Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
2841/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jaksoissa se Reetun sanominen vaan siinä Love Island sovelluksessa.

En tiedä onko vitsiä vai totta.

Vitsiähän tuo on, mutta ainoat jotka sen tajusi oli Nikita ja Tommy ja sehän oli Tommy joka sano että sä olet tehnyt synkkiä asioita elämässäs. Sofiahan katso Reetua monttu auki. Reetu sanoo itse lopussa että se oli vitsi.

En kyllä ymmärrä, miten kenellekään olisi voinut jäädä epäselväksi, että tuo oli vitsi. Tuskin kukaan noistakaan kuvitteli mitään muuta. Se, että sofia sekunnin murto-osan odottaa tarinalle jatkoa, ei tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
2842/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan monetki saamelaiset puhunu et Reetusta ei ota mitään selvää ja heittelee niitä ihmekommentteja.

Mä luulen että Reetu heittelee monesti vitsillä kommentteja, mut toiset ei ainakaan vielä osaa tulkita mitkä on vitsiä ja mitkä ei.

Tai sitten koittaa piiloutua noiden "vitsien" taakse, vaikka ne olisikin ainakin osittain totta.

Mutta mitä se Reetu sitten on sanonut? Puhutaan vain että hän on outo ja töykeä, mutta ei sanota, mitä.

Katso se video pätkä, Reetun musta puoli.

En tiedä onko vitsi vai totta.

Onko sulla se appi?

Eihän Reetu sanonut tuossa yhtään mitään. Sanailivat vain, onko Reetulla synkkiä salaisuuksia ja Reetu vastasi sarkastisesti, että juu on tosi synkkä sielu. Tästäkö nyt on päätetty, että Reetu on ilkeä?

Mun piti ihan ladata sovellus että pääsen katsomaan tuon pätkän ja tosissaanko tuo vitsailu synkästä sielusta oli se mistä porukka on vetänyt hernettä nenäänsä? :D Minä vitsailen juuri tuohon tyyliin itsekin, vähän mustaa huumoria ja itseironiaa. Miten tuon voi edes tulkita ilkeäksi? 

Musta huumori, itseironia ja sarkasmi ovat vaikeita taiteenlajeja. Kuten on huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan monetki saamelaiset puhunu et Reetusta ei ota mitään selvää ja heittelee niitä ihmekommentteja.

Mä luulen että Reetu heittelee monesti vitsillä kommentteja, mut toiset ei ainakaan vielä osaa tulkita mitkä on vitsiä ja mitkä ei.

Tai sitten koittaa piiloutua noiden "vitsien" taakse, vaikka ne olisikin ainakin osittain totta.

Mutta mitä se Reetu sitten on sanonut? Puhutaan vain että hän on outo ja töykeä, mutta ei sanota, mitä.

Onko sulla se appi?

Eihän Reetu sanonut tuossa yhtään mitään. Sanailivat vain, onko Reetulla synkkiä salaisuuksia ja Reetu vastasi sarkastisesti, että juu on tosi synkkä sielu. Tästäkö nyt on päätetty, että Reetu on ilkeä?

Mun piti ihan ladata sovellus että pääsen katsomaan tuon pätkän ja tosissaanko tuo vitsailu synkästä sielusta oli se mistä porukka on vetänyt hernettä nenäänsä? :D Minä vitsailen juuri tuohon tyyliin itsekin, vähän mustaa huumoria ja itseironiaa. Miten tuon voi edes tulkita ilkeäksi? 

Eihän tuo ole edes mustaa huumoria, vaan ihan tavallista arkista läpänheittoa. Esim minulla on poikaystävän kanssa tuollaista ihan koko ajan, enkä ole ajatellut että se olisi mitenkään erikoislaatuista.

Vierailija
2844/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla se appi?

Musta huumori, itseironia ja sarkasmi ovat vaikeita taiteenlajeja. Kuten on huomattu.

No tämä pätkän sarkasmi ei ole kyllä mitenkään vaikeatajuista. Jos tuota ei tajunnut, on kyllä vika vastaanottajassa.

Vierailija
2845/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuotannolla on näppinsä pelissä ihan varmasti, muistaako kukaan viime vuotta miten jotku parit sai aina valita ensimmäisenä toisensa.

Tietysti tuotanto kikkailee niin että jotain draamaa on edes mahdollista syntyä.

Mun villi veikkaus on et tällä kaudella Nea Oliver on se joka saa valita aina ekojen joukossa.

Paitsi kun just ei kikkaile ja sehän se ongelma onkin. Jennin nostaminen muiden edelle ei tosiaan tuo sen enempää draamaa kuin romantiikkaakaan tuonne vaan päinvastoin pahimmillaan pilaa tsäänssit muiltakin. Nyt Nea ja Oliver saa rauhassa nysvätä kun Petteri on Jennin ykspuolisella päätöksellä pakotettu sen pariksi. Samoin Jenni pakotti Inkan ja Joelin pariksi vaikkei näillä ole yhtään mitään ja ne on ehtineet jo ottaa siitä selvääkin.

Jennin olisi sen sijaan pitänyt olla vikana valitsemassa ja päätyä Joelin pariksi. Eikö se sen(kin) perään ole jo ollutkin? Kumpikin on urheilullinen pt ja hakevat urheilullista joten olisivat ihan ok pari. Petteri sen sijaan ei ole yhtään Jennin tyyppiä ja Jenni vielä vähemmän Petterin.

Vierailija
2846/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ohjelmasta mennyt maku kun tuotanto tekee kaikkensa ettei saada mitään draamaa aikaiseksi kaavat muuttuu joka kerta yleensä uusi saa valita ekana mutta yllätys yllätys sitten seuraavaksi ei saakkaan koska voi rikkoa tuotannon lempparin..alussa voisi hyvin hajota kyllä ne vielä yhteen kerkii ja äänestykset poika tai tyttö ulos ei pari!!!

Vierailija
2847/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuotannolla on näppinsä pelissä ihan varmasti, muistaako kukaan viime vuotta miten jotku parit sai aina valita ensimmäisenä toisensa.

Tietysti tuotanto kikkailee niin että jotain draamaa on edes mahdollista syntyä.

Mun villi veikkaus on et tällä kaudella Nea Oliver on se joka saa valita aina ekojen joukossa.

Paitsi kun just ei kikkaile ja sehän se ongelma onkin. Jennin nostaminen muiden edelle ei tosiaan tuo sen enempää draamaa kuin romantiikkaakaan tuonne vaan päinvastoin pahimmillaan pilaa tsäänssit muiltakin. Nyt Nea ja Oliver saa rauhassa nysvätä kun Petteri on Jennin ykspuolisella päätöksellä pakotettu sen pariksi. Samoin Jenni pakotti Inkan ja Joelin pariksi vaikkei näillä ole yhtään mitään ja ne on ehtineet jo ottaa siitä selvääkin.

Jennin olisi sen sijaan pitänyt olla vikana valitsemassa ja päätyä Joelin pariksi. Eikö se sen(kin) perään ole jo ollutkin? Kumpikin on urheilullinen pt ja hakevat urheilullista joten olisivat ihan ok pari. Petteri sen sijaan ei ole yhtään Jennin tyyppiä ja Jenni vielä vähemmän Petterin.

Ehkä olen nyt vähän tyhmä kun en vieläkään tajua, miten inkan ja petterin yhteenmeno olisi rikkonut nean ja oliverin.

Vierailija
2848/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Jenni on kyllä tyrmännyt Joelin. Ja miten muka Jenny pilaa muiden mahdollisuudet? Nealla on kyllä mahdollisuus tutustua tuolla Petteriin, jos kiinnostaa. Tuskin Jenni siinä esteenä on. Samoin voi tehdä Inkakin.

Vierailija
2849/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tehty kyllä kaikki mahdollinen että Petteri ei varmasti kiinnostu Jennistä.

Koko porukka tuputtaa oikeen Jenniä, ja kun "kukaan ei oo siitä kiinnostunu".

Reetukin toivoi Petteriä Jennin pariksi että "saisi vihdoin vaihtaa paria" sanoi siis Petterille.

Sitten treffit ja pariksi, mihinkään ei Petterillä sananvaltaa.

Ja Jennin innokkuus.

Kunnon pakkonaittamista, ahdistaisi...

Vierailija
2850/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla se appi?

Hui kamalaa! Tyyppi on salee joku murh*aja, ainakin. Kannattaisi pysyä kaukana ihan jokaisen, voi vaikka käydä huonosti!

Vierailija
2851/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä Reetu fanitusta. Ei puhu, puhuu outoja jos puhuu, ei osaa käyttäytyä.

Mitä noi sen puheet että sillä musta puoli ja tehnyt pahoja tekoja. Vitsi vai totta?

Joen piti huolta Vanesta ja Reetu ei kyllä tee mitään kenenkään eteen.

Musta ällö mutta tykätkää vaan.

Minulta on tainnut mennä jotain ohi, kun en tiedä, mitä Reetu on tehnyt tai sanonut. Ainoa ikävä juttu, jonka hänestä muistan on se, kun oli Jennille möläyttänyt, ettei ainakaan hänen kanssaan haluaisi treffeille. Onko jotain muutakin? 

No ikävä ja ikävä, hyvähän se kai on suoraan sanoa mitä mieltä on. Kyllä sitä itse haluaisi kuulla suoraan tuollaisen asian kuin elätellä turhaan toiveita, että jotakin olisi meneillään. Miten asia olisi pitänyt ilmaista? 

No lähinnä ihmetyttää, miksi se piti ilmaista. Ei ole kovin kohteliasta sanoa noin, vaikka se totta olisikin. Ei tuo nyt kuitenkaan minusta niin paha kuitenkaan ollut, mutta sellainen sammakko kuitenkin.

No minä en keksi miten sen voisi selvemmin muuten sanoa kuin noin. Itsekö antaisit mielelläsi jollekin vääriä signaaleja etkä kieltäytyisi suoraan, jos ei kiinnosta?

Siis miten se on nyt väärän signaalin antamista, että yhdessä ohimenevässä tilanteessa jätät yhden asian sanomatta? :D muutenhan olivat puhuneet ihan avoimesti siitä; ettei kiinnosta.

No jos ja kun kerran ovat avoimesti puhuneet siitä ettei kiinnosta, miksi sen sanominen ettei halua treffeille, on paha asia tai pahentaa tilannetta mitenkään? 

Koska se nyt on epäkohteliasta sanoa toiselle päin naamaa, ettei halua tehdä hänen kanssaan jotain. Vaikka nyt ihan kaveripohjaltakin. Kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin.

No en ole kyllä täysin samaa mieltä. Kyllä mielestäni saa kieltäytyä treffeistä, jos ne eivät oikeasti kiinnosta. Jos minua yrittäisi joku ei-kiinnostava pyytää treffeille, kieltäytyisin kyllä jos en todella haluaisi. On mielestäni typerää suostua kaikkeen vain toisten mieliksi, ettei vaan kenellekään tule paha mieli. Pettymykset kuuluvat elämään. 

Kuka tuossa nyt pyysi yhtään ketään treffeille? Jennihän oli vain fiilistellyt, että olisi ihanaa mennä treffeille. Ei se ole mikään treffipyyntö eikä siihen ole pakko vastata mitään.

Kyse olikin siitä että Jennille oltiin sanottu, ettei hänen kanssaan haluta treffeille ja se oli nyt sitten ihan kamalan ilkeästi todettu joidenkin mielestä. 

Vierailija
2852/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä first lookista?

Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.

Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.

Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.

Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..

Siis millä tavalla nuo parit olisivat muodostuneet, jos Jenni ei olisi valinnut ensin? Sofia olisi valinnut Eetun, Nea Oliverin, Nikita Tommyn ja Vanessa Reetun. Ketä muita siihen nyt vielä jää ja miten tilanne olisi muuttunut? Ainoa ero olisi ollut, että Inka olisi valinnut Petterin ja Jennille olisi jäänyt Joel. 

Inkan vuoro olisi ollut valita ensimmäisenä, koska on uusin naisista plus Jenni oli viimeksikin valintavuorossa ekana.

Toisaalta myös Petteri olisi voinut valita ekana, koska uusin (ja ei saanut valita edes treffipariaan) ja sitten vasta Inkan vuoro (jos ei sitten olisi jo ollut petterin valinta).

Jennin ja Vanessan pitäisi valita vasta viimeisinä kun ovat niin usein olleet ensimmäisenä ja muutenkin saaneet extraetuja verrattuna vaikka sofiaan tai nikitaan.

Jennin olisi ainakin pitänyt kysyä petteriltä haluaako tulla valituksi vai onko joku muu nainen enempi kiinnostava. Varsinkin kun jenni tiesi inkankin olevan petterin perään. Nyt sitten tuo jennin sokea itsekkyys ja muiden jyrääminen aiheutti ihan turhaa harmia niin hälle itselleen kuin muillekin, koska petteriä ei vaan kiinnosta. Ja sen näki ihan otsallaankin jo siinä vaiheessa kun sai kuulla, että jenni on treffikumppani. Eikä tilanne siitä muuksi muuttunut kuin vain siinä suhteessa, että jennin kierrokset nousi entisestään ja asenne muuttui jo ikävän omistuksenhaluiseksi petterin suhteen. Luulisi että nyt nolottaa ja kunnolla.

Ymmärrän toisaalta Jenniä, kun on alusta asti ollut "yksin" eikä kenenkään kohdalla ole tullut "sitä" fiilistä. Varmaan turhauttavaa, ja sitten kun viimeinkin tulee itseä kiinnostava mies, saattaa alkaa epätoivoiseksikin. 

Enää tarvitsisi keksiä että mitä ihmettä se Jenni näkee Petterissä?! 🤔

Vierailija
2853/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä Reetu fanitusta. Ei puhu, puhuu outoja jos puhuu, ei osaa käyttäytyä.

Mitä noi sen puheet että sillä musta puoli ja tehnyt pahoja tekoja. Vitsi vai totta?

Joen piti huolta Vanesta ja Reetu ei kyllä tee mitään kenenkään eteen.

Musta ällö mutta tykätkää vaan.

Minulta on tainnut mennä jotain ohi, kun en tiedä, mitä Reetu on tehnyt tai sanonut. Ainoa ikävä juttu, jonka hänestä muistan on se, kun oli Jennille möläyttänyt, ettei ainakaan hänen kanssaan haluaisi treffeille. Onko jotain muutakin? 

No ikävä ja ikävä, hyvähän se kai on suoraan sanoa mitä mieltä on. Kyllä sitä itse haluaisi kuulla suoraan tuollaisen asian kuin elätellä turhaan toiveita, että jotakin olisi meneillään. Miten asia olisi pitänyt ilmaista? 

No lähinnä ihmetyttää, miksi se piti ilmaista. Ei ole kovin kohteliasta sanoa noin, vaikka se totta olisikin. Ei tuo nyt kuitenkaan minusta niin paha kuitenkaan ollut, mutta sellainen sammakko kuitenkin.

No minä en keksi miten sen voisi selvemmin muuten sanoa kuin noin. Itsekö antaisit mielelläsi jollekin vääriä signaaleja etkä kieltäytyisi suoraan, jos ei kiinnosta?

Siis miten se on nyt väärän signaalin antamista, että yhdessä ohimenevässä tilanteessa jätät yhden asian sanomatta? :D muutenhan olivat puhuneet ihan avoimesti siitä; ettei kiinnosta.

No jos ja kun kerran ovat avoimesti puhuneet siitä ettei kiinnosta, miksi sen sanominen ettei halua treffeille, on paha asia tai pahentaa tilannetta mitenkään? 

Koska se nyt on epäkohteliasta sanoa toiselle päin naamaa, ettei halua tehdä hänen kanssaan jotain. Vaikka nyt ihan kaveripohjaltakin. Kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin.

No en ole kyllä täysin samaa mieltä. Kyllä mielestäni saa kieltäytyä treffeistä, jos ne eivät oikeasti kiinnosta. Jos minua yrittäisi joku ei-kiinnostava pyytää treffeille, kieltäytyisin kyllä jos en todella haluaisi. On mielestäni typerää suostua kaikkeen vain toisten mieliksi, ettei vaan kenellekään tule paha mieli. Pettymykset kuuluvat elämään. 

Kuka tuossa nyt pyysi yhtään ketään treffeille? Jennihän oli vain fiilistellyt, että olisi ihanaa mennä treffeille. Ei se ole mikään treffipyyntö eikä siihen ole pakko vastata mitään.

Kyse olikin siitä että Jennille oltiin sanottu, ettei hänen kanssaan haluta treffeille ja se oli nyt sitten ihan kamalan ilkeästi todettu joidenkin mielestä. 

Luepas tämä lainausketju alusta asti. Minä sanoin; että se oli ainoa ikäväsävyisempi komnentti, jonka olen Reetulta kuullut. Ja sanoin, ettei sekään kovin paha ollut vaan lähinnä pieni sammakko

Vierailija
2854/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu on ilkeä ja selkeästi player. Just tollainen reppumatkaaja, joka tottunut pyörittää naisia mut nyt onkin pulassa kun ei tytöt pyöri ympäril. Alkoi heti pelaa, ku pelkäsi putoamista. Ensin piti yrittää Jenniä, mutta sit Petteri tuli ja sit menikin lämppää Vanea. Vanekin epäili Reetun motiiveja, et miks just nyt. Reetu ei myöskään perustele kiinnostustaan tai miksi haluaisi tutustua vaan töksäyttää mä haluan sut pariksi. Ja tosta tytön pitäisi sit lämmetä kerta heitol. Just.

Mä en ymmärrä, miksi täällä Reetua ymmärretään mut Vane haukutaan täysin. Musta samanlaisia. Luulen et niistä saattaakin tulla jotain ellei tule sit uusia ja mennää yrittää niitä

Vierailija
2855/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkähän pääsi treffeille

Vierailija
2856/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin jaksossa villalaiset vitsaili jotain et Reetulle pitäis tulla Nikita kakkone taloon et Reetu kiinnostus naisesta. Ihan vitsiähän se oli, mut mietin kuitenki et varmaa Reetu tykkäis just vähän tollasesta rennon rempseästä naisesta, ehkä vähän jopa sellanen poikamainen.

Aika paljo muutenki Reetu näyttää hengaavan Tommyn ja Nikitan kans.

Vane on saaren naisista ehken kauimpana Nikitasta eli harvinaisen huono pari Reetulle. Nikita on aito, rennon hyväntuulinen ja mutkaton, kun taas Vane on teennäinen, leuhkahko ja todella jengalla itsensä kanssa.

Ei tule toimimaan tuo Vanessa-Reetu combo.

Vierailija
2857/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikita tylsimys kirjoitti:

Mitä Nikita tuo ohjelmaan? ei mitään! toisin kuin Jenni.

Nikitan vikahan se on, ettei kukaan villan miehistä erityisemmin halua olla Jenni pari ja näin ollen Jenni voi vinkua päivästä toiseen kuinka "hän haluaa äkkiä löytää miehen".

Sitähän se Jennin anti ohjelmalle on. Lätinää kuinka kukaan ei kiinnosta ja haluaa äkkiä uusia miehiä taloon. 

Mitäs sinä kuvittelet tässä formaatissa tapahtuvan? Jos muilla on parit ja ne vapaat miehet on todettu epäsopiviksi, mitä muuta tuolla voi tehdä kuin odottaa uusia miehiä. Se kai tämän ohjelman tarkoitus oli, että löydettäisiin joku. Jos joku sureekin, ettei ketään ole löytynyt, sekö on sitten väärin

Tuo "todettu epäsopiviksi" on just niin tyhmää ennakkoasennetta että just se pitäisi ravistella noista osallistujista kokonaan pois. Niin kauan kun kiinnostus määritellään vain ja ainoastaan sen ulkoisen olemuksen/suosittuuden perusteella niin ei sitä rakkautta ihan herkällä löydy. Niinhän se Sofiakin ulisi aluksi kuinka ei kukaan kiinnosta a kuinkas kävikään? Kun joutui "pakkopariksi" Eetun kanssa niin heillähän synkkaakin mainiosti, vaikkei Eetu olekaan Sofian makuun ulkoisesti eikä muutenkaan tarpeeksi haluttu naisten keskuudessa.

Ihan sama pitäisi saada niin Oliver kuin Neakin hoksaamaan. Vaikka se toinen olisi ulkoisesti enemmän kuin täydellinen niin se ei riitä, eikä sillä ole oikein mitään merkitystäkään. Oliver on paljon rennompi/luontevampi Jennin seurassa, mutta Oliver on määritellyt itselleen sopivan naisen olevan ulkoisesti tyyppiä siro Nea joten skrode Jenni ei kelpaa. Samoin Nea haluaa pitkän ja raamikkaan miehen helsingistä ja tätä Oliver toki onkin, mutta kun Nealle sopisi (kenellepä ei?) paljon paremmin hieman vähemmän pleijeri mies vaikka Tampereelta.

Juuri näin. Jonkun nyt pitäs mennä Oliverin ja Nean väliin. Ei tuota nysväämistä jaksa edes katsoa. Heidän toiminnassaan ei ole mitään eloa ja huumoria.

Vierailija
2858/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jollekin menny Jenni väärän kurkkuun. Muut asukkaat äänesti Jennin treffrille, koska se oli sinkku eikä ollut ollut treffeillä vielä. Yleisö äänesti Jennin valitsemaan ekana. Ja pitäähän Jennilläkin joku olla, niin nyt se valinta meni näin. Inka oli ollut treffeillä jo. Kuka oikeasti uskoo, että Petteri olisi valinnut Nean jos olisi saanut valita eka? Ei taatusti olisi, eihän toi saa sanaa suustaan. Ja noi parit kerro mitään. Saa siellä nytkin tutustua kaikkiin. Neaa ei vaan kiinnosta Petteri. Ilman Jenniä toi talo ois aika kuollut

Vierailija
2859/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä first lookista?

Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.

Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.

Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.

Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..

Siis millä tavalla nuo parit olisivat muodostuneet, jos Jenni ei olisi valinnut ensin? Sofia olisi valinnut Eetun, Nea Oliverin, Nikita Tommyn ja Vanessa Reetun. Ketä muita siihen nyt vielä jää ja miten tilanne olisi muuttunut? Ainoa ero olisi ollut, että Inka olisi valinnut Petterin ja Jennille olisi jäänyt Joel. 

No paremminhan se just noin olisi mennyt, kun Petteri ja Inka on molemmat kiinnostuneita toisistaan. Jenni olisi hyvin voinut olla Joelinkin pari, koska sen paremmin Petteri kuin Joelkaan ei siitä ole kiinnostuneita ja olihan se Jenni jo jossain vaiheessa Joelin perään. 

Nyt tuli vain kaveripareja, kiitos Jennin itsekkyyden ja sen että tuotanto antaa Jennin valita aina ensin.

Vierailija
2860/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas jollekin menny Jenni väärän kurkkuun. Muut asukkaat äänesti Jennin treffrille, koska se oli sinkku eikä ollut ollut treffeillä vielä. Yleisö äänesti Jennin valitsemaan ekana. Ja pitäähän Jennilläkin joku olla, niin nyt se valinta meni näin. Inka oli ollut treffeillä jo. Kuka oikeasti uskoo, että Petteri olisi valinnut Nean jos olisi saanut valita eka? Ei taatusti olisi, eihän toi saa sanaa suustaan. Ja noi parit kerro mitään. Saa siellä nytkin tutustua kaikkiin. Neaa ei vaan kiinnosta Petteri. Ilman Jenniä toi talo ois aika kuollut

Juuri näin se meni. Turha alkaa Jenniä syyttelemään siitä, että hän olisi muidenkin mahdollisuudet pilannut. Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan.

Ketju on lukittu.