Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Olin tuhannen päissäni baarissa kun minua alkoi yllättäen itkettää hirvittävästi. Päätin juosta ulos ja piiloutua läheisen nurkan taakse vollottamaan. Hetken itkettyäni hämmentyneen oloinen miesjoukko tuli kyselemään onko minulla jokin hätänä ja jostain syystä valehtelin saaneeni juuri kuulla että minulla on harvinainen sairaus. Minua halailtiin, minulle annettiin paperia jotta voisin pyyhkiä nenäni ja miehet veivät minut pizzeriaan, jossa yrittivät piristää minua tarjoamalla valtavan kinkkuananaslätyn. Katsoin aamuyöhön asti kissavideoita tuntemattomien seurassa ja heräsin aamulla vieras flanellipaita päälläni. Samaan aikaan punastuttaa, hävettää ja ällistyttää. Isot pisteet noille neljälle humalaiselle herrasmiehelle, jotka tekivät parhaansa lohduttaakseen valesairasta känniääliötä.
Lähdettiin kaverin kanssa tuhannen tuiterissa keskellä yötä pieniltä festareilta. Jonkin aikaa oltiin kävelty maanteitä pitkin kun alkoi kävely nyppimään. Kummallakaan ei akkua puhelimessa, joten taksin soitto ei onnistunut. Vielä vähän aikaa kuitenkin käveltiin ja juotiin kaljaa samalla. Sitten lopullinen väsymys ja humalatila iski päälle.. pystytettiin toinen teltoista pikaisesti johonkin penkareelle.
Aamulla oli sydänkohtaus lähellä kun herättiin auton torven soittoon. Kömmittiin ulos ja huomattiin että oltiin kyläkaupan parkkipaikan reunamilla. Paikallinen kaupan asiakas vihaisena meidät tööttäsi hereille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset kertoo vaikka mitä irstailuja, kuinka on annettu paljaalla panna porukalla joka rööriin ja kostopantu naapurin 60-v Jorman kanssa. Ja palstailijat on huolissaan, että ikämiehet ovat hyväksikäyttäneet näitä viattomia kullannuppuja. :-D kyllä niillä 16-v tytöilläkin alkaa hormonit hyrräämään, humalassa yleensä myös enemmän, eikä ikäerolla ole naisille samanlaista merkitystä kuin miehille, kunhan vaan toinen osapuoli on kiinnostava ja hyvännäköinen. Ymmärtäkää, että myös ne nuoret tytöt nauttii ja haluaa seksiä, myös ne teidän omat teini-ikäiset tyttärenne.
Voi luoja. Meinaatko, ettei teinipoikia paneta koko ajan?
Pointti on siinä että pankoon, mutta ei AIKUISTEN MIESTEN kanssa. Se kun ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa todella monelle nuorelle kasvuhäiriöitä ja seksuaalisia ongelmia aikuisena.
Miten hlvetin vaikeaa tämä on mammoille ymmärtää?
En ymmärrä miten sillä olisi väliä minkä ikäinen mies on. Itse tykkäsin teininä erittäin aikuisista miehistä, ikäiseni pojat ei kiinnostaneet yhtään. Tai no, kai niidenkin kanssa kännipano bileissä maistui, mutta muuten olin 30-45-vuotiaista lähinnä kiinnostunut. Nuoret pojat oli minusta turhan levottomia, lapsellisia, eivät osanneet kohdella kohteliaasti ja kunnioittavasti ei sängyssä eikä muuten. Mieluummin etsin vanhempaa seuraa. Enkä koe että asiasta olisi minulle ollut ikinä mitään haittaa. Ehkäisystä, sekä tautien että raskauden, huolehdin aina teininäkin.
