Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joistain ihmisistä näkee vähän liiankin hyvin, kuinka hyvännäköisenä he itseään pitävät

Vierailija
10.08.2019 |

Sellainen harkittu hidas kävelytyyli, nyt ojennan oikean jalkani, nyt toisen, heilautan kädellä hiuksiani samalla taivaanrantaan katseeni suunnaten, asetan käteni kevyesti vatsalleni, koska elegantissa asussani ei ole taskua.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heilauttelen ja haron pitkiä hiuksiani useinkin kun tuntuu että ne on huonosti. Samaten parantelen välillä ryhtiä tai harkitsen asentojani ja kävelytyyliä, koska tuntuu että näytän ihan lössähtäneeltä laahustajalta muuten. Olen aika epävarma ja tunnen usein olevani ruma.

Minäkin haron hiuksiani koska laitan muotoiluvaahtoa ja kiirehdin ulos. Ulkona sitten haron hiuksiani muotoiluvaahdosta selviksi.

Vierailija
22/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten SAA pukeutua?

Ei ainakaan liian hyvin, tai liian huonosti. Se on tarkkaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuollaisen ihmisen.

Mutta hei, miksei ihminen saisi tuntea itseään kauniiksi ja vielä nauttia siitä?

Onko sitten enemmän oikein kulkea selkä kumarassa, naama mutrulla ja itkeä sitä kuinka ruma on?

On olemassa myös sellainen käsite kuin kultainen keskitie.

Vierailija
24/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme kyttääjiä tässä ketjussa muhjaa? Mitä sitten jos joku käyttäytyy niin, että pitää teidän mielestänne itseään hyvännäköisenä? Mitä haittaa siitä on kenellekään?

Vierailija
25/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuollaisen ihmisen.

Mutta hei, miksei ihminen saisi tuntea itseään kauniiksi ja vielä nauttia siitä?

Onko sitten enemmän oikein kulkea selkä kumarassa, naama mutrulla ja itkeä sitä kuinka ruma on?

On olemassa myös sellainen käsite kuin kultainen keskitie.

Jokaisella on omansa. Sinä et siitä määrää tai päätä.

Vierailija
26/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku muukin pitää heitä hyvännäköisinä eikä vain he itse. Sittenhän tuo on noloa jos henkilö ei ole kenenkään muun mielestä hyvännäköinen.

Vierailija
27/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku muukin pitää heitä hyvännäköisinä eikä vain he itse. Sittenhän tuo on noloa jos henkilö ei ole kenenkään muun mielestä hyvännäköinen.

Kylläpä onkin todella noloa. Ehkä jos on yhtä huono itsetunto kun sinulla on. Täytyy muita kiusta, haukkua ja arvostella.

Vierailija
28/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa maissa, itseään kauniina pitävä on normaali, ja varustettu hyvällä itsetunnolla. Täällä vain pitää olla ja tuntea olevansa ruma, muuten se luulee olevansa jotakin.

Vierailija
29/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihme kyttääjiä tässä ketjussa muhjaa? Mitä sitten jos joku käyttäytyy niin, että pitää teidän mielestänne itseään hyvännäköisenä? Mitä haittaa siitä on kenellekään?

Keskustelupalstat nyt vaan on tarkoitettu kaikista turhimpienkin asioiden jauhamiseen. Aika tylsähän tämänkin palsta olisi jos kaikki tekisivät avauksia vain tärkeistä aiheista. Tämä on viihdettä, ja ainakin itse tykkään tehdä havaintoja ympäristöstäni eikä minun onneksi tarvitse näin anonyyminä pelätä sitä, että antaisin itsestäni.väärän kuvan ihmisille. On myöskin tekopyhää väittää ettei muka tekisi itse koskaan johtopäätöksiä ihmisistä heidän käyttäytymisensä tai olemuksensa perusteella. Juuri siksihän anonyymit keskustelufoorumit ovat niin suosittuja, koska me ihmiset pelkäämme tuoda todellisia mielipiteitämme ja ajatuksiamne esille omalla naamallamme juuri siitä syystä, että muut ihmiset saavat meistä joko totuudenmukaisen TAI väärän kuvan.

Vierailija
30/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kyttääjä se sinä olet kun tulet tänne kyttäämään mitä me muut juttelemme jostain randomeista kaduntallaajista? Sä et nyt ihan ole näemmä sisäistänyt mikä on keskustelufoorumien idea. Jos kaipaat pelkkää älyllistä keskustelua niin mene muualle. Vauvapalsta ei ole mikään politiikka- tai tiedefoorumi.

Vierailija
31/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että kuljen kadulla usein "ylimielinen" ilme kasvoilla.

Teen tätä vain siksi, että jos hymyilen tai olen muuten lähestyttävän näköinen, niin hyvin usein joku tuntematon (yleensä vanhempi mieshenkilö) tuppautuu väkisin puhumaan minulle jotain. Olen melko ujo enkä tykkää puhua tuntemattomien kanssa, joten ylimielisen ilmeen avulla on helppo pitää tällaiset ihmiset loitolla.

Oikeasti olen melko ystävällinen ja maanläheinen ihminen.

Vierailija
32/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa maissa, itseään kauniina pitävä on normaali, ja varustettu hyvällä itsetunnolla. Täällä vain pitää olla ja tuntea olevansa ruma, muuten se luulee olevansa jotakin.

Just näin! Kultainen keskitie ja vaatimattomuus kauniistaa, onhan se tässäkin ketjussa nähty. Miksi ei saisi olla pystypäin, jos on kaunis ja upea tai on kauniit vaatteet. Helevetti kaikkea tarvitse piilotella ja hävetä.

Vierailija
33/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ei ole muiden haukkumista tai oman mielipiteen pakottamista ainoana oikeana.

Se ei ole keskustelua.

Mutta sitähän sinä kaikesta kateellinen kiusaaja narsisti et tajua.

Vierailija
34/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin, eivät ikinä ns relaa ja ole vaikka omissa ajatuksissaan. Aina olettaa että joku tuijottaa alaleuka polvissa ja yrittävät näyttää vain parhaat puolensa muille. Puhelinta räplätään pieni hymynkare huulilla vaikka olisi miten ikävä uutinen tms. Välillä nostetaan pää ja tsekataan millaista yleisöä tällä kertaa. Rankkaa varmaan olla noin tietoinen itsestään.

Vierailija
35/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Kultainen keskitie ja vaatimattomuus kauniistaa, onhan se tässäkin ketjussa nähty. Miksi ei saisi olla pystypäin, jos on kaunis ja upea tai on kauniit vaatteet. Helevetti kaikkea tarvitse piilotella ja hävetä.

Huoh. Ei kukaan ole niin väittänytkään, ettei saisi itseään pitää kivannäköisenä, mutta se että ihminen kulkee ylpeän näköisenä on aivan toinen juttu. Älä esitä, ettet tiedä mitä ap tarkoittaa. On olemassa miellyttävää käytöstä ja sitten sitä epämiellyttävää, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä näköinen joku on. Joku voi olla monien mielestä oikeasti ruma mutta tämä ruma olla itseään täynnä ja kulkea ylpeänä, se ei ole yhtään sen miellyttävämpää. Ihmiset antavat omalla olemuksellaan signaaleja ympäristöönsä ja on tekopyhää väittää ettemmekö itse tiedostaisi sitä, minkälaisen vaikutelman muille omalla käytöksellämme annamme.

Vierailija
36/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten SAA pukeutua?

Juu, ei saa pukeutua liian hyvin jotta jollekulle ei tule siitä paha mieli: mitä toikin nyt itestään kuvittelee, ylpee itsekeskeinen diiva luulee olevansa jotain erityistä.

Suomessa kaikkien pitäisi kulkea katse maassa ja ei vahingossakaan liian hyviin vaatteisiin pukeutuneena. Ihan hirveää miten joku kehtaa olla ylpeä itsestään, ainakaan ei saa olla ylpeä ja tyylitajuinen :D Heilautella nyt vielä hiuksia ja katsoa ihmisiä silmiin niin kuin joku maanomistaja, kuvitella!

Vierailija
37/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat vaan omia mielikuvia noista kohtaamistanne ihmisistä, joilla ei ole todellisuuden kanssa välttämättä mitään tekemistä. :)

Näin juuri. Mutta siitä, mitä ihminen suustaan päästää, voi jotain jo päätelläkin.

Vierailija
38/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten SAA pukeutua?

Juu, ei saa pukeutua liian hyvin jotta jollekulle ei tule siitä paha mieli: mitä toikin nyt itestään kuvittelee, ylpee itsekeskeinen diiva luulee olevansa jotain erityistä.

Suomessa kaikkien pitäisi kulkea katse maassa ja ei vahingossakaan liian hyviin vaatteisiin pukeutuneena. Ihan hirveää miten joku kehtaa olla ylpeä itsestään, ainakaan ei saa olla ylpeä ja tyylitajuinen :D Heilautella nyt vielä hiuksia ja katsoa ihmisiä silmiin niin kuin joku maanomistaja, kuvitella!

Mulle on täysin yhdentekevää miten joku pukeutuu (kunhan pukeutuu, en halua katsella kenenkään kalsareita sukkahousunohuiden "housujen" läpi), mutta jos tämä henkilö käyttäytyy epämiellyttävästi niin hän käyttäytyy epämiellyttävästi eikä sitä muuta mitkään jeesustelut siitä " miten ulkonäkö voi pettää ".

Vierailija
39/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kauheaa miten joku kehtaa hymyillä itsekseen, onko se joku hullu vai kuvitteleeko vaan itsestään liikoja? Eikö se tajua että elämä on ankeaa ja hymyily vaan rypistää ennen aikojaan? Kukaan oo siitä kiinnostunut!!! Vaikka ite tuijotankin juuri tässä kun se räplää hymyillen kännykkäänsä, mutta johonkinhan sitä pitää katsoa.

Vierailija
40/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mammat on yhtäkkiä sitä mieltä ettei kenenkään käytöksestä voi päätellä itserakkauden olemassaoloa tai ettei kenenkään käyttäytyminen ole koskaan häiritsevää, mutta kummasti vaan aina esim. Big Brotherin alkaessa alkaa kauhea joukkolyttäys jos BB-taloon astelee pitkähiuksinen kaunotar, joka heilauttaa hiuksiaan suurieleisesti nenä pystyssä astellessaan taloon. Tekopyhyys on vieläkin vastenmielisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme