Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistatin eiemmin viestini liian avautumisen takia, mutta laitan tähän yhden mokan siitä takasin.
Riitelin parikymppisenä silloisen poikakaverin kanssa. Se asui paritalossa, jonka toisessa päässä asui 6kymppinen mies. Ajauduin sitten kännissä sen naapurin ukon luokse. Muistan sen että esitteli minulle haitariaan ja taisi sitä vähän soittaakin, sitten löysinkin itseni jo sängystä ukon kanssa. Päätin voihkia ja huutaa oikein kuuluvasti kun ukko minua nai, koska tiesin poikakaverin seinän takana kuulevan.
Seuraavana päivänä (ehkä)kuulin kaverilta, että poikakaveri oli paiskonut huonekalujaan pitkin pihaa ja hakannut niitä palasiksi kirveellä.< Tämä on sitä naisen mieheen kohdistamaa "henkistä pahoinpitelyä", jos jollekulle oli vielä tämä hakusessa.
Näissä moni tappaa itsensä, enkä ihmettele.
Henkinen väkivalta oli molemminpuolista, fyysinen väkivalta yksipuolista (poikaystävän taholta). Minä vain kostin, en kadu.
Narsistit harvoin katuvat.
Kiitos vain diagnoosista arvon kotipsykologi. Minusta ei saa narsistia tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Eipa noista voi sanoa mitaan kun ei meilla ole kuin asianosaisen oma kertomus. Ei liene tavatonta, etta holtittomuus tosiaan juontaa juurensa jostain ikavasta, mutta toisaalta kai niita aidosti hyvin seksuaalisiakin ihmisia on. Toisekseen, kaikilla on omat traumansa tai irrationaalisuutensa, eipa se yhdenillanjuttujen harrastaminen kai sen suurempi ongelma tarvitse olla kuin lieva neuroottisuus, pakonomainen urheilu tai hieman haittaava perfektionismi. Ongelmaksi se muuttuu sitten, jos kyse on tavasta liennyttaa jotain patoumia tavalla, joka kuitenkaan sitten pidemman paalle ei toimi vaan aiheuttaa ahdistusta. Mita nyt tuollaisia ihmisia olen tavannut, niin jotkut hoitaa kuitenkin asiansa ihan kunnolla ja pystyy muillla elamanalueilla olemaan hyvinkin asiallisia. Joillakin sitten kyse on pakonomaisesta huomionhausta tai jopa seksiaddiktiosta, joka johtaa vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisitte kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moraalittomia voi ihmisistä tullakkaan kännissä. Ja miten niin moni vaan hetken mielijohteesta päätyy panemaan ties kenen kanssa ja miten päin vain ja missä vain.... voi luoja tätä nykyajan seksikulttuuria.
Niimpä, voi luoja miten mahtavaa. :) Enää ei naista kivitetä tai heitetä roviolle jos vaikka pimperoon lipsahtaakin jonkun muun kuin vanhempien valitseman aviomiehen kikkeli.
Vapaa seksi on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut!
/66
Hyi hlev mitä moraalittomuutta, tota kauttahan leviää sit seksi taudit yms, kertoo ihmisen älykkyydestä jos pomppii ties kenen kanssa sänkyyn pelkässä kiiman himoissa
Kun ehkäisy on kunnossa, eivät taudit leviä. Uskonnollisissa ja muuten vanhoillisissa piireissä sekoitetaan tietoisesti mielikuvia seksitauteihin liittyvästä "likaisuudesta" moraaliseen likaisuuteen. Muihin sairauksiin ei liity samanlaista ylimitoitettua pelottelua: papit eivät saarnaa tupakoinnin tai ylensyönnin vaaroista lainkaan samalla tavalla. Oikeastihan seksitaudit ovat klamydiaa lukuun ottamatta Suomessa aika harvinaisia, ja nykyaikana taudit on helposti hoidettavissa antibiooteilla.
Millä antibiootilla hoidat yhtäkään niistä lukemattomista papilloomavirustyypeistä, tai erilaisista herpesviruksista? tai niitä joiden olemassaoloa ihmiset eivät vielä edes tiedosta mutta jotka vaikuttavat terveyteen ja mahdollisesti tulevien jälkeläisten ja sukupolvien terveyteen? Hyvin moneen vuosituhansien ajan opetettuun viisauteen on nykyaikana löytynyt myös tieteellinen selitys, ihminen vain ymmärtää asioita hyvin puutteellisesti ja ei sun tarvitse katsoa edes sataa vuotta taaksepäin tieteen kehitystä tajutaksesi että kulloisellakin hetkellä tiedetään vain pieni osa siitä mitä tiedetään myöhemmin, aika naiivia kuvitella että just nyt ois se hetki kun asioista ymmärretään "kaikki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa tyhmyyttä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioitus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮
Muutama hauskakin juttu tässä keskustelussa on ollut!
Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.
Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...
Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.
En itsekään ymmärrä että mitä randomin panemisesta ja suuseksin antamisessa saa, itseänikin oksettaa ja ällöttää, jokainen tyylillään mut itselläni on ainakin sen verran itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa että en todellakaan pane randomeja oli niitä sit 1,10 tai 100
Miten itsekunnioitus liittyy asiaan, vai oletko omaksunut jotkin uskonnolliset seksuaalimoraalikäsitykset, jotka pohjautuvat joihinkin vuosituhansia vanhoihin epäloogisiin päähänpistoihin, eikä niinkään mihinkään tietoon?
Taas joku joka vetää uskonnon mukaan keskusteluun:D oletko yksinkertainen? Puhuinko siitä että olen uskossa? Itsekunnioitusta voi olla vaikkei ole uskossa.
Itsekunnioitus liittyy siten asiaan ettei kukaan nainen joka pitää itseään arvossa paneskele randomeja ukkoja ympäriinsä oli kännissä tai ei. Onneksi olen absolutisti. Eniten säälittää känniset hoipertelijat jotka omaa tyhmyyttään vetää pään täyteen ja nolaavat itsensä julkisesti
Ohis, ja sulle jo vastattiinkin, mutta uskonnostahan tuo sinun näkemyksesi tosiaan kumpuaa, riippumatta siitä, tiedostatko sen itse vai et. Siis se, että naisen arvo laskee ts. hänellä ei ole itsearvostusta jos hän harrastaa yhdenillanjuttuja.
Mitään todellista yhteyttä itsensä arvostamisella ja kasuaalilla seksillä kun ei ole, vaikka patriarkaaliset paimentolaisuskonnot ovatkin tätä näkemystä lobanneet jo vuosisatoja. Ihan vaan naisten seksuaalisuuden rajoittamiseksi.
/66
Kyllä muuten on. Tästä on tutkimuksia vaikka kuinka paljon. Runsas seksinharrastaminen useiden kumppaneiden kanssa johtuu yleensä lapsuuden/nuoruuden traumoista, riittämättömyyden tunteista, liian aikaisesta seksin harrastamisen aloittamisesta ja/tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä/r*iskatuksi joutumisesta.
Mikään tutkimus ei tue käsityksiäsi "kasuaalista" seksistä.
No nyt on taas luettu tutkimuksia hyvin valikoivasti ja ne oma agenda-lasit päässä.
On totta, että esim. seksuaalinen hyväksikäyttö tai toisen vanhemman hylkäämäksi tuleminen altistaa holtittomalle seksikäyttäytymiselle nuorena. Tai siis lisää sen riskiä. Nämä kokemukset ovat niitä jotka mahdollisesti vaikuttavat psyykeen, joita kadutaan myöhemmin ja jotka vaikuttavat myöhempään tunne- ja seksielämään.
Ym. kokemuksilla ei ole mitään tekemistä tavallisten yhdenillanjuttujen kanssa, joita harrastavat myös tasapainoisen lapsuuden kokeneet, mieleltään ehjät ihmiset.
/66
Kuuskutosen kanssa on turha väitellä, koska tällä henkilöllä on selvästi ajatusmalli jo päätetty, eikä sitä tutkimuksilla muuteta. En jaksa edes yrittää
- Terapeutti
Mikä ajatusmalli? Se, että muutkin kuin hyväksikäytön uhrit harrastavat irtosuhteita? :D
Surullista jos terapeutilla on noin kapeakatseinen näkemys ihmisten seksuaalisuudesta.
/66
Vierailija kirjoitti:
Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮
Ok, kiitos tiedosta. Hirveästi kiinnostikin jonkun ventovieraan palstanaikkosen mielipide random miehen imemisestä, ziises.....
noviisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla jonkun pervo-pena miehen kynästä...
Ei ole pelkoa. Voi voi, kun tietäisit oikeasti millaisia naisia on olemassa. Tuossahan ei ole mitään pahaa vaan vain yksittäisellä juhlimisella mopo karkasi käsistä ja toteutettin fantasia. Monet, kuten todennäisesti sinä, vain haaveilevat fantasioista ja katkeroituvat, kun ne eivät koskaan toteudukaan.
Jos haluat nähdä lennokasta menoa niin tervemenoa Turkkiin, Italiaan tai Ghanaan. Jos talous ei sitä kestä niin tervemenoa laivamatkoille. Näet kyllä sielläkin, että naiset osaavat iloita elämästä ja seksistä. Naisten seksuaalisuus vapautui jo ajat sitten.
Eikä tarvitse välttämättä lähteä oman kylän/kaupungin baareja kauemmaksi. Itse olen viimeisen vuoden aikana kuullut paristakin tapauksesta ihan kotikylillä. Molemmissa naimisissa oleva perheellinen keski-ikäinen nainen hieman innostui baarissa ja lähti jatkoille. Toisessa oli mukana yksi nainen ja kaksi miestä, toisessa kaksi naista ja kuusi miestä. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
...
Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V.
Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?
Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)
Tuntuu olevan kovasti eri mielipiteitä tästä. Jos 18-vuotias tyttö on toisille ihan selkeästi teini, niin en pitäisi 20-vuotiasta poikaa automaattisesti kypsänä aikuisena. Varsinkin kun aika yleisesti ollaan sitä mieltä, että pojat tulee tyttöjä kehityksessä pari vuotta jäljessä.
Paljaalla kännissä panemisesta tuli mieleen sukulainen jonka avoliitto päättyi kun ykdeksän kuukautta myöhemmin oveen rimputettiin nyytti kourassa sutturan toimesta
Mulla on hienoja ja vauraita pintaliitosukulaisia. Niiden kokkareilla olen erikoistunut ns. julkkiskännimokiin. Olen kysynyt mm. ihmiseltä itseltään "mutta missä on JJ?!?". Hän ei nauranut asialle...
Alkoholi varsinkaan sivistyneessä seurassa ei sovi mulle yhtään. Pysyttelen pussikaljassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
...
Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?
Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)
Tuntuu olevan kovasti eri mielipiteitä tästä. Jos 18-vuotias tyttö on toisille ihan selkeästi teini, niin en pitäisi 20-vuotiasta poikaa automaattisesti kypsänä aikuisena. Varsinkin kun aika yleisesti ollaan sitä mieltä, että pojat tulee tyttöjä kehityksessä pari vuotta jäljessä.
Jos olisi minun poika niin kävisin kyllä pitämässä pienen "puhuttelun" tälle naikkoselle...
Kaksinaismoralismia miten parikymppiset tytöt nähdään uhreina, mutta jos parikymppinen poika tulee itseään reippaasti vanhemman naisen houkuttelemaksi niin sille vain naureskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Ei kai nyt silloin, jos molemmilla on sama meno. Mutta kuten täälläkin on tullut ilmi, niin joku puolta vanhempi grillimyyjä kyllä hyväksikäyttää nuoren naisen humalatilaa kun lähtee mukaan. Samoin roskiksella ollut mies, jolla oli vaimo raskaana. Useimmat naiset eivät ikipäivänä lähtisi vonkaamaan joltain satunnaiselta känniseltä mieheltä, jos itse olisivat selvänä. Monet miehet taas oikein näkevät tilaisuutensa tulleen, kun joku nainen on kännissä.
Eikö näissäkin molemmissa nainen ollut se joka vonkasi?
Tiedän useampiakin tapauksia jossa kännissä oleva mies on saanut vongattua selvän tai hyvin vähän juoneen naisen harrastamaan seksiä. Onko siinäkin käytetty miesparan humalatilaa hyväksi vai koskeeko se vain tilanteita, joissa nainen on humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Jos olisi minun poika niin kävisin kyllä pitämässä pienen "puhuttelun" tälle naikkoselle...
Kaksinaismoralismia miten parikymppiset tytöt nähdään uhreina, mutta jos parikymppinen poika tulee itseään reippaasti vanhemman naisen houkuttelemaksi niin sille vain naureskellaan.
Tuskin se poika ts. nuori mies ny mitään megatraumoja sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.
Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä.
No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.
Juuri lauantain näin tytön, joka oli ihan umpikännissä. Siis ihan naamat. Kaksi poikaa kuljetti häntä jonnekin. Osallistuin tapaukseen sen verran, että hommasin taksin ja käskin viedä tytön nukkumaan. Pojat olivat tytön kavereita, tiesivät osoitteenkin mutta vannoin heitä ettei mitään sammuneen panemista. Että olkaa herrasmiehiä. Lupasivat. Ilmeisesti, tai toivottavasti, tälläisen keski-ikäisen äiti-ihmisen auktoriteetti toimii 😂😂
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.Tämä 54-vuotias setä on auttanut aika montaa nuorta viikonloppuöisin. Soittanut kotiin, auttanut taksiin tai bussipysäkille. Kotiini en ole vienyt. Koiran kanssa pitää käydä iltalenkillä ja viikonloppuisin se usein venyy pikkutunneille, niin saan aamulla nukkua vähän pidempään. Asun Helsingin keskustassa.
Ja se on hyvä. Hienoa työtä. Mutta ymmärrät kai itsekin, kuinka epäilyttävän näköistä on jos kaksi sinun ikäistäsi miestä raahaisi sammumispisteessä olevaa 18-20 vuotiasta tyttöä kaupungilla.
Ei minusta yhtään sen epäilyttävämpää kuin se, että kaksi tätiä taluttaa nuorta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Tuskin se poika ts. nuori mies ny mitään megatraumoja sai.
No tuskin se nuori nainenkaan.
Tehdään äänestys:
Hauskin kännimoka näistä kaikista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa tyhmyyttä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioitus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.
Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...
Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.
En itsekään ymmärrä että mitä randomin panemisesta ja suuseksin antamisessa saa, itseänikin oksettaa ja ällöttää, jokainen tyylillään mut itselläni on ainakin sen verran itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa että en todellakaan pane randomeja oli niitä sit 1,10 tai 100
Miten itsekunnioitus liittyy asiaan, vai oletko omaksunut jotkin uskonnolliset seksuaalimoraalikäsitykset, jotka pohjautuvat joihinkin vuosituhansia vanhoihin epäloogisiin päähänpistoihin, eikä niinkään mihinkään tietoon?
Taas joku joka vetää uskonnon mukaan keskusteluun:D oletko yksinkertainen? Puhuinko siitä että olen uskossa? Itsekunnioitusta voi olla vaikkei ole uskossa.
Itsekunnioitus liittyy siten asiaan ettei kukaan nainen joka pitää itseään arvossa paneskele randomeja ukkoja ympäriinsä oli kännissä tai ei. Onneksi olen absolutisti. Eniten säälittää känniset hoipertelijat jotka omaa tyhmyyttään vetää pään täyteen ja nolaavat itsensä julkisesti
Ohis, ja sulle jo vastattiinkin, mutta uskonnostahan tuo sinun näkemyksesi tosiaan kumpuaa, riippumatta siitä, tiedostatko sen itse vai et. Siis se, että naisen arvo laskee ts. hänellä ei ole itsearvostusta jos hän harrastaa yhdenillanjuttuja.
Mitään todellista yhteyttä itsensä arvostamisella ja kasuaalilla seksillä kun ei ole, vaikka patriarkaaliset paimentolaisuskonnot ovatkin tätä näkemystä lobanneet jo vuosisatoja. Ihan vaan naisten seksuaalisuuden rajoittamiseksi.
/66
Kyllä muuten on. Tästä on tutkimuksia vaikka kuinka paljon. Runsas seksinharrastaminen useiden kumppaneiden kanssa johtuu yleensä lapsuuden/nuoruuden traumoista, riittämättömyyden tunteista, liian aikaisesta seksin harrastamisen aloittamisesta ja/tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä/r*iskatuksi joutumisesta.
Mikään tutkimus ei tue käsityksiäsi "kasuaalista" seksistä.
Näitä näkemyksiä yritetään toisinaan liittää lähinnä vain naisten seksin harrastamiseen. Sitä on kautta aikojen yritetty rajata jollain tavoilla jokaisessa hiemankin uskonnollisessa kulttuurissa. Yleensä se on onnistunut uskontojen avulla, mutta nykyaikaan paremmin sopivasti psykologian avulla. Jo Freudin mielestähän naiset oli jotain toisihmisiä, jotka eivät voineet kyetä olemaan täysivaltaisia aikuisia miesten rinnalla, ja kärsivät mm jostain peniskateudesta.
On totta että hyväksikäyttö altistaa hyväksikäytölle. Ja tässä ketjussa on tarinoita, jotka ovat minusta hyväksikäyttöä, eikä seksiä. Suurin osa jutuista on kuitenkin aikuisten ihmisten vapaaehtoista ja tasapuolista seksiä, mikä ei kirjoittajalleen ole edes moka muuten, kuin jos humalassa juurikin ehkäisy on unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.
Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä.
No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.
Juuri lauantain näin tytön, joka oli ihan umpikännissä. Siis ihan naamat. Kaksi poikaa kuljetti häntä jonnekin. Osallistuin tapaukseen sen verran, että hommasin taksin ja käskin viedä tytön nukkumaan. Pojat olivat tytön kavereita, tiesivät osoitteenkin mutta vannoin heitä ettei mitään sammuneen panemista. Että olkaa herrasmiehiä. Lupasivat. Ilmeisesti, tai toivottavasti, tälläisen keski-ikäisen äiti-ihmisen auktoriteetti toimii 😂😂
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.Tämä 54-vuotias setä on auttanut aika montaa nuorta viikonloppuöisin. Soittanut kotiin, auttanut taksiin tai bussipysäkille. Kotiini en ole vienyt. Koiran kanssa pitää käydä iltalenkillä ja viikonloppuisin se usein venyy pikkutunneille, niin saan aamulla nukkua vähän pidempään. Asun Helsingin keskustassa.
Ja se on hyvä. Hienoa työtä. Mutta ymmärrät kai itsekin, kuinka epäilyttävän näköistä on jos kaksi sinun ikäistäsi miestä raahaisi sammumispisteessä olevaa 18-20 vuotiasta tyttöä kaupungilla.
Ei minusta yhtään sen epäilyttävämpää kuin se, että kaksi tätiä taluttaa nuorta miestä.
Sinisilmäsen ihmisen kommentti. Oletko mies, vai nainen joka jakelee seksivalistusta tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaasta seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja vaikka useimmat kokemukset sattuivat humalassa, tiesin silti mitä tein einkä ollut mikään hyväksikäytettävä tyttörukka. Pikemminkin, minä käytin niitä poikia :D
- Puolituttu kundi ei suostunu ajamaan meitä Kouvolasta Tampereelle, joten otin munan käteen. Ajoi sen jälkeen. Matkalla juotiin jätkän kaikki kaljat ja poltettiin tämän röökit. sori.
- Päädyin festareilla kiinni käsiraudoilla jonkun miehen käteen ja pääsin mukaan anniskelualueelle vaikka ikää ei ollut, juotiin olutta ja mentiin lopulta telttaan panemaan.
- Kaverin velipuoli oli pirun komea ja kun kerran bileistä könyttiin yöksi kaverille, päätin että käyn ensin oksentamassa ja sitten isken tämän veljen XD Tuumasta toiseen, ensin laattasin ja sitten korjasin meikit ja hipsuttelin kundin huoneeseen että miten ois? Naitiin niin että sänky hajosi, aamulla otettiin uusiksi vessassa. Myöhemmin sitten seurusteltiinkin vähän aikaa.
On se hienoa muistella, kuinka lapsena tuli pantua kännissä. Aikuisia miehiä. Kasvuiässä.
Siis helvetti, ettekö te oikeasti tajua, että tuo vaikuttaa negatiivisesti teidän aikuisuuden sekduaalisuuteen? Ei mikään ihme, että niin monessa parisuhteessa on seksiasiat päin persettä. Lapsuuden touhuista tuo lähtee.
Höpöhöpö. Kyökkipsykologit taas vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeeta tajuta, että ihan samalla lailla kuin teinipojatkin, teinitytötkin tykkää panna. oikeesti ottaa päähän tämä ajattelumalli, että nainen aina puoliväkisin harrastaa seksiä ja "antaa" eikä koskaan ole itse aktiivinen?
Siinä on se iso ero, että hyvin harva teinipoika joutuu aikuisen miehen/naisen käyttämäksi kännissä. Sen sijaan todella moni teinityttö joutuu. Tämä ryhmädefenssi paljastaa asian todellisen tilan.
Todella moni neitsyyden menetyskin menisi lapseensekaantumiseksi, jos poliisi tietäisi tilanteesta. On näitä niin monta nähty.
En harrasta yleensä kännimokia mutta riitelin exän kanssa baarissa oon vasta eronnut ja exä löysi lyhyen ajan jälkeen uuden naisen... hävetti kyllä seuraavana päivänä. alkoholi ei sovi mulle koska kaikki tunteet tulee pintaan.
Minulla on hyvä itsetunto ja pidän itseäni kovinkin arvossa. Tästä syystä juuri elän elämääni niinkuin itse haluan, enkä jonkun arkaaisten moraalikäsitysten mukaisesti. Seksikumppaneita on ollut reippaasti toistasataa, kaikki erittäin halulla ja innolla hankittuja. Naisia ja miehiä.