Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisille järjestää selviytymiskoulutus kun miehillä on asevelvollisuus

Vierailija
09.08.2019 |

Pitäisikö naisille järjestää selviytymiskoulutus kun miehillä on asevelvollisuus. Naiset vietäisiin asumaan johonkin kehitysmaahan paikalliseen perheeseen vuoden ajaksi. Kodinhoitoa, lastenhoitoa, ruoanlaittoa, sosiaalisten tilanteiden hallintaa jne.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat naiset voisi laittaa tiettyyn ikään mennessä synnyttämään.

Ai mieleståsi pakkoraskaus ja pakkosynnyttäminen jossa naisen kärsii ja alapää repeää on verrannollinen poikien 4kk armeijaleikkiin?

Miksi miehet on niin tyhmiä?

Varusmiespalveluksen tai reserviläispalveluksen aikana voi kuolla tai vammautua (ja näin on ikävä kyllä tapahtunutkin joskin onneksi harvoin). Joten olepa itse tyhmä.

Raskauteen/synnytykseen voi kuolla tai vammautua. Tuleeko jurpolle yllätyksenä? Silti naiset tekevät sen vapaaehtoisesti, moni jopa monta kertaa. Kyllä on ihme nillitystä taas, kasvaisit jo aikuiseksi.

Ei kukaan kiellä synnytyksen haittapuolia, mutta ensinnäkään, sinun ei tarvitse tulla raskaaksi eikä synnyttää, jos et itse halua. Toisekseen, oletko tullut ajatelleeksi, mitä saat siitä synnytyksestä? Voin kertoa: Oman lapsen, joka on suurempi ja hienompi asia kuin mikään tässä maailmassa. Olen itse ylpeä isä, jonka korva on soinut kovaa armeija-ajoista lähtien. Tapaturma paikassa, johon en itse halunnut mennä.

Vierailija
122/129 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö ettå kaikki maailman ihmiset on naiset tehneet myös teidät kaikki? Ilman naisten ylivoimaista luomisvoimaa täällä ei olisi mitåän eikä ketåän. Kummasti naisia rankaistaan tästå koko elämän ajan. Jo enmen kuin lapsi tulee naiselle edes mieleen tai vaikka naisella ei ole edes kohtua niin häntä kohdellaan toisen luokan kansalaisena jolle ei haluta eikå tarvi antaa työtä ei ainakaan valituista kum se kuitenkin tekee vaan lapsia. Mies sitä vastoin on aivan mahtava kun tulee isäksi, jatkaa sukua saa perillisiä.

Sitten miehet itkee jostain noin 4kk armeijasta josta on heille vain hyötyå työelämässäkin. Niin toki sille noin 70% miehistä jotka sen armeijan kåy.

Toisaalta miehet ovat luoneet tämän maailman ja yhteiskunnan jossa elämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mieleståsi pakkoraskaus ja pakkosynnyttäminen jossa naisen kärsii ja alapää repeää on verrannollinen poikien 4kk armeijaleikkiin?

Varusmiespalveluksen tai reserviläispalveluksen aikana voi kuolla tai vammautua (ja näin on ikävä kyllä tapahtunutkin joskin onneksi harvoin). Joten olepa itse tyhmä.

Jokaisen naisen alapää vauriotuu synnytyksessä vai mistä luulet puheet löysyydestä tulevan? Lisäksi sisuskalut valuu alas ja jopa ulos vaginasta. Ulosteenpidätyskyky menee kokonaan tai merkittävästi enemmän kuin yhdellä naisella sadasta synnyttäjästä. Moniko on armeijan käytyään loppuelämän kakkavaipoissa?

Taidat kuitenkin liioitella asiaa. Sitä en kiellä, että syntymä on brutaali tapahtuma, mutta suurin osa naisista selviää synnytyksestä ilman elämää haittavia vammoja.

Ja vähättelyä. Eikö vaan olekin karmaisevia lukuja ja ne ovat ihan oikeita todellisia lukuja Suomessa synnyttåneillä. Ja alakautta synnyttäneillä voi tulla virtsarakko, kohtu tai peräsuoli ulos vaginan kautta sekä ulosteen autto sormella vaginan kautta on todellisuutta monella laskeuman saaneella. Ei ihme ettå naisilla keståä vessassa.

Naisten osa lastentekemisessä on käsittämättömän karmea. Sitä miehet ei koskaan pysty kåsittämään. Ja miksi tekevät sitten jopa kaksi jos on niin karmeaa? Onko naiselle olemassa joku muu tapa saada lapsi? Tässäkin niin kuin yleensä naisrb pitää tehdä koko työ ja mies vain tyylilleen vapaamatkustaa eikä osaa edea arvostaa.

Vierailija
124/129 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö ettå kaikki maailman ihmiset on naiset tehneet myös teidät kaikki? Ilman naisten ylivoimaista luomisvoimaa täällä ei olisi mitåän eikä ketåän. Kummasti naisia rankaistaan tästå koko elämän ajan. Jo enmen kuin lapsi tulee naiselle edes mieleen tai vaikka naisella ei ole edes kohtua niin häntä kohdellaan toisen luokan kansalaisena jolle ei haluta eikå tarvi antaa työtä ei ainakaan valituista kum se kuitenkin tekee vaan lapsia. Mies sitä vastoin on aivan mahtava kun tulee isäksi, jatkaa sukua saa perillisiä.

