LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofian suu jotenkin jännä kun puhuu? Ainakin ilmeikkään näköinen.
Sillä on hauskat kasvot kun tietyissä kuvakulmissa näyttää ihan vanhalta, hampaattomalta mieheltä. Kasvot menee jotenkin samalla tavalla ruttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo naisten uikkarit ei tuu tuotannolta, niin harvinaisen huonosti mimmit tietää kokonsa. Niin epämukavilta ja epäistuvilta ne yleensä näyttää. Sama ongelma oli viime kaudellakin.
Myös eilisen jakson yhteispelien aikana melkein kaikilla naisilla oli päällään samanlaiset vaaleansiniset farkkushortsit. Voiko oikeasti olla sattumaa? Varmasti ovat ostaneet omiakin vaatteita ennen reissuun lähtemistä, mistä Mollykin oli jo jossain yhteydessä maininnut, mutta kuulostaa aika erikoiselta, jos osallistujia ei edes hieman sponssattaisi tuollaisissa asioissa.
Ja yhdessä jaksossa lähes kaikilla naisilla oli identtiset bikiniyläosat. En muista kumpi kausi, kun katson niitä molempia nyt yhtä aikaa. Mutta aikamoista sattumaa, että kaikki olis tahoillaan ne itse valinnut.
Kaikki sopulithan ei tosiaan kuljekaan samanlaisissa vaatteissa.
Eetulla on nyt näköjään valjastettu koko suku kommentoimaan tänne mumisevaa epäsiistiä Eetua positiiviseen sävyyn. Aika noloa =,DDD
Selkeesti vähän villalla ilmapiiri muuttu, kun tuli eka parinpudotus. Ihan niinku ihmiset ois heränny vasta nyt tuohon koko ohjelmaan.
Ja näytti et porukasta tuli yhtenäisempi. Vähän tympeesti ajateltu, mut musta näytti et Sanni yritti koota ympärilleen sellasta klikkiä, joka vaikutti vähän siihen yhteishenkeen. Haastattelussakin sano et heil oli sellanen kopla Vanessan ja Sofian kanssa. Ja miten ne aina jonku SOS-tilanteen tullen kokoontu äkkiä yhteen jauhamaan tilanteen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on sosiaalinen, muttei osaa lukea muita ihmisiä varsinkaan Nikitaa, jonka näyttää kuvittelevan omistavansa.
Nuo prseelle läiskimiset ja kuristelut eivät varmaankaan tunnu kohteesta miltään kivalta.
Nikita on jäänyt statistiksi ja Tommyn välineeksi esitellä n.k. miehisyyttään muille pojille (näin niitä naisia käsitellään) ja naisille palaansa, eipä näytä vetoavan (!?).
Jenni vois ottaa siitä itselleen jumppakaverin ja pitää sille treenin, saisi poika purettua testojaan ulos.Toistaiseksi maajusseissakin stydimpiä osallistujia.
Ai niin selostajalle pointsit 😆
Just näin. Ja minusta aika ahdistava ajatus, että tuollainen kuristeleva ja läiskivä tyyppi (olkoonkin kuinka "leikkiä") on palomies, jonka tehtävä on pelastaa ihmisiä.
Mä olen ainakin käsittänyt, että Nikitakin nauttii tuosta läheisyydestä, välillä vähän rajummastakin. Myöskin uskon Nikitan nauttivan heidän sanailustaan, eilen se meni vain yli.
Mä ajattelin heti että olisiko Nikitalla se aika kuusta. Tai siis ei just "se" vaan se aika, kun kaikki vtuttaa oikein huolella ja suunnilleen tekisi mieli repiä ekalta vastaantulijalta pää irti.
Toisaalta sitten tuotantokin varmaan oikein mehustelee kun edes jotain tapahtuu. Vaikka siis oikeastaan ei edelleenkään tapahtunut yhtään mitään.
Supertylsä kausi kyllä tämä, viime vuonna oli samassa ajassa jo vaikka mitä säpinää ollut ja ainakin mä katsojana olin ihan koukussa. Nyt ei haittaa vaikka näkisi "vasta" jakson uusinnan seuraavana päivänä.
Miks Nikita ei edes yritä? Aivan taustahahmo. Ikäönkuin olisi tyrkätty tuonne vastoin tahtoaan.
Tommylläkin olisi aika koettaa niitä siipiään muikkeleitten suhteen. Saattaisi silti pakit saada ja sekös vähän hirvittää, ei auta kuin jäädä "leikipöitten" läiskimään Nikitaa ruotuun.
Mäkelä kirjoitti:
Nikitan isoisä oli yksi lempinäyttelijöistäni.
Joo ja entäs isä ohjaajana ja tuottajana.
Eihän nuo Sofia ja Eetu sovi lainkaan yhteen.
Sofia on vilkas ja eloisa. Eetu on totinen ja hi-das. Romanttisinta, mitä Eetu sanoi treffeillä oli "makaronilaatikko".
Eikä noi treffit edes olleet Eetun idea.
TAUSKI tulee tänään taloon :D
Kilpailijana vai esiintyjänä, sen saatte itse päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Eetun ollut tarkoitus järjestää noi treffit myöhemmin, tyyliin sitten kun on hämärää? Kun puhui, että sit voisi olla sopiva hetki, kun lamput syttyy.
