LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietteitä first lookista?
Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.
Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.
Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.
Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..
Siis millä tavalla nuo parit olisivat muodostuneet, jos Jenni ei olisi valinnut ensin? Sofia olisi valinnut Eetun, Nea Oliverin, Nikita Tommyn ja Vanessa Reetun. Ketä muita siihen nyt vielä jää ja miten tilanne olisi muuttunut? Ainoa ero olisi ollut, että Inka olisi valinnut Petterin ja Jennille olisi jäänyt Joel.
No paremminhan se just noin olisi mennyt, kun Petteri ja Inka on molemmat kiinnostuneita toisistaan. Jenni olisi hyvin voinut olla Joelinkin pari, koska sen paremmin Petteri kuin Joelkaan ei siitä ole kiinnostuneita ja olihan se Jenni jo jossain vaiheessa Joelin perään.
Nyt tuli vain kaveripareja, kiitos Jennin itsekkyyden ja sen että tuotanto antaa Jennin valita aina ensin.
Sorry, mut Jenny ei ole missään vaiheessa ollut Joelin perään. Mitä yhteistä näet Inkassa ja Petterissä? En kyllä usko, et siitäkään mitään tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.
Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.
Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.
Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..
Siis millä tavalla nuo parit olisivat muodostuneet, jos Jenni ei olisi valinnut ensin? Sofia olisi valinnut Eetun, Nea Oliverin, Nikita Tommyn ja Vanessa Reetun. Ketä muita siihen nyt vielä jää ja miten tilanne olisi muuttunut? Ainoa ero olisi ollut, että Inka olisi valinnut Petterin ja Jennille olisi jäänyt Joel.
No paremminhan se just noin olisi mennyt, kun Petteri ja Inka on molemmat kiinnostuneita toisistaan. Jenni olisi hyvin voinut olla Joelinkin pari, koska sen paremmin Petteri kuin Joelkaan ei siitä ole kiinnostuneita ja olihan se Jenni jo jossain vaiheessa Joelin perään.
Nyt tuli vain kaveripareja, kiitos Jennin itsekkyyden ja sen että tuotanto antaa Jennin valita aina ensin.
No miksi sinä sitten jauhat neasta ja oliverista ja muista kaveripareista, jotka pitäisi erottaa, kun tarkoititkin ainoastaan inkaa ja petteriä?
tämän illan jakson kuvaus: Tommyn ja Nikitan romanssi on ahdingossa, ja Tommy miettii ovatko he sittenkin liian erilaisia. Jenni yrittää tutustua uuteen pariinsa, mutta Petteri ei tee siitä helppoa.
Mä olen koko ajan ajatellut että Tommy ja Nikita ovat liian samanlaisia ja siksi toi juttu voi karahtaa. Ainoa ero on ehkä se, että Nikita ei anna niin paljon läheisyyttä. Ja luultavasti Petteri välttelee Jänniä. Ois ollu kyllä hauska nähdä, kenet Petteri ois valinnu.
Vierailija kirjoitti:
Reetu on ilkeä ja selkeästi player. Just tollainen reppumatkaaja, joka tottunut pyörittää naisia mut nyt onkin pulassa kun ei tytöt pyöri ympäril. Alkoi heti pelaa, ku pelkäsi putoamista. Ensin piti yrittää Jenniä, mutta sit Petteri tuli ja sit menikin lämppää Vanea. Vanekin epäili Reetun motiiveja, et miks just nyt. Reetu ei myöskään perustele kiinnostustaan tai miksi haluaisi tutustua vaan töksäyttää mä haluan sut pariksi. Ja tosta tytön pitäisi sit lämmetä kerta heitol. Just.
Mä en ymmärrä, miksi täällä Reetua ymmärretään mut Vane haukutaan täysin. Musta samanlaisia. Luulen et niistä saattaakin tulla jotain ellei tule sit uusia ja mennää yrittää niitä
No olipas analyysi! Ei vaikuta mielestäni playerilta, eiköhän sellainen olisi tullut esille jo paljon aiemmin jos sellaiseen olisi taipuvainen. Sen sijaan pysynyt aika etäällä kaikista eikä kummemmin ole yrittänyt lähestyä ketään, ei flirttaile jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas jollekin menny Jenni väärän kurkkuun. Muut asukkaat äänesti Jennin treffrille, koska se oli sinkku eikä ollut ollut treffeillä vielä. Yleisö äänesti Jennin valitsemaan ekana. Ja pitäähän Jennilläkin joku olla, niin nyt se valinta meni näin. Inka oli ollut treffeillä jo. Kuka oikeasti uskoo, että Petteri olisi valinnut Nean jos olisi saanut valita eka? Ei taatusti olisi, eihän toi saa sanaa suustaan. Ja noi parit kerro mitään. Saa siellä nytkin tutustua kaikkiin. Neaa ei vaan kiinnosta Petteri. Ilman Jenniä toi talo ois aika kuollut
Juuri näin se meni. Turha alkaa Jenniä syyttelemään siitä, että hän olisi muidenkin mahdollisuudet pilannut. Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan.
"Mulle on PAKKO tulla mies. Siis aivan PAKKO". Varsinainen ilopilleri ja hyvän ilmapiirin luoja tosiaan.
Kyyhkyläiset kriisissä on seuraavan jakson otsikko. Saapas nähdä kestääkö Tommyn ja Nikitan suhde. Siinäpä tilaisuus Merille.
Vierailija kirjoitti:
Kyyhkyläiset kriisissä on seuraavan jakson otsikko. Saapas nähdä kestääkö Tommyn ja Nikitan suhde. Siinäpä tilaisuus Merille.
Ne kaksi ovat kyllä olleet toisissaan kiinni kuin takiaiset alusta alkaen, mutta jokin niiden suhteessa huutaa sellaista sisaruutta tai kaveruutta. En osaa selittää paremmin; vaikuttavat kyllä ihastuneilta mutta samaan aikaan suhde on jotenkin todella sisaruksellinen. Olenko ainoa jolle tulee tällainen vaikutelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas jollekin menny Jenni väärän kurkkuun. Muut asukkaat äänesti Jennin treffrille, koska se oli sinkku eikä ollut ollut treffeillä vielä. Yleisö äänesti Jennin valitsemaan ekana. Ja pitäähän Jennilläkin joku olla, niin nyt se valinta meni näin. Inka oli ollut treffeillä jo. Kuka oikeasti uskoo, että Petteri olisi valinnut Nean jos olisi saanut valita eka? Ei taatusti olisi, eihän toi saa sanaa suustaan. Ja noi parit kerro mitään. Saa siellä nytkin tutustua kaikkiin. Neaa ei vaan kiinnosta Petteri. Ilman Jenniä toi talo ois aika kuollut
Juuri näin se meni. Turha alkaa Jenniä syyttelemään siitä, että hän olisi muidenkin mahdollisuudet pilannut. Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan.
"Mulle on PAKKO tulla mies. Siis aivan PAKKO". Varsinainen ilopilleri ja hyvän ilmapiirin luoja tosiaan.
No tottahan se on. Jos haluaa pysyä saarella, hänellä on PAKKO olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa nyt vinkua, että Jenni on tuotannon suosikki. Eihän tuolla kenellekään muulle tapahdu tuolla yhtään mitään, joten pakko näyttää Jennin käänteitä, koska hänessä oli merkittävin potentiaali uusiin käänteisiin. Ettekö te ymmärrä, miten realityä tehdään? Ei ole kyse suosikeista, vaan siitä, mitkä tapahtumat ovat sillä hetkellä kiinnostavimpia. Pitäisikö tasapuolisuuden nimissä näyttää, kun Inka murjottaa nurkassa ja Nea ja Oliver makaavat hiljaa aurinkotuolilla. Ketä se kiinnostaisi?
Siksi tuotannon pitäisikin pitää huoli että tuollainen oliver-nea-nyhjötyspari ei voi jatkaa parina ilman häiriöitä viikosta toiseen, vaan sellainen saa valita eka joka on kiinnostunut jommasta kummasta. Nythän petteri toi useampaakin otteeseen ilmi sen, että on kiinnostunut neasta (ja nämä voisi ollakin tosi hyvä match) mutta tämä ohitettiin ihan kokonaan vaikka just tuossa olisi ollut ainesta siihen draamaan mitä tämä ohjelma tarvitsee. Muutenkin uudet on aina saanut valita eka joten niin sen olisi pitänyt olla nytkin eikä varsinkaan näin, että jokaisella naisten valintavuorolla Jenni saa valita ekana itselleen mieleisen parin ja muut sitten joutuu tyytymään mitä jää.
No niinpä. Viimeksi just tuo että Jenni saikin valita ensin (miesten valintakierroksella) aiheutti sen, että Artulle jäi valittavaksi vain sille superepäsopivat Sanni ja Molly joista Molly tippui heti ja Sanni-Arttu seuraavassa pudotuksessa. Jos Jennin ei olisi annettu valita "jonon ohi" Reetua pelkäksi kaveripariksi niin valinnat olisi mennyt toisin ja sekä ohjelman että muiden osallistujien kannalta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinä sitten jauhat neasta ja oliverista ja muista kaveripareista, jotka pitäisi erottaa, kun tarkoititkin ainoastaan inkaa ja petteriä?
Wtf? Itsehän sä tuossa aiemmassa viestissä selostit kuinka mikään ei olisi kuitenkaan juurikaan muuttunut eli aivan sama ja tuo oli vain vastaus siihen, että tuokin "ei juurikaan muuttunut"-lopputulos olisi ollut parempi kuin tämä toteutunut.
Nyt on kaksi kaveriparia ja tuolla toisella valintajärjestyksellä niitä olisi tullut vain yksi. Love Islandilla ei olla hakemassa kavereita mutta tuotanto ei tätä näytä tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on. Jos haluaa pysyä saarella, hänellä on PAKKO olla mies.
Tokihan Jennin ei ole mikään pakko pysyä saarella. Ketään miestä kun ei voi pakottaa kiinnostumaan/ihastumaan vaikka Jenni sitä kovasti yrittääkin.
Kokonaiskuva Reetustq on, että hän on ilkeä. Töksäyttelee rumasti ja kiukutrelee ettei hän halua olla sen pari vaikka hetki vasta pohti voisiko siitä ja Jennistä tulla jotain. Niinkuin Reetulla olisi valinnanvaraa. Nyt oli naisten vuoro valita. Ja on näitä muitakin siltä, mut en mä koe et min täytyy tähän käsikirjoittaa kun ei muistakaan asukkaista pyydetä toimittamaan raporttia, miksi joku pitää jotain jonakin. Se on mun mielipide ja näköjään muutkin huomanneet saman, että Reetu on ilkeä.
Tosielämässä boheemit tyypit on niitä ilkeimpiä koska ovat ylimielisiä. Kuvittelevat olevansa hyviä saaliita ja odottavat kuuta taivaalta. Eihän Reetulle kelpaa ketään, ei jaksa edes tutustua. Itse vielä voivotteli et pakko jotta pysyy saarella. Rima turhan korkealla sillä.
Viime vuoden Emma ois voinu sopia Reetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni nyt ilmeisesti hoksannut että Petteriä ei kiinosta yhtään. Ketähän tuo Petteri lähtis sit yrittää, ois aika hauska jos alkais tosissaan yritetään Neaa :D
Harmi, jos näin. Nyt vaan pitää äänestää niin et Jenni pysyy talossa. Jenni ois hyvä pari Oliverin kanssa. Nea ja Petteri sopisivat hyvin yhteen. Inka vois lähteä talosta. Suhde Inkan ja Petterin välillä ei tule onnistumaan. Inka kaipaa sosiaalista ja puheliaasta miestä. Joelkin näyttää sosiaalisemmalta kuin Petteri.
Petteri on kyllä tosi mitäänsanomaton tapaus. Jotenkin tylsä.
Paha sanoa, kun eihän sille annettu edes mitään mahdollisuutta vaan villan epätoivoisin päällepäsmäri päästettiin sen kimppuun ja päättämään kaikesta sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Petteri uusimpana olisi saanut valita ensin, se olis todennäköisesti valinnut Nean. Inka Reetun, Jenni Oliverin, jne. Siinä olis mennyt suurinosa kaveripariskunnista täysin uusiksi. Nyt mitään merkittäviä mullistuksia ei tapahtunut, kun Jenni valitsi uusimman sinkkumiehen ja muut pari kaveriparia vaihtoi keskenään paikkaa.
Esim. Nea ja Oliver ei todellakaan ole vielä niiin vahva pari, etteikö siihen väliin kannattaisi yrittää, jos kiinnostusta on. Ja Jenni on ollut kiinnostunut Oliverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoa mä tästä typeryydestä syytän. Ei mitään draamanhajua. Joka ikinen päivä ihan tasapaksua ja tylsää katottavaa. Nyt olis ollut ees pieni sauma johonkin draamaan, mut ei.
Petterissä en nää mitään minkä Jenni taas näkee. tuolla on 15 000 ja yrittää saada pari joka edes näyttelee kiinnostusta pieniä pusuja ja halauksia niin sillä mennään jo pitkälle plus pitkiä silmään katsomisia ja sopuisuutta ja huumoria, positiivisuutta. Siinä se on. Ei tarvi olla rakkaus johonkin forever. 15 000 ja sillä sipuli
Sofia kertoi banaanistaan, joka oli musta ja ihan mätä. Reetu totesi siihen: "ihan ku mun sielu". Ja myöhemmin vielä selvensi, että vitsi. Itse vitsailen usein samalla tavalla, eli pidän Reetun huumorista.
Minua säälittää Joel. On tullut sekä Inkan että Vanessan (kahdesti) torjumaksi. Valittiin vesipallojoukkueeseen viimeisenä, valittiin pariksi viimeisenä. Minusta Joel on ihan mukava, kohtelias ja huumorintajuinen. Harmi, ettei ketään naista kiinnosta. Itsekin olen introvertti, en tiennyt, että se on noin suuri turn off.
Kerro nyt, millä tavalla Reetu on ilkeä. Tämä ei nyt vieläkään ratkennut.