Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vinkkisi läppärin näytön putsaamiseen!

Vierailija
09.08.2019 |

Mä teen niin, että pyyhin näytön puhtaaksi nihkeällä rätillä, jossa on pieni määrä puhdistusainetta, kuivaan, ja lopuksi hinkkaan silmälasien puhdistusliinalla. Mutta olisiko jotain liinaa, jolla näytöstä saisi kirkkaamman? Tuntuu, että näyttöön jää pyyhkimisjälkiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkaniksi: Sujauta koko kone sukkahousuihin. Ei tule rasva/likajälkiä koneeseen kun sukkahousut suojaavat likaantumiselta. Peset vain sukkahousut tarvittaessa. Ps. näytön kirkautta kannattaa lisätä jotta näkee paremmin sukkisten läpi.

Mun suosikkiniksi on tämä (ihan oikea Pirkassa julkaistu, leikkasin sen ja laitoin lapsuudenkotini ilmoitustaululle): Onko sinulla ongelmana juoppo mies? Kaada reilu annos risiiniöljyä ukonkutaleen viinapulloon, eipä lähde ukko perjantai-iltana kylille itseään nolaamaan.

Ap

Vierailija
22/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen kosteuspyyhkeellä.

Eikö noista muka jää kalvoa pinnalle?

Ap

On sellaisiakin, joissa ei oo mitään lisäaineita, esim. Rainbowin.

Ja kuivaus jollain pehmeällä nessulla. Näin mä tekisin.

Noilla Rainbowin puhdistuspyyhkeillä mulla kirkastuu silmälasitkin hetkessä.

Ok! Mä vähän niinku välttelen kaikenlaisten kertakäyttöjuttujen ostamista, joten kokeillaan noita muita vinkkejä ensin!

Ap

Entä silmälasien puhdistussuihke?

Pitää kokeilla sitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenan näyttö on lasia ja metallikehykset  on tiivistetty kumilla. Kestää kostean pesun. Mikrokuituliina tulee koneen mukana ja sillä olen pessyt. Tulee 100% siisti.

Vierailija
24/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tavallinen nihkeäksi kostutettu mikrokuituliina käy? Semmosella mä siivoustöissä pyyhin pölyisiä tietokoneen näyttöjä ja puhdasta tuli.

Vierailija
25/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tavallinen nihkeäksi kostutettu mikrokuituliina käy? Semmosella mä siivoustöissä pyyhin pölyisiä tietokoneen näyttöjä ja puhdasta tuli.

En tiedä, käykö, sitähän mä tuossa aiemmin kysyin! Oon ollut siivoushommissa minäkin opiskeluaikana, ja silloin kiellettiin pyyhkimästä näyttöjä mikrokuituliinalla.

Ap

Vierailija
26/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen sivuilta suoraan.

https://support.apple.com/fi-fi/HT204172

Vierailija
27/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset