Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
381/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min päästä 2. jakso Cmoressa, jee :)

Vierailija
382/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First lookista: pelissä ilmenee et Oliverilla ollut yli 80 seksikumppania.

En tiedä onko tuossa itsessään mitään kummosta, mut aina mulle tulee fiilis et kuka tyyppi huutelee tollasissa seksikumppanien määrästä

Varmaan laskee pisteet sinkkuneiyojen silmissä. Kuka haluaa olla kahdeksaskymmenesensimmäinen?

Eihän seksihistorialla pitäisi olla mitään merkitystä. Näin ainakin todetaan joka kerta mikäli naisella on värikäs historia. Varmaan tässäkin on joku kaksoisstandardi.

Niin varmaan! 😂 Viime kaudella kun Aura paljasti lukunsa, hänet haukuttiin halvaksi ja jopa itse ohjelmassa Janne totesi jotain jonka sanoma oli "Ei ole kunnon nainen jos..."

Nyt kun mies kyseessä, niin "Ei kai tuossa mitään kummoista ole." Eikä ole yhtään itse toimintaa kritisoivia tai persoonaan menevää kommenttia asiasta, niin kuin "halpa" tai "ho*o"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 min päästä 2. jakso Cmoressa, jee :)

Eikä sitten tulla tänne paljastelemaan! 

Vierailija
384/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tänään koulukaverilta, että Nikita oli kesällä ottanut poskeen joltain jätkältä baarin vessassa. Ei jotenkin uskoisi.

Itse taas kuulin jutun jossa yksi tietämäni Mia väittää tulleensa Nikitan naamalle, juuri kesällä.

Melkoinen jakorasia (tai jakonaama ainakin) taitaa tuo Nikita lopulta olla, vaikka selvänä ei oikein mikään mies vaikuta kelpaavan.

Mäkin kuulin yhden jutun, että te kuulemma annatte kakkosta pilkun jälkeen takseissa. Yks hyvä tyyppi kerto!

Vierailija
385/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennissä on jotain samankaltaista maskuliinisuutta kuin wtd-Natassa.

Leveät hartiat ja lihaksikas. Lisäksi varmaan vähiten meikkiä, eikä lisäkkeitä. Pienet rinnat. Minusta tosi sievä ja persoonallisen näköinen.

Vierailija
386/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi mies (oliko Tommy?) otti sitä naista (Nikita?) kaksin käsin kaulasta kiinni?

Lisäksi muka vitsaili jotain hakkaamisesta, ja määräilevästi raahasi Vanessan vessaan. Siinäpä niitä syitä miksi en oikein fiilannut Tommya.

Vierailija
387/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuossa itsessään mitään kummosta, mut aina mulle tulee fiilis et kuka tyyppi huutelee tollasissa seksikumppanien määrästä

Varmaan laskee pisteet sinkkuneiyojen silmissä. Kuka haluaa olla kahdeksaskymmenesensimmäinen?

Eihän seksihistorialla pitäisi olla mitään merkitystä. Näin ainakin todetaan joka kerta mikäli naisella on värikäs historia. Varmaan tässäkin on joku kaksoisstandardi.

Niin varmaan! 😂 Viime kaudella kun Aura paljasti lukunsa, hänet haukuttiin halvaksi ja jopa itse ohjelmassa Janne totesi jotain jonka sanoma oli "Ei ole kunnon nainen jos..."

Nyt kun mies kyseessä, niin "Ei kai tuossa mitään kummoista ole." Eikä ole yhtään itse toimintaa kritisoivia tai persoonaan menevää kommenttia asiasta, niin kuin "halpa" tai "ho*o"

Mistä tiedät jo nyt mitä talon asukkaat on mieltä Oliverin 80:sta petikumppanista? Voihan siellä jotkut naiset pettyäkin noin isoon lukuun ja kiinnostus Oliveria kohtaan ehkä vähenee tuon paljastuksen myötä. Tv:ssä tuota ei ole vielä näytetty, joten katsojien kommentit kuullaan vasta sen jälkeen kun jakso tulee ulos. Itseäni ainakin ällöttää lähes 100:n seksikumppanin määrä oli kyse sitten miehestä tai naisesta.

Vierailija
388/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä biisi soi taustalla Tommyn ja Nikitan uima-allaskohtauksessa?

Vierailija
389/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa näyttää ihan love island UK:n Meganilta

Vierailija
390/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun saa taas näin syksyn kolkutellessa ovella täyttää pimenevät illat Love Islandilla! Viihdyn tässä kuplassa oikein, oikein kivasti :)

Kakkosjakso on jo enemmän suuntaa-antava, ja kuka onnekas onkaan Vanessan valinta.

Vierailija
391/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän näyttää vain ja ainoastaan Love Island Suomi Vanessalta.

Vierailija
392/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulette, joko kakkosjaksossa saadaan nähdä kielimoukkua?

Vierailija
393/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Nikita vois hankkii silmälasit ku hän ei nää Tommyn pikkupartaa😂

Vierailija
394/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät jo nyt mitä talon asukkaat on mieltä Oliverin 80:sta petikumppanista? Voihan siellä jotkut naiset pettyäkin noin isoon lukuun ja kiinnostus Oliveria kohtaan ehkä vähenee tuon paljastuksen myötä. Tv:ssä tuota ei ole vielä näytetty, joten katsojien kommentit kuullaan vasta sen jälkeen kun jakso tulee ulos. Itseäni ainakin ällöttää lähes 100:n seksikumppanin määrä oli kyse sitten miehestä tai naisesta.

En tiedäkään. Totesin vain, että asetelma ei ole se, että naisen kohdalla vastaava olisi kaikkien mielestä ok, niin kuin toisessa kommentissa väitettiin. Tähän mennessä ei ole kuulunut vielä mitään yhtä halveeraavaa kommenttia kuin viimeksi Auran kohdalla vastaavassa tilanteessa.

Oliverhan muuten taisi sanoa, että ei ole koskaan seurustellut. Ei tuo luku siihen nähden välttämättä ole edes paljon, kun hän on kuitenkin jo 27v.

Vierailija
395/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon katsonut 2 ensimmäistä kaksoa, niin täytyy todeta yllättävä huomio. Nimittäin mun mielestä Reetun kasvonpiirteissä on jotain samaa kuin Hannu-Pekka Björkmanissa xD Vois olla hänen poika tai nuorempi versio. Kaljuuntuvana, vanhempana ja isomahaisempana menisi Hannu-Pekasta. Samanlaiset silmät ja punoittavat posket.

Vierailija
396/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun oon katsonut 2 ensimmäistä kaksoa, niin täytyy todeta yllättävä huomio. Nimittäin mun mielestä Reetun kasvonpiirteissä on jotain samaa kuin Hannu-Pekka Björkmanissa xD Vois olla hänen poika tai nuorempi versio. Kaljuuntuvana, vanhempana ja isomahaisempana menisi Hannu-Pekasta. Samanlaiset silmät ja punoittavat posket.

Tai Perttu Pesä :D http://www.clubactone.com/esiintyjat/esiintyjakuvat/perttu_pesa.jpg

Vierailija
397/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedäkään. Totesin vain, että asetelma ei ole se, että naisen kohdalla vastaava olisi kaikkien mielestä ok, niin kuin toisessa kommentissa väitettiin. Tähän mennessä ei ole kuulunut vielä mitään yhtä halveeraavaa kommenttia kuin viimeksi Auran kohdalla vastaavassa tilanteessa.

Oliverhan muuten taisi sanoa, että ei ole koskaan seurustellut. Ei tuo luku siihen nähden välttämättä ole edes paljon, kun hän on kuitenkin jo 27v.

Jos olisi aloittanut 17-vuotiaana, niin tasaisella tahdilla tarkoittaisi noin 8 naista vuodessa. 

Vierailija
398/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Vanessa muistuttaa Irina Vartiaa eli Salkkareiden Monicaa. Suuret silmät, samanlainen nöpönenä ja huulet. Eleetkin on vähän niin kuin sillä.

Vierailija
399/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Vanessa muistuttaa Irina Vartiaa eli Salkkareiden Monicaa. Suuret silmät, samanlainen nöpönenä ja huulet. Eleetkin on vähän niin kuin sillä.

Ennakkokuvissa näytti ihan Pihla Viitalalta. 

Vierailija
400/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ilmeisesti normaalia, että nuorehkoilla aikuisilla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita.. Mä oon ihan että häh. Olen 38-v, kaksi pitkää suhdetta ja 8 seksikumppania, vain pari 1 illan juttua (joista tuli morkkis), muut tapailusuhteita.

Ketju on lukittu.