Parhaat vinkkisi läppärin näytön putsaamiseen!
Mä teen niin, että pyyhin näytön puhtaaksi nihkeällä rätillä, jossa on pieni määrä puhdistusainetta, kuivaan, ja lopuksi hinkkaan silmälasien puhdistusliinalla. Mutta olisiko jotain liinaa, jolla näytöstä saisi kirkkaamman? Tuntuu, että näyttöön jää pyyhkimisjälkiä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen kosteuspyyhkeellä.
Eikö noista muka jää kalvoa pinnalle?
Ap
On sellaisiakin, joissa ei oo mitään lisäaineita, esim. Rainbowin.
Ja kuivaus jollain pehmeällä nessulla. Näin mä tekisin.
Noilla Rainbowin puhdistuspyyhkeillä mulla kirkastuu silmälasitkin hetkessä.
Ok! Mä vähän niinku välttelen kaikenlaisten kertakäyttöjuttujen ostamista, joten kokeillaan noita muita vinkkejä ensin!
Ap
Entä silmälasien puhdistussuihke?
Pitää kokeilla sitä.
Ap
Omenan näyttö on lasia ja metallikehykset on tiivistetty kumilla. Kestää kostean pesun. Mikrokuituliina tulee koneen mukana ja sillä olen pessyt. Tulee 100% siisti.
Eikö tavallinen nihkeäksi kostutettu mikrokuituliina käy? Semmosella mä siivoustöissä pyyhin pölyisiä tietokoneen näyttöjä ja puhdasta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tavallinen nihkeäksi kostutettu mikrokuituliina käy? Semmosella mä siivoustöissä pyyhin pölyisiä tietokoneen näyttöjä ja puhdasta tuli.
En tiedä, käykö, sitähän mä tuossa aiemmin kysyin! Oon ollut siivoushommissa minäkin opiskeluaikana, ja silloin kiellettiin pyyhkimästä näyttöjä mikrokuituliinalla.
Ap
Applen sivuilta suoraan.
Applen sivuilta suoraan.
https://www.google.com/search?q=macbookin+n%C3%A4yt%C3%B6n+puhdistus&rl…
Mun suosikkiniksi on tämä (ihan oikea Pirkassa julkaistu, leikkasin sen ja laitoin lapsuudenkotini ilmoitustaululle): Onko sinulla ongelmana juoppo mies? Kaada reilu annos risiiniöljyä ukonkutaleen viinapulloon, eipä lähde ukko perjantai-iltana kylille itseään nolaamaan.
Ap