Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vieraille naisille flirttailevat ukkomiehet niitä pettäjiä?

Vierailija
09.08.2019 |

Jos varattu mies flirttailee jatkuvalla syötöllä muiden naisten ksnssa, niin onko varma johtopäätös, että hän on pelimies ja pettäjä myös? Vai voiko sellainen mies olla oikeasti uskollinen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

Vierailija
2/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla moni nainen kertoo harrastavansa flirttiä harmittomasti ilman, että koskaan oikeasti pettäisi ja ilman, että tarkoittaa sillä mitään.

Ovatko miehet perustavaa laatua siinä erilaisia, jos jatkuvasti kaikille flirttailevat miehet sitten ovatkin pettäjiä?

Jäin miettimään, sillä mieheni on elämäntapaflirtti. Ei ole mitään perustetta epäillä, että olisi pettänyt. Toisaalta hän todella harrastaa silmäpeliä muiden naisten kanssa jne flirttiä.

Lähelle on aina vaikea nähdä. Siksi yritän miettiä asiaa ikäänkuin ulkopuolisen kohdalla. Jos joku siis on sellainen silmäpeliä harrastava vieraiden kanssa flirttaava mies, niin onko todennäköisyys sen puolella, että hän myös pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Houkutuksia tulee ehkä useammin, mutta ne tapapettäjät varoo antamasta epäilyksiä.

Vierailija
4/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos naimisissa oleva mies flirttaa muille naisille ja minulle, vieraalle naiselle, niin onko hän myös halukas pettämään kanssani, vai onko se ihan harmitonta luultavasti ja kyseessä todellisuudessa uskollinen mies?

Vierailija
5/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että varma johtopäätös. Voi olla että joku flirttailee ihan huvin vuoksi, ilman sen ihmeempiä aikomuksia. Mutta on myös mahdollista, että jos sopiva tilaisuus tulee, alkaakin ehdottelu.

Vierailija
6/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti voi olla harmitonta mutta vain pienen hetken. Milloin se ei ole enää harmitonta, on veteen piirretty viiva.

Itse olin joskus flirttailija avoliitossani kun en ollut enää onnellinen. Nyt olen niin onnellinen uuden miesystäväni kanssa (yhdessä 2v) ettei tulisi mieleenikään enää flirttailla :)

Vierailija
7/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla moni nainen kertoo harrastavansa flirttiä harmittomasti ilman, että koskaan oikeasti pettäisi ja ilman, että tarkoittaa sillä mitään.

Ovatko miehet perustavaa laatua siinä erilaisia, jos jatkuvasti kaikille flirttailevat miehet sitten ovatkin pettäjiä?

Jäin miettimään, sillä mieheni on elämäntapaflirtti. Ei ole mitään perustetta epäillä, että olisi pettänyt. Toisaalta hän todella harrastaa silmäpeliä muiden naisten kanssa jne flirttiä.

Lähelle on aina vaikea nähdä. Siksi yritän miettiä asiaa ikäänkuin ulkopuolisen kohdalla. Jos joku siis on sellainen silmäpeliä harrastava vieraiden kanssa flirttaava mies, niin onko todennäköisyys sen puolella, että hän myös pettää?

Elämäntapaflirtti?? Itse en moista miestä huolisi.

Vierailija
8/48 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette itse ydinkysymyksestä eli ovatko ne muille flirttaavat miehet samoja kuin pelimiehet ja konkreettisesti pettävät miehet?

Ap

Vierailija
9/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellasia tapa flirttailijoita.Kaipaavat huomiota.Voipi myös ihastua johonki.En usko,että suhde on sillon kunnossa,jos joku toinen alkaa kiinnostamaan,niin et sen seuraan hakeudutaan jatkuvasti.Ja se ihminen alkaa pyörimään sun mielessä koko ajan.

Vierailija
10/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin flirttailla naisen kanssa jos me ollaan samalla aaltopituudella. Ei se tarkoita että olisin pöksyihin pyrkimässä.

Vierailija
11/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette itse ydinkysymyksestä eli ovatko ne muille flirttaavat miehet samoja kuin pelimiehet ja konkreettisesti pettävät miehet?

Ap

Voivat olla mutta voivat olla olematta. - Muta jotenkin luulisi, että enemmän pettävien -niin miesten kuin naisen -joukossa on heitä jotka halliseva flirin ja erilaisen small talkin paremmin kuin heitä, joille rupattelu ja huulen heio on hyvin vaikeaa ja kysyttäessä, mitä hyvänsä vastaavat nax. muutaman sanan lauseella, eivätkä suurin surminkaan yritä pitää keskustelua yllä esittämällä vastakysymyksiä toiselle. Näin sanoessani voin toki olla väärässä.  

Vierailija
12/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin flirttailla naisen kanssa jos me ollaan samalla aaltopituudella. Ei se tarkoita että olisin pöksyihin pyrkimässä.

Näinhän sen pitäsi yleisesti ollakin. - On kovin surullisa jos flirtin ymmärretäsiin vain tavaksi, jolla yrittää päästä toisen pöksyihn; tai pöksyjen alle.  

Vierailija
13/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, vaan he ovat vaan hauskoja seuranpitäjiä jotka osaavat pitää flirtin flirttinä.

Pettävät pelimiehet toimivat huomaamattomammin ja j#nnikset eivät flirttaa vaan tarraavat suoraan kiinni.

Vierailija
14/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, vaan he ovat vaan hauskoja seuranpitäjiä jotka osaavat pitää flirtin flirttinä.

Pettävät pelimiehet toimivat huomaamattomammin ja j#nnikset eivät flirttaa vaan tarraavat suoraan kiinni.

Miten ne pettävät pelimiehet toimivat? Millä lailla he toimivat huomaamattomammin?

Vierailija
15/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä en tajua. Mikö idea on flirttailla, jos ei halua kuitenkaan enempää, eikä ole kiinnostunut? Saako siitä jotain egon pönkitystä muiden kustannuksella vai mitä?

Miten se glirttailu sulla ilmenee, onko se sellaista kiusoittelua ja naisten katsomista yli-itsevarmasti, ikäänkuin äärimmäisen huvittuneena?

16/48 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kaikki. Minä tykkään flirttailla, en petä.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
17/48 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne pettävät pelimiehet toimivat? Millä lailla he toimivat huomaamattomammin?

Tämä kiinnostaisi, voiko joku selventää tuota? Minkälainen huomaamattomampi toimintatapa niillä on, mistä sen tunnistaa? Haluan oppia tunnistamaan.

Vierailija
18/48 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä en tajua. Mikö idea on flirttailla, jos ei halua kuitenkaan enempää, eikä ole kiinnostunut? Saako siitä jotain egon pönkitystä muiden kustannuksella vai mitä?

Miten se glirttailu sulla ilmenee, onko se sellaista kiusoittelua ja naisten katsomista yli-itsevarmasti, ikäänkuin äärimmäisen huvittuneena?

Samalla aaltopituudella pitää sisällään mm. "jos emme olisi tahoiltamme varattuna, voisin toivoa että tämä etenisi, mutta toistaiseksi kohtalo pitää meidät erillään. Viimeistään seuraavassa elämässä?"

Sitten: huomioin häntä enenmmän kuin muita, huomaan kampaukset, kehun uutta neuletta jne. Voin viedä jotain pieniä lahjuksia ilman mitään syytä (jokin erikoissuklaa). 

Toki joku voi katsoa osan olevan peruskäytöstapoja mutta nyt ollaan vuodessa 2019 ja kohteliaisuudeksi lasketaan tinder swaippaus "kelpaa" suuntaan (en käytä joten en nyt ole ihan varma kumpi suunta oli kyseessä).

Niin ja kuuntelen mitä hän sanoo. Iso asia naisten kanssa.

Vierailija
19/48 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi, voiko joku selventää tuota? Minkälainen huomaamattomampi toimintatapa niillä on, mistä sen tunnistaa? Haluan oppia tunnistamaan.

Tunnistat sen kyllä kun olette harrastaneet seksiä jo kuukauden ja alat ehdottelemaan jotain vakavampaa eikä se mene läpi.

Vierailija
20/48 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset flirttailee paljon enemmän kuin miehet (varatut/vapaat). Joten jos saatte vedettyä että flirttailijat ovat pettäjiä. Niin aika pahalta kuulostaa, koska minun lähipiirissä (sis. suku) naiset ovat kovia flirttailemaan.

Sitä paitsi flirttailu piristää mieltä, eli parantaa psyykettä ja itsevarmuutta. Joten ihan vilpittömästi sanon että flirttailu on positiivinen asia. (Vaikka ex vaimo lähtikin toisen miehen matkaan. Ja hän oli kova flirttailemaan kaikille miehille.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan