LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Tommy on sosiaalinen, muttei osaa lukea muita ihmisiä varsinkaan Nikitaa, jonka näyttää kuvittelevan omistavansa.
Nuo prseelle läiskimiset ja kuristelut eivät varmaankaan tunnu kohteesta miltään kivalta.
Nikita on jäänyt statistiksi ja Tommyn välineeksi esitellä n.k. miehisyyttään muille pojille (näin niitä naisia käsitellään) ja naisille palaansa, eipä näytä vetoavan (!?).
Jenni vois ottaa siitä itselleen jumppakaverin ja pitää sille treenin, saisi poika purettua testojaan ulos.Toistaiseksi maajusseissakin stydimpiä osallistujia.
Ai niin selostajalle pointsit 😆
Just näin. Ja minusta aika ahdistava ajatus, että tuollainen kuristeleva ja läiskivä tyyppi (olkoonkin kuinka "leikkiä") on palomies, jonka tehtävä on pelastaa ihmisiä.
Eetun ilme kun Sofia sano ettei tee ruokaa :D
Mä oon alkanu tykkään kokoajan enemmän Reetusta, harmi vaan ku villassa pysyminen on vähän vaakalaudalla ku ei ole oikein kenestäkään kiinostunut. Tai no mitä nyt vähän Vanessasta.
Ois iha mielenkiintoista jos niillä tulis Vanessan kans jotai säpinää:D
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että jollain murteella Nikita tarkoittaa karvalakkia :D
Ja Venäjällä on hyvin suosittu miehen nimi.
Mitäs Kuopiossa, tätä samaa ajanvietettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on sosiaalinen, muttei osaa lukea muita ihmisiä varsinkaan Nikitaa, jonka näyttää kuvittelevan omistavansa.
Nuo prseelle läiskimiset ja kuristelut eivät varmaankaan tunnu kohteesta miltään kivalta.
Nikita on jäänyt statistiksi ja Tommyn välineeksi esitellä n.k. miehisyyttään muille pojille (näin niitä naisia käsitellään) ja naisille palaansa, eipä näytä vetoavan (!?).
Jenni vois ottaa siitä itselleen jumppakaverin ja pitää sille treenin, saisi poika purettua testojaan ulos.Toistaiseksi maajusseissakin stydimpiä osallistujia.
Just näin. Ja minusta aika ahdistava ajatus, että tuollainen kuristeleva ja läiskivä tyyppi (olkoonkin kuinka "leikkiä") on palomies, jonka tehtävä on pelastaa ihmisiä.
Mä olen ainakin käsittänyt, että Nikitakin nauttii tuosta läheisyydestä, välillä vähän rajummastakin. Myöskin uskon Nikitan nauttivan heidän sanailustaan, eilen se meni vain yli.
Tämä kausi matelee nyt aivan liikaa. Kerranko vasta on ollut parinvalinta (jos ei aloitusjaksoa lasketa)? Ihan kuin kilpailujakin olisi noilla harvemmin ja katsojien äänestyksiä. Viime vuonna vähän väliä pääsi äänestämään esim. uusille asukkaille treffikumppaneita, sviittiin pääsijöitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin käsittänyt, että Nikitakin nauttii tuosta läheisyydestä, välillä vähän rajummastakin. Myöskin uskon Nikitan nauttivan heidän sanailustaan, eilen se meni vain yli.
jennihän sano että heittävät läppää ja naljailevat keskenään. tutustumiseen kuuluu että opitaan tietämään ja tuntemaan toista ja toisen rajat. nyt ne rajat on testattu ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin oon ymmärtänyt, miksi hän olisi alunperinkään suostunut edes olemaan Tommyn kanssa, jos ei tykkäisi yhtään tuosta hänen tavastaan. Muistan jonku kohtauksen, missä Nikita oli nyrpeänä aamiaispöydässä ja Tommy tuli jotain pussailemaan ja kiusoittelemaan,ja lopen Nikitakin alkoi nauramaan tilanteelle.
Jossain tulee jokaisella rajat vastaan, ja hyvä et alkaa tietämään et missä ne menee. Ja ennenkaikkea et uskaltaa sanoa millon menee yli. Niinku Nikita itekki sano et tosiasiahan on ettei ne vielä tunne toisiaan niin hyvin, et tietäis missä vaiheessa toinen suuttuu.
Eikö Eetun ollut tarkoitus järjestää noi treffit myöhemmin, tyyliin sitten kun on hämärää? Kun puhui, että sit voisi olla sopiva hetki, kun lamput syttyy.
Jos nyt tulee miesten valinta (tosin sehän oli viimeeksi?) niin Jenni varmaan tippuu. Musta tuonne voisi kerralla pämähtää enemmän sinkkuja. Vaikka kaksi naista ja kaksi miestä. Ja niin että saisivat olla villassa 5 päivää ja sitten tulisi äänestys että yksittäisiä henkilöitä tippuu. Uusilla ei olisi turvaa.
Jos näillä porukoilla on seuraava parinvalinta/pudotus, niin Jenni todennäköisesti tippuu. Minusta olisi jo aikakin, en oikein usko, että Jennille tulee tuonne sopivaa ja hän vain odottaa, että unelmien prinssi tippuu syliin. En muutenkaan ymmärrä Jennin katsojasuosiota. Minusta hän on tylsä.
Seuraavaksi vois tulla useampi mies kerralla villaan, ja sit lähtijä olis mies. Sais vähän varpailleen näitä nykyisiä miehiä.
Tuotannln kannattais tuota appia ja katsojia hyödyntää enemmän. Joka päivälle jotain äänestystä, ei kai sen aina tarvitse olla pudotukseen liittyvä äänestys vaan jotain tehtäviä, yllätystreffejä, jne. Ei menis asukkaillakaan kyllästymiseen tuo homma tuolla, kun joka päivä tapahtuis jotain pientä ja ohjattua. Ja treffit on lähestulkoon aina uusien tulijoiden juttu, mut voishan noita muitakin päästää pihalle tuolta. Ei ne omenalohkot ja mehu tuu yhtään sen kalliimmaksi rannalla kun tuolla pihallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sofian ja Eetun treffit oli ihanat! Eikä mulle ainakaan ole tärkeintä onnistuneissa treffeissä ulkoiset puitteet vaan se toinen ihminen ja tunnelma. En tiedä romanssista, mutta kyllä Sofia ainakin osaa antaa arvoa Eetulle, eikä ole mitenkään "yök". Illallakin meni oma-aloitteisesti pussaamaan Eetua ja kainaloon. En itse ainakaan käyttäytyisi noin jos mies olisi vastenmielinen.
Oli outo kohtaus se, missä Reetu ja Vanessa molemmat sanoivat valitsevansa toisensa, mutta sitten ei tapahtunut mitään? Jos tuosta ei tuota enempää tule niin joutavat pois. Toisaalta ihan kiva kun tuo Vanessa on niin erilainen kuin muut.
Ei Oliverilla ja Nealla kovin ihastuneelta meiningiltä näytä. Puhuvat kuinka "ei sitten nähdä joka päivä" ja "molemmilla on oma elämä". Ehkä se on heidän tyylinsä, mutta en jaksa katsoa tuollaista.
Tuollaiset puheet vielä voisi ymmärtääkin, jos nuo olisi tuolla täysin liimaantuneita toisiinsa. Että laskisivat leikkiä ihastuksestaan ja jatkuvasta kiehnäyksestään, että me ei muuten voida jatkaa näin enää kotona. Toisaalta ovat kyllä just niin tosikoita että ei voi edes kuvitella noita vitsailemassa.
Nyt noiden jatkuvat puheet siitä kuinka juttu etenee yms on vaan outoja, kun eihän tuo juttu etene eikä siinä edes ole minkä edetä. O haluaa kenties päästä panemaan muta that's it.
Pidän Reetusta ja Vanesta yksilöinä. Mutta sopivatko he ihan totta yhteen? Pelkään että lyöttäytyvät yhteen vain sopimuksesta, putoamisen pelosta tai kun muutakaan/muitakaan ei nyt ole. Eikä siinä toki muuten mitään, mutta pelkään että tippuvat molemmat. Pistäisin niin monta muuta henkilöä tuolta ulos ennen heitä. Ehkä olen väärässä.
Oliver, Nea ja Jenni vois pudota pois. Ja sitten useampi henkilö nyt sisään tuonne! Liian verkkaista tahtia tuolla on nyt siihen nähden, että joka päivä tulee jaksoja
Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa konsanaan. Ainakin tapahtumien osalta. Kukapa jaksaa päivä toistensa jälkeen kuulla iänikuista jauhantaa etenemättömistä suhteista. Tuonne tarvitaan nyt lisää populaatiota, monta ihmistä kerrallaan ja useammin pudotusta muusta ohjelmasta puhumattakaan!
Appissa pitäisi olla palautekenttä, jossa laittaa palautetta tästä ohjelmasta. Tuotanto nyt herätys, ei ole vaikeaa keksiä enemmän äxöniä tonne!
Mietin samaa Nikitasta, että vaikuttaa vähän poikatyttömäiseltä ja tuskin kokee, että hänellä on niin paljoa yhteistä muiden naikkosten kanssa, et mielellään sitten hengaa miesten kanssa ja osallistuu toimintaan.
Silloin kun noi sai tuotannolta niitä meikkejä sun muita niin eihän Nikita niistäkään kiljunut ja pomppinut niinkuin noi muut naikkoset?
Pakko muuten sanoa, että katsoin jo ennen kuin ohjelma alkoi että Jenni ja Oliver on aika naimanaamat 😆 Samanlaiset tukat ja naamoissa jotain samaa. Mutta harmi, parina heitä ei kyllä tulla näkemään 😅
Kävin Tommyn instassa nuuskimassa ja ei mun mielestä vaikuta mitenkään narsistiselta koopäältä. Aika mamman poika, äidillekin omistettu kokonainen stoorikokoelma. Hauska äiti ja noissa stooreissa kettuilevat toisilleen puolin ja toisin, näyttää kuuluvan heidän perheeseensä tuollainen pelleily ja leikkimielinen vattuilu mitä Tommy sitten vissiin Nikitaankin käyttänyt, mutta aina ei toinen osapuoli välttämättä ihan ymmärrä.