Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisen tunnustaminen vasta eron jälkeen?

Saamiska
08.08.2019 |

Olen suunnitellut, että kertoisin exälleni pettäneeni häntä kerran konkreettisesti suhteemme aikana plus useat mikropettämiskerrat. Erosta on hieman yli vuosi. Tämä suunnitelma siis vain kostomielessä (tulisi itselle parempi olo), koska exä jätti minut hieman jopa yllättäen kyllästyen jahkailuun yhteisestä tulevaisuudesta tietämättä mitään pettämisistä yms. Kannattaako? Exällä uusi mies kuvioissa, oliskohan vaikutusta enää?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lisättäkööt vielä sen verran, että hänellä oli jättämisen jälkeen ainakin joitakin kuukausia vielä tunteita minua kohtaan, mutta järkisyillä perusteli eroa. Eli oli hyvin rakastunut.

Vierailija
2/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat suorastaan vaimomatskulta. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti exääsi ei enää edes kiinnosta mitä oot tehnyt aiemmin.Anna hänen nauttia uudesta onnesta.Ja jatka sinä elämääsi :)

Vierailija
4/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Mutta oletan, että tuo oli vitsi...

Vierailija
5/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti exääsi ei enää edes kiinnosta mitä oot tehnyt aiemmin.Anna hänen nauttia uudesta onnesta.Ja jatka sinä elämääsi :)

Ei varmaankaan. Mutta tähän liittyy sellainenkin juttu, että exä halusi yhteistä lasta, ja pian eron jälkeen uusi tuttavuuteni tuli vahingossa raskaaksi, mutta meni kesken, Senkin ajattelin kertoa kirjeessä hänelle. Joko tämä tieto pistäisi vituttamaan?

Vierailija
6/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus mies kuvioissa ja yllättäen sinä tulet syytämään silmille historiatietoja pettämisistä. Vaikka olisi totta, menee hyvin todennäköisesti juuri sinne kostamisen ja epätoivoisen uuden onnen horjuttamisyrityksen piikkiin.

Vierailija
7/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uus mies kuvioissa ja yllättäen sinä tulet syytämään silmille historiatietoja pettämisistä. Vaikka olisi totta, menee hyvin todennäköisesti juuri sinne kostamisen ja epätoivoisen uuden onnen horjuttamisyrityksen piikkiin.

Eli tuosta päätellen suunnitelmani toimisi?

Vierailija
8/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on mikropettäminen?

Vierailija
9/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamiska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuulostaa emävaleelta, jolla yrität kerjätä huomiota. Vahvistaa entisestään mielikuvaa siitä, että teki oikein kun heivasi sinut.

Vierailija
10/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo vain vahvista miehelle, että oli hyvä hetki hankkiutua tuollaisesta kammottavasta ämmästä eroon. Väisti tietämättään melkoisen miinan. :D

Vierailija
11/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamiska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuulostaa emävaleelta, jolla yrität kerjätä huomiota. Vahvistaa entisestään mielikuvaa siitä, että teki oikein kun heivasi sinut.

Varmasti näin ja olikin oikein että heivasi. Mutta ei minun itse tarvitse pitää siitä päätöksestä. Mulla on aika tarkat todisteet pettämisestä, ajankohta yms. että sinänsä uskottava se juttu on.

Vierailija
12/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo vain vahvista miehelle, että oli hyvä hetki hankkiutua tuollaisesta kammottavasta ämmästä eroon. Väisti tietämättään melkoisen miinan. :D

ap on mies.

Vierailija
13/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimosi halusi erota, niin iso syy siihen oli. Käyttäytymällä tyhmästi nyt vain vahvistaisit sitä päätelmää, että ero oli hyvä asia. Enkä ihmettele. Tuollaiset ko s to fantasiat eivät ole tasapainoisia.

Vierailija
14/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimosi halusi erota, niin iso syy siihen oli. Käyttäytymällä tyhmästi nyt vain vahvistaisit sitä päätelmää, että ero oli hyvä asia. Enkä ihmettele. Tuollaiset ko s to fantasiat eivät ole tasapainoisia.

Tiedän. Mutta mitä väliä koska me ei tulla palaamaan yhteen koskaan?

Vierailija
15/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Exä huokaisisi onnesta, kun näyttäisit vielä vahvemmin hänelle miksi hänen sinusta piti erota. Oli siis hänkin hyvin oikeassa sinun suhteet.

Ja ei välttämättä edes uskoisia sinua, vaan voisi myös ajatella, että olet itse vielä katkera erosta ja yrität häntä satuttaa kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
16/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamiska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamiska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin ja olikin oikein että heivasi. Mutta ei minun itse tarvitse pitää siitä päätöksestä. Mulla on aika tarkat todisteet pettämisestä, ajankohta yms. että sinänsä uskottava se juttu on.

Kuka tahansa voi väittää tehneensä tiettynä ajankohtana mitä tahansa. Myöhässä olet naurettavan kostotarpeesi kanssa, mene höpöttämään tuollaista ja on entistä onnellisempi uudesta miehestään.

Vierailija
17/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Exä huokaisisi onnesta, kun näyttäisit vielä vahvemmin hänelle miksi hänen sinusta piti erota. Oli siis hänkin hyvin oikeassa sinun suhteet.

Ja ei välttämättä edes uskoisia sinua, vaan voisi myös ajatella, että olet itse vielä katkera erosta ja yrität häntä satuttaa kaikin mahdollisin tavoin.

Oleellistahan tässä on se, että satutanko häntä oikeasti vielä?

Vierailija
18/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä! Exsäsi on sitten todella onnellinen kun pääsi sinusta eroon. Menee nyksänsä kainaloon tyytyväisenä valintaansa.

Vierailija
19/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamiska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellistahan tässä on se, että satutanko häntä oikeasti vielä?

Et. Hänellä on jo uusi.

Vierailija
20/57 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä! Exsäsi on sitten todella onnellinen kun pääsi sinusta eroon. Menee nyksänsä kainaloon tyytyväisenä valintaansa.

Olen jo yhden asiallisen kirjeen hänelle kirjoittanut, jonka hän on hyvin todennäköisesti lukenutkin. Kirjeessä kuvailin vain tunteitani tultuani jätetyksi ja sanoin vielä sanottavani. Enkä haukkunut enkä juuri kritisoinut. Se kirje vain puhdisti omaa päätäni.