy on jotenkin noin oudot?
Yh, Oliverin rinta punoittaa jo.
Naurettavaa jauhamista, kun jotuu eroon parista yhden oäivän jälkeen. :D
Tommy ei vaikuta talon vanhimmalta. Baby face ja vilkas vilpertti.
Mite musta tuntuu et täs ei oo vieläkää tapahtunu yhtää mitää.. pitääköhä vaihtaa kanavaa kohta
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa jauhamista, kun jotuu eroon parista yhden oäivän jälkeen. :D
päivän*
Tässä jaksossa keskitytään ihan liikaa Mollyyn.
Toi Oliverhan on aivan liian pitkä Vanessalle. Siis joo, ei kenenkään pituudella ole mulle väliä mutta hupaisaa että noille se miehen pituus on määrittelevin juttu ja sitten nainen on miestä napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun oon katsonut 2 ensimmäistä kaksoa, niin täytyy todeta yllättävä huomio. Nimittäin mun mielestä Reetun kasvonpiirteissä on jotain samaa kuin Hannu-Pekka Björkmanissa xD Vois olla hänen poika tai nuorempi versio. Kaljuuntuvana, vanhempana ja isomahaisempana menisi Hannu-Pekasta. Samanlaiset silmät ja punoittavat posket.
Mietinkin että keneltä tämä mies näyttää. Samaa näköä on HP:n kanssa.
Onkohan myös Marko Asell kaikkien naisten päiväuni?
Vierailija kirjoitti:
Yh, Oliverin rinta punoittaa jo.
Ostaisitko tältä farmaseutilta aurinkorasvaa?
Se sanoi Bridget Jonesin