Pettämisen tunnustaminen vasta eron jälkeen?
Olen suunnitellut, että kertoisin exälleni pettäneeni häntä kerran konkreettisesti suhteemme aikana plus useat mikropettämiskerrat. Erosta on hieman yli vuosi. Tämä suunnitelma siis vain kostomielessä (tulisi itselle parempi olo), koska exä jätti minut hieman jopa yllättäen kyllästyen jahkailuun yhteisestä tulevaisuudesta tietämättä mitään pettämisistä yms. Kannattaako? Exällä uusi mies kuvioissa, oliskohan vaikutusta enää?
Kommentit (57)
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Exä huokaisisi onnesta, kun näyttäisit vielä vahvemmin hänelle miksi hänen sinusta piti erota. Oli siis hänkin hyvin oikeassa sinun suhteet.
Ja ei välttämättä edes uskoisia sinua, vaan voisi myös ajatella, että olet itse vielä katkera erosta ja yrität häntä satuttaa kaikin mahdollisin tavoin.Oleellistahan tässä on se, että satutanko häntä oikeasti vielä?
Miten tämä satuttaisi? Halusi hankkiutua sinusta eroon jo ennen kuin tiesi noita juttuja. Aiheuttaa vaan JES, oikea ratkaisu tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei vissiin sitten edes laastarihoitoa ollut 😆
Oli kyllä. Mutta tosiaan pelkkä laastari, monta kuukautta. Sitä ihmistä en koskaan rakastanut, monestakin syystä, vaikka olikin ihan mukava ja silleen.
Sillä on jo uusi ja se halusi itse eroon susta. Eli vaikka ei tiennyt pettämisestäsi, niin piti sua niin iljettävänä kasana pas kaa, että ei kyennyt katselemaan.
Jos nyt kertoisit, niin se vahvistaisi vaan tuota mielikuvaa ja olisi entistä tyytyväisempi. Et satuttaisi, vaan iljettäisit entistä enemmän.
Toisaalta olisi hyvä jos kertoisit, koska todennäköisesti hän on epäillyt ja sä olet syyttänyt häntä ihan hulluksi, eikö niin?
Koko kostaminen on huomion kerjäämistä. Ja tämä aloitus on samaa kerjäämistä täällä.
Tsiisus, sie oot sekasin 😂
Melkeen hellyttävää, että vielä kaipaat ja jättäminen satuttaa sua. Kyllä se siitä, niele vaan tappios.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jo uusi ja se halusi itse eroon susta. Eli vaikka ei tiennyt pettämisestäsi, niin piti sua niin iljettävänä kasana pas kaa, että ei kyennyt katselemaan.
Jos nyt kertoisit, niin se vahvistaisi vaan tuota mielikuvaa ja olisi entistä tyytyväisempi. Et satuttaisi, vaan iljettäisit entistä enemmän.Toisaalta olisi hyvä jos kertoisit, koska todennäköisesti hän on epäillyt ja sä olet syyttänyt häntä ihan hulluksi, eikö niin?
Kaikki väärin tuossa yllä olevassa viestissä. Jätti, tuli jo kerran takaisin (koska halusi seksiä), mutta sitten järkisyyt voittivat. En nyt kovin iljettävältä ole voinut hänelle tuntua.
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä! Exsäsi on sitten todella onnellinen kun pääsi sinusta eroon. Menee nyksänsä kainaloon tyytyväisenä valintaansa.
Olen jo yhden asiallisen kirjeen hänelle kirjoittanut, jonka hän on hyvin todennäköisesti lukenutkin. Kirjeessä kuvailin vain tunteitani tultuani jätetyksi ja sanoin vielä sanottavani. Enkä haukkunut enkä juuri kritisoinut. Se kirje vain puhdisti omaa päätäni.
Niin? Miksi mietit menneitä? Hän on jo jatkanut matkaa. Btw minä en avaa exän kirjeitä, enkä lue viestejä. En ikinä vastaa hänen soittoon. Menneet on menneitä ja nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä! Exsäsi on sitten todella onnellinen kun pääsi sinusta eroon. Menee nyksänsä kainaloon tyytyväisenä valintaansa.
Olen jo yhden asiallisen kirjeen hänelle kirjoittanut, jonka hän on hyvin todennäköisesti lukenutkin. Kirjeessä kuvailin vain tunteitani tultuani jätetyksi ja sanoin vielä sanottavani. Enkä haukkunut enkä juuri kritisoinut. Se kirje vain puhdisti omaa päätäni.
Niin? Miksi mietit menneitä? Hän on jo jatkanut matkaa. Btw minä en avaa exän kirjeitä, enkä lue viestejä. En ikinä vastaa hänen soittoon. Menneet on menneitä ja nyt on nyt.
Hän on yhden kirjeen lukenut varmuudella, koska en laittanut lähettäjän nimeä siihen tarkoituksella. Tiedän, tämä on tavallaan sairasta, enkä halua tehdä sitä. Pääsiskin itse jatkamaan matkaa. Mutta miten, vinkkejä? Tämähän voi vielä päättyä hyvin minun osalta.
Eli sulla meni sen laastarin kanssa poikki ja nyt sinulla raukalla on paha mieli kuin pikkulapsella ja haluaisit että ex:lläkin olisi paha mieli? Olet säälittävä ihmisen irvikuva. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää..
Taidat olla mielestäsi sairas,kun tuollaisia mietit.Ei ihme,että sinut jätetään kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla meni sen laastarin kanssa poikki ja nyt sinulla raukalla on paha mieli kuin pikkulapsella ja haluaisit että ex:lläkin olisi paha mieli? Olet säälittävä ihmisen irvikuva. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää..
Höpö höpö. Minä itse jätin laastarin, koska ei hänestä ollut korvaajaksi. Siitä mulla on vain hyvä mieli. Ja hän ymmärsi sen. Ja kerro nyt, miten jatkan elämää?
Entäpä se mikropettäminen? Mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
kvg
Mitä vaikutusta? Hänhän on jo jatkanut elämäänsä uuden miehen kanssa. Teet ainoastaan itsestäsi säälittävän, menneisyydessä roikkuvan luuserin ja vahvistat hänelle että eropäätös oli ainoa oikea ratkaisu hänelle.
Mitä kuvittelit kostavasi tällä hetkellä?
Hän on mennyt eteenpäin. Sä lähinnä saat täydellisen luuserin viitat, jos nyt menet avautumaan asiasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kvg
Eipä googlekaan tiennyt. Palas palstalle.
Eli täällä ei tiedetä ja silti käytetään moista termiä?
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Minä itse jätin laastarin, koska ei hänestä ollut korvaajaksi. Siitä mulla on vain hyvä mieli. Ja hän ymmärsi sen. Ja kerro nyt, miten jatkan elämää?
Taisit ottaa tuon laastarin sen takia, että exäsi huomaisi että kelpaat muillekin naisille. Homma ei tainnut toimia? Kirjoitit tämän jälkeen eksällesi kirjeen jossa anelit että palaisitte yhteen? Tämä ei toiminut sinun toivomalla tavalla, joten nyt olisi saatava jotenkin kostaa exällesi? Koita nyt pikkulapsi kasvaa aikuiseksi. Nallekarkit ei mene aina tasan. Jatka elämää ja anna ajan kulua. Rupea uuteen suhteeseen vasta kun olet valmis (kasvanut aikuiseksi)
Vierailija kirjoitti:
Saamiska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit ottaa tuon laastarin sen takia, että exäsi huomaisi että kelpaat muillekin naisille. Homma ei tainnut toimia? Kirjoitit tämän jälkeen eksällesi kirjeen jossa anelit että palaisitte yhteen? Tämä ei toiminut sinun toivomalla tavalla, joten nyt olisi saatava jotenkin kostaa exällesi? Koita nyt pikkulapsi kasvaa aikuiseksi. Nallekarkit ei mene aina tasan. Jatka elämää ja anna ajan kulua. Rupea uuteen suhteeseen vasta kun olet valmis (kasvanut aikuiseksi)
En anellut yhteenpaluuta. Kirjeessä nimenomaa totesin, että tajusin että hän ei halua enää minua takaisin. Olen aikuinen ja sydänsuruissani. Tämäkö on sulle vierasta?
Kerro ihmeessä. Saisipahan ainakin syyn olla antamatta enää ajatustakaan sinulle.
Sulla ei vissiin sitten edes laastarihoitoa ollut 😆