Tjaaa. Täällä on yksi mies, joka saa kärsiä avovaimonsa liian nuorena aloittamasta seksielämästä. Koko seksi on hankalaa ja vaikeaa. Hyvä jos kerran viikossa onnistuu, kauhean kiertelyn jälkeen. Tätä on jatkunut vuosia, nuorempana sitä ei vielä huomannut. Nainen itse selittää, että on vaan herkkä ja seksi on vaikeeta ja päläpälä. Mutta kun on ollut yhdessä 10 vuotta niin nainen on kertonut niin paljon tarinoita nuoruudestaan, että en voi käsittää. Hyperseksuaalista touhua. Ja lähes kaikkeen liittyy alkoholi. Mutta kun parisuhteessa se ei enää onnistukaan.
Suoraan sanoen vituttaa, että nainen mainosti itseään "sitten tosi seksuaalisena, seksi on tosi tärkeää". No joo, näyttää siltä että olen n. 100 kertaa seksuaalisempi kuin hän.
Että joo, kyllä se ihan totta, että nuorena aloitettu seksielämä pilaa monen naisen aikuisen seksielämän. Varmaan myös toisinpäin, mutta ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Olen samaa mieltä muuten, mutta suojaikärajat ovat syystä. Ja ne koskevat sekä tyttöjä että poikia. Ehkä voi olla, että joku yksittäinen teini ei koe ikäeron seksissä olleen hyväksikäyttöä, tai ei ainakaan halua kokea, mutta alle 16v aikuisen kanssa on laitonta, aikuisen taholta.
...Ja joku kaksvitonen 16 -vuotiaan kanssa on myös laitonta, koska 25-vuotias ja 16-vuotias eivät taatusti ole "samoissa henkisen kehityksen tasoissa". Ihan turha väittää muuta, kun kakskymppisetkin on vielä ihan kakaroita.
Ja aapeukuttajat ovat sitä mieltä, että tämä on joku fiilisjuttu. Voihan nenä.
Vierailija kirjoitti:
Tjaaa. Täällä on yksi mies, joka saa kärsiä avovaimonsa liian nuorena aloittamasta seksielämästä. Koko seksi on hankalaa ja vaikeaa. Hyvä jos kerran viikossa onnistuu, kauhean kiertelyn jälkeen. Tätä on jatkunut vuosia, nuorempana sitä ei vielä huomannut. Nainen itse selittää, että on vaan herkkä ja seksi on vaikeeta ja päläpälä. Mutta kun on ollut yhdessä 10 vuotta niin nainen on kertonut niin paljon tarinoita nuoruudestaan, että en voi käsittää. Hyperseksuaalista touhua. Ja lähes kaikkeen liittyy alkoholi. Mutta kun parisuhteessa se ei enää onnistukaan.
Suoraan sanoen vituttaa, että nainen mainosti itseään "sitten tosi seksuaalisena, seksi on tosi tärkeää". No joo, näyttää siltä että olen n. 100 kertaa seksuaalisempi kuin hän.
Että joo, kyllä se ihan totta, että nuorena aloitettu seksielämä pilaa monen naisen aikuisen seksielämän. Varmaan myös toisinpäin, mutta ei ole kokemusta.
Onhan se nyt ihan eri asia kokeilla ja opetella sen tutun ja turvallisen puolison kanssa, joka myös kunnioittaa, eikä pidä vain panoalustana.
Mutta minähän olen tämän mielipiteen takia sitten nipottaja raamattupiiristä ja vaikka mitä 👍
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset kertoo vaikka mitä irstailuja, kuinka on annettu paljaalla panna porukalla joka rööriin ja kostopantu naapurin 60-v Jorman kanssa. Ja palstailijat on huolissaan, että ikämiehet ovat hyväksikäyttäneet näitä viattomia kullannuppuja. :-D kyllä niillä 16-v tytöilläkin alkaa hormonit hyrräämään, humalassa yleensä myös enemmän, eikä ikäerolla ole naisille samanlaista merkitystä kuin miehille, kunhan vaan toinen osapuoli on kiinnostava ja hyvännäköinen. Ymmärtäkää, että myös ne nuoret tytöt nauttii ja haluaa seksiä, myös ne teidän omat teini-ikäiset tyttärenne.
NO nyt oli sellaista setämies-juttua, että huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Asun rivarissa ja toissakesänä joku naapuri pystytti pihalle jättitrampoliinin lasten iloksi. Yhtenä aamuna sitten ´hortoilin kotiin pää täynnä viiniä ja päätin käydä nukkumaan trampoliinin päälle, heräsin kun puolet taloyhtiön muksuista tuijottaa mekko korvissa ja käsilaukku päänalusena kuorsaavaa tätiä. Luikin häpeissäni kotiin ja pian soi ovikello kun yksi lapsosista toi kenkäni, jotka olin potkaissut trampoliinin alle
Paras! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä että pankoon, mutta ei AIKUISTEN MIESTEN kanssa. Se kun ihan aikuisten oikeasti aiheuttaa todella monelle nuorelle kasvuhäiriöitä ja seksuaalisia ongelmia aikuisena.
No koska juuri MINUN tytär on niin henkisesti kehittynyt 15 -vuotiaana, että on ihan ok että naapurin 30-vuotias pena korkkaa sen! Älä sinä tule tänne selittämään!!!!!1!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sillä olisi väliä minkä ikäinen mies on. Itse tykkäsin teininä erittäin aikuisista miehistä, ikäiseni pojat ei kiinnostaneet yhtään. Tai no, kai niidenkin kanssa kännipano bileissä maistui, mutta muuten olin 30-45-vuotiaista lähinnä kiinnostunut. Nuoret pojat oli minusta turhan levottomia, lapsellisia, eivät osanneet kohdella kohteliaasti ja kunnioittavasti ei sängyssä eikä muuten. Mieluummin etsin vanhempaa seuraa. Enkä koe että asiasta olisi minulle ollut ikinä mitään haittaa. Ehkäisystä, sekä tautien että raskauden, huolehdin aina teininäkin.
Tottakai ne kakarat haluaa vanhempaa naista/miestä! Mutta vain todella likaiset aikuiset panevat lapsia. Ihan turha selittää, että ne vauvanposkiset teinit näyttäisivät aikuisilta. Sori vaan, jos jumalattoman ihana eka kertasi hajoaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Siinä on se iso ero, että hyvin harva teinipoika joutuu aikuisen miehen/naisen käyttämäksi kännissä. Sen sijaan todella moni teinityttö joutuu. Tämä ryhmädefenssi paljastaa asian todellisen tilan.
Todella moni neitsyyden menetyskin menisi lapseensekaantumiseksi, jos poliisi tietäisi tilanteesta. On näitä niin monta nähty.
Ainakin oman lähipiirin edesottamusten mukaan nimenomaan moni teinityttö tarkoituksellisesti haluaa päästä neitsyydestä eroon tuntemattoman kanssa (ei tarvitse tavata enää koskaan) ja mielellään vanhemman (kokeneemman ja kiinnostavamman) miehen kanssa. Ei ole kerta eikä kaksi kun se oma ikä on valehdeltu. On kyllä niitäkin tapauksia, jossa nuori mies saalistaa nimenomaan teinityttöjä, mutta väittäisin niiden olevan vähemmistönä.
Teinipoikien kohdalla tapauksia on varmasti vähemmän, mutta harvemmin niissä on kyse siitä, että poika olisi tarkoituksella etsinyt vanhempaa naista seksiseuraksi. Pojat/miehet etsivät yleensä saman ikäistä tai nuorempaa seuraa. Ja vaikka yrittäisivät, niin harvemmin onnistuisivat naisia hämäämään. On paljon helpompi erottaa 16v ja 20v poika/mies toisistaan kuin 16v ja 20v tyttö/nainen. Eli harva nainen vahingossa sekaantuu alaikäiseen poikaan, kyllä ne on ihan tieten tehtyjä hyväksikäyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Tottakai sillä miehen iällä on merkitystä. Oletko nyt ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan eri asia kokeilla ja opetella sen tutun ja turvallisen puolison kanssa, joka myös kunnioittaa, eikä pidä vain panoalustana.
Mutta minähän olen tämän mielipiteen takia sitten nipottaja raamattupiiristä ja vaikka mitä 👍
En minä nyt tuotakaan mieltä ole, mutta jos on aloittanut seksielämänsä yläkouluikäisenä jonkun aikamiehen patjana, ei sillä voi olla kuin negatiivisia vaikutuksia tulevaisuudessa.
Lasten keskinäiset touhut on erikseen ja aikuisten touhut on erikseen.
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne kakarat haluaa vanhempaa naista/miestä! Mutta vain todella likaiset aikuiset panevat lapsia. Ihan turha selittää, että ne vauvanposkiset teinit näyttäisivät aikuisilta. Sori vaan, jos jumalattoman ihana eka kertasi hajoaa tässä.
Alapeukuttaja on sitä mieltä, että lapsia painavat miehet eivät ole likaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.
Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä.
No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.
Juuri lauantain näin tytön, joka oli ihan umpikännissä. Siis ihan naamat. Kaksi poikaa kuljetti häntä jonnekin. Osallistuin tapaukseen sen verran, että hommasin taksin ja käskin viedä tytön nukkumaan. Pojat olivat tytön kavereita, tiesivät osoitteenkin mutta vannoin heitä ettei mitään sammuneen panemista. Että olkaa herrasmiehiä. Lupasivat. Ilmeisesti, tai toivottavasti, tälläisen keski-ikäisen äiti-ihmisen auktoriteetti toimii 😂😂
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.Tämä 54-vuotias setä on auttanut aika montaa nuorta viikonloppuöisin. Soittanut kotiin, auttanut taksiin tai bussipysäkille. Kotiini en ole vienyt. Koiran kanssa pitää käydä iltalenkillä ja viikonloppuisin se usein venyy pikkutunneille, niin saan aamulla nukkua vähän pidempään. Asun Helsingin keskustassa.
Ja se on hyvä. Hienoa työtä. Mutta ymmärrät kai itsekin, kuinka epäilyttävän näköistä on jos kaksi sinun ikäistäsi miestä raahaisi sammumispisteessä olevaa 18-20 vuotiasta tyttöä kaupungilla.
Ei minusta yhtään sen epäilyttävämpää kuin se, että kaksi tätiä taluttaa nuorta miestä.
Sinisilmäsen ihmisen kommentti. Oletko mies, vai nainen joka jakelee seksivalistusta tässä ketjussa?
En tarkoita, ettei epäilykseen olisi syytä kun miehet taluttaa naista. Tarkoitan, ettei pidä olla sinisilmäinen niiden naisten suhteen kun he taluttaa miestä. Molemmista löytyy vilpittömiä auttajia ja myös hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
...
Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V.
Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?
Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)
Tuntuu olevan kovasti eri mielipiteitä tästä. Jos 18-vuotias tyttö on toisille ihan selkeästi teini, niin en pitäisi 20-vuotiasta poikaa automaattisesti kypsänä aikuisena. Varsinkin kun aika yleisesti ollaan sitä mieltä, että pojat tulee tyttöjä kehityksessä pari vuotta jäljessä.
Jos olisi minun poika niin kävisin kyllä pitämässä pienen "puhuttelun" tälle naikkoselle...
Kaksinaismoralismia miten parikymppiset tytöt nähdään uhreina, mutta jos parikymppinen poika tulee itseään reippaasti vanhemman naisen houkuttelemaksi niin sille vain naureskellaan.
Oliko nainen pojan opettaja? Ei. Kertoiko nainen pojan olleen juuri tasan 20v? Ei.
Houkutteliko harjoittelija tytön? EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Ei kai nyt silloin, jos molemmilla on sama meno. Mutta kuten täälläkin on tullut ilmi, niin joku puolta vanhempi grillimyyjä kyllä hyväksikäyttää nuoren naisen humalatilaa kun lähtee mukaan. Samoin roskiksella ollut mies, jolla oli vaimo raskaana. Useimmat naiset eivät ikipäivänä lähtisi vonkaamaan joltain satunnaiselta känniseltä mieheltä, jos itse olisivat selvänä. Monet miehet taas oikein näkevät tilaisuutensa tulleen, kun joku nainen on kännissä.
Eikö näissäkin molemmissa nainen ollut se joka vonkasi?
Tiedän useampiakin tapauksia jossa kännissä oleva mies on saanut vongattua selvän tai hyvin vähän juoneen naisen harrastamaan seksiä. Onko siinäkin käytetty miesparan humalatilaa hyväksi vai koskeeko se vain tilanteita, joissa nainen on humalassa?
Mies petti. Mitä väliä vaikka nainen vonkasi???? :DDDD Poistaako se jotenkin pettäjän vastuun, kun katala nainen vietteli?
Ja pitäisin kyllä aika vastenmielisenä 30v naista, joka 16-18v pojan tullessa vonkaamaan seksiä kännissä suostuisi. Millainen aikuinen haluaa panna lasta? Itse tuossa tilanteessa olisin lähinnä huolestunut alaikäisestä kännissä. Grillityöntekijää pannut oli alaikäinen, kännissä, mutta suojaikärajan ylittänyt.
Ei poista pettäjän vastuuta. Jos pointtisi on se pettäminen, niin miksi haluat joka välissä tuoda esiin sen, että nainen oli kännissä ja nuorempi? Ei se mitenkään lisää pettäjän vastuuta. Tuskin se oma puoliso ottaa pettämistä yhtään kevyemmin vaikka se olisi tapahtunut omanikäisen ja selvin päin olevan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se iso ero, että hyvin harva teinipoika joutuu aikuisen miehen/naisen käyttämäksi kännissä. Sen sijaan todella moni teinityttö joutuu. Tämä ryhmädefenssi paljastaa asian todellisen tilan.
Todella moni neitsyyden menetyskin menisi lapseensekaantumiseksi, jos poliisi tietäisi tilanteesta. On näitä niin monta nähty.
Ainakin oman lähipiirin edesottamusten mukaan nimenomaan moni teinityttö tarkoituksellisesti haluaa päästä neitsyydestä eroon tuntemattoman kanssa (ei tarvitse tavata enää koskaan) ja mielellään vanhemman (kokeneemman ja kiinnostavamman) miehen kanssa. Ei ole kerta eikä kaksi kun se oma ikä on valehdeltu. On kyllä niitäkin tapauksia, jossa nuori mies saalistaa nimenomaan teinityttöjä, mutta väittäisin niiden olevan vähemmistönä.
Teinipoikien kohdalla tapauksia on varmasti vähemmän, mutta harvemmin niissä on kyse siitä, että poika olisi tarkoituksella etsinyt vanhempaa naista seksiseuraksi. Pojat/miehet etsivät yleensä saman ikäistä tai nuorempaa seuraa. Ja vaikka yrittäisivät, niin harvemmin onnistuisivat naisia hämäämään. On paljon helpompi erottaa 16v ja 20v poika/mies toisistaan kuin 16v ja 20v tyttö/nainen. Eli harva nainen vahingossa sekaantuu alaikäiseen poikaan, kyllä ne on ihan tieten tehtyjä hyväksikäyttöjä.
Olet siis vakavissasi sitä mieltä, että kun aikuinen nainen painaa poikaa, se on lapsen hyväksikäyttöä, mutta kun aikuinen mies painaa tyttöä, niin se tyttö hyväksikäyttää sitä miestä?
...Ehkä se onkin ihan hyvä asia, ettei Suomessa enää hankita lapsia. Kasvattajat ainakin ovat aivan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vakavissasi sitä mieltä, että kun aikuinen nainen painaa poikaa, se on lapsen hyväksikäyttöä, mutta kun aikuinen mies painaa tyttöä, niin se tyttö hyväksikäyttää sitä miestä?
...Ehkä se onkin ihan hyvä asia, ettei Suomessa enää hankita lapsia. Kasvattajat ainakin ovat aivan sekaisin.
Sama! Siis mitä hittoa?! :D
Ilmeisesti mammat haluavat lastensa tekevän vähintään samat aivottomuudet kuin äiti teki aikoinaan, ettei nyt paremmiksi itseään kuvittele!