LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Helööööööyyyyy
Vanessa tais mennä skumpasta hieman hiprakkaan?
Yksinäinen fiilis nukkua yksin - samassa huoneessa on kuitenkin aika monta muutakin tyyppiä 🙄 Hohhoijaa.
Mollysta tulee mieleen isin pikku prinsessa, joka on aina saanut kaiken mitä haluaa. Tämä Oliverin "menetys" tuntuu olevan ensimmäinen "isompi" pettymys elämässä.
Kovasti yritetään saada draamaa Mollyn ja Oliverin "järkyttävästä" erosta. :D
Tommy on jo pelottavan aktiivinen, ihastuiko se oikeesti noin kovin vai esittääkö?
Miten noilla melkee kaikilla miehillä voi olla noin ilmeettömät kasvot. Puhuessaan ei juuri edes suu liiku.
Molly oli jonkun pari yhden (1) päivän ja nyt tollanen ruikutus. Antais vaan olla.
Oliverin kannattais treenaa selkääkin ettei ois tollee kumarassa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon teinidraamaa Mollyn puolelta. "OMG, mun maailma romahti kun Oliver, jonka olen tuntenut noin vuorokauden menikin Vanessan kanssa treffeille. En kestä, yhyy-yhyy."
Vierailija kirjoitti:
Toi Oliverhan on aivan liian pitkä Vanessalle. Siis joo, ei kenenkään pituudella ole mulle väliä mutta hupaisaa että noille se miehen pituus on määrittelevin juttu ja sitten nainen on miestä napaan asti.
Joo, Vanessa näytti Oliverin rinnalla hobitilta.
Minusta olisi luksusta saada nukkua yksin omassa sängyssä. Enemmän tilaa ja vilpoisampaa.
Voisin mielelläni lohduttaa Mollya. 😍
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi luksusta saada nukkua yksin omassa sängyssä. Enemmän tilaa ja vilpoisampaa.
Aikuisena arvostaa monia muitakin hyväksi havaittuja asioita enemmän kuin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon teinidraamaa Mollyn puolelta. "OMG, mun maailma romahti kun Oliver, jonka olen tuntenut noin vuorokauden menikin Vanessan kanssa treffeille. En kestä, yhyy-yhyy."
Minua taas vähän häiritsee Mollyn teinimäinen puhe, eli lähes joka toinen sana on niinku tai sillee.
Naiset on supertylsiä, tulee ihan ikävä Veeraa, Auraa, Pauliina joissa oli enemmän persoonaa. Nää vois mennä saman tien jo vaihtoon ja tulla uusia. Miehet on kiiinnostavampia.
En tykkää nukkua kenenkään vieressä ja just ajattelin että oispa epämukavaa nukkua jonkun puolitutun vieressä ja lisäksi huoneessa on ties kuinka monta muutakin, yöks!
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen fiilis nukkua yksin - samassa huoneessa on kuitenkin aika monta muutakin tyyppiä 🙄 Hohhoijaa.
Enemmän taitaa närästää tuo että menetti parinsa kuin se että menetti just Oliverin.
Vierailija kirjoitti:
Tommy on jo pelottavan aktiivinen, ihastuiko se oikeesti noin kovin vai esittääkö?
Veikkaisin et on osa peliä, toki voihan hän oikeesti ihastua. Miksi ei.
Aika tylsiä ihmisiä ja tylsää menoa. Ei kyllä tällä menolla jaksa kiinnostaa 50 jaksoa. No en kyllä viime kaudellakaan katsonut kuin 2-3 jaksoa.