Sitten miehet itkee jostain noin 4kk armeijasta josta on heille vain hyötyå työelämässäkin. Niin toki sille noin 70% miehistä jotka sen armeijan kåy.

Itse kävin 8kk armeijan. Siitä ei ollut minulle mitään hyötyä. Pakollinen paha vain.

Vierailija
125/129 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntäkoulut takaisin ja naisille glotyhole suihinottopalvelus. Kaikki ei muutenkaan saa kotona tarpeeksi.

Vierailija
126/129 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun poliittisessa keskustelussahan taidettiin perustella naisten laajempia ihmisoikeuksia sillä, että nainen synnyttää. Naisten oikeuksia laajennettiin vielä vapaaehtoiseen asepalvelukseen, mutta ilmeisesti tämä ei johtanut vapaaehtoisen palveluksen käyneiden naisten rintamavelvollisuuteen (teoriassa) sodassa? Jos ei johtanut, silloin asekoulutus menee jokaisen sen käyneen naisen osalta mahdollisesti hukkaan. 

Jos taas naisilla on joku muu tukitehtävä sota-aikana, miksei naiset tarvitse koulutusta siihen kuten miehet tarvitsevat sotilastehtäviin? Keretäänkö naiset pakkokouluttaa sodan syttymisen jälkeen ihan hyvin vai onko naisten työ sota-aikana niin yksinkertaista ja helppoa, ettei siihen tarvitse mitään koulutusta?

Tietysti monikin hyvin yksinkertainen työ on arvostettavaa ja tärkeää, mutta jos työ ei vaadi minkäänlaista osaamista, ei voida varmaan ainakaan enää sanoa esim.että naiset "pitivät maan pystyssä, kun miehet sotivat". 

Vierailija
127/129 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

90-luvun poliittisessa keskustelussahan taidettiin perustella naisten laajempia ihmisoikeuksia sillä, että nainen synnyttää. Naisten oikeuksia laajennettiin vielä vapaaehtoiseen asepalvelukseen, mutta ilmeisesti tämä ei johtanut vapaaehtoisen palveluksen käyneiden naisten rintamavelvollisuuteen (teoriassa) sodassa? Jos ei johtanut, silloin asekoulutus menee jokaisen sen käyneen naisen osalta mahdollisesti hukkaan. 

Jos taas naisilla on joku muu tukitehtävä sota-aikana, miksei naiset tarvitse koulutusta siihen kuten miehet tarvitsevat sotilastehtäviin? Keretäänkö naiset pakkokouluttaa sodan syttymisen jälkeen ihan hyvin vai onko naisten työ sota-aikana niin yksinkertaista ja helppoa, ettei siihen tarvitse mitään koulutusta?

Tietysti monikin hyvin yksinkertainen työ on arvostettavaa ja tärkeää, mutta jos työ ei vaadi minkäänlaista osaamista, ei voida varmaan ainakaan enää sanoa esim.että naiset "pitivät maan pystyssä, kun miehet sotivat". 

Naisten laajemmat ihmisoikeudet? Älä viitsi valehdella kun kaikki tietåvät että Suomessakin naisten oikeudet ovat kaukana miesten vastaavista. Naisten pitäisi aina tehdä kaikki ja olla aina yksin vastuussa kaikesta.

Armeija on todellakin yksinkertaista toimintaa ja asiaa koska kuitenkin lähes 70% miehistå.sen pystyy käymään.

Naiset ovat maailma. Ilman naisia maailma ei pyöri mutta muutamaa miestå lukuunottamatta kyllä.

Miehissä on vain yksi hyvä kohta el penis tietenkin edellyttäen ettå se on tarpeeksi suuri. Miehet taas ovat täysin riippuvaisia naisista ja heidän luomisvoimastaan ja älystään.

Vierailija
128/129 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskauteen/synnytykseen voi kuolla tai vammautua. Tuleeko jurpolle yllätyksenä? Silti naiset tekevät sen vapaaehtoisesti, moni jopa monta kertaa. Kyllä on ihme nillitystä taas, kasvaisit jo aikuiseksi.

Ei kukaan kiellä synnytyksen haittapuolia, mutta ensinnäkään, sinun ei tarvitse tulla raskaaksi eikä synnyttää, jos et itse halua. Toisekseen, oletko tullut ajatelleeksi, mitä saat siitä synnytyksestä? Voin kertoa: Oman lapsen, joka on suurempi ja hienompi asia kuin mikään tässä maailmassa. Olen itse ylpeä isä, jonka korva on soinut kovaa armeija-ajoista lähtien. Tapaturma paikassa, johon en itse halunnut mennä.

Se on helppo miehen lässyttää ettå naisen ei ole pakko synnyttåå kun mies itse saa lapsen tekemättå mitään eli vapaamatkustaa aina naisen siivellä.

Minulla on kaksi ihanaa lasta mieheni kanssa. Minäkin olen jonkun lapsi ja minä olen tärkein ihminen itselleni tässå maaimassa ja se että minulla on kaksi lasta ei korvaa sitä että minulla on sulkijalihasvaurio joka haittaa elämääni joka päivä.

Vamma olisi estetty sektiolla mutta min .en naisena ole hyvän hoidon arvoinen.

Vierailija
129/129 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miehet ovat luoneet tämän maailman ja yhteiskunnan jossa elämme.

Ei vaan naiset. Miehillä on vaan kumma tapa omia kaikki mitä naiset tekevät.

Naiset on maailma ja miehet virhekappaleita. Mutta paraskaan ei aina voi onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi