Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karjalanpaisti uudelleen. Siis onko hyvää ruokaa alle 6v lapsien perheessä? Mieheni veljen kotona aina tuloillaan.

Vierailija
01.08.2024 |

Me ei olla koskaan tehty.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ruoka ikinä. Teen säännöllisesti. Pienestä on mun lapset sitä syöneet

Vierailija
2/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on yli 7v lastenkin perheissä.

Sen verran en ihan autenttista tee, että lisään paljon lanttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää. Ja tykkään tillilihastakin. Karjalanpaistiin laitan paljon juureksia. Kilohinta karjalanpaistille on kohtuullinen. 

Vierailija
4/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ikinä. Itsetehtyä puolukkahilloa lisäksi kylkeen. Teen usein syksyisin ja talvisin. 

N27 

Vierailija
5/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään muuta ruokaa syödä, niin kovin yksipuolinenhan tuo ruokavaliona on.

Vierailija
6/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tykkäävät enemmän pelkästä possusta, ja taitaa olla edullisempaakin. En tiedä, olen kasvissyöjä mutta mies tekee tuollaista paistia lapsille, ja kovasti vaikuttavat tykkäävän.

Vierailija
7/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Liha on pehmeää. Lopusta tekasen lihakeiton.

Vierailija
8/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen karjalanpaistin naudasta, possusta ja lampaasta. Kaikki kolme lihaa samaan pataan. 

Vierailija
9/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka. Jos tarkoitat, että lankosi perheessä sitä on tarjolla aina, kun menette sinne kylään, niin se johtuu varmaan siitä, että karjalanpaistia on helppo laittaa isollekin porukalle.

Vierailija
10/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vastaavanlaista paistia vain possusta.  Naudanliha on kuivaa ja jää lapsilla suuhun mälliksi.  Lammasta ei meillä syödä ikinä, olen allerginen lanoliinille ja saanut kerran lammaspaistista kauhean ihottuman.  

En vain sano sitä karjalanpaistiksi, koska aina on näitä inkuttajia, jotka alkaa jankata, että ei se ole silloin karjalanpaistia, koska oikea karjalanpaisti on sellaista missä on... jne.  

Ihan sama.  Hyvää tulee pelkästä possustakin.  Voi olla, että jopa parempaa.  Karjalainen äitini kutsui sitä lihapotiksi.  Siinä sai olla mitä lihaa tahansa (no ei siipikarjaa kumminkaan ja tuskin hirveäkään), se haudutettiin uunissa meheväksi ja syötiin karjalanpiirakoiden kanssa aina lauantaisin.

Vierailija
11/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa varoa ettei lihapala jää kurkkuun.

Vierailija
12/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Liha on pehmeää. Lopusta tekasen lihakeiton.

On hyvää. Pitkä haudutus uunissa. Juureksia sekaan monipuolisesti. Joskus laitoin omenaakin. Tarjoile perunan tai riisinkin kanssa, sekä kasvisten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme