Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
2901/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarelle vois tulla yhdeksi illaksi näytille vaikka 4 miestä ja 4 naista, joista illan päätteeksi vain 2 saisi jäädä villaan, asukkaiden tai katsojien äänestäminä.

Ekalla britti kaudella oli niin, että yhtenä iltana kahdelle sinkku naissaarelaiselle oli n, viis kundia jotka kävi pika treffeillä näiden kanssa ja sitten he valitsivat niistä parinsa.

Ja sit oli myös niin, että kaikki tytöt istui pikatreffeillä useamman miehen kanssa ja valitsi keskenään niistä muutamaan talon uusiksi asukkaiksi.

Kerran oli, myös sellainen että vuoron perään naiset ja miehet meni videopuhelun äärellä ja siellä he tapas muutaman vastakkaisen sukupuolen mahdollisen uuden saarelaiset ja valitsivat, sitten niistä saarelle tulevat.

Vierailija
2902/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset kriisissä on seuraavan jakson otsikko. Saapas nähdä kestääkö Tommyn ja Nikitan suhde. Siinäpä tilaisuus Merille.

No just. Tommyn päälaki on ehkä just ja just Merin olkapään korkeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset kriisissä on seuraavan jakson otsikko. Saapas nähdä kestääkö Tommyn ja Nikitan suhde. Siinäpä tilaisuus Merille.

Ne kaksi ovat kyllä olleet toisissaan kiinni kuin takiaiset alusta alkaen, mutta jokin niiden suhteessa huutaa sellaista sisaruutta tai kaveruutta. En osaa selittää paremmin; vaikuttavat kyllä ihastuneilta mutta samaan aikaan suhde on jotenkin todella sisaruksellinen. Olenko ainoa jolle tulee tällainen vaikutelma? 

Joo vähän ehkä samanlainen fiilis. Mut mää luulen et tuo erilaisuuden miettiminen vois liittyä siihen, mistä Tommy puhu jo jossain aikaisemmassa jaksossa. Siis et Nikitan kans menee helposti kaikki pelleilyksi ja lyödään leikiksi. Nikitallekin sano jossain jaksossa, et ku siitä tuntuu et Nikitan kans voi suhde jatkua sellaisena kaverillisena hyvinki pitkään. Ja siinäki Nikita heitti jotai vitsiä.

En tiedä onko tästä kyse, mut voisin kuvitella et jotain tähän liittyvää.

Todennäköisesti tässäkin on haettu draamaa "kyyhkyläisten ahdingosta" ja oikeasti kyseessä ei edes ole mikään isompi juttu

Mun sisäinen keittiöpsykologini sanoo et Nikita ei uskalla (vielä) päästää Tommya henkisesti niin lähelle. Helppoa ja turvallista lyödä leikiksi, jos mennään liian syvälle.

Jotenki toivon et nämä etenis suhteessa ja pysyis parina, vaikka alkuun en oikein tykännyt kummastakaan.

Vierailija
2904/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää Joel. On tullut sekä Inkan että Vanessan (kahdesti) torjumaksi. Valittiin vesipallojoukkueeseen viimeisenä, valittiin pariksi viimeisenä. Minusta Joel on ihan mukava, kohtelias ja huumorintajuinen. Harmi, ettei ketään naista kiinnosta. Itsekin olen introvertti, en tiennyt, että se on noin suuri turn off.

No ei se siitä johdu. Ei introvertit ole mikään homogeeninen joukkio, vaan ihan ovat erilaisia yksilöitä kaikki.

Vierailija
2905/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaksi ovat kyllä olleet toisissaan kiinni kuin takiaiset alusta alkaen, mutta jokin niiden suhteessa huutaa sellaista sisaruutta tai kaveruutta. En osaa selittää paremmin; vaikuttavat kyllä ihastuneilta mutta samaan aikaan suhde on jotenkin todella sisaruksellinen. Olenko ainoa jolle tulee tällainen vaikutelma? 

Joo vähän ehkä samanlainen fiilis. Mut mää luulen et tuo erilaisuuden miettiminen vois liittyä siihen, mistä Tommy puhu jo jossain aikaisemmassa jaksossa. Siis et Nikitan kans menee helposti kaikki pelleilyksi ja lyödään leikiksi. Nikitallekin sano jossain jaksossa, et ku siitä tuntuu et Nikitan kans voi suhde jatkua sellaisena kaverillisena hyvinki pitkään. Ja siinäki Nikita heitti jotai vitsiä.

Todennäköisesti tässäkin on haettu draamaa "kyyhkyläisten ahdingosta" ja oikeasti kyseessä ei edes ole mikään isompi juttu

Mun sisäinen keittiöpsykologini sanoo et Nikita ei uskalla (vielä) päästää Tommya henkisesti niin lähelle. Helppoa ja turvallista lyödä leikiksi, jos mennään liian syvälle.

Jotenki toivon et nämä etenis suhteessa ja pysyis parina, vaikka alkuun en oikein tykännyt kummastakaan.

Tätä samaa olen miettinyt jo muutaman jakson. Nikitahan sanoi esittelyssä, että haluaa miehen joka osaa keskustella, joten kuulostaa senkin takia vähän oudolta jos hän itse ei osaa. Nikitakin on ollut kaks vuotta sinkkuna, joten varmasti on vaikea päästää toista lähellä ja ehkä myös vähän pelkää omia tunteitaan Tommya kohtaan, joten pysyy henkisesti vähän etäällä.

Vierailija
2906/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Inka olis saanut valita Petterin, Jennistä ja Joelista olis tullut pari. Mikseivät Joel ja Jenni yritä pariutua? Jenni on innokas ja miehenkipeä, Joelkin on kovasti rakkautta vailla. Muiden trash on toisen treasure. Jennistä ja Joelista ei muut kiinnostu, joten mikseivät voisi koittaa olisivatko toisilleen hyvä match?

Lopeta jo toi sun jennipsykoosi! Jenni on kiinnostunut Petteristä, joten tottakai haluaa yrittää sen kanssa. Ja Petteri sanoi että hän haluaa myös tutustua Petteriin. Täällä väitetään ettei Petteri tykkää Jennistä, mutta mistä te sen tiedätte kun on itse sanonut että haluaa. Nea ei halua Petteriä, uskokaa jo. Olisi nukkunut sohvalla, jee mielenkiintoista. Ja tää on vasta alussa. Kyllä ne parit vaihtuu, jos parit itse niin haluaa. Ja Joel on kiinnostunut perinteisistä naisista, pyydi Vanessaa silittäå paidan. Yök.

Vierailija
2907/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu näyttää isolta vauvalta, luulee olevansa tasokkaampi mitä on?

Vierailija
2908/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvasti sitä mieltä, että Nikita ja Tommy ovat toisistaan jostain syystä erilleen ajautuneet kaksoset.

Vierailija
2909/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit kasvot, hyvä kroppa ja sopivasti kulahtaneet silmät. Ulkonäkönsä puolesta just paras. Luonteesta en osaa sanoa, koska näytetty niin vähän.

Vierailija
2910/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö saarelaiset ole huomioineet sitä, että katsojat saattaa taas pian äänestää pois parin, jolla näkevät vähiten yhteistä tulevaisuutta. Jos äänestyskriteeri pysyy samana, miksi ihmeessä Inka puheenvuorossaan oikein alleviivaa katsojille Joelin ja hänen kaveripohjaa ja harmittelee ääneen, miten ei ole valinnanvaraa. Eikö kannattaisi yrittää vielä tutustua tai yhteisestä sopimuksesta esittää, että alkavatkin ihastua. Koska muuten katsojat äänestää heidät ulos seuraavaksi!

Ei katsojat äänestä paria jolla näkevät vähiten yhteistä tulevaisuutta, katsojat äänestää lempiasukkaitaan. Siksi esim. Pauliina ja Villekin oli loppuun saakka villassa. 

Vierailija
2911/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Inka olis saanut valita Petterin, Jennistä ja Joelista olis tullut pari. Mikseivät Joel ja Jenni yritä pariutua? Jenni on innokas ja miehenkipeä, Joelkin on kovasti rakkautta vailla. Muiden trash on toisen treasure. Jennistä ja Joelista ei muut kiinnostu, joten mikseivät voisi koittaa olisivatko toisilleen hyvä match?

Lopeta jo toi sun jennipsykoosi! Jenni on kiinnostunut Petteristä, joten tottakai haluaa yrittää sen kanssa. Ja Petteri sanoi että hän haluaa myös tutustua Petteriin. Täällä väitetään ettei Petteri tykkää Jennistä, mutta mistä te sen tiedätte kun on itse sanonut että haluaa. Nea ei halua Petteriä, uskokaa jo. Olisi nukkunut sohvalla, jee mielenkiintoista. Ja tää on vasta alussa. Kyllä ne parit vaihtuu, jos parit itse niin haluaa. Ja Joel on kiinnostunut perinteisistä naisista, pyydi Vanessaa silittäå paidan. Yök.

Petteri haluaa tutustua Petteriin, eikö se ois onnistunut ihan kotonakin?

Vierailija
2912/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olen miettinyt jo muutaman jakson. Nikitahan sanoi esittelyssä, että haluaa miehen joka osaa keskustella, joten kuulostaa senkin takia vähän oudolta jos hän itse ei osaa. Nikitakin on ollut kaks vuotta sinkkuna, joten varmasti on vaikea päästää toista lähellä ja ehkä myös vähän pelkää omia tunteitaan Tommya kohtaan, joten pysyy henkisesti vähän etäällä.

Ja varsinkin kun tietää että Tommylla on ollut ilmeisen paljon irtosuhteita, en yhtään ihmettele että ei välttämättä uskalla heti päästään ihan lähelle. Ja antaa mahdollisille omille tunteilleen valtaa.

Mä silti nään et nämä vois olla ihan toimivakin pari, jos vaan malttavat tutustua rauhassa toisiinsa ja uskaltaa luottaa.

Vierailija
2913/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai nikita ja tommy oo oikeesti kenenkää lempipari? Tuo juttu ei tule kestämään, enkä toisaalta haluaisi että ne ainakaan voittaisivat.

Tuskinpa kenenkään noiden juttu tulee kestämään talon ulkopuolella, etenkin kun Tommya ja Nikitaa lukuunottamatta siellä ei kellään oikeastaan edes ole mitään juttua. Pelkkää kaverihengailua. 

Vierailija
2914/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tissimakkarat tolla Merillä on tossa IS:n jutussa? Onko ton uikkarin alla liian pienet rintsikat..?

Vierailija
2915/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit kasvot, hyvä kroppa ja sopivasti kulahtaneet silmät. Ulkonäkönsä puolesta just paras. Luonteesta en osaa sanoa, koska näytetty niin vähän.

Makuasioita, omaa silmää ei miellytä yhtään. Ulkonäöllisesti paras on Joel, mutta luonne/käytös "pilaa" ei osaa heittäytyä tarpeeksi ja tuntuu ettei viihdy ja jännittää.

Vierailija
2916/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver muistuttaa Boris Johnsonia

Vierailija
2917/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo Joel puoliksi turkkilainen...?! Ig antaa näin ymmärtää...

Vierailija
2918/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas jollekin menny Jenni väärän kurkkuun. Muut asukkaat äänesti Jennin treffrille, koska se oli sinkku eikä ollut ollut treffeillä vielä. Yleisö äänesti Jennin valitsemaan ekana. Ja pitäähän Jennilläkin joku olla, niin nyt se valinta meni näin. Inka oli ollut treffeillä jo. Kuka oikeasti uskoo, että Petteri olisi valinnut Nean jos olisi saanut valita eka? Ei taatusti olisi, eihän toi saa sanaa suustaan. Ja noi parit kerro mitään. Saa siellä nytkin tutustua kaikkiin. Neaa ei vaan kiinnosta Petteri. Ilman Jenniä toi talo ois aika kuollut

Juuri näin se meni. Turha alkaa Jenniä syyttelemään siitä, että hän olisi muidenkin mahdollisuudet pilannut. Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan.

"Mulle on PAKKO tulla mies. Siis aivan PAKKO". Varsinainen ilopilleri ja hyvän ilmapiirin luoja tosiaan.

No tottahan se on. Jos haluaa pysyä saarella, hänellä on PAKKO olla mies.

Niin, sehän se idea toki on, mutta ei tuolla muutkaan mesoa maanisesti, kuinka tietää, että hänelle tulee just se oikea ja kuinka sen on pakko tulla.

Vierailija
2919/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Joel puoliksi turkkilainen...?! Ig antaa näin ymmärtää...

Onko tuo yllätys?

Vierailija
2920/11060 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita, omaa silmää ei miellytä yhtään. Ulkonäöllisesti paras on Joel, mutta luonne/käytös "pilaa" ei osaa heittäytyä tarpeeksi ja tuntuu ettei viihdy ja jännittää.

Minulle taas on täydellinen turn off jos mies on supersosiaalinen ja suulas heittäytyjä. En siis sano, että esim Tommyn luonteessa olisi jotain vikaa vaan että suhde tuollaisen miehen kanssa olisi itselleni ihan pahin painajainen. Sen sijaan hieman syrjäänvetäytyvämpi ja hiljaisempi mies (kuten just Joel, vissiin myös Petteri) kiinnostaa paljon enemmän. Eetu taas on jo liiankin flegmaattinen plus epäsiisti mun makuun.

Ketju on lukittu.