Ovatko vieraille naisille flirttailevat ukkomiehet niitä pettäjiä?
Jos varattu mies flirttailee jatkuvalla syötöllä muiden naisten ksnssa, niin onko varma johtopäätös, että hän on pelimies ja pettäjä myös? Vai voiko sellainen mies olla oikeasti uskollinen?
Kommentit (48)
Olen vähän hämmentynyt tästä ketjusta, kun näyttäisi siltä, että flirttailevat ja vieraisiin ihastuvatkin varatut miehet eivät petä. Kuka ihme sitten pettää? Ja eivätkö pettäjät flirttaile ja virkistä siten sitä päiväänsä, vaikka menevät paljon pidemmällekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu flirttailijamies mutta en ole pettäjä. Tunnustan että fantasiat on melko rohkeita mutta varsinkin näiden tuttujen varattujen naisten kanssa flirttaillessa ja ehkä jopa ihastuessa pitää olla varovainen ja päättäväisesti lopettaa ettei rajoja ylitetä.
Olisihan se ihan hirveä tilanne jos itseltä ja tutulta naiselta hajoaisi koko elämä pienen hetken huuman takia. Tätä skenaariota kun ajattelee niin flirtin pidemmälle jatkuminen on helppo pysäyttää.
Se on sitten eri asia missä kenenkin raja kulkee ja miten asiat kokee.
Etkö ole koskaan pettänyt, vaikka olisi ollut kuinka houkutteleva tilaisuus, vai etkö yleensä petä?
Ei milloinkaan edes suudelmaa. Tilaisuuksia ja houkutuksia keski-ikäiselle supliikille ja itsevarmasti käyttäytyvälle aina silloin tällöin tulee.
Yhden itseäni hieman itseäni vanhemman rouvan kanssa on mahdoton kemia ja vetovoima. Molemmat selvästi nautimme tilanteesta mutta kuitenkin varotaan visusti tilanteen eskaloitumista. Näemme kuitenkin toisiamme lähes päivittäin.
Se, että varattu mies tai nainen flirttailee toisille miehille tai naisille, on yksinkertaisesti vain noloa ja törkeää. Voihan sitä jutella ja vitsailla, jos on mukava juttuseura, mutta se flirttailu on epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan. Siitä syntyy sellainen vaikutelma, että on kiinnostunut muista eikä arvosta omaa puolisoaan. Flirttailu ei ole koskaan viatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu flirttailijamies mutta en ole pettäjä. Tunnustan että fantasiat on melko rohkeita mutta varsinkin näiden tuttujen varattujen naisten kanssa flirttaillessa ja ehkä jopa ihastuessa pitää olla varovainen ja päättäväisesti lopettaa ettei rajoja ylitetä.
Olisihan se ihan hirveä tilanne jos itseltä ja tutulta naiselta hajoaisi koko elämä pienen hetken huuman takia. Tätä skenaariota kun ajattelee niin flirtin pidemmälle jatkuminen on helppo pysäyttää.
Se on sitten eri asia missä kenenkin raja kulkee ja miten asiat kokee.
Etkö ole koskaan pettänyt, vaikka olisi ollut kuinka houkutteleva tilaisuus, vai etkö yleensä petä?
Ei milloinkaan edes suudelmaa. Tilaisuuksia ja houkutuksia keski-ikäiselle supliikille ja itsevarmasti käyttäytyvälle aina silloin tällöin tulee.
Yhden itseäni hieman itseäni vanhemman rouvan kanssa on mahdoton kemia ja vetovoima. Molemmat selvästi nautimme tilanteesta mutta kuitenkin varotaan visusti tilanteen eskaloitumista. Näemme kuitenkin toisiamme lähes päivittäin.
Mahdoton kemia ja vetovoima=henkistä pettämistä, josta jo todella lyhyt matka fyysiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se vetovoimanainen päättäisi haluavansa kokeilla yhden ainoan kerran panoa, tekisi aloitteen ja niin, että se olisi vain yksi kerta ja jäisi siihen, olisi tilaisuus ja kukaan ei saisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se vetovoimanainen päättäisi haluavansa kokeilla yhden ainoan kerran panoa, tekisi aloitteen ja niin, että se olisi vain yksi kerta ja jäisi siihen, olisi tilaisuus ja kukaan ei saisi tietää?
Itse kuitenkin tietäisin ja mahdollisesti monet joutuisivat siitä kärsimään. Enkä usko että vetovoimanainenkaan haluaisi kokeilla samasta syystä. Luulen että sosiaalisesti taitavat ja rationaaliset ihmiset osaavat tällaisissa tapauksissa flirttailla oikealla puolella pettämisrajaa. Tietysti rajat pitää olla molemmilla osapuolilla samat, eihän siitä mitään tule että toiselle kielletty on toiselle sallittu.
Flirttiä inhoavat ihmiset tunnistaa eikä heidän kanssaan pidä sellaista harrastaa. Vain moukka niin tekisi.
Jos varattu mies jatkuvasti flirttailee minulle, niin kyllä siitä tulee sellainen vaikutelma, että hän ei ole uskollista sorttia. Vaikka mies itse ajattelisi olevansa vain charmikas herrasmies, joka piristää työkaverin päivää tms., niin se taitaa olla loppujen lopuksi itsepetosta. Ja vaikka ei olisikaan, niin miehen pitäisi ymmärtää, ettei nainen välttämättä osaa tulkita flirttailua "oikein". Väärin tulkittuna se voi aiheuttaa enemmän pahaa kuin hyvää mieltä.
Mulle flirttailu ei ole valehtelua tai toisen vedätystä. En anna ymmärtää, että olisin kiinnostunut tai valmis sänkypuuhiin. Mun flirtti on paljon viattomampaa.
Jotenkin tästä keskustelusta paistaa läpi, että flirttailu suuntautuisi vain nuorille ja kauniille. Mä voin ihan hyvin flirttailla vanhuksille, vastaantulijoille, tutuille, tuntemattomille tai vaikka anopille.
Flirttailu on minulle luonnollista ja piristän sillä päivääni, yleensä myös toisten päivää. Vaimoni ei pahastu mun flirttailusta. Flirttailen myös hänelle (se pitää parisuhteen virkeänä) ja tiedän hänen flirttailevan muiden miesten kanssa.
Tanssiminen tuntemattomien kanssa on minusta myös ok. Mielummin tanssitan monia kuin tanssin vain yhden parin kanssa. Vaimo tietää myös, että pidän tanssimisesta ja käyn (varsinkin työmatkoilla) yökerhoissa. Hänelle se on ihan ok. Vaimo tykkää myös tanssia. Katselen häntä mielelläni tanssilattialla tanssimassa (vaikka muiden miesten kanssa). Emme ole turhasta mustasukkaisia.
Tietty jokainen pari päättää itselleilleen sopivat säännöt ja kunnioittaa toisen mielipiteitä flirttailusta, tanssimisesta ja siitä missä kulkee pettämisen raja.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona