Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako päiväkotiin hakea keikkatöihin vai onko työ oikeasti niin kamalaa kuin julkisuudessa

Vierailija
08.08.2019 |

kerrotaan? Onko suurin osa lapsista huonosti käyttäytyviä, haistattelevia, väkivaltaisia ja vakihoitajat kyynisiä ja kiukkuisia? Tällaisen kuvan pk-työstä mediasta ja somesta saa, onko oikeasti näin kamalaa vai voiko olla myös ihan ok työtä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kamalaa ja keikkalaisena tosi ok hommaa. Voi valkata ne kivat paikat.

Vierailija
2/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kamalaa ja keikkalaisena tosi ok hommaa. Voi valkata ne kivat paikat.

Juuri näin, rohkeasti vaan kokeilemaan keikkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talous kestää niin keikkalaisen elämä on ihan mukavaa, voi valita paikat mihin menee ja milloin.

Itse lopetin ,kun meni raha asiat pitkäksi aikaa sekaisin muutaman päivän työstä koska päivärahaa ei saanut ilman palkka todistusta.

Vierailija
4/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään väheksymättä päivähoidon ongelmia niin julkisuuteen päätyvät yleensä juuri ne negatiivisimmat kokemukset. Eli huonosti käyttäytyvät ongelmaiset lapset ja loppuunpalaneet hoitajat ei ole koko totuus alasta. Joten vastauksena aloitukseen, kannattaa hakea keikkahommiin.

Vierailija
5/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olin keikkatöissä niin en kohdannut muut akuin noita kyynisiä hoitajia yhdessä paikassa. Lapset oli ihan jees. Mutta siellä paikassa tosiaan hoitajilla oli sellainen asenne että oma vaiva pitää minimoida kaikin tavoin. Esim. jokaisen oli pakko mennä päiväunille, sellaisenkin kotihoidosta tulleen rauhallisen lapsen joka ei ollut vauvaiän jälkeen päiväunia nukkunut ja joka olisi rauhassa muita häiritsemättä touhuillut jotain itsekseen päiväuniajan. Samoin kun ulkoiluaikaan esim. menin touhuamaan jotain varsinkin yksin olevien lasten kanssa tai sitten rohkaisemaan heitä leikkeihin, hoitajat suorastaan suuttuivat minulle: tuollaiseen ei saa lapsia totuttaa, tai hekin joutuvat tekemään sitä sitten aina! Muuta ei saantu ulkona tehdä kuin seisoa juoruamassa vakihoitajien kanssa ja korkeintaan jos joku loukkasi niin mennä lapsia katsomaan.

Vierailija
6/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
7/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkalaisena saat kattavan kuvan siitä millaista selviytymistä se työ on. On ok paikkoja, mutta en suosittele vakaa työnä. T. Alanvaihtaja

Vierailija
8/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, en halua mitään loisia ja vielä viedä niitä terveydenhuollon kohteisiin missä olen keikkalaisena. Teen vain vuodeosastoja ja poliklinikoita sekä terveyskeskuksia. Olen siinä hyvässä tilanteessa, että kaikki keikkatyö on pelkkää plussaa. Talouteni pyörii ilman töitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme