Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni avautui suomalaisista naisista, yllätys!

Vierailija
08.08.2019 |

Aviomieheni on ranskalainen ja olemme asuneet Suomessa puolet vuodesta nyt lähes 15 vuoden ajan.

Mies osaa suomea hyvin ja on nähnyt maata joka puolelta. Meillä on koti Helsingissä, mökki on Turun saaristossa ja nyt olemme viettäneet kesiä Itä-Suomessa muutamana vuotena.

Tultiin takaisin Helsinkiin viime sunnuntaina kun miehellä alkoi työjutut. Eilen hän sanoi vähän ohimennen, että alle 40-vuotiaat Helsinkiläiset naiset ovat maailman rasittavimpia olentoja. He ovat lapsellisia ja kypsymättömiä. Heillä ei ole mitään tapoja ja kasvatusta, ovat ilkeitä ja tutiitupäisiä kakaroita ja niin itsekeskeisiä, että se lähentelee persoonallisuushäiriötä.

Maalla ja pikkukaupungeissa on sen sijaan mukavia naisia, joilla ei ole mennyt ns “se keltainen neste päähän”.

Loukkaannuin vähäsen, koska olen itsekin paljasjalkainen helsinkiläinen, mutta mies tarkensi, että tämä koskee vain nuorempaa 1980 jälkeen syntynyttä sukupolvea. Ja että hän on nähnyt muutoksen Suomen vuosinaan.

Täytyy sanoa, että mies on enemmän nuorempien ihmisten kanssa tekemisissä kuin itse olen, joten vaikea sanoa.

Mies sanoi vielä, että Suomessa on tapahtunut Pariisi-ilmiö, pariisilaiset ovat rasittavia ja ylpeitä kun taas pikkukaupungeissa ja maaseudulla on mukavaa väkeä.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä ranskalaisten kanssa ja ihan paskimpia työkavereita ikinä itsekkyyteineen. Työsähköpostissa on puuta heinää 1/3 viestin ensimmäinen osa kliseineen, siinä keskellä vähän asiaa ja loput 1/3 ihan täyttä puuta heinää kliseineen.

Vierailija
102/103 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt töitä ranskalaisten kanssa ja ihan paskimpia työkavereita ikinä itsekkyyteineen. Työsähköpostissa on puuta heinää 1/3 viestin ensimmäinen osa kliseineen, siinä keskellä vähän asiaa ja loput 1/3 ihan täyttä puuta heinää kliseineen.

Ja ilkein ihminen mitä olen elämässäni tavannut, on ranskalainen työkaverini. Ihan hirveä työpaikkakiusaaja kaikkinensa paiheineen. Joten en heidän puheitaan pitkälle miettisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten viikon Pariisissa turistina ja ai että, miten ystävällisiä ja kohteliaita miehiä siinä oli. Minun ei tarvinnut kuin karttaa avata, niin heti tuli joku mies kysymään voi olla avuksi ja neuvoi, mihin suuntaan minun pitää mennä. Noin tapahtui monta kertaa. Jostain syystä naiset eivät olleet avuliaita.