Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni avautui suomalaisista naisista, yllätys!

Vierailija
08.08.2019 |

Aviomieheni on ranskalainen ja olemme asuneet Suomessa puolet vuodesta nyt lähes 15 vuoden ajan.

Mies osaa suomea hyvin ja on nähnyt maata joka puolelta. Meillä on koti Helsingissä, mökki on Turun saaristossa ja nyt olemme viettäneet kesiä Itä-Suomessa muutamana vuotena.

Tultiin takaisin Helsinkiin viime sunnuntaina kun miehellä alkoi työjutut. Eilen hän sanoi vähän ohimennen, että alle 40-vuotiaat Helsinkiläiset naiset ovat maailman rasittavimpia olentoja. He ovat lapsellisia ja kypsymättömiä. Heillä ei ole mitään tapoja ja kasvatusta, ovat ilkeitä ja tutiitupäisiä kakaroita ja niin itsekeskeisiä, että se lähentelee persoonallisuushäiriötä.

Maalla ja pikkukaupungeissa on sen sijaan mukavia naisia, joilla ei ole mennyt ns “se keltainen neste päähän”.

Loukkaannuin vähäsen, koska olen itsekin paljasjalkainen helsinkiläinen, mutta mies tarkensi, että tämä koskee vain nuorempaa 1980 jälkeen syntynyttä sukupolvea. Ja että hän on nähnyt muutoksen Suomen vuosinaan.

Täytyy sanoa, että mies on enemmän nuorempien ihmisten kanssa tekemisissä kuin itse olen, joten vaikea sanoa.

Mies sanoi vielä, että Suomessa on tapahtunut Pariisi-ilmiö, pariisilaiset ovat rasittavia ja ylpeitä kun taas pikkukaupungeissa ja maaseudulla on mukavaa väkeä.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa ei voi olla mitään parantamisen varaa joten miehen täytyy olla naisia vihaava pervo. Joo niin kai sitten.

Vierailija
22/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli kiva tarina 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi mies vaihtoon. Na.is.vih.astahan tuossa on kyse.

Jos kokonaiset sukupolvet käyttäytyyvät hänen mielestään huonosti ja ovat aivan perseestä, on heikkolahjaisellekin selvää että vika löytyy sieltä peilistä. Sitä saa mitä tilaa, jos itse törttöilee naisten kanssa niin kyllä naiset törttöilevät takaisin.

Joitain asioita alkaa vihaamaan ihan syystä. Minä en pidä ampiaisista, vaikka kaikki eivät minua ole pistäneet, eivätkä pistä. Onkohan ampiaisissa yksilöitä jolla ei ole piikkiä laisinkaan? Vihaan silti.

Vierailija
24/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu aussimies taas sanoo suomalaisnaisista, että ovat ihanan itsenäisiä, ei tarvitse palvella kuin prinsessaa vaan osaavat toimia itsekin. Juuri näistä 80-luvulta eteenpäin naiset.

Varmaan se sanoo vaikka mitä.

Vierailija
25/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan mies oli. Tosin en tekisi noin jyrkkää ero Helsingin ja muun Suomen välillä. Naiset ovat todellakin hyvin kypsymättömiä, pikkusieluisia ikuisia teinejä. Tämä on toki törkeä yleistys. Mutta asian paikkansapitävyyden huomaa jokainen, joka joskus on vieraillut esim. vauva.fi:n  keskustelupalstoilla.

Vierailija
26/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa enää miksi meitä pitäisi kiinnostaa miehesi mielipide nuorista suomalaisnaisista?

Vierailija
27/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tulevaisuudessa paljon yksinäisiä kissanaisia... Enkä tarkoita positiivisesti tuota kissaa.

Vierailija
28/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokonaiset sukupolvet käyttäytyyvät hänen mielestään huonosti ja ovat aivan perseestä, on heikkolahjaisellekin selvää että vika löytyy sieltä peilistä. Sitä saa mitä tilaa, jos itse törttöilee naisten kanssa niin kyllä naiset törttöilevät takaisin.

Joitain asioita alkaa vihaamaan ihan syystä. Minä en pidä ampiaisista, vaikka kaikki eivät minua ole pistäneet, eivätkä pistä. Onkohan ampiaisissa yksilöitä jolla ei ole piikkiä laisinkaan? Vihaan silti.

Aivan. Eli kun yksi nainen käyttäytyy töykeästi niin sinä alat vihaamaan kokonaista sukupuolta, eli miljardeja ihmisiä. Kun puhuin niistä heikkolahjaisista...

/24

Vierailija
29/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa ei voi olla mitään parantamisen varaa joten miehen täytyy olla naisia vihaava pervo. Joo niin kai sitten.

Karkeita yleistyksiä naisista tekevät yleensä ovat.

Vierailija
30/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Stemmaa. Miehesi on tarkkanäköinen ja hyvä ihmistuntija. Erityisesti tämä pätee tuon ikäisiin akateemisesti koulutettuihin naisiin. Se besserwisserimäisyys ja "asiat pitää analysoida puhki ja halki".

😂😂😂 t. Arttu 54 v., ei ikinä peruskoulun jälkeistä tutkintoa eikä parisuhdetta ja impeys tallella.

Vierailija
31/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tarvittiin palstalaisen ulkkismies todistamaan naisten typeryyttä. Täähän ei voi olla kuin totta ja ulkkismies on varmasti kaikkien alojen "asiantuntia".

Ap lopeta miehesi äänitorvena toimiminen silloin kun typeryksen tarkoitus on vain loukata.

Vierailija
32/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssejä on kaikilla, erityisesti niillä, joilla on surkea itsetunto ja niukka sivistys.

Vierailija
33/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa,a. Mitenkäs se sinun miehesi on näiden nuorten naisten kanssa tekemisissä? Johtuisiko viileys siitä, että hän lähestyy itse heitä epätoivottavalla tavalla? Useimmat naiset kun haluavat olla rauhassa eikä heitä suuremmin kiinnosta vanhempien miesten lähentymisyritykset. Monilla miehillä on sellainen asenne, että naisten pitää osoittaa kiitollisuutta huomiosta. 

Ja taas naisilta satelee törkeitä olettamuksia.

Vierailija
34/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tarvittiin palstalaisen ulkkismies todistamaan naisten typeryyttä. Täähän ei voi olla kuin totta ja ulkkismies on varmasti kaikkien alojen "asiantuntia".

Ap lopeta miehesi äänitorvena toimiminen silloin kun typeryksen tarkoitus on vain loukata.

Ap on "mies".

Vierailija
35/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa,a. Mitenkäs se sinun miehesi on näiden nuorten naisten kanssa tekemisissä? Johtuisiko viileys siitä, että hän lähestyy itse heitä epätoivottavalla tavalla? Useimmat naiset kun haluavat olla rauhassa eikä heitä suuremmin kiinnosta vanhempien miesten lähentymisyritykset. Monilla miehillä on sellainen asenne, että naisten pitää osoittaa kiitollisuutta huomiosta. 

Hah hah hah. Ihan niinkuin joku ranskalainen pier re ei hukkuisi pillluun heti kun astuu hki vantaan lentokentältä ulos.

On se niin nähty jo. Ei miehen tarvii edes olla komea. Kalj ut liha nmvat ja lyhy etkin kelpaavat kunhan vaan on ulkkari.

Jep. Mun mies on espanjalainen, mutta ei mikään komea eikä edes oikeastaan ulkomaalaisen näköinen. Lyhyehkö, maantienvärinen tukka, siniset silmät, nörttityyppi joka ei kauheasti esim. pukeutumisestaan perusta. Olen erinäisissä tilanteissa huomannut vuosien varrella sen, että ei häneen Suomessa kukaan kiinnitä erityistä huomiota ennen, kuin kuulee että on ulkomaalainen. Sen jälkeen jostain syystä moni nainen kokee yhtäkkiä suurta kiinnostusta jutella hänen kanssa, ja elekieli on usein selvästi flirttaavaa. 

Tämä on muuten kumma juttu. Tunnen yhden YH:n joka on suoraan sanonut ettei ikinä ota Suomalaista miestä. Ollut suhteita ulkomaalaisiin miehiin, mutta kaikki on mennyt pieleen. Toivon ettei kyseinen henkilö ole täysin vakavissaan, Suomessa on kuitenkin paljon miehiä enkä jaksa uskoa kaikkien olevan kelvottomia.

Vierailija
36/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi versio "maalla kaikki on paremmin" virrestä. Nyt vain verhottu ulkomaalaisen huomion kaapuun.

Kyllä kyse on aika lailla maalaisten ja pikkukaupunkilaisten huonosta itsetunnosta. Ja sitä sitten pönkitetään tällä "kyllä Helsingissä on sitten kamalaa" jutuilla jolla se oma kotipaikka saadaan tuntumaan hienolta.

Itse syntyperäisenä helsinkiläisenä törmään tähän ajatusmaailmaan jatkuvasti ympäri Suomea. Ja lähes joka kerta jaksetaan ihmetellä että miten sinä oletkin sitten mukava vaikka olet Helsingistä. No voisiko johtua siitä että helsinkiläiset ovat ihmisiä ihan siinä kuin muutkin ja meissä on sekä mukavampia että ikävämpiä ihmisiä ihan kuten maallakin?

Hankkikaan siellä maalla jo vihdoin itsetunto! Voitte olla ylpeitä ja tyytyväisiä kotipaikkaanne myös niin että sitä ei tarvitse pönkittää meitä helsinkiläisiä haukkumalla.

Vierailija
37/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti normaali ja tunne-elämältään terve ei heittele affektioihin perustuvia yleistyksiä. Hänellä ei ole siihen tarvetta, kun elämä sujuu hyvin.

Yleensä nuo naisvihakommentit tulevat pakit saaneilta luusereilta. Ap:n mies on aika läpinäkyvä 😂

Vierailija
38/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on "mies".

Ihan sama, mies tässä tarinassa typerys on kummassakin tapauksessa. Ja nainenkin.

Vierailija
39/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu on kyllä ainoa paikka, mistä voi Suomessa löytää edes etäisesti järkevän naisen.

Vierailija
40/103 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Eli kun yksi nainen käyttäytyy töykeästi niin sinä alat vihaamaan kokonaista sukupuolta, eli miljardeja ihmisiä. Kun puhuin niistä heikkolahjaisista...

/24

En, vihaan ampiaisia. En osaa tät yksinkertaisemmin sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi