Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Hyvin surullinen kuva tulee suomalaisesta naisesta kun lukee tätä keskustelua. Toivon että näistä suurin osa on keksittyjä tai sitten wt-piirien huvia.
Olin 80-luvun lopussa reilaamassa kaverin kanssa ja käytiin ensin Englannissa Oxfordissa, koska kaverin isosisko oli siellä töissä. Meillä oli tarkoitus olla siellä 2 päivää ja lähteä sitten junalla aamulla etelärannikolle ja mennä sieltä lautalla Ranskaan. Edeltävänä päivänä ostettiin viiniä jostain kaupasta ja juotiin se jossain puistossa odotellessa kaverin siskoa. Pienessä hiprakassa sitten mentiin puistosta ensin pubiin ja sieltä yökerhoon ja sen jälkeen vielä johonkin toiseen yökerhoon, jonka baarimikkoja tämä kaverin sisko tunsi. Tuo viimeinen yökerho ei ollut enää auki, vaan siellä oltiin henkilökunnan kanssa bilettämässä aamuun saakka. Arvaahan sen, 2 alaikäistä (juuri täytetty 17v) suomineitoa ihan huumassa, kun kukaan ei kysy papereita sen enempää kaupassa kuin baareissakaan ja vielä yöjatkoille päästetään suljettuun yökerhoon. Siellä yökerhossa tuli sitten esitettyä niin joulupukin muoria baaritiskillä seisten ja jääpaloja kaula-aukosta muka seksikkäästi alas valutellen ja riideltyä jonkun baarimikon kanssa siitä, että kuuluuko Suomi Skandinaviaan vai ei. Itse tietenkin väitin, että kuuluu ja että mitä joku baarimikko muka asiasta tiesi paremmin kuin suomalainen. Niinpä..
Aamulla sitten suoran sieltä yökerhon salaisilta jatkoilta juna-asemalle. Siinä vaiheessa oltiin oltu hereillä vuorokausi ja suurin osa siitä ajasta lipitetty alkoholijuomia. Great! Onnistuttiin menemään väärään junaan. Tajuttiin se heti, mutta ei päästy junasta ulos kun ei osattu avata sitä junan ovea. Se junan ovi olisi pitänyt avata siten, että junan oven ikkuna nostetaan ylös, käsi laitetaan ikkunasta oven ulkopuolelle, jossa on sen oven kahva. No ei me sitä tiedetty eikä tajuttu siinä kunnossa mitään muutakaan. Mentiin sitten johonkin vaunuun ja ajateltiin, että jäädään seuraavalla asemalla pois. Heräsin pari-kolme tuntia myöhemmin siihen, kun konnari ravisteli. Rojotin ykkösluokan vaunun lattialla kahden vastakkaisen penkin väliin lysähtäneenä siten, että toinen jalka oli penkillä ja muu kropasta lattialla, hame oli korvissa ja tissi puoliksi topista ulkona. Tyylikästä! Kaveri makasi siinä vieressä, oli pissannut alleen, eikä herännyt millään. Konnari oli onneksi itsekin aika nuori (söpö) sälli ja naureskellen siinä yritti saada meitä hereille. Sanoi, että kaverini oli vaan mutissut jaag äär inga frooon sviiden ja jatkanut unia :D Lopulta sitten kaverikin heräili ja saatiin se lattiasotkukin siivottua. Matka jatkui ja otettiin opiksi.
Nim. Joulumuori skandinaviasta ja Inga från Sweden :D
Lanka täynnä elämämkoululaisia. :D
Vierailija kirjoitti:
- Avasin kaljapullon hampailla ja rikoin etuhampaani.
- Olin jostain syystä ottanut olkalaukkuun meetwurstipakkauksen ja tarjosin yökerhossa kaikille metukkaa.
- Päädyin karaokebaarista jonkun mustalaismiehen autoon hommailemaan, olin 18 ja mies varmaan 50.
- Oman asuntoni sijasta päädyin vanhempieni luo, vara-avaimilla sisään ja sukat jalassa suihkuun mistä isäni minut löysi.
Oi luoja. En ole nauranut millekään yhtä paljon kun tuolle meetvurstin tarjoamiselle yökerhossa.
Tätä ketjua kun lukee niin olen todella ylpeä itsestäni kun noin 10 vuotta sitten jätin alkoholijuomat kokonaan pois juomieni juomien joukosta ja olen siinä päätöksenä pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hurskastelijat kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa noille mielensäpahoittajille, jotka oikeasti luulevat että vain miehet ovat sikoja. Kyllä siihen seksiin tarvitaan kaksi ja useimmiten ne tulevat vastakkaisista sukupuolista. Olen todistanut lukuisia kertoja, kun varattu kiltti perheenäiti imee vierasta munaa vessassa tai taksin takapenkillä. Myös pikapanot missä sattuu ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Viinaa päähän ja housut kinttuun. Käykää katsomassa, jos ette usko.
Tiedän, panin laivalla tällaista kilttiä perheenäitiä jolla on ukko kotona. Täytyy sanoa että seuraavana aamuna naisen vasemman käden nimettömässä olevat sormukset tuottivat pienen moraalisen krapulan.
Tämä ei kerro niinkään alkoholin vaaroista, vaan siitä että tässä maassa niin moni roikkuu paskassa ja epätyydyttävässä suhteessa jostain syystä. Kun estot poistuvat, sitten käy noin kun se todellinen tahto jotain muuta kohti nousee sieltä esiin. Itsekin on tullut ryypiskeltyä oman osuuteni, mutta edes tuhannen päissäni ei ole tullut mieleenkään pettää silloin kun olebn ollut oikeasti hyvässä suhteessa ja rakastunut.
Niin ihmisestä kiinni. Olin p@*kassa suhteessa ja ei koskaan miljoonassa humalassakaan tullut mieleen pettää. Viimeiset 5v oli tosi huonoa.
Jälkeenpäin tullut mietittyä että pettämisellä olisin nopeammin eronnut.
- olen kussut kaverin matolle, parvekkeelle ja jääkaappiin, kaikki nämä eri kavereita
- rikkonut potkimalla tai läpi hyppäämällä ainakin 3 ikkunaa, kaksi niistä isoja näyteikkunoita
- herännyt ihan eri kaupungista missä aloittanut ryyppäämisen
- muutaman kerran silmä mustana herännyt vailla mitään muistikuvia tapahtumista.
Ollessani teini-ikäinen, isäni veti perjantai perseet ja lähti baariin. Seuraavana aamuna heräilin ja lähdin kaverille, tarkoitus oli mennä pyörällä. No pyöräpä oli kadonnut. Lähdin sitten kävelemään kaverille ja jonkun matkan päässä kotoa, oli pyöräni ojassa, etupyörä solmussa. Iskä rakas oli lähtenyt baariin pyörälläni ja takaisin tulo ei onnistunutkaan ihan yhtä hyvin. Tuli kallis baarireissu isälle kun joutui uuden pyörän ostamaan. Puhumattakaan siitä v>*ttuilusta jota joutui kuuntelemaan :D
Piti ottaa vaan pari, koska seuraavana päivänä iltavuoro töissä. No pari muuttui useammaksi ja päädyin tuttuni luokse harrastamaan seksiä. Seuraavana päivänä heräsin tunti ennen töiden alkua ja yritin etsiä vaatteitani, joita olin viskellyt pitkin asuntoa. Kämppä niin sotkuinen ja täynnä kamaa etten löytänyt legginsejäni ja huusin tälle kundille monesti että auttaisi etsimään, no eipä noussut edes sängystä. Lopulta myönsin tappioni ja tajusin että on mentävä kotiin pukemaan ennenkuin voin lähteä töihin. Soitin taksin, jonne nousin päälläni vain pikkuhousut, paita ja farkkutakki ja taksi vei kotiin, josta sain vaatetta päälleni ja eikun töihin 2 tuntia myöhässä.
Aivan kaatokännissä tapasin baarissa kundin joka myös aivan kännissä ja päädyttiin sen luokse sekstailemaan. Aamulla herättiin ja se meni vessaan. Nousin ylös ja sängyllä oli verinen kuukautissiteeni ja sänky näytti siltä kuin joku olisi tapettu siihen. Keräsin äkkiä kamani kasaan, heitin peiton sängyn päälle ja samaan aikaan ku kundi tulee vessasta ulos, oon jo ulko-ovella ja huikkasin sille jotain hirveestä kiireestä :D
Asuin vuosia sitten pienessä kaupungissa. Yksi lauantai-ilta ryyppäämään, ja seuraavana aamuna herään vessasta jonkun ukon huutoon. Olin kännipäissäni lähtenyt kotiin, ja mennyt taloon joka ei ollut lähelläkään kotiani. Siellä sitten vessaan tarpeille ja siihen sammunut. Olin niin kännissä vielä siinä vaiheessa kun havahduin tähän ukkoon, etten muista osasinko edes pahoitella. Äkkiä vaan ulos. Luultavasti rupesivat lukitsemaan kotiovensa sen jälkeen.
Kun nykyään klo 23 haukottelee silmät sumeina, on vaikea uskoa että aikoinaan sitä biletti valomerkkiin asti ja sen jälkeen etsi jatkobileitä. Sitä saattoi myös könytä kännissä kotiin klo 3 ja herätä töihin klo 7 !
Ja noina aikoina sitä sitten sattuikin kaikenlaista,tätä ketjua lukiessa mieleen on tullut useasti "been there done that".
- Lähdettiin kaverin ja tämän miehen kanssa jatkoille jonkun uppo-oudon porukan mökille eikä sitten meinattu päästä sieltä millään kyydillä pois, seurueen nainen tuli lisäksi mustasukkaiseksi ja uhkasi hakata meidät
- Pyöräilin laskuhumalassa töihin, oksensin matkalla ja töissä tajusin että oksennusta oli tarttunut kaulahuiviini. Naamassa oli vanhat meikit ja olin ihan tööt, ihme että pomo katseli moista menoa kun ei ollut ensimmäinen kerta!
- Hajotin baarissa pytyn kun hyppäsin siihen vauhdikkaasti ja koko pytty kaatui, sitä ei oltu vedetty varmaan koko iltana ja vessanpaperit, kuset ja ties mitkä lainehti ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset kertoo vaikka mitä irstailuja, kuinka on annettu paljaalla panna porukalla joka rööriin ja kostopantu naapurin 60-v Jorman kanssa. Ja palstailijat on huolissaan, että ikämiehet ovat hyväksikäyttäneet näitä viattomia kullannuppuja. :-D kyllä niillä 16-v tytöilläkin alkaa hormonit hyrräämään, humalassa yleensä myös enemmän, eikä ikäerolla ole naisille samanlaista merkitystä kuin miehille, kunhan vaan toinen osapuoli on kiinnostava ja hyvännäköinen. Ymmärtäkää, että myös ne nuoret tytöt nauttii ja haluaa seksiä, myös ne teidän omat teini-ikäiset tyttärenne.
Voi luoja. Meinaatko, ettei teinipoikia paneta koko ajan?
Pointti on siinä että pankoon, mutta ei AIKUISTEN MIESTEN kanssa. Se kun ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa todella monelle nuorelle kasvuhäiriöitä ja seksuaalisia ongelmia aikuisena.
Miten hlvetin vaikeaa tämä on mammoille ymmärtää?
Voisitko nyt kertoa, minkälaisia ongelmia se aikuisten miesten paneminen teininä aiheuttaa? Itseäni kun ei kiinnostanu oman ikäiset teininä, vaan kumppanit oli järkeään vähintään viis vuotta vanhempia, ja 18-vuotiaana olin kihloissa 3kymppisen kanssa.
Niin mitä ongelmia mun nyt sitten pitäis syyttää jostain 20 vuoden takaisista panoista?
- Muutimme mieheni kanssa yhteen ja huomasimme nopeasti wc-pöntön heiluvan, ilmoitin asiasta taloyhtiön huoltoon mutta kukaan ei ehtinyt tulla ennenkuin pidimme tuparit ja se perkeleen pönttö kaatui ottaessani tukea siitä . Emme joutuneet vastuuseen koska jo edellinen asukas oli kuulemma valittanut heilumisesta( !)
- MInulla oli kova yskä ja oksensi yskänpuuskan takia yökerhon jonossa, portsari ei päästänyt sisään mutta kaverit pääsivät ja sanoivat käyvänsä vain äkkiä. Minä häivyin suivaantuneena ja päädyin juomaan joidenkin puliukkojen kanssa, aamulla oli 12 puhelua tullut kun kaverit olivat etsineet
- Join yksin kotona ja päätin kuunnella musiikkia kuulokkeilla nupit kakossa, olisi tietysti ollut parempi jos olisin laittanut piuhan molemmista päistä kiinni... olin sitten sammunut ysäripopit täysillä ja sain varoituksen
Vierailija kirjoitti:
Olen herännyt kirkon pihasta nunnaksi pukeutuneena , oli näet olleet naamiaiset. Varmaan näky kun krapulainen nunna meikit pitkin poskia kömpii puun alta...
Tämä on kyllä hyvä, kuolen nauruun :D
tietäjät tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki miehille kirjoitti:
Täällä on kauhisteltu, miten alkoholia juodessa naisten moraali heikkenee ja sekstaillaan ilman ehkäisyä. Juuri tänään oli haastattelu, jossa tuntemattoman miehen kehut somessa johtivat suojaamattomaan seksiin "tyttöjen illassa".
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.
Että näin...voitte sitten kuvitella, kun juomaa on mennyt vielä enemmän ja baaritiskillä joku mies tarjoaa juoman ja kehuu rintoja. Ei muuta kuin vessaan imemään ja panemaan.
Oliko tuo nainen tai mies nyt siis varattu, vai mikä se moraalinen ongelma oli tässä?
Kyseinen nainen oli varattu, koska muuten ei ole kyse pettämisestä
Aa, niinpäs olikin kun tarkemmin luin. Kyse oli näköjään vieläpä "mikropettämisestä", ei helkkari näitä termejä nykyään. Pettäminen on pettämistä, ihan sama miten se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
- Menin laulamaan karaokea ja päädyin harrastamaan seksiä pakettiautoon itseäni vanhemman mustalaisen kanssa, pelkäsin pitkään että miehen vaimo saa tietää ja tulee kostamaan.
- Heräsin ja asunnossani oli outo jalkalamppu, pihalla ei ollut roskalavaa joten en tiedä vieläkään mistä sen lampun nappasin.
- Samoin olen herännyt vessani lattialta vieras neuletakki päällä, ei ollut kenenkään kaverin.
- Lähdin vaalennusaineet päässä alakerran pubiin ja hyvä ettei koko tukka tippunut päästä.
- Lähdin laivalla tukholmaan ystäväni kanssa , heräsin turusta matkailuautosta kahden miehen seurasta.
- Heräsin tyyny ja tukka veressä , oli talvi ja jäiset kadut niin olin ilmeisesti kaatunut matkalla kotiin.
-Päätin toteuttaa unelmani ja käydä kusemassa vanhan kouluni pihaan , samalla tuli ripulitkin ja sotkin takkini sekä kenkäni.
Nyt jo useammalla tullut näitä autopanoja mustalaisten kanssa, en tiennyt että tällainen ilmiö on yleinenkin.
Olin kaverilla käymässä toisella paikkakunnalla. Kaveri lähti jonkun miehen matkaan. Mulla oli onneks avaimet kaverille ja ihan eteiseen asti olin nukkumaan päässyt. Jalat oli vielä kissanhiekkalaatikossa.
Otin omalta mieheltäni suihin laivan hississä. Jäätiin myös kiinni.
Olen löytänyt aamulla kotoani 2 kpl liikennemerkkejä. En tiedä yhtään miksi ja miten? Ei kyllä ole tapana käsilaukussa kanniskella mitään työkaluja.
Jättänyt takaoven auki ja kissa karkasi. Saatiin kyllä kotiin takaisin.
Onhan noita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Menin laulamaan karaokea ja päädyin harrastamaan seksiä pakettiautoon itseäni vanhemman mustalaisen kanssa, pelkäsin pitkään että miehen vaimo saa tietää ja tulee kostamaan.
- Heräsin ja asunnossani oli outo jalkalamppu, pihalla ei ollut roskalavaa joten en tiedä vieläkään mistä sen lampun nappasin.
- Samoin olen herännyt vessani lattialta vieras neuletakki päällä, ei ollut kenenkään kaverin.
- Lähdin vaalennusaineet päässä alakerran pubiin ja hyvä ettei koko tukka tippunut päästä.
- Lähdin laivalla tukholmaan ystäväni kanssa , heräsin turusta matkailuautosta kahden miehen seurasta.
- Heräsin tyyny ja tukka veressä , oli talvi ja jäiset kadut niin olin ilmeisesti kaatunut matkalla kotiin.
-Päätin toteuttaa unelmani ja käydä kusemassa vanhan kouluni pihaan , samalla tuli ripulitkin ja sotkin takkini sekä kenkäni.
Nyt jo useammalla tullut näitä autopanoja mustalaisten kanssa, en tiennyt että tällainen ilmiö on yleinenkin.
Täällä kotikaupungissani oli 90-luvulla keskustan tuntumassa baari jossa noita saalisti humalaisia valkolaistyttöjä. Puhuttiin että jossain ulkona oli oikein panopaku odottamassa .
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta, millaista on elämä missä päätty todistamaan _lukemattomia_ kertoja tilannetta jossa joku imee munaa vessassa tai taksissa?
Olen viettänyt kohtuu railakasta ja vauhdikasta elämää varsinkin nuorempana, mutta on vaikea kuvitella että päätyisin edes kerran tilanteeseen jossa olen vessassa samaan aikaan kun toiset harrastavat siellä suuseksiä.