Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit ja niiden laskeutuminen

S
09.08.2019 |

Hei, kohta tulee kuluneeksi 6 viikkoa silikonileikkauksestani. Silikonit laitettiin osittain lihaksen alle.

Haluaisin kuulla kokemuksia rintojen "laskeutumisesta". Oikea rinta laskeutunut ja turvotus mielestäni täysin poissa. Huolettaa kuitenkin., voiko puoliksi lihaksen alle laitettu silikonia laskeutua liikaa? Ns. tipahtaa lihakseen tehdystä taskusta.. Rintani ovat vielä hyvin erilaiset. Vasemmastakin mielestäni turvotus hävinnyt, mutta implantti hyvinkin paljon korkeammalla kuin toinen.. Liekkö siitä sitten laskeutuu vielä. Tukiliivit olleet käytössä 4 vko jatkuvasti, jonka jälkeen hetkittäin ilman mitään kotona ollessani. Tukiliivejä käytän edelleen päivisin ja öisin.

Minulla Nagor Impleo - implantit ja tosiaan osittain lihaksen alle laitettu.

Kertokaahan kokemuksia! :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis aina varata aika samalle lääkärille jolla tehnyt kauneuskeskusen, jos siinä ilmenee ihan mitä tahansa ongelmia tai itseänsä mietityttää leikkauksen onnistuminen.

Vierailija
22/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi, ettei voisi edes koskea muovitissejä. Saatikka kouria.

Luulis ton saavan sut miettimään, mitä muuta se on sulle valehdellut.

Ei se sitä mulle sanonut vaan kuulin, kun saunatuvassa kavereittensa kanssa tisseistä puhuivat😘

Taisi huomata et salakuuntelet heidän juttujaan oven takana ja mies ymmärsi millaiset kilarit vedät, jos muuta sanoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat otettuaan naisen kannattaa varautua kateellisten kommentteihin ja olla välittämättä niistä. Minulla on kaksi leikkausta takana enkä ole enää nuori tyttönen, mutta rinnat saatuani elämänlaatu on parantunut huomattavasti. En ole katunut kertaakaan leikkauksia. Kannattaa tehdä juuri niin kuin itse haluaa.

Vierailija
24/24 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirintoja pilkkaavat naiset ovat kateellisia, ja miehet myös niille miehille, jotka pääsevät näitä tunnustelemaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi