Pettämisen tunnustaminen vasta eron jälkeen?
Olen suunnitellut, että kertoisin exälleni pettäneeni häntä kerran konkreettisesti suhteemme aikana plus useat mikropettämiskerrat. Erosta on hieman yli vuosi. Tämä suunnitelma siis vain kostomielessä (tulisi itselle parempi olo), koska exä jätti minut hieman jopa yllättäen kyllästyen jahkailuun yhteisestä tulevaisuudesta tietämättä mitään pettämisistä yms. Kannattaako? Exällä uusi mies kuvioissa, oliskohan vaikutusta enää?
Kommentit (57)
Suosittelen ap sinua ottamaan jatkossa täydellisen no contact-linjan heti eron jälkeen, jos vielä joskus tulet jätetyksi. Vältä lisäksi laastarisuhteita, ne helposti vain lykkäävät eron käsittelyä. Kostamisen järkevyydestä sinua onkin jo valistettu.
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä! Exsäsi on sitten todella onnellinen kun pääsi sinusta eroon. Menee nyksänsä kainaloon tyytyväisenä valintaansa.
Olen jo yhden asiallisen kirjeen hänelle kirjoittanut, jonka hän on hyvin todennäköisesti lukenutkin. Kirjeessä kuvailin vain tunteitani tultuani jätetyksi ja sanoin vielä sanottavani. Enkä haukkunut enkä juuri kritisoinut. Se kirje vain puhdisti omaa päätäni.
Niin? Miksi mietit menneitä? Hän on jo jatkanut matkaa. Btw minä en avaa exän kirjeitä, enkä lue viestejä. En ikinä vastaa hänen soittoon. Menneet on menneitä ja nyt on nyt.
Hän on yhden kirjeen lukenut varmuudella, koska en laittanut lähettäjän nimeä siihen tarkoituksella. Tiedän, tämä on tavallaan sairasta, enkä halua tehdä sitä. Pääsiskin itse jatkamaan matkaa. Mutta miten, vinkkejä? Tämähän voi vielä päättyä hyvin minun osalta.
Millä tavalla tuo voi päättyä hyvin sinun osaltasi?
Tavallaan voisi olla hyvä, että kerrot, sillä se vahvistaisi exälle sen, että hänen vaistonsa olivat oikeassa. Hänen kannatti erota sinusta.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus mies kuvioissa ja yllättäen sinä tulet syytämään silmille historiatietoja pettämisistä. Vaikka olisi totta, menee hyvin todennäköisesti juuri sinne kostamisen ja epätoivoisen uuden onnen horjuttamisyrityksen piikkiin.
Eli tuosta päätellen suunnitelmani toimisi?
Ainakin vaikuttaisit säälittävältä. Ehkä hän huokaisee helpotuksesta, kun löysi paremman.
Kyllä mua ainakin henkilökohtaisesti satuttaisi kuulla tuollaista entiseltäkin kumppanilta, sillä aikanaan se suhde on ollut läheinen ja tärkeä, ja tollainen paljastus pudottaisi siltä pohjan pois. Kostomielessä toimiva suunnitelma siis, moraalista jne. en sano mitään.
Kosto ei ole suloista. Petaat itsellesi vain henkisiä ja fyysisiä terveysongelmia katkeruuden sapella. Joka aamu on uusi päivä, entiset on kadonneet . Miksi kulkisit menneiden päivien unessa? Jatka elämääsi.
Mikropettäminen?
Onnistuu vain jos miehellä mikropenis?
Mä taas haluaisin tietää, jos mua on petetty. Usein petetty puoliso epäilee sitä, mutta jää vatuloimaan asiaa, jos todisteita ei ole.
Ap:n exä varmasti olisi kiitollinen siitä, että asiat tuodaan rehellisesti päivänvaloon ja hän varmasti saisi tällöin myös rauhan menneisyyden kanssa ja voisi olla varma siitä, että teki oikean ratkaisun.
Eli mun mielestä kerro vaan, ihan avoimuuden vuoksi.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti exääsi ei enää edes kiinnosta mitä oot tehnyt aiemmin.Anna hänen nauttia uudesta onnesta.Ja jatka sinä elämääsi :)
Ei varmaankaan. Mutta tähän liittyy sellainenkin juttu, että exä halusi yhteistä lasta, ja pian eron jälkeen uusi tuttavuuteni tuli vahingossa raskaaksi, mutta meni kesken, Senkin ajattelin kertoa kirjeessä hänelle. Joko tämä tieto pistäisi vituttamaan?
Heh. No jos haluat varmistaa että exäsi on tyytyväinen ratkaisuunsa, kerro. Hän ajattelee sitten että on todella onnekas, kun ei saanut lasta kanssasi ja sitoutunut sinuun.
Nyt taas voi kuvitella menettäneensä jotain arvokasta ja haikailla perääsi.
Niin, että teit oikein kun hankkiuduit roskasta eroon? Ihmeessä kerro jos hän vielä tarvitsee vahvistusta tunteelleen että väisti luodin.
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jo uusi ja se halusi itse eroon susta. Eli vaikka ei tiennyt pettämisestäsi, niin piti sua niin iljettävänä kasana pas kaa, että ei kyennyt katselemaan.
Jos nyt kertoisit, niin se vahvistaisi vaan tuota mielikuvaa ja olisi entistä tyytyväisempi. Et satuttaisi, vaan iljettäisit entistä enemmän.Toisaalta olisi hyvä jos kertoisit, koska todennäköisesti hän on epäillyt ja sä olet syyttänyt häntä ihan hulluksi, eikö niin?
Kaikki väärin tuossa yllä olevassa viestissä. Jätti, tuli jo kerran takaisin (koska halusi seksiä), mutta sitten järkisyyt voittivat. En nyt kovin iljettävältä ole voinut hänelle tuntua.
Seksiähän voi nainenkin haluta miehen kanssa jota ei arvosta. Se on aika tavallista että vanha suola hetken janottaa seksuaalisesti. Mutta ilmeisesti se hänelle oli ainoa mitä suhteenne antoi, järkisyyt kertoi ettei muu välillänne toimi.
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla meni sen laastarin kanssa poikki ja nyt sinulla raukalla on paha mieli kuin pikkulapsella ja haluaisit että ex:lläkin olisi paha mieli? Olet säälittävä ihmisen irvikuva. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää..
Höpö höpö. Minä itse jätin laastarin, koska ei hänestä ollut korvaajaksi. Siitä mulla on vain hyvä mieli. Ja hän ymmärsi sen. Ja kerro nyt, miten jatkan elämää?
Taisit ottaa tuon laastarin sen takia, että exäsi huomaisi että kelpaat muillekin naisille. Homma ei tainnut toimia? Kirjoitit tämän jälkeen eksällesi kirjeen jossa anelit että palaisitte yhteen? Tämä ei toiminut sinun toivomalla tavalla, joten nyt olisi saatava jotenkin kostaa exällesi? Koita nyt pikkulapsi kasvaa aikuiseksi. Nallekarkit ei mene aina tasan. Jatka elämää ja anna ajan kulua. Rupea uuteen suhteeseen vasta kun olet valmis (kasvanut aikuiseksi)
En anellut yhteenpaluuta. Kirjeessä nimenomaa totesin, että tajusin että hän ei halua enää minua takaisin. Olen aikuinen ja sydänsuruissani. Tämäkö on sulle vierasta?
Jospa nyt yrittäisit oppia virheistäsi. Sydänsurusihan ovat itsesi aiheuttamia ja olet toiminut rumasti sitä naista kohtaan jota väität surevasi (vaikkei hän sitä tiedäkään vielä).
Miksi haluat olla vielä pahempi idiootti kuin jo olet ollut etkä yritäkään olla parempi mies?
Ap kannattaisi mennä terapiaan selvittämään päätään. Olisi fiksu sijoitus.
Saamiska kirjoitti:
Olen mies. Mutta oletan, että tuo oli vitsi...
Olet katkera ja kostonhimoinen akka.Jos kuitenkin jatkat valitsemallasi linjalla,varaudu edelleen kostoon.Se on ruma.
Haluat siis vahvistaa hänen päätöksensä siitä että jättämisesi oli oikea ratkaisu? Enemmän kostoa saanet siitä, että hän ajattelee sinua ehkä jopa lämmöllä joskus.
Hei, mies joka kirjoittaa tänne ja kysyy neuvoa. Taidat olla todella tyhmä tai epätoivoinen feministi. Ei ole muita vaihtoehtoja piste
Ap kuulostaa vainoojalta. Ei pysty päästämään irti ja haluaa lisäksi eksän kärsivän.