LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tuo Tommy on kyllä söpö. Paljon paremman näköinen kyin Oliver ainakin minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yritetään saada draamaa Mollyn ja Oliverin "järkyttävästä" erosta. :D
Kunnon teinidraamaa Mollyn puolelta. "OMG, mun maailma romahti kun Oliver, jonka olen tuntenut noin vuorokauden menikin Vanessan kanssa treffeille. En kestä, yhyy-yhyy."
Minua taas vähän häiritsee Mollyn teinimäinen puhe, eli lähes joka toinen sana on niinku tai sillee.
Teinit puhuu teinimäisesti. Molly on 19v eli teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26. 2 seksikumppania.
Tästä huolimatta vastustan sitä, että ihmistä haukutaan syyttä, ja mielestäni suuri seksikumppanien määrä ei ole mikään syy haukkua tai halveksia toista, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
Jokaisella saa tietenkin olla omat kriteerinsä kumppanille, eikä kenenkään tarvitse tuollaisten kanssa parisuhteeseen lähteä jos määrä häiritsee, mutta vierastan sellaista kuvittelua omasta paremmuudesta tuollaisen syyn vuoksi.
Eihän nuo paljon seksikumppaneita omaavatkaan yleensä hauku tai julista ällötystään heitä kohtaan, joilla kumppaneita ei ole paljoa. Ihmiset arvostavat eri asioita, ja kaikilla siveellisyys kumppanien määrän suhteen ei kuulu niihin asioihin.
Kuka tässä ketjussa on haukkunut?
Kommentti 376. Nikitaa haukuttiin jakorasiaksi.
Kommentti 385. Oliverin suurta seksikumppaneiden määrää joku julisti ällöttäväksi.
Esimerkiksi. Puhumattakaan siitä mitä Aurasta sanottiin viime kaudella. Hyvin yleistähän tuollainen on.
On noi jäbät (Tommya lukuunottamatta) aika lapasia kyllä.
Luoja miten on voitu valita näin persoonattomia tusinablondeja. Puuttuu täysin oma-aloitteisuus ”mulle on aina tultu juttelemaan”.
Personal trainer Jonna vaikuttaa sangen rasittavalta räpättäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tommy on kyllä söpö. Paljon paremman näköinen kyin Oliver ainakin minun mielestä.
Joo Tommy on munki mielestä enemmänki söpö ku komea :D
Neljän kimppaa. Sellainen pan.. eikun palomies tämä Tommi sitten...
Noilla Nikitalla ja Tommylla on kyllä aika tosi hyvä kemia keskenään. Noiden yhdessäolo näyttää niin helpolta ja mutkattomalta kuten silloin kuuluukin kun kumpikin tapaa sen itselle oikean (tai edes sopivan) ihmisen. On fiilis kun olisi tullut "kotiin" ja olisi tunnettu aina.
Nuo on kadehdittavankin rennon oloisia toistensa seurassa.
Miksi kaikki miesten paljastukset liittyivät seksiin?
No eipä jääny mitenkää erityisesti mitään mieleen noista treffeistä.
En ymmärrä mikä toe Oliverissa viehättää, ei mitään tarttumapintaa. Jotenki valju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole söpö eikä komea. Tommy siis. Karsea tyyppi kaikin puolin.
Voisko toi molly lähtee kotio. Liian pikkulapsi tonne, menis vaa Linnanmäelle ettei mee liian hurjaks. Huijaa jutuissaan itteensäkin koko ajan.
Tuo ponnarimies on söpö. Oliko hän nyt Reetu vai Eetu?
Vierailija kirjoitti:
Neljän kimppaa. Sellainen pan.. eikun palomies tämä Tommi sitten...
Kuinka monta miestä siinä oli...
Onks muut huomannu että nikita ei paljoo vietä aikaa muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on limainen pikkunilkki.
Eetun puheesta ei saa mitään selvää. Puhuu niin kuin ois kuuma pottu suussa.
Oikeesti, nuo vaatimattomimman näköiset ja luonteeltaankin ikävimmät 4 naista on siis liittoutuneet juoruilemaan omaksi porukakseen ja vinkuvat saarelle uusia ja parempia miehiä kuin omat parinsa.
Tämä Sofia on oikein kunnon superb*tch.
Hohhoijaa, Molly, get over it. Toivottavasti tuo pikkutyttö lähtee pian kotiin kasvamaan.