Mitä sinustakin, onnettomasta rääpäleestä, jää kuoltuasi jäljelle? Ei mitään muuta kuin mätänevä ruumis. Omaisia kiinnostaa vain omaisuutesi, josta alkavat riidellä.
Niin turhaa näytelmää on sinunkin ns. elämä. Rääpäle.
Seppo
Kommentit (27)
En ole rääpäle vaan sangen tanakka ilmestys, ja jälkeeni ei jää omaisia. Omaisuutta jos jää niin sen olen hoitanut testamentilla sinne minne haluan.
Hitto mitään hautapaikkoja ostella. Olen sopinut että polttavat ruumini ja tuhkat sirotelevat mereen tai metsään kumpi paikka nyt lähempänä onkaan. Arkunkin vois vuokrata kun semmonen on pakko maksaa. Perustais joku sen vuokraamon. Nauttikoon perikunta siitä mitä nyt sattuu jäämään. Yritän kyllä kuluttaa kaiken mitä omistan. Sen arkun hinnan joudun jättämään.
Katselin arkkuja halvin 700e. Omissa vaatteissa voi laittaa, kun se halvin asu oli 350e liikeessä. Eikä sillä kirkon siunaamisella tai muilla puheilla ja muisteluilla ole niin väliä. Jos multiin tai tuhkaukseen pääsen 1000e, niin sovitaan jätän ton summan sitten.
Olin ja elin ei tarvitse ajatella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitään hautapaikkoja ostella. Olen sopinut että polttavat ruumini ja tuhkat sirotelevat mereen tai metsään kumpi paikka nyt lähempänä onkaan. Arkunkin vois vuokrata kun semmonen on pakko maksaa. Perustais joku sen vuokraamon. Nauttikoon perikunta siitä mitä nyt sattuu jäämään. Yritän kyllä kuluttaa kaiken mitä omistan. Sen arkun hinnan joudun jättämään.
Katselin arkkuja halvin 700e. Omissa vaatteissa voi laittaa, kun se halvin asu oli 350e liikeessä. Eikä sillä kirkon siunaamisella tai muilla puheilla ja muisteluilla ole niin väliä. Jos multiin tai tuhkaukseen pääsen 1000e, niin sovitaan jätän ton summan sitten.
Ei niitä arkkuja voi vuokrata, vai miten ajattelit, että se poltettu arkku saadaan takaisin kasaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sit bileet taivaassa poismentyjen tuttavien kanssa.
sähän ymmärrät että taivaassa ollaan siinä kunnossa kuin täältä lähdettäessä?
dementia vaivas? Sorry, ei se sua tunnista. Kuollut vauva? No ne kerääntyy laumoiksi ja on vähän kreepyy kun sellainen parkuva joukko tulee vastaan kultasilla porteilla. Ei uskois kuinka monta vauvaa on aikojen saatossa kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä arkkuja voi vuokrata, vai miten ajattelit, että se poltettu arkku saadaan takaisin kasaan? ;)
Liotus ja dumppaus viemäriin on tulevaisuutta
Ei mua kauheesti kiinnosta siinä kohtaa enää, mitä mun sukulaiset tekee kun mä oon potkassut tyhjää.