Saako deitin syömisiä kommentoida?
Tilasin ison kakkupalan ja jääkahvin ja deitti otti ihan vaan kahvin ja sanoi ettei välitä makeasta. Ei siinä mitään ja söin tyytyväisenä kakkuni mut lähtiissä hän sanoi että "sulla oliki sudennälkä" ja kysyi olinko varmasti tyytyväinen vai ostaisko hän mulle pari kakkua mukaan (oltiin maksettu ekat itse). Vastasin että mun 45 -kiloinen kroppa on nyt erittäin tyytyväinen ja lähdin. Muuten hän oli kiva mutta noi vitsit ei ihan uponneet. Ei olla kuultu ton jälkeen ja se siitä. Mut olisko tuollanen kommentointi teille ok?
Kommentit (143)
Mieslukijaa kirjoitti:
En minäkään haluaisi deiteillä katsoa kun nainen ahtaa itseensä kakkua.
Mitä nainen saa syödä treffeillä niin että se ei ahdistaisi? Kahviloiden kakunpalathan ei tyypillisesti ole hirveän suuria, joten mikä on niin pieni ja terveellinen, että se saa sinulta hyväksynnän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti vähän mihin sävyyn mies kommenttinsa heitti, mutta aloituksen perusteella en olisi osannut loukkaantua niistä enkä alkaa etsimään piilomerkityksiä. Typerää tai ei, todennäköisesti olisin ajatellut kakkujen tarjoamisenkin olevan pelkkää ystävällisyyttä.
Vaikka kommentit olisi takoitettukin jonkinlaisiksi piikeiksi, tuskin sittenkään olisin loukkaantunut. Tiedän itse mitä syön ja minkä verran ja jos minun syömiseni ei jotain toista miellytä, ei se minua mihinkään suuntaan hetkauta.
Ei tarvi paljoa piilomerkityksiä ettiä jos joku töksäyttää noin avoimesti
Ajattelen sitten eri tavalla. En mitenkään osaisi pelkästään noista kommenteista päätellä, että ne on tarkoitettu pahalla. Nonverbaliikka voisi kertoa enemmän, mutta siihen ei nyt pääse käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti minäkin heittäisin jotakin vastaavaa kommenttia, jos joku söisi kuin sika treffeillä.
Jos hän syömisensä ohessa oikein vielä kalastelisi huomiota kakkupalalleen ja tekemisilleen, niin sen nyt tietää minkälainen tyyppi hän olisi. Silloin on ihan se ja sama mitä siinä toiselle sanoo, ei jutusta tulisi missään tapauksessa enempää. Mies on ollut siis rehellinen itselleen ja myös treffikumppanilleen ja hän löytää taatusti mieleisempää seuraa.
En todellakaan kalastellut huomiota kakunpalalleni tai tekemisilleni.
T. Ap
Vähän kumminkin halusit esittää, naiset on sellaisia.
Näin sivumennen, miten muuten kakunpalalle kalastellaan huomiota? Niin monet on tästä puhuneet ketjussa, että varmaan kyseessä on on yleinenkin ilmiö kahviloissa. Vetääkö nainen kakunpalan dramaattisesti eteensä, ja kuvaa puhelimensa kanssa puolen tunnin instagram session? Siinä tapauksessa kyllä ymmärränkin, että yksi kakunpala saa tällaiset agressiot niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Mitä nainen saa syödä treffeillä niin että se ei ahdistaisi? Kahviloiden kakunpalathan ei tyypillisesti ole hirveän suuria, joten mikä on niin pieni ja terveellinen, että se saa sinulta hyväksynnän?
No on todella omituista ensitreffeillä syödä kakkua, kun mennään kahville. Sinne kahville pitäisi mennä keskustelumaan ja juomaan ne kahvit ja unohtaa kaikki muu turhuus. Kakkua kahvilla treffeillä, kaikkea sitä ihminen kuulee. Olisi kyllä ollut viimeiset treffit minunkin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
No on todella omituista ensitreffeillä syödä kakkua, kun mennään kahville. Sinne kahville pitäisi mennä keskustelumaan ja juomaan ne kahvit ja unohtaa kaikki muu turhuus. Kakkua kahvilla treffeillä, kaikkea sitä ihminen kuulee. Olisi kyllä ollut viimeiset treffit minunkin osalta.
Joo, aina pitää olla draamaa naisten kanssa, miksi ei ikinä voisi olla helppoa ja rentoa, mutta ei. Miksi naiset on aina niin hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Minusta taas on omituista, jos yksi kakkupala häiritsee noin kovasti. Estääkö kakkupala keskustelemisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Minusta taas on omituista, jos yksi kakkupala häiritsee noin kovasti. Estääkö kakkupala keskustelemisen?
Voisi sanoa, että se on kirjoittamaton sääntö, että ensitreffeillä ei mässäillä ja possuilla. Kannattaa ottaa vakavasti naiset, ellei halua kuulla tuollaisia kuitteja mieheltä jälkeenpäin. Nekin jotka eivät mitään mainitse, niin mielessään ajattelevat asiaa juuri noin, että pitääkö sulle nyt ostaa kakkuja kotiin, että saat tarpeeksesi.
Aloittaja on 167cm/45kg eli merkittävästi alipainoinen. Jos deitin pointti olikin siinä, että aloittaja näytti nälkiintyneeltä ja oli hänestä huolissaan, ennemmin siis niin päin että pitäisi ottaakin vähän kiloja. Ja siksi tarjoutui ostamaan lisää kakkua hänelle. Ap tietysti anorektikkona tulkitsi tämän toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Voisi sanoa, että se on kirjoittamaton sääntö, että ensitreffeillä ei mässäillä ja possuilla. Kannattaa ottaa vakavasti naiset, ellei halua kuulla tuollaisia kuitteja mieheltä jälkeenpäin. Nekin jotka eivät mitään mainitse, niin mielessään ajattelevat asiaa juuri noin, että pitääkö sulle nyt ostaa kakkuja kotiin, että saat tarpeeksesi.
Enpä ole ennen ajatellut että yhden kakkupalan syömisen voi luokitella mässäilyksi / possuiluksi, ellei siihen sitten yhdisty huonoja pöytätapoja. Mutta näköjään. Jaksan kuitenkin kyseenalaistaa, näinkö kaikki miehet ajattelisivat kuvaamallasi tavalla ja nillittäisivät noin turhista asioista. Eihän tuollakaan "kirjoittamattomalla säännöllä" ole mitään suurempaa merkitystä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lihon, jos syön kakkua, niin pidättäydyn useasti sitä syömästä, vaikka miten mieli tekisi. Muuten painaisin myös pian 100kg. T. 44-v valkoinen heteromies
Kyllä se niin on, että jos ei halua lihoa, niin itsehillintää on syytä harjoittaa ja usein.
Niinpä. Minä taas tykkään kakusta, mutten itsehillinnästä niin syön kun haluan. Olen alle satakiloinen, mutta ten normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.
Musta on omituista miten moni näkyy ajattelevan ettei hoikkana saa syödä kakkuja D:
T. Ap
Lihavana ainakaan ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen ihan normaalipainoisena pysyy vaikka söisi kakkua. Käyn kahviloissa ehkä kerran kahden kuukauden välein, voin siis syödä siellä mitä vain, jos joku väittää että kerta-annos tekee lihavaksi, hän valehtelee. Muut kun osaavat syödä sen kakkupalan ja syövät muuten kevyemmin sen illan. Ei se kakkupala sinne ikuiseksi jää, eikä se tuo 20 kiloa ylipainoa.
Musta on omituista miten moni näkyy ajattelevan ettei hoikkana saa syödä kakkuja D:
T. Ap
Lihavana ainakaan ei saa.
Lihavat syövät salassa herkut, niin kuin juopot juovat salassa.
Olen laiha, ja lihava sikamies huomautti, että minun pitäisi laihduttaa. Narsistilla on peilisoluvamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia sovinisteja kontrollifriikkejä. Se on vaan idioottimiesten harhaluulo että kaikki muutkin miehet ovat samanlaisia paskoja kuin itsekin ovat.
Kun oltiin oman mieheni kanssa ensitreffeillä, syötiin munkkipossut ilman mitään draamaa :D
Minä en halua olla lihava, koska muuten naiset eivät pidä minusta. Minulla on nytkin liikaa n. 5-10kg. Olen 176cm/80kg, mutta treenaan salilla tehokkaasti, joten osan painosta selittää lihakset. Jos sixpack ei näy, niin asiaa ei ole naismarkkinoille. Pitäisi aloittaa dieetti. 44-vuotiaana ei ole niin helppo päästä kireään kuntoon, kuin oli vielä 20-vuotiaana, joilloin minullakin oli sixpack. Jos tässä iässä vaan kakkuja vedetään naamariin, niin paino on 100kg, niin mitäs sitten? Naiset nauraa ja haukkuu selän takana läskiksi.
No ei saa tuolla tavalla! Sillä tavalla saa kommentoida, et "näyttääpä sun kakkupala herkulliselta" ym.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua olla lihava, koska muuten naiset eivät pidä minusta. Minulla on nytkin liikaa n. 5-10kg. Olen 176cm/80kg, mutta treenaan salilla tehokkaasti, joten osan painosta selittää lihakset. Jos sixpack ei näy, niin asiaa ei ole naismarkkinoille. Pitäisi aloittaa dieetti. 44-vuotiaana ei ole niin helppo päästä kireään kuntoon, kuin oli vielä 20-vuotiaana, joilloin minullakin oli sixpack. Jos tässä iässä vaan kakkuja vedetään naamariin, niin paino on 100kg, niin mitäs sitten? Naiset nauraa ja haukkuu selän takana läskiksi.
Pöh, mistä sä tuollaisia naisia löydät? Minun mies on 47v, 184 cm ja 98 kg ja ihana nallekarhu on <3 Eli etsi parempia, tavallisia naisia, karta niitä pinnallisia pimatsuja!
Mieslukijaa kirjoitti:
Mutta naisella iso olut tai viski on vaan positiivista, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Mutta naisella iso olut tai viski on vaan positiivista, niinkö?
Ei, alkoholia nauttiva nainen on turnoff. Fittness elämäntavat ja kireä kroppa, niin sitten alkaa olemaan kivaa. Treffeillä voit porkkanaa pureksia, jos jotain pitää mussuttaa.
Vähän kumminkin halusit esittää, naiset on sellaisia.