Mitä sinustakin, onnettomasta rääpäleestä, jää kuoltuasi jäljelle? Ei mitään muuta kuin mätänevä ruumis. Omaisia kiinnostaa vain omaisuutesi, josta alkavat riidellä.
Niin turhaa näytelmää on sinunkin ns. elämä. Rääpäle.
Seppo
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta samoin sinunkin.
Itse olen kehittänyt elämässäni mm. Betzin lakiin tarkennuksia ja jään sitä kautta elämään.
Seppo
Mulla on sit bileet taivaassa poismentyjen tuttavien kanssa.
Seppo on tosi terävä. En olisi hokannut että ruumis mätänee.
Minustapa jää jäljelle tähtipölyä! Lälläslää! 😃
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sit bileet taivaassa poismentyjen tuttavien kanssa.
Hissin suunta voi tulla sulle yllätyksenä. ⬇️
Seppo
Kun olen kuollut, mistä omaisten pitäisi olla vielä kovin kiinnostunut muuten kuin mitä omaisuutta jäljelle jäi jaettavaa?
Pitää muisteloita minusta kerran viikkoon? Juu ei tarvitse.
No mitäpä sitten? Mulla ei ole omaisuutta, jonkun verran velkaa.
Tiedän, että oon vaikuttanut syvästi mulle rakkaisiin ihmisiin ja päässyt muuttamaan joidenkin elämiä parempaan suuntaan. Kyllä mulle riittää, että joskus joku rakas uhraa ajatustaan mulle ja mua muistetaan hyvällä ja hymyillen.
Mitäpä muuta toivoa vois?
Nykyisinhän ikääntyviä kehotetaankin käyttämään kaikki omaisuutensa ja varallisuutensa jo elinaikanaan. Ei jää omaisille mitään perintöä, josta tarvitsisi alkaa riitelemään.
Ap:n kohdalla en ihmettele, jos asiat hänen poismenonsa jälkeen menevätkin noin. Monet meistä kuitenkin onnistuvat luomaan hyvät, läheiset suhteet jälkeläisiinsä ja muihin läheisiinsä ja nämä tulevat oikeasti meitä kaipaamaan lähtömme jälkeen. He saattavat myös olla kypsiä, järkeviä ihmisiä joilla asiat ovat tärkeysjärjestyksessä ja jotka kykenevät selviämään perinnönjaosta ilman sen suurempaa riitelyä. Perinnön jättäjähän voi asiaa myös jo eläessään helpottaa.
Muistoja jää :) Henki on sitten Herran tykönä, täydellisessä paikassa, missä ei koskaan ole mikään huonosti <3 Maallinen tomumaja mätänee, ja saakin mädätä, aikakin jo.
Kuoleman jälkeen alkaa oikea Elämä niillä, jotka Jeesukseen uskovat.
”Kun taival päättynyt on viimeinen, kun sielu Taivaaseen kiitää riemuiten - ei tuskat yltää voi, kirkkaana laulu soi; sua kohti Herrani, sua kohti ain...”
Siinä ei mätänemään jäävä tomumaja ja riitelevät sukulaiset suuresti harmita kun tapaan Jeesuksen kasvoista kasvoihin. 🤗
Minulla on yksi lapsi. Itsensä kanssako hän alkaa riidellä? Ruumiin kuuluukin maatua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi. Itsensä kanssako hän alkaa riidellä? Ruumiin kuuluukin maatua.
Varmasti penska unohtaa sinut heti fyffet saatuaan. Nauraa vain matkalla pankkiin. Hautapaikan hoidosta voi muutaman vuoden maksaa tekopyhyyttään, koska haluaa pitää kulissia yllä. Sen jälkeen ei kasvakaan muu kuin sammal ja olet unohtunut. Kukaan ei sinua muista, kun jäljelle jääneet rahasi ovat loppuneet. Älä teeskentele muuta, aikuinen ihminen!
Seppo
Ei mätäne, olen varannut palsamoinnin. Ruumiini sijoitetaan vitriinissä lasten olkkariin.
Yksi lapsi, ei miestä.
Olen ehkäissyt nämä perintöriidat jo ajoissa.
Mikä omaisuus? 😄 Ne vaan tappelee, kuka joutuu ottamaan mun koiran ja kissan 😅
Eipä ole omaisia eikä paljoa omaisuuttakaan jaettavaksi, pitää tehdä testamentti.
Kyllä, mutta samoin sinunkin.