Mä veikkaan että tuotanto kertoi illan juhlista, joten oli pakko siirtää aiemmaksi
Inka ja Joel ovat kyllä ihan kuin sisaruksia ulkoisesti. Liekö molemmilla jotain sukujuuria esim. Kosovoon?
Vierailija kirjoitti:
TAUSKI tulee tänään taloon :D
Kilpailijana vai esiintyjänä, sen saatte itse päätellä.
Mikäli tämä olisikin totta, ei hauskuudella olisi rajoja. Joko oikea Tauski olisi syystä tai toisesta tuolla (miksi helvetissä?) tai sitten joku pissis/pikkupoika on lempinimeltään Tauski xD
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Kuopiossa, tätä samaa ajanvietettä?
Asiantuntija, siis yksi ja sama henkilö on pitänyt huolen päivän kommenttisaldosta. Mitenkähän se aika riittää normielämämään, kun pitää kaikki realityt arvostella.
Samaan tuolla oli viime vuonna hemmetin tylsää katsottavaa ja hemmetin noloja tehtäviä tuliko jollekkin yllätyksenä?
Hassu ku noi first lookit tulee aina niin eri aikoihin. Välillä tulee jo päivällä aikasin ja välillä paria tuntia ennen jaksoa.
Minä tykkään tästä kaudesta paljon enemmän kuin ekasta. Veikkaan, että Vanessa ja Reetu tai Sofia ja Eetu voittaa. Oliver ja Nea joutaa pois, tylsää, eikä tuo etene tuosta enempää. Helppo villalla vielä uskotella, että edetään hitaasti, mutta ulkomaailmassa olisivat jo eronneet.
Tommy vähän antoi ymmärtää, että olisi myös uudesta brunetista kiinnostunut? Tai sitten käsitin väärin. En tiedä jaksaakohan Nikita tuota loppuun saakka. Tosin pitäis tulla aika vetovoimaista porukkaa, että saisi sekoitettua noita pareja. Nyt varmaan monet ajattelee myös pelin kannalta, että paras jatkaa vanhan parin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tästä kaudesta paljon enemmän kuin ekasta. Veikkaan, että Vanessa ja Reetu tai Sofia ja Eetu voittaa. Oliver ja Nea joutaa pois, tylsää, eikä tuo etene tuosta enempää. Helppo villalla vielä uskotella, että edetään hitaasti, mutta ulkomaailmassa olisivat jo eronneet.
Tommy vähän antoi ymmärtää, että olisi myös uudesta brunetista kiinnostunut? Tai sitten käsitin väärin. En tiedä jaksaakohan Nikita tuota loppuun saakka. Tosin pitäis tulla aika vetovoimaista porukkaa, että saisi sekoitettua noita pareja. Nyt varmaan monet ajattelee myös pelin kannalta, että paras jatkaa vanhan parin kanssa.
Juu ei tosiaan voita vanessa/reetu tai sofia/eetu, koska jompikumpi tippuu seuraavana parina ja vanessa seuraavana naisena.
Oliverin ja Nean kiinnostus on jo lätsähtänyt (mikäli sitä edes olikaan, enempi kilpailutilanne innosti)
Tommi ja Nikita sama juttu (näillä nyt jotain oli, ainakin fyysistä)
Joelissa ja Inkassa on vielä toivoa, mutta oikeastaan vain siksi kun ovat vielä uusi match. Pahoin pelkään että sama lätsähdys tulee siinäkin, kun ei se pelkkä ulkoinen sopivuus riitä edes kakaroille pidemmän päälle. Toki jos löytävät toisistaan jotain yhdistävää esim sama taustaisuus niin sitten juttu voi toimiakin. Tai sitten vih¤avat toisiaan sydänjuuria myöten ;-) Kumpikin kun näyttäisi olevan ainakin puoliksi muuta kuin härmäläistä syntyperää niin siitä voisi löytyä yhdistävä juttu heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tosiaan voita vanessa/reetu tai sofia/eetu, koska jompikumpi tippuu seuraavana parina ja vanessa seuraavana naisena.
Oliverin ja Nean kiinnostus on jo lätsähtänyt (mikäli sitä edes olikaan, enempi kilpailutilanne innosti)
Tommi ja Nikita sama juttu (näillä nyt jotain oli, ainakin fyysistä)
Joelissa ja Inkassa on vielä toivoa, mutta oikeastaan vain siksi kun ovat vielä uusi match. Pahoin pelkään että sama lätsähdys tulee siinäkin, kun ei se pelkkä ulkoinen sopivuus riitä edes kakaroille pidemmän päälle. Toki jos löytävät toisistaan jotain yhdistävää esim sama taustaisuus niin sitten juttu voi toimiakin. Tai sitten vih¤avat toisiaan sydänjuuria myöten ;-) Kumpikin kun näyttäisi olevan ainakin puoliksi muuta kuin härmäläistä syntyperää niin siitä voisi löytyä yhdistävä juttu heille.
Oikeassa olet, paitsi että Nea ja Oliver tai Tommy ja Nikita voittaa koko kisan. Siitä huolimatta, ettei kumpikaan suhde välttämättä vaikuta miltään unelmalta. Mutta ovat katsojien suosikkeja ja jos kysytään millä parilla on eniten potentiaalia rakkauteen, niin yleisö äänestä heitä.
Reetu kakkasi Tomin suuhun. Uuöööp!
Onko Sofian suu jotenkin jännä kun puhuu? Ainakin ilmeikkään näköinen.