Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Eli teininä pitäisi vain tyytyä runkkaamaan vaikka panettaa? 18 vuotias saa nussia mutta 16 vuotias ei?
Lapsi on edelleen lapsi. Se on ihan sama, jos suurinpiirtein samanikäiset touhuavat keskenään, mutta joku 15-vuotias kännissä ja yli kakskymppinen mies? Siis miten helvetissä tuon voi kääntää positiiviselle spinnille?
alkoholisti
Mikä ihmeen lynkkausketju tästä nyt kehkeytyi. Täällä ihmiset (enimmäkseen naiset) jakaa menneitä kännimokiaa, myös teiniajoilta, ja aletaan jeesustelemaan mikä on oikein ja mikä on väärin, niponipo. Kuulkaas kun se juna meni jo, menneitä ei voi muuttaa, elämä on, jne.
Minä en kännipannut vielä 15v, mutta teininä kuitenkin.
Jeesustelijat voi tehdä oman jeesusteluketjun joka sisältää seksivalistusta ja moraalisaarnoja "holtittomille" tytöille ja naisille. Varmaan moni kiinnostuu. Muistakaa rukoilla välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Olen samaa mieltä muuten, mutta suojaikärajat ovat syystä. Ja ne koskevat sekä tyttöjä että poikia. Ehkä voi olla, että joku yksittäinen teini ei koe ikäeron seksissä olleen hyväksikäyttöä, tai ei ainakaan halua kokea, mutta alle 16v aikuisen kanssa on laitonta, aikuisen taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
...
Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V.
Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?
Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)
Tuntuu olevan kovasti eri mielipiteitä tästä. Jos 18-vuotias tyttö on toisille ihan selkeästi teini, niin en pitäisi 20-vuotiasta poikaa automaattisesti kypsänä aikuisena. Varsinkin kun aika yleisesti ollaan sitä mieltä, että pojat tulee tyttöjä kehityksessä pari vuotta jäljessä.
Minun mielestäni ja käsittääkseni yleisestikin parikymppisyys tarkoittaa mitä tahansa ikää välillä 20-29? En siis automaattisesti olettanut pojan olleen juuri tasan 20v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
...
Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V.
Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?
Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)
Tuntuu olevan kovasti eri mielipiteitä tästä. Jos 18-vuotias tyttö on toisille ihan selkeästi teini, niin en pitäisi 20-vuotiasta poikaa automaattisesti kypsänä aikuisena. Varsinkin kun aika yleisesti ollaan sitä mieltä, että pojat tulee tyttöjä kehityksessä pari vuotta jäljessä.
Jos olisi minun poika niin kävisin kyllä pitämässä pienen "puhuttelun" tälle naikkoselle...
Kaksinaismoralismia miten parikymppiset tytöt nähdään uhreina, mutta jos parikymppinen poika tulee itseään reippaasti vanhemman naisen houkuttelemaksi niin sille vain naureskellaan.
Oliko nainen pojan opettaja? Ei. Kertoiko nainen pojan olleen juuri tasan 20v? Ei.
Pätijät ilman omaa elämää pilasivat tämän ketjun. Varmaan ihan törkeen merkityksellinen olo kun on vaahdonnut palstalla. Onnea teille, olette kaikki täällä rageevat ihmiset oikea kansan toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Ei kai nyt silloin, jos molemmilla on sama meno. Mutta kuten täälläkin on tullut ilmi, niin joku puolta vanhempi grillimyyjä kyllä hyväksikäyttää nuoren naisen humalatilaa kun lähtee mukaan. Samoin roskiksella ollut mies, jolla oli vaimo raskaana. Useimmat naiset eivät ikipäivänä lähtisi vonkaamaan joltain satunnaiselta känniseltä mieheltä, jos itse olisivat selvänä. Monet miehet taas oikein näkevät tilaisuutensa tulleen, kun joku nainen on kännissä.
Eikö näissäkin molemmissa nainen ollut se joka vonkasi?
Tiedän useampiakin tapauksia jossa kännissä oleva mies on saanut vongattua selvän tai hyvin vähän juoneen naisen harrastamaan seksiä. Onko siinäkin käytetty miesparan humalatilaa hyväksi vai koskeeko se vain tilanteita, joissa nainen on humalassa?
Mies petti. Mitä väliä vaikka nainen vonkasi???? :DDDD Poistaako se jotenkin pettäjän vastuun, kun katala nainen vietteli?
Ja pitäisin kyllä aika vastenmielisenä 30v naista, joka 16-18v pojan tullessa vonkaamaan seksiä kännissä suostuisi. Millainen aikuinen haluaa panna lasta? Itse tuossa tilanteessa olisin lähinnä huolestunut alaikäisestä kännissä. Grillityöntekijää pannut oli alaikäinen, kännissä, mutta suojaikärajan ylittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotrakoon että kerran baarissa vessan kopin lavuaarin päällä oli puolillaan oleva siideri lasi. Lirautin siihen kusta ja laitoin takaisin paikalleen. Kyllä sen joku ahneempi varmaan kietaisi naamaan. Ei ole kuitenkaan järjen hallinta täysin kadonnut eikä tullut mieleenkään tehdä tuollaista kuin täällä kuvatut hulluimmat tempaukset.
Ei tuota järkeä tunnu sinullakaan olevan. Vaikka miten humalassa on tullut oltua, niin ei ole IKINÄ pienessä mielessäkään tullut päähän pistoa kusta puolikkaaseen tuoppiin. Kuinka sairas pitää olla, että jättää tuollaisen lasin vielä näkyville, jotta joku sen joisi pois?
Tästä tapahtumasta on aikaa, joten en aivan muista millaisessa porukassa tämä sattui. Mutta kotibileissä kuitenkin. Olin syönyt ja juonut valtavia määriä kahden tai kolmen päivän putkessa.. Bileissä olin sitten n. yhdeltä yöllä aivan järkyttävässä kännissä. Mahassa velloi napaan ahdettu ruoka ja viina. Juoksin vessaan, tietämättä lentääkö edestä vai takaa. Lensi molemmista. Sammuin housut kintuissa vessaan. Tästä ei mitään muistikuvia, mutta minut kannettiin oksennuksen ja pask*n keskeltä suihkun kautta sohvalle.
Surullista miten alkoholismi voi viedä nuoren ihmisen pohjalle. Vihdoin kuuden vuoden liiallisen juomisen jälkeen lopetin.. Nyt yli kolme vuotta selvinpäin, ja loppuelämä edessä. Vain lukuisat mielenterveyttä raastavat kokemukset muistuttaa liiankin villistä nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten ketjussa henkilökohtaiset mielipiteet otetaan raivolla. Jos joku vain mainitsee, että itsestään ajatus suuseksistä randomin kanssa tuntuisi kuvottavalle, niin tähänkin vastataan raivolla, että mene pois ketjusta. Plus haukutaan sievistelijäksi, lestaksi ja vaikka mitä.
Tai tulee vähän mieleen, että mahdetaanko sittenkään olla itse ihan sinut noiden kokemuksiensa kanssa, kun reagoidaan noin vahvasti.
Perusteeton ylenkatsova asenne saa ihmiset ymmärrettävästi olemaan pitämättä jostakin. Ei se, että sinä et halua seksiä tuntemattoman henkilön kanssa. Varsinkin, kun noiden kirjoittaja ei osannut vastata mitään loogista, kun kysyttiin miksi kahden aikuisen välinen seksi olisi moraalitonta, tai miksi nainen ei voisi harrastaa irtosuhteita ja omata hyvän itsetunnon.
On täysin ok kertoa, jos ei halua irtosuhteita. Sen ilmoittaminen tällaisessa ketjussa haukkuen muut moraalittomiksi ja oman arvon tunteensa kadottaneiksi ei ole ok, varsinkaan jos mielipidettään ei osaa perustella mitenkään järkevästi.
No itse ainakin vastasin vain kysymykseen, että mitä naiset saavat suuseksin antamisesta.
Mainitsin vielä, että henkkoht, eli henkilökohtaisesti, minun mielestäni, suuseksi tuntemattoman kanssa on ehdoton ei (mutta oman tutun ja turvallisen puolison kanssa kylmä) + muistutus siitä, että taudit leviävät myös suuseksin välityksellä.
Ja tästä minua nimiteltiin vaikka miksi.
Pitikö sinun kirjoittaa että kysyit kysymyksen mitä ihminen saa suuseksin antamisesta (tuntemattomalle)? Minä vastasin siihen kysymykseen ihan asiallisesti, koska en kokenut sitä mitenkään loukkaavana.
Mutta varmaan joku voi kokea hieman alentuvana paasauksena sen, jos samassa kommentissa valistat aikuisia ihmisiä seksitaudeista. Varsinkin kun samat tyypit ovat myöntäneet mokat, eli näissä kommenteissa se on yleensä juurikin se seksin suojaamattomuus, tai se että tuli lähdettyä sellaisen tyypin mukaan, jonka seuraan ei selvänä ollessaan olisi lyöttäytynyt.
Seksitaudit voivat yhtälailla tarttua myös parisuhdeseksissä, tai suudellessa. Samoin parisuhteissa suosituissa ehkäisymenetelmissä voi olla naisille negatiivisia terveysvaikutuksia, ja ympäristövaikutuksia.
Ei seksi koskaan ole mitenkään 100% turvallista. Tietenkin kumin käyttämättömyys on aina se riskiä lisäävä moka.
Lapsellisra logiikkaa: koska taudit voivat tarttua myös kondomilla, harrastan paljaalla koska 99%:sti suojaava kondoomi on hölmö.
Seksuaalikasvatuksen taso on romahtanut.
Huonoa luetun ymmärtämistä. Lähes kaikkihan ovat myöntäneet, että kumin käyttämättömyys on se moka.
Ja sitten jotkut nollamoralisoijat tulevat sokeina selittämään parisuhdeseksin ylivertaisuudesta samalla haukkuen mokansa kertoneet likaisiksi ja moraalittomiksi. Totuus on, että esim pettämistä tapahtuu hyvin paljon. Useissa tarinoissa näissäkin edes pettävä osapuoli ei ole huolehtinut kumista. Onkos se parisuhdeseksi sittenkään niin kovin paljon turvallisempaa?
Suosittelen jokaista parisuhdeseksiä harrastavaakin ottamaan vaan sen kumin käyttöön, sillä koskaan ette voi olla varma onko toinen pettänyt, onko kumppanin ex aiemmassa suhteessa pettänyt ja tartuttanut jotain, tai onko kumppaninne vaikka innostunut hiukan liikaa esim Thaikkulomalla. "Muuten olette lapsellisia ja likaisia."
Mutta mitä hauskaa on kondomin "unohtamisessa"? Asia on suurinpiirteinen yhtä hauska kuin autolla ajo kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Olen samaa mieltä muuten, mutta suojaikärajat ovat syystä. Ja ne koskevat sekä tyttöjä että poikia. Ehkä voi olla, että joku yksittäinen teini ei koe ikäeron seksissä olleen hyväksikäyttöä, tai ei ainakaan halua kokea, mutta alle 16v aikuisen kanssa on laitonta, aikuisen taholta.
...Ja joku kaksvitonen 16 -vuotiaan kanssa on myös laitonta, koska 25-vuotias ja 16-vuotias eivät taatusti ole "samoissa henkisen kehityksen tasoissa". Ihan turha väittää muuta, kun kakskymppisetkin on vielä ihan kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se iso ero, että hyvin harva teinipoika joutuu aikuisen miehen/naisen käyttämäksi kännissä. Sen sijaan todella moni teinityttö joutuu. Tämä ryhmädefenssi paljastaa asian todellisen tilan.
Todella moni neitsyyden menetyskin menisi lapseensekaantumiseksi, jos poliisi tietäisi tilanteesta. On näitä niin monta nähty.
Tämä. Teinitytöt saavat tietenkin harrastaa seksiä, mutta sen kuuluu tapahtua suunnilleen samanikäisten ja -tasoisten, korkeintaan muutaman vuoden vanhempien poikien tai tyttöjen kanssa. Ihmettelen suuresti, että Suomessa suojaikäraja on vain 16-vuotta. Teini-ikäinen ei ole aikuinen, ja saa silti lain mukaan 16-vuotiaana panna vaikka nelikymppisen kanssa. Miksi laki ei suojaa tuota kehityskautta paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teininä pitäisi vain tyytyä runkkaamaan vaikka panettaa? 18 vuotias saa nussia mutta 16 vuotias ei?
Lapsi on edelleen lapsi. Se on ihan sama, jos suurinpiirtein samanikäiset touhuavat keskenään, mutta joku 15-vuotias kännissä ja yli kakskymppinen mies? Siis miten helvetissä tuon voi kääntää positiiviselle spinnille?
alkoholisti
Mikä ihmeen lynkkausketju tästä nyt kehkeytyi. Täällä ihmiset (enimmäkseen naiset) jakaa menneitä kännimokiaa, myös teiniajoilta, ja aletaan jeesustelemaan mikä on oikein ja mikä on väärin, niponipo. Kuulkaas kun se juna meni jo, menneitä ei voi muuttaa, elämä on, jne.
Minä en kännipannut vielä 15v, mutta teininä kuitenkin.Jeesustelijat voi tehdä oman jeesusteluketjun joka sisältää seksivalistusta ja moraalisaarnoja "holtittomille" tytöille ja naisille. Varmaan moni kiinnostuu. Muistakaa rukoilla välillä.
Kyllä se on ihan pojille myös. Järki hoi!
Kokonaan oma juttunsa on se, että miten helvetissä teitä siellä kotona on kohdeltu, kun suuri osa täällä on jo yläasteikäisenä vetänyt perseitä? Luulin että tuollaiset sossunkasvatit jäivät jonnekin 90-luvulle. Eivät näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se iso ero, että hyvin harva teinipoika joutuu aikuisen miehen/naisen käyttämäksi kännissä. Sen sijaan todella moni teinityttö joutuu. Tämä ryhmädefenssi paljastaa asian todellisen tilan.
Todella moni neitsyyden menetyskin menisi lapseensekaantumiseksi, jos poliisi tietäisi tilanteesta. On näitä niin monta nähty.
Tämä. Teinitytöt saavat tietenkin harrastaa seksiä, mutta sen kuuluu tapahtua suunnilleen samanikäisten ja -tasoisten, korkeintaan muutaman vuoden vanhempien poikien tai tyttöjen kanssa. Ihmettelen suuresti, että Suomessa suojaikäraja on vain 16-vuotta. Teini-ikäinen ei ole aikuinen, ja saa silti lain mukaan 16-vuotiaana panna vaikka nelikymppisen kanssa. Miksi laki ei suojaa tuota kehityskautta paremmin?
16-vuotias ei saa lain mukaan panna 40 -vuotiasta. Ellei tämä 40-vuotias ole joku jälkeenjäänyt. 40 -vuotias ei voi millään olla 16-vuotiaan kanssa henkisen kehityksen kanssa samalla tasolla.
Suojaikäraja ei tarkoita, että sen jälkeen on kaikille portit auki. Tätä ilmeisen moni täällä ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla kännissä panemisesta tuli mieleen sukulainen jonka avoliitto päättyi kun ykdeksän kuukautta myöhemmin oveen rimputettiin nyytti kourassa sutturan toimesta
Ja nyt nauramme kippurassa tälle hassunhauskalle kännimokailulle.
Joskus teininä 17v olin poikaystävän kanssa rannalla juhlissa. Juotiin ja päädyttiin lähialueelle luonnon helmaan hommiin. Humalassa paikka näytti mainiolta, vanhan hylätyn oloisen rakennuksen ja korkean pensaikon välissä. Varmaan tunnin verran nakuina siellä kellittiin.
Parikymppisenä sitten sattumalta kävelin koiran kanssa alueella, ja päätin hymysuin kurkata vanhan painipaikan.
Rakennus ei suinkaan ollut hylätty, vaan toiminnassa ollut päiväkoti. Oltiin peuhattu aivan takaoven vieressä, jolle osoitti valvontakamera. Valvontakamera näytti olleen siinä jo tovin, luultavasti kuvannut känniset teinit puuhissa. Toivottavasti kuvasi minut myös 6 vuotta jälkeenpäin kun hölkkäsin nauraen pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että monelle mammalle tämä tulee ilmeiseksi vasta sitten, kun se oma tytär on 15-16 -vuotias. Tuskin kukaan täyspäinen vanhempi sekoaa jos tytär harrastaa seksiä oman ikälkuokkansa sisällä olevan pojan kanssa kumia käyttäen. Mutta entäs jos kyseessä onkin joku kolmeakymppiä lähentelevä oman elämänsä sankari, joka painaa sitä mamman omaa räkäkännissä olevaa tyttöä jossain ruotsinlaivalla tai räkäisessä hotellissa, kuten mamma itse teki aikoinaan?
Oho. Ei se enää tunnukaan normaalilta.
Täällä naiset kertoo vaikka mitä irstailuja, kuinka on annettu paljaalla panna porukalla joka rööriin ja kostopantu naapurin 60-v Jorman kanssa. Ja palstailijat on huolissaan, että ikämiehet ovat hyväksikäyttäneet näitä viattomia kullannuppuja. :-D kyllä niillä 16-v tytöilläkin alkaa hormonit hyrräämään, humalassa yleensä myös enemmän, eikä ikäerolla ole naisille samanlaista merkitystä kuin miehille, kunhan vaan toinen osapuoli on kiinnostava ja hyvännäköinen. Ymmärtäkää, että myös ne nuoret tytöt nauttii ja haluaa seksiä, myös ne teidän omat teini-ikäiset tyttärenne.
Ruotsin laivalla tanssin humalassa saksalaisen seurueen kanssa.. Olin iskenyt silmäni komeaan saksalaiseen ja meillä synkkasikin hyvin. Olin kuitenkin niin humalassa loppuyöstä, että äijä ymmärrettävästi häipyi paikalta. Otin tästä nokkiini ja jostain syystä riitelin miehen kavereiden kanssa asiasta. Huusin lopulta heidätkin pois baarista. Tässä kohtaa meni (onneksi?) muisti.
Heräsin kun naurua pidättelevä kaveri herätteli. Kysyi muistanko loppuyötä.. Vastasin että en joten hän kertoi mitä olin puuhannut.
Kaveri oli löytänyt minut neljän aikaan saksalaisen seurueen hytin ovelta.. ilman housuja laulamassa ja lukemassa englanniksi NATSIJUTTUJA wikipediasta. Tämä luku- ja lauluhetki oli raivolla karjuttu. Jotain aivan sumeita kohtia muistan tästä itsekin.
Selvinpäin rauhallinen lastenhoitaja, en lainkaan rasisti. Housuja ei löytynyt koskaan. Kaveri 100% varma että sain lasiini baarissa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että monelle mammalle tämä tulee ilmeiseksi vasta sitten, kun se oma tytär on 15-16 -vuotias. Tuskin kukaan täyspäinen vanhempi sekoaa jos tytär harrastaa seksiä oman ikälkuokkansa sisällä olevan pojan kanssa kumia käyttäen. Mutta entäs jos kyseessä onkin joku kolmeakymppiä lähentelevä oman elämänsä sankari, joka painaa sitä mamman omaa räkäkännissä olevaa tyttöä jossain ruotsinlaivalla tai räkäisessä hotellissa, kuten mamma itse teki aikoinaan?
Oho. Ei se enää tunnukaan normaalilta.
Juuri näin. Jos olisin itse vielä teini ja äiti kysyisi, että mihinkä olen menossa perjantai-iltana ja mitä tekemään niin vastaus olisi, että sinne samaan paikkaan kuin sinä nuorena ja tekemään samoja asioita. Olisi hupaisaa katsoa sitä äitin saamaa kauhukohtausta.
Huonoa luetun ymmärtämistä. Lähes kaikkihan ovat myöntäneet, että kumin käyttämättömyys on se moka.
Ja sitten jotkut nollamoralisoijat tulevat sokeina selittämään parisuhdeseksin ylivertaisuudesta samalla haukkuen mokansa kertoneet likaisiksi ja moraalittomiksi. Totuus on, että esim pettämistä tapahtuu hyvin paljon. Useissa tarinoissa näissäkin edes pettävä osapuoli ei ole huolehtinut kumista. Onkos se parisuhdeseksi sittenkään niin kovin paljon turvallisempaa?
Suosittelen jokaista parisuhdeseksiä harrastavaakin ottamaan vaan sen kumin käyttöön, sillä koskaan ette voi olla varma onko toinen pettänyt, onko kumppanin ex aiemmassa suhteessa pettänyt ja tartuttanut jotain, tai onko kumppaninne vaikka innostunut hiukan liikaa esim Thaikkulomalla. "Muuten olette lapsellisia ja likaisia."